Hij is alweer verdwenenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Het is een strakke planning maar genoeg om van te genietenquote:Op maandag 2 september 2024 11:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Groetjes terug. Heb je een vol programma vandaag?
Zou zomaar eens kunnen. 75% van deze club past in de doelgroepquote:Op dinsdag 3 september 2024 16:50 schreef Fred_B het volgende:
Vanavond begint We Zijn Er Bijna weer. Ik ben benieuwd of we @:nailqueen nog kunnen spotten
Oooooeeeh leukquote:Op dinsdag 3 september 2024 16:50 schreef Fred_B het volgende:
Vanavond begint We Zijn Er Bijna weer. Ik ben benieuwd of we @:nailqueen nog kunnen spotten
Heb je nog iets in de oven staan misschien?quote:Op dinsdag 3 september 2024 20:15 schreef H_T het volgende:
Donkere wolken pakken zich samen boven mijn huis
Nee, dan zouden ze zich eerst samenpakken in mijn huisquote:Op dinsdag 3 september 2024 21:08 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Heb je nog iets in de oven staan misschien?
Dat had ook gekund. Uit je vorige post kon ik niet achterhalen of je zelf in huis was of niet, misschien zag je de donkere wolken van een afstandje boven je huis verschijnen.quote:Op dinsdag 3 september 2024 21:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee, dan zouden ze zich eerst samenpakken in mijn huis
Ah! Dan is het een zeer valide theoriequote:Op dinsdag 3 september 2024 21:32 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat had ook gekund. Uit je vorige post kon ik niet achterhalen of je zelf in huis was of niet, misschien zag je de donkere wolken van een afstandje boven je huis verschijnen.
Kijk, dat dacht ik dus ook.quote:Op dinsdag 3 september 2024 21:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Ah! Dan is het een zeer valide theorie
Hm, ja kijk dat veranderd de boel wel enigszins inderdaad.quote:Op dinsdag 3 september 2024 21:53 schreef H_T het volgende:
Inmiddels stortregent het buiten, wat zelden een gevolg is van dat ik iets in de oven heb laten staan
Niet bewustquote:
In dat geval wens ik jou ook een goede nachtrust toequote:Op dinsdag 3 september 2024 22:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wens jullie allemaal een goede nachtrust toe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |