Owja, dit is de makkelijke kwalificatieronde die ze wel moeten doorkomen toch? Daarna wordt het andere koek.quote:Op woensdag 4 september 2024 16:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En zelfs 4-1 winst voor de Ajax vrouwen.
Ze hadden er wel een verlenging voor nodig.quote:Op woensdag 4 september 2024 16:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Owja, dit is de makkelijke kwalificatieronde die ze wel moeten doorkomen toch? Daarna wordt het andere koek.
Lekker dan, heb je straks drie banen, mogelijk zelfs vier.quote:Op woensdag 4 september 2024 14:00 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Er lopen drie sollicitaties, mogelijk een vierde.
Doe je vanavond mee met GGD?quote:Op woensdag 4 september 2024 17:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze hadden er wel een verlenging voor nodig.
Oh ja, dat kan wel.quote:Op woensdag 4 september 2024 18:42 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Doe je vanavond mee met GGD?
Ah, jullie hebben genoeg mensen.quote:Op woensdag 4 september 2024 19:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
LEUK!
@:ESF1Gamer doet u ook mee?
Okido! Jammer van die microfoonquote:Op woensdag 4 september 2024 21:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ah, jullie hebben genoeg mensen.
Ik kom de volgende keer wel weer langs.
Ja, dat is wel een ding.quote:Op woensdag 4 september 2024 21:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Okido! Jammer van die microfoon
Altijd goed! Poh, je wil niet weten hoe hard je microfoon staat, in ieder geval die eerste seconde.quote:Op woensdag 4 september 2024 21:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
Jullie hoeven mij niet meer te mentionen hiervoor.
Ik kom wel terug wanneer ik zin in heb.
Oh dan kan jij dit jaar Sanremo gaan vertalenquote:Op woensdag 4 september 2024 22:25 schreef NailQueen het volgende:
620 dagen duolingo heeft zijn vruchten afgeworpenIk heb al een paar keer kunnen bestellen in het Italiaans en ik had net sjans met een Italiaanse jongen. Die jongen is veel te jong maar hij was erg onder de indruk
Eerder dit jaar gehoord tijdens een achtbaanritjequote:Op woensdag 4 september 2024 22:37 schreef Momo het volgende:
Ba-dee-ya, say, do you remember?
Ba-dee-ya, dancin' in September
Kraakt een beetje tussen je tanden maar dankquote:Op donderdag 5 september 2024 05:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wakker worden mensen!!!
Geen zorgen, ik ben gewoon wakker en aan het werk. Ik had alleen ff geen tijd om koffie te maken, dus
[ afbeelding ]
Succes en geniet ervan.![]()
Beetje kokend water er achteraan naar binnen gieten.quote:Op donderdag 5 september 2024 06:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kraakt een beetje tussen je tanden maar dank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |