abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 1 augustus 2024 @ 21:53:39 #1
862 Arcee
Look closer
pi_214514994

Joe Biden

Kamala Harris

House of Representatives:
Republican (219)
Democratic (213)
Vacant (3)

United States Senate:
Republican (49)
Democratic (47)
Independents (4)
Tiebreaker VP Harris (D)

Speaker of the House:
Mike Johnson (R)

Majority Leader of the House:
Steve Scalise (R)
Minority Leader of the House:
Hakeem Jeffries (D)

President of the Senate:
Kamala Harris (D)

Senate Majority Leader
Chuck Schumer (D)
Senate Minority Leader:
Mitch McConnell (R)

Extra aanwijzingen voor dit topic:

Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.

Daarom de volgende afspraken:

Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen: Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
• Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie. Want je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.
• Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
• We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken. Ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.

We gebruiken in dit topic de volgende bronnen. Zie bijvoorbeeld hier als richtlijn: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen kan dit een richtlijn zijn:
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  donderdag 1 augustus 2024 @ 22:12:17 #2
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_214515374
Om even aan te sluiten bij de topictitel, Daily Show had een leuk stukje over Trump's NABJ-interview van niet lang geleden. :).

"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_214515775
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 21:00 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Ik vraag me af wat je met authentiek hier bedoelt.
Vooral dat hij zich niet anders voordoet dan hij is
pi_214515794
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 22:40 schreef Sportex het volgende:

[..]
Vooral dat hij zich niet anders voordoet dan hij is
Dat lijkt me niet, het is vooral dat hij dat heel veel probeert maar gewoon faalt. Hij lult gewoon maar wat, en als je daar tegen in gaat noemt ie je een scheldwoord. 10 minuten later spreekt hij zichzelf weer tegen.

Wat hij écht vindt en denkt weet niemand, volgens mij hij zelf ook niet.
  donderdag 1 augustus 2024 @ 22:43:16 #5
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_214515805
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 19:03 schreef Toby56 het volgende:

Claimen dat de MAGA's niet 'in play' zijn, is naïef. Het is al 9 jaar bewezen naïef.
De MAGA's zijn voor de democraten helemaal niet interessant. Die stemmen nog op Trump als hij hun huis in de fik zet. En ze hebben die MAGA lui ook helemaal niet nodig is uit de verkiezingen van 2020 gebleken.

De democraten moeten vooral zorgen dat hun achterban duidelijk heeft dat thuisblijven linke soep is en wanneer dat leuk, en ze voldoende gaan stemmen, dan herhalen ze het kunstje uit 2020 gewoon.
  Overall beste user 2022 donderdag 1 augustus 2024 @ 22:56:12 #7
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_214515977
twitter

:D
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 donderdag 1 augustus 2024 @ 22:57:57 #8
3928 Ulx
pi_214515998
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 22:53 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ x ]
Ik voorspel hangende pootjes en een minder grote waffel.
Ik voorspel een enorme poeha in een onafhankelijk Texas als de VS vervolgens een muur gaat bouwen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_214516062
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 22:42 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Dat lijkt me niet, het is vooral dat hij dat heel veel probeert maar gewoon faalt. Hij lult gewoon maar wat, en als je daar tegen in gaat noemt ie je een scheldwoord. 10 minuten later spreekt hij zichzelf weer tegen.

Wat hij écht vindt en denkt weet niemand, volgens mij hij zelf ook niet.
Zo komt het op mij wel over. Ook genoeg uitgelekte gesprekken en video's waarin hij gewoon hetzelfde is.

Het is ook geen taalkunstenaar nee, beetje basisschool niveau. Zo snap je er vaak geen donder van wat hij nou daadwerkelijk bedoelt.
  donderdag 1 augustus 2024 @ 23:04:00 #10
37950 JAM
pi_214516094
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 22:53 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ x ]
Ik voorspel hangende pootjes en een minder grote waffel.
Had Texas daar ook (grondwettelijk) niet de een of andere uitzonderingspositie in, dat ze dat ook mogen doen, of is dat een vreemd broodje aap verhaal?

Ja, dat is dus een broodje aap verhaal.

[ Bericht 1% gewijzigd door JAM op 01-08-2024 23:11:13 ]
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_214516206
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 23:01 schreef Sportex het volgende:

[..]
Zo komt het op mij wel over. Ook genoeg uitgelekte gesprekken en video's waarin hij gewoon hetzelfde is.

Het is ook geen taalkunstenaar nee, beetje basisschool niveau. Zo snap je er vaak geen donder van wat hij nou daadwerkelijk bedoelt.
Tja dat is dan ook zijn kracht, zijn supporters horen van alles en de linkse media hoort weer wat anders. Hij gooit alles tegen de muur en wat blijft plakken hamert hij dan weer wat op.
  donderdag 1 augustus 2024 @ 23:19:10 #12
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_214516297
quote:
The swap is likely to be considered a political coup for Biden in the waning months of his presidency, and a blow to Donald Trump, who has claimed on the 2024 campaign trail that he would free Gershkovich if re-elected. Trump has frequently voiced admiration for the Russian president, Vladimir Putin, and said in May on his social media site, Truth Social, that if he won the November election, Gershkovich would be “released almost immediately after the election, but definitely before I assume office”, adding that Putin would “do that for me, but not for anyone else”.

[..]

On Thursday afternoon, Trump criticized the swap on Truth Social calling it a “bad” deal. “So when are they going to release the details of the prisoner swap with Russia? How many people do we get versus them? Are we also paying them cash?” he asked in his post.
He continued: "Our 'negotiators' are always an embarrassment to us! I got back many hostages, and gave the opposing Country NOTHING -- and never any cash."
https://www.theguardian.c(...)wap-evan-gershkovich
are we infinite or am I alone
  Overall beste user 2022 donderdag 1 augustus 2024 @ 23:22:30 #13
3928 Ulx
pi_214516352
twitter

*pets*
pi_214516460
twitter

Bovendien:

twitter

[ Bericht 37% gewijzigd door Kijkertje op 02-08-2024 00:26:16 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_214516471
Die lieve Jack Sullivan die vol schoot met emotie tijdens de presser.
Hij ziet er uit als een boekhouder uit de jaren zestig. Ondertussen. O+

Het was een staaltje knap handelen en zoeken met een aantal landen en geschikte kandidaten.
Niet met een grote bek, wèl in stilte achter de schermen met de allies. _O_
Terwijl de poten onder Biden’s stoel werden afgezaagd. |:(
pi_214516514
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 23:34 schreef AnneX het volgende:
Die lieve Jack Sullivan die vol schoot met emotie tijdens de presser.
Hij ziet er uit als een boekhouder uit de jaren zestig. Ondertussen. O+

Het was een staaltje knap handelen en zoeken met een aantal landen en geschikte kandidaten.
Niet met een grote bek, wèl in stilte achter de schermen met de allies. _O_
Terwijl de poten onder Biden’s stoel werden afgezaagd. |:(
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_214516547
twitter

twitter

Harris zit er bovenop:

twitter

[ Bericht 10% gewijzigd door Kijkertje op 02-08-2024 00:37:37 ]
pi_214516602
twitter

Zou het Shapiro worden? Is wel sterke keuze met het oog op de toekomst. Die kan het stokje uiteindelijk overnamen van Harris.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_214516681
twitter

Bizar hoezeer het Trump dwarszit dat hij en couchella 'weird' worden genoemd. Hij lijkt zich er oprecht aan te storen.
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 00:13:54 #20
37950 JAM
pi_214516701
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 00:08 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]

Bizar hoezeer het Trump dwarszit dat hij en couchella 'weird' worden genoemd. Hij lijkt zich er oprecht aan te storen.
Het probleem van roepen dat je niet weird bent, is dat dat weird is. Dat hebben de Dems toch goed voor elkaar gekregen. God, hij klinkt hier echt als een achtjarige. 'Nee! Je bent zelf stom!' :D .

Overigens is Trump inderdaad echt fucking weird, maar dat daargelaten.
pi_214516741
quote:
[ x ]

Tja, dat is typerend, hij is iemand die graag uitdeelt maar niet kan incasseren. Het zal hem enorm dwars zitten dat weird nu aan hem kleeft.
  Moderator vrijdag 2 augustus 2024 @ 00:29:01 #22
236264 crew  capricia
pi_214516759
quote:
[ x ]

Ik vind die stem nogal wierd.
Wat een vreemd gesprek. :D

Maar ik heb wel de indruk dat ie in de verdediging zit.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_214516905
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 23:22 schreef Ulx het volgende:
[ x ]

*pets*
Goed werk van Biden's regering.
pi_214516952
twitter

Weird!
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 01:05:19 #25
37950 JAM
pi_214516966
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 01:01 schreef Kijkertje het volgende:
[ x ]
Weird!
Ik vind hem op deze foto toch wat charmanter.

:P .
pi_214516996
“Weird…not weird”
A monster:
twitter
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 02:06:04 #27
37950 JAM
pi_214517052
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 01:26 schreef AnneX het volgende:
“Weird…not weird”
A monster:
[ x ]
Voor dat iemand gaat roepen: 'Het is nu niet zo dat hij over andere mensen altijd zo'n vriendelijk woord heeft, dus hij is helemaal geen racist.',- dat is een kromme redenering. Dat hij buiten zwarte vrouwen óók geen respect kan opbrengen voor latino's, moslims, aziaten, vrouwen in het algemeen, transgenders, joden, etc., betekent niet dat hij het niet op zwarte vrouwen gemunt heeft, het betekent dat hij het daar óók op gemunt heeft. Het is gewoon een hele uitgebreide vorm van racisme, xenofobie, mysogonie, etc.
Al wat niet blank en rechts is en al wat niet doet alsof hij succesvol en christelijk is, zal er aan moeten geloven.

[ Bericht 1% gewijzigd door JAM op 02-08-2024 02:17:43 ]
pi_214517087
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 02:06 schreef JAM het volgende:

[..]
Voor dat iemand gaat roepen: 'Het is nu niet zo dat hij over andere mensen altijd zo'n vriendelijk woord heeft, dus hij is helemaal geen racist.',- dat is een kromme redenering. Dat hij buiten zwarte vrouwen óók geen respect kan opbrengen voor latino's, moslims, aziaten, vrouwen in het algemeen, homoseksuelen, joden, etc., betekent niet dat hij het niet op zwarte vrouwen gemunt heeft, het betekent dat hij het daar óók op gemunt heeft. Het is gewoon een hele uitgebreide vorm van racisme, xenofobie, mysogonie, etc.
Al wat niet blank en rechts is en al wat niet doet alsof hij succesvol en christelijk is, zal er aan moeten geloven.
Nou moet daarbij wel de kanttekening gemaakt worden dat Trump door zijn hoge leeftijd nog stamt uit een tijd dat denigrerend doen over zwarte mensen sws veel gewoner was (vooral in taalgebruik) en dat zijn vader duidelijk geen lichtend voorbeeld was voor hem maar ik heb niet de indruk dat hij erg veranderd is. Wat dat betreft is hij ook nog steeds zijn authentieke zelf :D

Zijn neef had daar nog een anekdote over in zijn boek:

twitter

quote:
As told by Fred C. Trump III, the former president’s nephew, in “All in the Family: The Trumps and How We Got this Way,” it goes like this: Someone had slashed a two-foot gash in the soft-top of his Uncle Donald’s beloved Cadillac Eldorado convertible. Donald Trump was furious. He called over his young nephew to take a look.

Though Donald Trump could not have known who did it, he “disgustedly” blamed Black people, twice using the n-word to describe those he believed to be the culprits.

“I knew that was a bad word,” Fred Trump, who spells out the pejorative in full in his book, recalls thinking at the time.

Fred Trump’s vividly detailed recollection of that day — which he writes took place when he was a “preteen” in the early 1970s, when Uncle Donald was in his mid- to late 20s — prompts him to ponder whether his uncle was “a racist.” The author cuts his uncle a bit of a break, noting that, in those days, “people said all kinds of crude, thoughtless, prejudiced things.” He also does some equivocating, hyperbolically writing that, “in one way or another, maybe everyone in Queens was a racist then.”
Trump heeft het ook rustig over 'Black jobs' en ziet daar niets racistisch in.

[ Bericht 1% gewijzigd door Kijkertje op 02-08-2024 02:52:30 ]
pi_214517235
Dit fimpje duikt ook weer op:

twitter

Uit 2016:

twitter
pi_214517242
Maar goed niemand heeft het meer over zijn belabberde beleidsplannen (Project 2025):

twitter

twitter
pi_214517263
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 22:43 schreef Hexagon het volgende:

[..]
De MAGA's zijn voor de democraten helemaal niet interessant. Die stemmen nog op Trump als hij hun huis in de fik zet. En ze hebben die MAGA lui ook helemaal niet nodig is uit de verkiezingen van 2020 gebleken.

De democraten moeten vooral zorgen dat hun achterban duidelijk heeft dat thuisblijven linke soep is en wanneer dat leuk, en ze voldoende gaan stemmen, dan herhalen ze het kunstje uit 2020 gewoon.
De kans op winst voor de Dems is inderdaad gestegen sinds Harris het stokje heeft overgenomen.
Vermoedelijk bedoelen we andere dingen met 'in play'. Dat kan gebeuren. In jouw verhaal klopt het dat ze niet 'in play' zijn. Electoraal zijn ze niet interessant meer.
De twijfelaars moeten overtuigd worden, vooral in de swinging states. Het begint er in elk geval sterk op te lijken dat Harris een alternatief als RFK jr. definitief onschadelijk aan het maken is.

Maar ik ga de huid van de beer nog niet verkopen.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_214517483
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 04:46 schreef Toby56 het volgende:

[..]
De kans op winst voor de Dems is inderdaad gestegen sinds Harris het stokje heeft overgenomen.
Vermoedelijk bedoelen we andere dingen met 'in play'. Dat kan gebeuren. In jouw verhaal klopt het dat ze niet 'in play' zijn. Electoraal zijn ze niet interessant meer.
De twijfelaars moeten overtuigd worden, vooral in de swinging states. Het begint er in elk geval sterk op te lijken dat Harris een alternatief als RFK jr. definitief onschadelijk aan het maken is.

Maar ik ga de huid van de beer nog niet verkopen.
Te zeker zijn van winst heeft de Democraten in 2016 de overwinning gekost, ze kwamen niet stemmen. Dat, en het ineens heropende onderzoek, en de acties van Poetins trollbots op sociale media.

[ Bericht 0% gewijzigd door la_perle_rouge op 02-08-2024 07:45:37 ]
pi_214517506
Duidelijker kan het niet worden gezegd!
twitter
  Overall beste user 2022 vrijdag 2 augustus 2024 @ 07:50:41 #35
3928 Ulx
pi_214517626
quote:
9s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 03:57 schreef Kijkertje het volgende:
Maar goed niemand heeft het meer over zijn belabberde beleidsplannen (Project 2025):

[ x ]
[ x ]
Jawel hoor.

twitter
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 08:19:46 #36
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_214517774
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 07:23 schreef AnneX het volgende:
Duidelijker kan het niet worden gezegd!
[ x ]
Zelfs de 4e keer (hopelijk). Met als 3e het besluit om zich niet meer verkiesbaar te stellen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 2 augustus 2024 @ 08:23:50 #37
862 Arcee
Look closer
pi_214517797
TT komt trouwens uit Me, Myself and I van De La Soul, of in ieder geval was dat de referentie waar ik aan dacht:

quote:
People think they diss my person
By stating I'm darkly packed
I know this, so, I point at Q-Tip
And he states, "Black is Black"
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Me, Myself and I past ook goed bij de ultieme narcist Trump, bedacht ik mij later.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  Moderator vrijdag 2 augustus 2024 @ 09:05:37 #38
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_214518107
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 08:23 schreef Arcee het volgende:
TT komt trouwens uit Me, Myself and I van De La Soul, of in ieder geval was dat de referentie waar ik aan dacht:
[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Me, Myself and I past ook goed bij de ultieme narcist Trump, bedacht ik mij later.
Ik kan dat stukje tekst niet lezen zonder in mijn hoofd daarna "oooh hooo hooo hooo.. " te zingen :D
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_214518130
Opmerkelijk is dat Trump, zo te lezen, erg blij is met de gevangenenruil:
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:25:04 #40
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_214519192
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 02:06 schreef JAM het volgende:

[..]
Voor dat iemand gaat roepen: 'Het is nu niet zo dat hij over andere mensen altijd zo'n vriendelijk woord heeft, dus hij is helemaal geen racist.',- dat is een kromme redenering. Dat hij buiten zwarte vrouwen óók geen respect kan opbrengen voor latino's, moslims, aziaten, vrouwen in het algemeen, transgenders, joden, etc., betekent niet dat hij het niet op zwarte vrouwen gemunt heeft, het betekent dat hij het daar óók op gemunt heeft. Het is gewoon een hele uitgebreide vorm van racisme, xenofobie, mysogonie, etc.
Ter verdediging van De Donald, De Donald discrimineert iedereen die niet De Donald is, of hij daarbij verschil maakt tussen boreale en non-boreale critici vind ik lastig te beoordelen.

Er is slechts 1 persoon op deze aardbol die echt volmaakt is, die alles kan, die alles begrijpt, van een onaardse schoonheid is en waarvan via DNA onderzoek binnenkort gaat worden vastgesteld dat hij de wedergeboren zoon is, Donald Jezus Trump.

De Donald en De Chuck zijn de ware eerste X-Men met speciale krachten, waarbij De Chuck weet dat hij slechts 1 man te vrezen heeft, namelijk De Donald.
  Overall beste user 2022 vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:32:35 #41
3928 Ulx
pi_214519329
twitter

Ik kan zeggen dat het niet raar is, maar dan zou men mij weer van wokisme beschuldigen.
pi_214520551
Eerlijk…nog steeds weet ik niet wat woke of wokisme inhoudt.

Omdat er gelachen mag worden:
twitter
pi_214522657
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 10:32 schreef Ulx het volgende:
[ x ]

Ik kan zeggen dat het niet raar is, maar dan zou men mij weer van wokisme beschuldigen.
Nee, dat is gewoon weird ;)
pi_214523050
Ik ben benieuwd wie de VP kandidaat wordt. Wordt het dit weekend bekend gemaakt?

Shapiro lijkt mij een riskante keuze, omdat hij niet goed bij de jeugd ligt gezien zijn zeer pro-Israël standpunt. Dan heb je het risico dat het enthousiasme daar wegstroomt. Kelly leek mij de beste keuze, maar Walz is zeker ook een interessant keuze. Hij heeft ook meer politieke ervaring dan Kelly of Shapiro. Beshear zou ook kunnen maar heeft geen ervaring in Washington, ik denk dat Kelly of Walz beter in staat zullen zijn om de oudere swing voter gerust te stellen.
pi_214523432
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 09:09 schreef xpompompomx het volgende:
Opmerkelijk is dat Trump, zo te lezen, erg blij is met de gevangenenruil:
[ afbeelding ]
Niet zo verwonderlijk dat hij niet erg blij is. Hij roept al een paar maanden dat die journalist vrij komt als hij gekozen werd omdat Poetin dat persoonlijk voor hem zou doen als gunst en voor niemand anders. Dat heeft die zelfs nog tijdens het debat met Biden gezegd.

Beetje zuur dus dat die nu vrij komt en hij dat niet meer kan roepen. _O-
pi_214523536
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 14:07 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]
Niet zo verwonderlijk dat hij niet erg blij is. Hij roept al een paar maanden dat die journalist vrij komt als hij gekozen werd omdat Poetin dat persoonlijk voor hem zou doen als gunst en voor niemand anders. Dat heeft die zelfs nog tijdens het debat met Biden gezegd.

Beetje zuur dus dat die nu vrij komt en hij dat niet meer kan roepen. _O-
Toch lullig als je zo genaaid word door je maatje Poetin ;)
  Overall beste user 2022 vrijdag 2 augustus 2024 @ 14:43:50 #47
3928 Ulx
pi_214524002
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 13:09 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Nee, dat is gewoon weird ;)
Donold is weird.
pi_214524148
In het alternatieve MAGA-universum heeft Poetin deze deal gemaakt uit angst voor Trump. Want als die straks aan de macht komt staan alle 'bad guys' stijf van angst.

Trump, die de conclusies van zijn eigen inlichtingendiensten afwees en zich achter Poetin schaarde. Poetin zou doodsbang zijn voor die Trump.
pi_214524451
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 14:50 schreef KoosVogels het volgende:
In het alternatieve MAGA-universum heeft Poetin deze deal gemaakt uit angst voor Trump. Want als die straks aan de macht komt staan alle 'bad guys' stijf van angst.

Trump, die de conclusies van zijn eigen inlichtingendiensten afwees en zich achter Poetin schaarde. Poetin zou doodsbang zijn voor die Trump.
Je bent sarcastisch, vermoed ik.
Edit: na herlezen, snap ik het. “Alternatief maga universum” .

Naar de VP keuze ben ik benieuwd.
Alle mannen hebben zich vrij gepland! “Er kwam iets tussen” als verklaring.
De gouverneurs en Buttigieg.

[ Bericht 3% gewijzigd door AnneX op 02-08-2024 15:17:47 ]
pi_214524539
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 14:50 schreef KoosVogels het volgende:

Andersom zou ik denken.
Hoe deed trump dat ook al weer zonder tolk? Of die moest zijn verslag vernietigen.

Ook nu bekend: 10 miljoen van Egypte naar trump in 2016. Na ook zo’n gesprekje onder 4 ogen. Investigative journalism w/
Weer een vreemde bemoeienis van Barr destijds.
Details en bron kom ik nog wel tegen.
pi_214524896
Vervolg:
twitter
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 16:11:37 #52
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_214525395
https://www.newsweek.com/(...)p-vote-video-1933636

Oeehh. MAGA-deserteurs...wat is de straf voor dit verraad? De "Mike Pence-behandeling"?
pi_214525631
Zitten die mannen naast het podium in een Green Room gezellig te babbelen.
Of naast de telefoon als wachtend op de uitslag van het eindexamen.
Maakt Harris Campaign er een show van met de kandidaten met een pitch?
Gaan de stoelen van de jury draaien…?
Heeft John de Mol de regie?
twitter
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 16:45:30 #54
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214525822
Is een olifant eigenlijk een kat
Moet de kraan wellicht wat vaker open?
Ken iemand hier nog wijs uit worden
Of is het een haikuwedstrijd?
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_214525842
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 16:32 schreef AnneX het volgende:
Zitten die mannen naast het podium in een Green Room gezellig te babbelen.
Of naast de telefoon als wachtend op de uitslag van het eindexamen.
Maakt Harris Campaign er een show van met de kandidaten met een pitch?
Gaan de stoelen van de jury draaien…?
Heeft John de Mol de regie?
[ x ]
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 13:41 schreef Jojoke het volgende:
Ik ben benieuwd wie de VP kandidaat wordt. Wordt het dit weekend bekend gemaakt?

Shapiro lijkt mij een riskante keuze, omdat hij niet goed bij de jeugd ligt gezien zijn zeer pro-Israël standpunt. Dan heb je het risico dat het enthousiasme daar wegstroomt. Kelly leek mij de beste keuze, maar Walz is zeker ook een interessant keuze. Hij heeft ook meer politieke ervaring dan Kelly of Shapiro. Beshear zou ook kunnen maar heeft geen ervaring in Washington, ik denk dat Kelly of Walz beter in staat zullen zijn om de oudere swing voter gerust te stellen.
Harris heeft meetings dit weekend met alle kandidaten. Dinsdag wordt bekend gemaakt wie het gaat worden.
pi_214525972
En dat kan dan ongestraft?
twitter
pi_214526069
POLL
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
pi_214526194
quote:
19s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 17:04 schreef SnertMetChoco het volgende:
[poll=7672]
Ik heb Kelly gekozen maar er zit voor mij niets tussen Waltz, Kelly, Beshear en Shapiro. Lijken mij allemaal prima keuzes.

Bijkomend voordeel, ze zijn geen van allen weird ;)
pi_214526310
Tot nu zijn er - dacht ik - 4 mannen, die hun geplande officiële bezoeken hier en daar hebben afgezegd voor dinsdag.
Vandaar dat ik mij afvroeg hoe zij de wachttijd doorbrengen.
Wie VP wordt…alle vertrouwen in Harris.
Heeft vast ook / vooral te maken met strategie of Dem. posities veilig zijn.
Zodat er geen Reps uit gouverneursverkiezingen rollen.

“ Is een olifant eigenlijk een kat
Moet de kraan wellicht wat vaker open?
Ken iemand hier nog wijs uit worden
Of is het een haikuwedstrijd?”

😂
pi_214526465
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 17:14 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Ik heb Kelly gekozen maar er zit voor mij niets tussen Waltz, Kelly, Beshear en Shapiro. Lijken mij allemaal prima keuzes.

Bijkomend voordeel, ze zijn geen van allen weird ;)
Wat ik heb gezien van Walz komt hij erg sterk en ad rem over - om maar niet te zeggen, normaal :P -, dus daar heb ik op gestemd. Ook geen gedoetjes met "te" pro-israel ofzo of dat je een senaatszetel potentieel kwijtraakt.
“That's why they call it the American Dream, because you have to be asleep to believe it.”― George Carlin
pi_214526471
Ik zou graag Buttigieg als president zien. Mja...
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_214526491
Dus ook maar Waltz gekozen, lijkt me een prima VP pick 14.gif
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_214526567
Misschien kan ze Mark Rutte polsen
't Echte en 't ware!
pi_214526744
quote:
15s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 17:31 schreef Barbusse het volgende:
Ik zou graag Buttigieg als president zien. Mja...
Over 4 jaar misschien?

Volgens mij is Buttigieg zeer goed in te zetten op Biza, Buza of vergelijkbare functie. Daar kan hij zich goed profileren.
Als VP is dat deels op de achtergrond, schuin achter Harris.
Zag net wel weer een clip waarin hij een jochie van 10 hielp met laten weten, dat hij gay is. “ you are a very brave young man”
pi_214526815
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 17:47 schreef AnneX het volgende:

[..]
Over 4 jaar misschien?

Volgens mij is Buttigieg zeer goed in te zetten op Biza, Buza of vergelijkbare functie. Daar kan hij zich goed profileren.
Als VP is dat deels op de achtergrond, schuin achter Harris.
Zag net wel weer een clip waarin hij een jochie van 10 hielp met laten weten, dat hij gay is. “ you are a very brave young man”
Als Harris president wordt zou ik hem subiet naar voren schuiven als minister één van die twee departementen ja. Die kerel is zo eloquent, die krijgt gewoon iedereen mee.
  Overall beste user 2022 vrijdag 2 augustus 2024 @ 18:05:35 #66
3928 Ulx
pi_214527100
Bij Shapiro heb je het voordeel dat je Republikeinen kunt wijsmaken dat het om Ben gaat. Dat haalt bij die groep ook wat stemmen weg.
pi_214527102
Harris haalt 310 miljoen dollar op in Juli:

quote:
Harris raises $310 million in July as campaign shakeup energizes donors

Aug 2 (Reuters) - The Harris campaign announced on Friday that it raised $310 million in July, fueled by small-dollar donations that flowed into the war chest after President Joe Biden bowed out of the race and endorsed Vice President Kamala Harris.
The July figure - more than double the $138.7 million raised by Republican rival Donald Trump in the same month - brings the total money raised by Harris and Biden before her to more than $1 billion, the fastest a presidential campaign has crossed that threshold in history, the campaign said.

https://www.reuters.com/w(...)s-donors-2024-08-02/
pi_214527166
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 13:41 schreef Jojoke het volgende:

Zo heel veel invloed heeft de VP niet. De positie wordt voornamelijk gevuld door iemand die een bepaalde groep een beetje kan paaien, maar veel scheelt het niet. Je kunt het eigenlijk alleen fout doen door een bizar iemand te selecteren. Zie Sarah Palin en nu Trump met Vance (al zal dat ook niet bijster veel uit maken gok ik).

Pro-Israël is juist een voordeel omdat Harris veel minder uitgesproken pro-Israël is dan Biden en dat kan nog wel wat verschil maken.
pi_214527521
Ik denk dat het vooral gaat over hoe het uitstraalt naar Harris en de keuzes die ze maakt en daarbij hoe goed die persoon als surrogaat kan dienen in de campagne. Voor zover ik weet is er inderdaad geen bewijs dat de VP zelfstandig stemmen trekt. Shapiro nemen omdat hij wel even Pennsylvania zou bezorgen moeten ze niet doen, maar als ze een meer uitgesproken pro-Israël uitstraling willen dan zou dat wel een reden kunnen zijn.
pi_214527577
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 18:28 schreef SnertMetChoco het volgende:
Ik denk dat het vooral gaat over hoe het uitstraalt naar Harris en de keuzes die ze maakt en daarbij hoe goed die persoon als surrogaat kan dienen in de campagne. Voor zover ik weet is er inderdaad geen bewijs dat de VP zelfstandig stemmen trekt. Shapiro nemen omdat hij wel even Pennsylvania zou bezorgen moeten ze niet doen, maar als ze een meer uitgesproken pro-Israël uitstraling willen dan zou dat wel een reden kunnen zijn.
Harris zelf was ook een non-factor in de campagne in 2020, ook alleen maar gekozen omdat elke andere keuze een hoop gezeik zou opleveren.
  Overall beste user 2022 vrijdag 2 augustus 2024 @ 18:41:45 #71
3928 Ulx
pi_214527756
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 18:31 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Harris zelf was ook een non-factor in de campagne in 2020, ook alleen maar gekozen omdat elke andere keuze een hoop gezeik zou opleveren.
Leek me een prima aanvulling. Haar CV sprak boekdelen.

Als je nu naar het Trump/Vance ticket kijkt heb je waarop je doelt juist. Die gast is niet uitgezocht voor wat hij kan of heeft laten zien. Vance is er alleen maar om een soort pseudo-Trump te zijn.
pi_214527971
Ik zou Biden kiezen als running mate.
Want, zoals Joe altijd heeft geclaimd: "I am the only one who can beat Donald Trump."

Dat lijkt me een aanbeveling.
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 19:02:17 #73
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_214528067
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 18:55 schreef Toby56 het volgende:
Ik zou Biden kiezen als running mate.
Want, zoals Joe altijd heeft geclaimd: "I am the only one who can beat Donald Trump."

Dat lijkt me een aanbeveling.
LOL, dat zou nog goed uit kunnen pakken ook! Immers, het stelt de ouderen gerust dat 'daddy' Biden een oogje in het zeil houd en bovendien is de Israël lobby ook weer even gesedeerd. :Y)
pi_214528152
twitter

https://www.snopes.com/fa(...)egal/?loggedout=true

We confirmed that one of the anti-immigration protesters did indeed ask an indigenous state representative whether or not he was "legal," both through video footage of the incident and three corroborating interviews with Arizona state legislators who witnessed the scene. In the background of the following video, a protester asks Rep. Eric Descheenie whether he is "legal." Descheenie is Navajo. Rep. Pamela Powers Hannley filmed the exchange.
pi_214528244
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 18:41 schreef Ulx het volgende:

[..]
Leek me een prima aanvulling. Haar CV sprak boekdelen.
:')
pi_214528594
Ik twijfel tussen Kelly en Walz. Nu toch voor Walz gekozen, omdat hij een betere spreker lijkt en meer politieke ervaring heeft. Met Kelly krijg je er echter gratis een tweede VP-waardige persoon bij, Giffords. Ik denk dat Harris moet kijken waar ze de meeste chemie mee heeft en die persoon kiezen.
pi_214528756
Graham was altijd al een windvaan. Doet denken aan de doodsbange onderkruiper die altijd bang is van de demon king, maar de eerste die gaat juichen als de kans bestaat als die demon king op zijn taas krijgt. Om vervolgens weer razendsnel van gedachten te veranderen als het tegenovergestelde gebeurt
"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_214529320
twitter

En natuurlijk heeft hij ook gelogen over de reden van de vertraging van het NABJ-interview met hem. Hij was daar vnl zelf de oorzaak van. Hij wilde niet live gefactcheckt worden.

twitter

[ Bericht 20% gewijzigd door Kijkertje op 02-08-2024 20:13:36 ]
pi_214529508
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 20:13 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ x ]
Wacht, Trump noemt Rittenhouse een moordenaar?!
pi_214529628
quote:
[ x ]
Oh die krijgt nu de MAGA-mob achter zich aan :')
pi_214529661
quote:
[ x ]
is er iets van context? wat heeft rittenhouse gedaan?
pi_214529693
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 20:19 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Oh die krijgt nu de MAGA-mob achter zich aan :')
Ze hijsen je net zo snel op het schild als ze je er weer af trappen. Van hero naar zero gaat snel in die kringen.
pi_214529770
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 20:21 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Hij zei dat hij Trump niet voldoende pro wapens vindt en dus een write in vote gaat geven aan oud Republikeins Senator Ron Paul (vader van senator Rand Paul), een geliefd politicus onder libertariers.
pi_214529831
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 20:21 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Hij was 17 jaar, wilde graag politieagent spelen en ging zwaar bewapend naar een andere stad om linkse reltrappers te bestrijden. Hij schoot 2 dood, werd vrijgesproken, kreeg schouderklopjes van Trump

quote:
Conservative campaigner Kyle Rittenhouse says he will not vote for Donald Trump in November's US election because he thinks the ex-president is "bad" at protecting gun rights.
Mr Rittenhouse, now 21, shot dead two men during racial unrest in Kenosha, Wisconsin, in August 2020. He was cleared of all charges the following year after arguing self-defence.
https://www.bbc.com/news/articles/cgrlrzw5550o
Maar interessant is ook dat Trump zegt dat hij iemand heeft vermoord.
Wellll, Harriscampaign... spin dit uit
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 2 augustus 2024 @ 20:30:19 #89
862 Arcee
Look closer
pi_214529851
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 20:14 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Wacht, Trump noemt Rittenhouse een moordenaar?!
En zichzelf ook!
pi_214529914
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 20:30 schreef Arcee het volgende:

[..]
En zichzelf ook!
Technisch gezien kan het meer dan 0 zijn, maar ja, dat zou een rare manier zijn om dat te zeggen.
pi_214529972
Hoe gaat de gop nou weer deze miskleun spinnen?
twitter
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 2 augustus 2024 @ 20:36:11 #92
862 Arcee
Look closer
pi_214529998
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 20:32 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Technisch gezien kan het meer dan 0 zijn, maar ja, dat zou een rare manier zijn om dat te zeggen.
True.
pi_214530010
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 20:35 schreef AnneX het volgende:
Edit: een ieder geboren in U.S. is wel een citizen. En de moeder - getrouwd met een citizen - niet?
[ x ]
pi_214530223
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 20:25 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
[ x ]Luister zelf maar naar hem.
Thanks. Dus niet stemmen voor Trump is dus Woke?
pi_214530321
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 20:32 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Weird... is het juiste woord in dezer dagen.
Verspreekt Trump zich? Wel of niet..... minstens kan de kritiek zijn dat de man teveel domme dingen zegt. zoals suggestief zichzelf als moordenaar wegzet. Christenen belooft dat hij al hun politieke wensen als nieuwe president zal verwezenlijken, voor eeuwig hoeven zij niet meer te stemmen na zijn tweede ambtstermijn
pi_214530328
quote:
[ x ]
Heel kenmerkend dat Trump loyaliteit aan de Verenigde Staten weer verward met loyaliteit aan Donald Trump. Dat doet hij altijd en is een kenmerk van een autocraat.
pi_214530559
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 20:25 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
[ x ]Luister zelf maar naar hem.
Thanks, Begrijp nu de context. Plus dat nie stemmen voor Trump nu ook Woke is?
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 21:04:35 #98
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_214530565
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 20:53 schreef Jojoke het volgende:

[..]
Heel kenmerkend dat Trump loyaliteit aan de Verenigde Staten weer verward met loyaliteit aan Donald Trump. Dat doet hij altijd en is een kenmerk van een autocraat.
Met zijn clientalistische ideeen verraadt hij ook zijn autoritaire mindset.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_214530611
quote:
[ x ]
Dat geld niet voor blanken, he? Snap dat nou...
pi_214530643
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 21:04 schreef Korenfok het volgende:

[..]
Thanks, Begrijp nu de context. Plus dat nie stemmen voor Trump nu ook Woke is?
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 21:11:38 #101
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214530714
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 21:08 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Deze maal klopt het plaatje: als Ron Paul iets niet is, is het woke. Paul schiet juist de extreme andere kant op. Ook erg verheffende (lees: racistische) 'newsletters' schreef hij in de 90s.

Maar dat Trump van heel veel dingen heel weinig weet wist ik ook al.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_214530994
quote:
[ x ]
Niet alleen van Baron…
twitter

Elizabeth Trump (Don's Paternal Grandma) was not a citizen when she gave birth to Don's father (Fred).

Mary Trump (Don's mother) was not a citizen when she gave birth to 3 of Don's siblings.

Ivana Trump was not a citizen when she gave birth to Don's 3 children (Don Jr, Ivanka & Eric).

Melania Trump was not a citizen when she gave birth to Barron Trump.
pi_214531163
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 21:26 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Niet alleen van Baron…[ x ]
Elizabeth Trump (Don's Paternal Grandma) was not a citizen when she gave birth to Don's father (Fred).

Mary Trump (Don's mother) was not a citizen when she gave birth to 3 of Don's siblings.

Ivana Trump was not a citizen when she gave birth to Don's 3 children (Don Jr, Ivanka & Eric).

Melania Trump was not a citizen when she gave birth to Barron Trump.
Oops.
Nieuw statement van de campaign ook over trump en niet opdagen voor een debat op 10 sept.
pi_214531665
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 20:29 schreef Bluesdude het volgende:

[..]
Hij was 17 jaar, wilde graag politieagent spelen en ging zwaar bewapend naar een andere stad om linkse reltrappers te bestrijden. Hij schoot 2 dood, werd vrijgesproken, kreeg schouderklopjes van Trump
[..]
https://www.bbc.com/news/articles/cgrlrzw5550o
Maar interessant is ook dat Trump zegt dat hij iemand heeft vermoord.
Wellll, Harriscampaign... spin dit uit
twitter
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 22:05:54 #106
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_214531955

"Nasty woman"
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 22:08:22 #107
37950 JAM
pi_214532008
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 22:05 schreef Hyperdude het volgende:
[ afbeelding ]

"Nasty woman"
Ahahaha, briljant. Get fucked. :D .
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 22:34:57 #109
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_214532469
pi_214532632
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 22:05 schreef Hyperdude het volgende:
[ afbeelding ]

"Nasty woman"
Beter een nasty woman zijn dan een criminal rapist
pi_214533228
Oh ja Trump betaalde indertijd Kim Jong Un $2 million voor Warmbier (die vervolgens overleed):

twitter
  Moderator zaterdag 3 augustus 2024 @ 00:03:21 #113
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_214533536
Kyle heeft er al weer spijt van:

twitter
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_214533557
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 00:03 schreef Mike het volgende:

[ x ]
Voor zijn welzijn waarschijnlijk de beste keuze.
pi_214533636
Beste users, het mag wel wat minder met de meme's en posts zonder eigen inbreng. Ja, mea culpa, ik heb er zelf ook een geplaatst, ik spreek mijzelf hierop ook aan bij deze.
pi_214534138
Team Harris-campaign: allemaal Obama-veteranen

twitter

quote:
David Plouffe, a top strategist on both of Obama's presidential campaigns, joins Harris as senior adviser for strategy and the states focused on winning the electoral college. Stephanie Cutter, the deputy campaign manager for Obama's reelection who has been working in recent months with Harris, is the new senior adviser for strategy messaging. Mitch Stewart, a grass-roots organizing strategist behind both Obama wins, will become the senior adviser for battleground states. David Binder, who led Obama's public opinion research operation and previously worked for Harris, will expand his role on the Harris campaign to lead the opinion research operation.

All of the new hires will report to campaign chair Jen O'Malley Dillon, another veteran of Obama's two campaigns. She managed Biden's 2020 campaign and built his 2024 operation from the White House before moving to Wilmington, Del., this year. Harris took control of Biden's campaign as soon as Biden announced he would not seek reelection, an operation consisting of more than 1,300 employees and more than 130 offices. She asked O'Malley Dillon to remain in charge.
pi_214534190
Silicon Valley CEO's steunen Harris:

twitter
pi_214534253
Oh my Weirdness!

twitter

twitter

twitter

twitter

twitter

[ Bericht 15% gewijzigd door Kijkertje op 03-08-2024 03:11:12 ]
pi_214534350
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 15:36 schreef AnneX het volgende:
Vervolg:
[ x ]
Toch wel triest dat dit zo weinig aandacht krijgt:

twitter
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 04:05:55 #120
37950 JAM
pi_214534363
- ik had iets doms gezegd -

[ Bericht 27% gewijzigd door JAM op 03-08-2024 04:11:33 ]
pi_214534385
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 04:05 schreef JAM het volgende:
- ik had iets doms gezegd -
Weird?
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 04:27:10 #122
37950 JAM
pi_214534390
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 04:24 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Weird?
Dat dan weer niet. Ik was weer bezig met een wonderlijke beschouwing vanuit een scherpe, doch komische hoek, tot ik mij realiseerde hoe laat het was en hoeveel ik alweer gezopen had en hoe slecht ik ook weer uit mijn woorden kwam, dat ik dacht: laat ik het er voor vannacht maar gewoon bij laten. Dat is een bijzonder goede eigenschap, trouwens, weten wanneer je je bek moet houden als ook zo nu en dan je ongelijk, onmacht en/of onbegrip willen erkennen. Daar kan mening politicus zijn voordeel mee doen (zo ook anderen, trouwens). Je zal welhaast vergeten dat die ook maar net voor de eerste keer mens zijn!
pi_214534567
Toch een ‘debat’ en op zijn voorwaarden.
Doe je best man!
twitter
pi_214535151
quote:
Klassiekertje _O_
pi_214535284
Dit k
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 06:20 schreef la_perle_rouge het volgende:
Als je niet eerlijk kan winnen, dan maar valsspelen? Waar is Musk mee bezig?

[ x ]

[ x ]
kan toch niet legaal zijn? Dit is gewoon data harvesting onder valse voorwendselen.
pi_214535330
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 00:03 schreef Mike het volgende:

[ x ]
_O-

Wat een lafbek
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 09:33:02 #129
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_214535604
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 07:16 schreef AnneX het volgende:
Toch een ‘debat’ en op zijn voorwaarden.
Doe je best man!
[ x ]
Hoezo, dat maakt hij toch niet uit!? Ze zou gewoon moeten weigeren om op de sneue voorwaarden van die creepy weirdo een debat aan te gaan.

Bovendien gaat Trump dit toch alleen maar gebruiken om nóg meer leugens uit te braken, dus het zal inderdaad hooguit een 'debat' worden... Als ik Harris was zou ik zeggen dat 'ie lekker de tering kan krijgen. Don't bother to debate with right-wing illiberal liars, just don't... Ze heeft het ook niet nodig want ze wint in november toch wel. Met afstand.
pi_214535666
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 09:33 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]
Hoezo, dat maakt hij toch niet uit!? Ze zou gewoon moeten weigeren om op de sneue voorwaarden van die creepy weirdo een debat aan te gaan.

Bovendien gaat Trump dit toch alleen maar gebruiken om nóg meer leugens uit te braken, dus het zal inderdaad hooguit een 'debat' worden... Als ik Harris was zou ik zeggen dat 'ie lekker de tering kan krijgen. Don't bother to debate with right-wing illiberal liars, just don't... Ze heeft het ook niet nodig want ze wint in november toch wel. Met afstand.
Op zich wel slim van Trump, want dan kan ie hetzelfde doen als Harris bij ABC zal gaan doen: het debat als campaign event gebruiken. Daarom wil ie ook een packed arena. En Fox zal het allemaal best vinden, want die spelen toch al onder 1 hoedje.
Verschil uiteraard is dat het in het laatste geval een bewust opzetje is en niet een lafhartig terugtreden. Daarnaast is ABC gewoon een neutrale nieuwszender en Fox een propaganda/entertainment zender voor de GOP.
beter een knipoog dan een blauw oog
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 3 augustus 2024 @ 09:52:38 #131
862 Arcee
Look closer
pi_214535982
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 09:36 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Op zich wel slim van Trump, want dan kan ie hetzelfde doen als Harris bij ABC zal gaan doen: het debat als campaign event gebruiken. Daarom wil ie ook een packed arena. En Fox zal het allemaal best vinden, want die spelen toch al onder 1 hoedje.
Verschil uiteraard is dat het in het laatste geval een bewust opzetje is en niet een lafhartig terugtreden. Daarnaast is ABC gewoon een neutrale nieuwszender en Fox een propaganda/entertainment zender voor de GOP.
Ja, Trump laat zich zelden zien buiten z'n eigen ass kickers ring. Hij is gewoon echt niet gewend aan mensen die hem kritisch ondervragen of zels maar een strobreed in de weg leggen.
pi_214536005
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 09:36 schreef Knipoogje het volgende:

[..]
Als het eerlijk is, zitten er in die volle arena evenveel democratische als republikeinse stemmers. Dan breekt wsl de pleuris uit zoals je zelfs in een voetbalstadion nog nooit hebt gezien.
pi_214536068
De beslissing is aan Harris en campaign team.
Gaat zij dat wel aan: ook háar fans in het publiek én zij veegt de vloer met hem aan.
Gaat zij niet: dan heeft trump Echt wat te janken én zij veegt de vloer met hem aan.

Win win
P.S. en fox kijkers kunnen eindelijk eens beseffen wat een weirdo hij is.
Cutting social, cutting medicine,
interneringskampen, etc
En dat is dan binnenlandse politiek.
pi_214536211
Daar kwam ik Conway weer eens tegen:
die heeftéen doel “Educate the public”.
Zijn ex KellyAnne - die nog steeds zijn naam gebruikt 8)7 is dikke maatjes met tfg.
twitter
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 3 augustus 2024 @ 10:09:34 #135
862 Arcee
Look closer
pi_214536283
Overigens kijk ik wel uit naar een Trump vs. Harris-debat. ^O^
pi_214536348
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 09:57 schreef AnneX het volgende:
De beslissing is aan Harris en campaign team.
Gaat zij dat wel aan: ook háar fans in het publiek én zij veegt de vloer met hem aan.
Gaat zij niet: dan heeft trump Echt wat te janken én zij veegt de vloer met hem aan.

Win win
P.S. en fox kijkers kunnen eindelijk eens beseffen wat een weirdo hij is.
Cutting social, cutting medicine,
interneringskampen, etc
En dat is dan binnenlandse politiek.
Laten we nou niet doen alsof Harris zich in het verleden nou een goede debater heeft laten zien, nog daargelaten dat ze als VP die nooit heeft hoeven voeren. De wittebroodsweken voor de keuze van Harris kunnen dan wel eens rap voorbij zijn.
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Hey, my girl, why don't you just let it flow?
pi_214536541
Polling ‘weird’.
😂
twitter
pi_214536897
quote:
15s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 09:14 schreef Barbusse het volgende:
Dit k
[..]
kan toch niet legaal zijn? Dit is gewoon data harvesting onder valse voorwendselen.
In de VS kan dat legaal zijn. Ik weet niet exact of dat ook het geval is in deze context.
pi_214538827
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 10:31 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
In de VS kan dat legaal zijn. Ik weet niet exact of dat ook het geval is in deze context.
Als het wel legaal is zou dat gewoon ronduit schandalig zijn...
pi_214539042
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 10:12 schreef nostra het volgende:

[..]
Laten we nou niet doen alsof Harris zich in het verleden nou een goede debater heeft laten zien, nog daargelaten dat ze als VP die nooit heeft hoeven voeren. De wittebroodsweken voor de keuze van Harris kunnen dan wel eens rap voorbij zijn.
Tegen Pence deed ze het nochtans prima. Dat is niet zo'n ongeleid projectiel als Trump echter.
pi_214539280
Harris is gegroeid in 4 jaar en krijgt weerwoord in eigen kring en tfg is nog gekker geworden en naar de bek gepraat door het kwaaje-project 2025-volk in zijn team.
pi_214539511
twitter

Heel normaal en gezond dit. Ook helemaal niet sektarisch.
pi_214540073
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 10:12 schreef nostra het volgende:

[..]
Tja en wat is de vloer aanvegen? Je weet wat Trump gaat doen namelijk allerlei flauwekul oplepelen en door mensen heen blèren. Dat doet hij namelijk al jaren.

Dat kun je weerleggen en dat is al 1000 keer gebeurd, maar het maakt uiteindelijk niet uit.
pi_214540106
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 10:31 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Dit is trouwens het filmpje waarmee Musk de mensen door wil laten klikken (erg veel bekeken is het in ieder geval nog niet).

En de truc is om de data te gebruiken om de mensen persoonlijk te bezoeken. Dan valt het buiten de reikwijdte van de wet.

quote:
In most cases, super PACs are not allowed to directly coordinate the ads they pay for with the campaign. But this spring, regulators ruled that door-to-door canvassing falls outside the scope of the ban because, unlike an ad, it is a person-to-person exchange.
https://www.cnbc.com/2024(...)ta-trump-harris.html
pi_214540110
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 12:49 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]

Scientology klinkt als een redelijke organisatie vergeleken met dit... :{
pi_214540175
quote:
[ x ]

Rittenhouse was ook nooit een uitgesproken Republikein voor zijn 'bekendheid'. In eerdere interviews gaf hij aan Andrew Yang te steunen, pas toen hij na zijn vrijspraak tot een cultuurfiguur werd gebombardeerd in conservatieve kringen is hij zich daar meer mee beginnen te identificeren.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_214540225
Zoals iedere maga een cynische grifter zonder enige idealen of principes dus.

News at 11...
pi_214540322
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 13:27 schreef Barbusse het volgende:
cynische grifter
Ik denk vooral een nogal geschrokken 18-jarige, die op het moment van zijn vrijspraak gewillig inging op de groep mensen die hem positief benaderde en niet wegzette als een extreemrechtse 'Proud Boy', 'white nationalist' die zogenaamd levenslang had moeten krijgen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_214540773
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 13:34 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik denk vooral een nogal geschrokken 18-jarige, die op het moment van zijn vrijspraak gewillig inging op de groep mensen die hem positief benaderde en niet wegzette als een extreemrechtse 'Proud Boy', 'white nationalist' die zogenaamd levenslang had moeten krijgen.
In een normaal land krijg je geen levenslang voor zijn acties maar ook geen vrijspraak. Maar goed, die discussie hoeven we niet opnieuw te voeren.
pi_214540822
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 13:25 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Rittenhouse was ook nooit een uitgesproken Republikein voor zijn 'bekendheid'. In eerdere interviews gaf hij aan Andrew Yang te steunen, pas toen hij na zijn vrijspraak tot een cultuurfiguur werd gebombardeerd in conservatieve kringen is hij zich daar meer mee beginnen te identificeren.
Voor zijn 2 doden was hij al een eng conservatief ettertje. Triggerhappy, hekel aan linkse demonstranten en met een wapen hen opzoeken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bluesdude op 03-08-2024 14:19:31 ]
  Overall beste user 2022 zaterdag 3 augustus 2024 @ 14:15:32 #151
3928 Ulx
pi_214540952
twitter
  Overall beste user 2022 zaterdag 3 augustus 2024 @ 14:18:27 #152
3928 Ulx
pi_214540993
Hij viert zijn verjaardag thuis. Beetje hangen op de bank. En in de bank. Gewoon.

twitter
pi_214541102
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 13:25 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dus jij leest mijn post en denkt vervolgens: 'Koos is duidelijk geïnteresseerd in het doen en denken van Rittenhouse'.

Ik dacht dat wel duidelijk was welk punt ik maakte.
pi_214542108
quote:
[ x ]

Van die opleiding die hij zou gaan volgen is ook niets terecht gekomen. Profiteren van je bekendheid verdient een stuk beter.

twitter

twitter

[ Bericht 28% gewijzigd door Kijkertje op 03-08-2024 15:35:43 ]
pi_214542511
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 13:27 schreef Barbusse het volgende:
Zoals iedere maga een cynische grifter zonder enige idealen of principes dus.

News at 11...
Leren ze van de Grifter-in Chief:

twitter

Trump heeft zijn eigen reality show waarin hij de rol van president speelt:

twitter

[ Bericht 29% gewijzigd door Kijkertje op 03-08-2024 15:59:08 ]
pi_214543013
Ok dat whiskyglas is cool :@
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 16:30:02 #157
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_214543396
Haha, ja dat dacht ik ook.

Narcistische onzin txt er af halen en op de markt brengen please!

AliExpress I'm looking at you! :P
pi_214544004
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 16:30 schreef kladderadatsch het volgende:
Haha, ja dat dacht ik ook.

Narcistische onzin txt er af halen en op de markt brengen please!

AliExpress I'm looking at you! :P
Gewoon te krijgen hoor.

https://www.amazon.com/Or(...)ks-USA/dp/B01ASDYQQC
pi_214544276
quote:
Besteld. Nu heb ik niet alleen een elitaire tumbler voor m'n oude jazz, maar ook een glas speciaal voor delta blues.

Toch nog iets goeds wat tfg heeft gedaan.
pi_214546435
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
pi_214546459
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 16:12 schreef Barbusse het volgende:
Ok dat whiskyglas is cool :@
:D inderdaad. Het is dat ik geen single malts meer drink, maar water kan ook. Misschien toch maar...
pi_214546606
twitter
Alles volgt elkaar nu zo snel op, dat ernstige zaken snel ondergesneeuwd raken door andere: Ritterhause, Musks nep-aanmeldprogramma, gedoe rond Aileen Canon, rare acties hooggerechtshof…
En allerlei bizarre, domme en kwaadaardige acties zijn we alweer vergeten.
pi_214546647
quote:
Oef, dat zijn geen goede cijfers. En dan ook nog een deel van hen die zich publiekelijk wel laatdunkend hebben uitgelaten zoals Barr.
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 22:09:13 #164
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_214550350

Trump gaat straks bazelen in Georgia..ik zit eigenlijk stiekem wel te wachten op zo'n enorme klapper als in PA destijds _O-
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 22:33:00 #165
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_214550807
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 19:15 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ x ]Alles volgt elkaar nu zo snel op, dat ernstige zaken snel ondergesneeuwd raken door andere: Ritterhause, Musks nep-aanmeldprogramma, gedoe rond Aileen Canon, rare acties hooggerechtshof…
En allerlei bizarre, domme en kwaadaardige acties zijn we alweer vergeten.
Of de 10 miljoen van Egypte. Teflon Don.
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 22:45:25 #166
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_214551040
Sorry, maar moest het even kwijt. Wat een week zeg, waarin veel maskers afgaan, al waren die maskers erg dun. Harris is niet echt zwart is nu het debat, een vrouw, geboren met een vagina is geen vrouw en toch blijven volhouden dat de dems aan identiteitspolitiek doen. Zelfreflectie is weer ver te zoeken en veel mensen hebben zich weer van hun slechtste kant laten zien.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 22:54:57 #167
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_214551223
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 22:45 schreef Vis1980 het volgende:
Sorry, maar moest het even kwijt. Wat een week zeg, waarin veel maskers afgaan, al waren die maskers erg dun. Harris is niet echt zwart is nu het debat, een vrouw, geboren met een vagina is geen vrouw en toch blijven volhouden dat de dems aan identiteitspolitiek doen. Zelfreflectie is weer ver te zoeken en veel mensen hebben zich weer van hun slechtste kant laten zien.
Alsof er geen echte problemen zijn.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_214551533
twitter

Harris campaign:

twitter

twitter

[ Bericht 23% gewijzigd door Kijkertje op 04-08-2024 00:27:36 ]
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 4 augustus 2024 @ 00:02:26 #171
862 Arcee
Look closer
pi_214552237

Nice.
pi_214552467
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 22:45 schreef Vis1980 het volgende:
Oh, er was nog een betere van Trump "black jobs". Je bent een racist of je bent het niet, he?
pi_214552545
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2024 00:28 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Oh, er was nog een betere van Trump "black jobs". Je bent een racist of je bent het niet, he?
Het is zelfs zo erg dat ik niet eens weet hoe racistisch het nou is, aangezien ik geen flauw benul heb wat "black jobs" zijn in deze tijd? Simone Biles was in ieder geval blij met haar "black job", die zullen ze niet gauw de katoenvelden op sturen.
pi_214552552
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2024 00:43 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Het is zelfs zo erg dat ik niet eens weet hoe racistisch het nou is, aangezien ik geen flauw benul heb wat "black jobs" zijn in deze tijd? Simone Biles was in ieder geval blij met haar "black job", die zullen ze niet gauw de katoenvelden op sturen.
Black jobs zijn banen die immigranten inpikken. Oftewel ongeschoold, laagbetaald werk, je weet wel, zoals bij de Trump bedrijven waarvoor hij immigranten importeert omdat Amerikanen te duur zijn.
pi_214552577
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2024 00:45 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Black jobs zijn banen die immigranten inpikken. Oftewel ongeschoold, laagbetaald werk, je weet wel, zoals bij de Trump bedrijven waarvoor hij immigranten importeert omdat Amerikanen te duur zijn.
Ik heb juist de indruk dat hij met name laaggeschoolde blanken of uberhaupt laaggeschoolden bang wil maken met dat hun baan gejat wordt door immigranten.
pi_214552588
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2024 00:48 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Ik heb juist de indruk dat hij met name laaggeschoolde blanken of uberhaupt laaggeschoolden bang wil maken met dat hun baan gejat wordt door immigranten.
Klopt. Maar bij deze gelegenheid sprak hij specifiek over black jobs.
pi_214552619
twitter
pi_214552630
quote:
9s.gif Op zondag 4 augustus 2024 00:53 schreef Kijkertje het volgende:
[ x ]
En zet kinderen aan het werk.

https://www.epi.org/publication/child-labor-laws-under-attack/

https://www.theguardian.c(...)abor-laws-violations

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 04-08-2024 00:57:08 ]
  zondag 4 augustus 2024 @ 00:58:27 #179
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_214552646
quote:
9s.gif Op zondag 4 augustus 2024 00:53 schreef Kijkertje het volgende:
[ x ]
Best knap, dat de problemen in de VS worden veroorzaakt doordat ze nog niet genoeg werken...
Als er 1 volk obsessief bezig is met hun werk...
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_214552667
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2024 00:58 schreef zalkc het volgende:

[..]
Best knap, dat de problemen in de VS worden veroorzaakt doordat ze nog niet genoeg werken...
Als er 1 volk obsessief bezig is met hun werk...
Nou ja, aan de onderkant werkt men vaak zelfs in meerdere banen om maar genoeg te verdienen om te overleven.
pi_214552668
quote:
Ja die belastingverlaging voor de rijken die hij beloofd heeft moet ergens van betaald worden!
pi_214552679
quote:
9s.gif Op zondag 4 augustus 2024 01:02 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Ja die belastingverlaging die hij beloofd heeft moet ergens van betaald worden!
Dat is allang opgelost, ze laten de schuldenberg gewoon weer groter worden zoals de RNC dat altijd doet.
pi_214552685
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2024 01:03 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Dat is allang opgelost, ze laten de schuldenberg gewoon weer groter worden zoals de RNC dat altijd doet.
Oh ja stupid me!

Of hij schrijft een bitcoin-cheque uit :+
pi_214552757
Trump vond al die lokale kantoren nergens voor nodig.

twitter
pi_214552768
quote:
6s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 23:12 schreef Kijkertje het volgende:
[ x ]
Harris campaign:

[ x ]
[ x ]
Ze gaat echt d'r op en erover _O_
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_214552770
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2024 01:18 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ze gaat echt d'r op en erover _O_
Geen idee hoe belangrijk die kantoren zijn echter in de moderne tijd.
pi_214552828
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2024 01:19 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Geen idee hoe belangrijk die kantoren zijn echter in de moderne tijd.
Ik weet niet meer wie het was maar één van de onverwachte verkiezingsoverwinning van een Democraat was omdat ze gewoon ouderwets zijn gaan canvassen en bijeenkomsten organiseerden.
pi_214552840
quote:
3s.gif Op zondag 4 augustus 2024 01:34 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Ik weet niet meer wie het was maar één van de onverwachte verkiezingsoverwinning van een Democraat was omdat ze gewoon ouderwets zijn gaan canvassen en bijeenkomsten organiseerden.
Ehh, ok? Dit is wel een tikkeltje vaag en anekdotisch.
pi_214552866
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2024 01:41 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Ehh, ok? Dit is wel een tikkeltje vaag en anekdotisch.
Ja best wel maar ik heb het juist onthouden omdat ik ook dacht doen ze dat nog toen hij dat in zijn overwinningsspeech noemde. De Trump campaign vertrouwt vooral op de rally's, social media en advertenties.

Maar je moet het er wel bij doen natuurlijk niet alleen dat.

[ Bericht 2% gewijzigd door Kijkertje op 04-08-2024 02:19:30 ]
pi_214553063
quote:
10s.gif Op woensdag 31 juli 2024 05:09 schreef Kijkertje het volgende:
De Trump campaign heeft aangekondigd dat ze nu ook een rally in Atlanta gaan houden op precies dezelfde locatie als Harris. Hij kan het duidellijk niet uitstaan en dan moet haar rally natuurlijk overtroffen worden! :{w
twitter

twitter

twitter

twitter

twitter

[ Bericht 16% gewijzigd door Kijkertje op 04-08-2024 05:03:30 ]
pi_214553070
Weird!

twitter

Trump is in Georgia dus moeten Kemp en Raffensperger aangevallen worden. Vreemde strategie maar ja de rancune speelt weer op.

twitter

Reactie KamalaHQ:

twitter

twitter

[ Bericht 27% gewijzigd door Kijkertje op 04-08-2024 05:20:35 ]
pi_214553111
Grootse plannen mocht het de Democraten meezitten:

twitter
pi_214553310
quote:
10s.gif Op zondag 4 augustus 2024 03:13 schreef Kijkertje het volgende:
Weird!

[ x ]
Trump is in Georgia dus moeten Kemp en Raffensperger aangevallen worden. Vreemde strategie maar ja de rancune speelt weer op.

[ x ]
Reactie KamalaHQ:

[ x ]
[ x ]

Mensen achter hem met borden « You’re fired».
_O- Juist, je bent ontslagen, dus blijf weg!
pi_214553438
Volgens mij kreeg Trump nog het meeste gejuich toen hij beloofde dat hij iedere public school met een vaccinatieprogramma zou dichtgooien.

Hoe je er ook naar kijkt: dat is serieus zorgelijk.
Make Measles and Polio Great Again.
pi_214553461
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2024 06:48 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Mensen achter hem met borden « You’re fired».
_O- Juist, je bent ontslagen, dus blijf weg!
Dat was het eerste ! wat mij opviel bij beelden. Direct achter hem.
Verder geen geduld voor het geraaskal.
Project25 ziet de bui wel hangen after dit débâcle, vermoed ik.
Vraag mij af wat zij nog in petto hebben. Of wat tfg bedenkt en moet gebeuren.

Dochter Ivanka deed met een lege blik (en zónder makeup en met botox?) een oproep voor de bewoners van Oekraïne!!! Ging over organisaties om geld in te zamelen.
Hebben die lui nooit genoeg. :R
pi_214553546
Er waren er meer bij wie die de borden achter de spreker opviel.
Overigens weet ik heel zeker, dat ik never nooit ergens naar welke massa dan ook bijeenkomst zal gaan.
twitter
  zondag 4 augustus 2024 @ 09:05:27 #198
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_214553731
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2024 08:07 schreef Toby56 het volgende:
Volgens mij kreeg Trump nog het meeste gejuich toen hij beloofde dat hij iedere public school met een vaccinatieprogramma zou dichtgooien.

Hoe je er ook naar kijkt: dat is serieus zorgelijk.
Make Measles and Polio Great Again.
Who cares, die creepy weirdo gaat toch nooit meer president worden.
pi_214553819
En nog snap ik de term ‘woke’ niet.
Is dat als je denkt ‘politiek’? correct’ en een ander niet discrimineert op basis van ras, geloof of andere overtuiging.
Als je mensen accepteert voor wat zij zijn of uitstralen?
Is dat woke? Is er al een topic?
twitter

[ Bericht 0% gewijzigd door AnneX op 04-08-2024 10:52:28 ]
pi_214555786
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2024 09:13 schreef AnneX het volgende:
En nog snap ik de term ‘woke’ niet.
Is dat als je denkt ‘politiek’? correct’ en een ander niet discrimineert op basis van ras, geloof of andere overtuiging.
Als je mensen accepteert voor wat zij zijn of uitstralen?
Is dat woke? Is er al een topic?
[ x ]
Lang geleden heb ik het wel eens over de oorsprong van 'woke' gehad op FOK!.
En dat de term (en de ideeën) erachter zijn gekaapt en aangepast door zowel rechts als links.

Ik beschouw mezelf als 'woke' maar niet in de moderne betekenis, waarbij cancelen een belangrijke drijfveer is.
Maar eigenlijk heb ik niet zoveel met labelen überhaupt.
pi_214557657
Omg, the Beyoncé's, they're multiplying! 😱

_O-
pi_214559119
quote:
Dat is sowieso het geval, abortus verbod treft alleen maar arme vrouwen die het geld niet hebben om naar een andere Staat of ander land te reizen.

Als je geld genoeg hebt, het bedrag een paar jaar terug was 5000 dollar, vlieg je naar Zwitserland waar je in een topklasse kliniek dan een abortus krijgt, in een tophotel verblijft om bij te komen en dan weer terug naar huis.
Voor de minder welgestelden is de optie Mexico, Cuba of Canada open, kost een paar duizend hooguit.

Voor de armen? Die hebben pech of doen het zelf (grote toename van geregistreerd de afgelopen maanden).
pi_214559165
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2024 14:41 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Dat is sowieso het geval, abortus verbod treft alleen maar arme vrouwen die het geld niet hebben om naar een andere Staat of ander land te reizen.

Als je geld genoeg hebt, het bedrag een paar jaar terug was 5000 dollar, vlieg je naar Zwitserland waar je in een topklasse kliniek dan een abortus krijgt, in een tophotel verblijft om bij te komen en dan weer terug naar huis.
Voor de minder welgestelden is de optie Mexico, Cuba of Canada open, kost een paar duizend hooguit.

Voor de armen? Die hebben pech of doen het zelf (grote toename van geregistreerd de afgelopen maanden).
Vaak met hoog risico op een dodelijke afloop voor de moeder.
"Pro-life".. :')
pi_214559610
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2024 14:43 schreef Mensen_doe_rustig het volgende:

[..]
Vaak met hoog risico op een dodelijke afloop voor de moeder.
"Pro-life".. :')
Ja. Pro- life tot de geboorte, niet daarna.
pi_214560534
De bots zijn al lekker bezig hoor, begreep ik.
Nou is putin niet vies van een berg chaos. Zeker nu zijn bevriende moordenaar is uitgeleverd, hoeft putin niet op veilig te spelen of zich koest te houden.
twitter
pi_214560621
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2024 14:41 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Nou proberen ze dat in staten als Texas ook wel weer moeilijker te maken. Vrouwen zelf vervolgen gaat meestal nog net een stap te ver, maar dan gooien ze het op de strafbaarheid van helpen, waarbij feitelijk een taxichauffeur al vervolgd zou kunnen worden voor het vervoeren van een vrouw naar het vliegveld en dergelijke.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_214561328
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2024 16:13 schreef Monolith het volgende:

[..]
Nou proberen ze dat in staten als Texas ook wel weer moeilijker te maken. Vrouwen zelf vervolgen gaat meestal nog net een stap te ver, maar dan gooien ze het op de strafbaarheid van helpen, waarbij feitelijk een taxichauffeur al vervolgd zou kunnen worden voor het vervoeren van een vrouw naar het vliegveld en dergelijke.
Misselijkmakend dit :r
pi_214564256
twitter

Oa Geoff Duncan:

twitter

[ Bericht 40% gewijzigd door Kijkertje op 04-08-2024 18:53:25 ]
pi_214564421
twitter

He has the best words…
Here is the actual GOP candidate for President of the United States attempting to say something about Mark Zuckerberg which is literally all I can figure out from this 90-SECOND LONG SENTENCE. 😵‍💫

“So Mark Zuckerberg called me first of all he called me a few times she called me after the event that he said that was really amazing it was very brave and you know and he actually announced he's not going to support a Democrat because he can't because he respected me for what I did that day I think what I did maybe was a norm to me it was a normal response but I was called by Mark Zuckerberg yesterday the day before on this same subject and he actually apologized he said they made a mistake etc etc in the correcting mistake a Google nobody called from Google one of the things I do in a show like yours you you show you know you see them Fox but what you really see it is all over the place they take clips of your show that you're doing right now with me and if I do a good job they're going to vote for me they're going to vote for me because it's not just on Fox it's on Fox is a smaller part of it you're on all over this those little beautiful cell phones you're on you're all over the place you have a product you have a great product you have a great brand so you have to get out you have to get out you have to do things like your show and other shows and Google has been very bad they've been very irresponsible and I have a feeling that Google isn't going to be close to shut down because I don't think Congress is going to take it I really don't think so Google has to be careful now I will say this I believe Mark Zuckerberg he called me so he called me a lot they are working and I think they fixed it but what can he's not doing what he did four years ago with the five hundred million dollars I don't believe.”
  zondag 4 augustus 2024 @ 19:06:43 #217
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_214564649
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2024 15:08 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Ja. Pro- life tot de geboorte, niet daarna.
Pro-lies.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_214564652
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2024 18:54 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ x ]
He has the best words…
Here is the actual GOP candidate for President of the United States attempting to say something about Mark Zuckerberg which is literally all I can figure out from this 90-SECOND LONG SENTENCE. 😵‍💫

Bla
Jamaar Harris veranderde van accent!1!1!
  zondag 4 augustus 2024 @ 19:28:26 #219
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214565259
Trump is écht zenuwachtig aan het worden. Héél mooi.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 4 augustus 2024 @ 19:30:28 #220
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_214565327
twitter

Zag nog een oud filmpje waarin Trump een heel klein beetje minder weird was dan nu...
  zondag 4 augustus 2024 @ 20:08:43 #221
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_214566417
twitter

Ik heb 3 vragen:

1.) Echt of AI?
2.) Rusland of Wit-Rusland?
3.) Wat is haar honorarium?
  zondag 4 augustus 2024 @ 20:32:11 #222
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_214566992
@GarlandBriggs

https://people.com/who-is-mindy-noce-tim-scott-8606340

quote:
“As a guy who is mostly an introvert and on the quiet side, having to have a conversation about the engagement is a little, you know, uncomfortable in a way, but it’s the most exciting thing I’ll do with my life besides making Jesus my Lord,” Scott shared in an interview with The Washington Post.
:')
  zondag 4 augustus 2024 @ 20:55:36 #223
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_214567360
quote:
Haha...Does Tim Scott really yells "Jesus is Lord" when he comes???

Only Mindy Noce...

:P
  zondag 4 augustus 2024 @ 21:09:32 #224
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_214567632

Harry & Karen Go to White Castle
pi_214568455
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2024 21:11 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Ze geloven dit, op zoveel plaatsen gelezen dat ze niet meer kunnen zeggen waar:
[ x ] 8)7
Heeft zijn eigen 'onderzoek' gedaan!
pi_214568707
Biologie lessen iemand? 8)7
pi_214569110
Dit programma werkt nog steeds in Cal. 👍🏼
twitter
  zondag 4 augustus 2024 @ 22:32:42 #229
441440 aquawoman
Bitch please
pi_214569572
quote:
14s.gif Op zondag 4 augustus 2024 18:47 schreef Kijkertje het volgende:
[ x ]
Oa Geoff Duncan:

[ x ]
Ik vraag me echt af hoe conservatieve posters op fok hier naar kijken.

Ik snap de dynamiek van 2 partijen en de drang om tegen de andere kant te zijn. Maar mensen uit zijn eigen partij, mensen die nauw met hem samen hebben gewerkt waarschuwen voor een second termijn. Heel veel mensen. Zelfs zijn VP.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
  zondag 4 augustus 2024 @ 22:49:59 #230
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_214569795
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2024 22:32 schreef aquawoman het volgende:

[..]
Ik vraag me echt af hoe conservatieve posters op fok hier naar kijken.

Ik snap de dynamiek van 2 partijen en de drang om tegen de andere kant te zijn. Maar mensen uit zijn eigen partij, mensen die nauw met hem samen hebben gewerkt waarschuwen voor een second termijn. Heel veel mensen. Zelfs zijn VP.
Het is gewoon onbegrijpelijk, andere kandidaten zouden compleet kansloos zijn geweest als er zoveel negatieve berichten over hun naar buiten waren gekomen. Wat denk je wat er gebeurd als Blinken of Buttigieg nu ineens naar buiten komt met een waarschuwing over Harris. Dan kan ze wel inpakken. Maar bij Trump kan het niet gek genoeg blijkbaar. Sterker nog, ik kan niet eens meer iets bedenken wat hem nog kan deren op dit moment, en de helft van de schandalen die ik kan bedenken zijn al gebeurd.

Het is heel knap hoe hij de termen "alternative facts" en "fake news" heeft gebruikt om een alternatief universum
te kunnen maken waarin hij een geweldige kandidaat is. Hij wordt letterlijk als Jezus afgeschilderd in zijn cult, terwijl hij nu ook niet bepaald van onbesproken gedrag is.
  zondag 4 augustus 2024 @ 23:14:12 #231
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_214570190
Van Reddit, uit Trumps eerdere ambtstermijn, maar het blijft bizar dat mensen op zo iemand stemmen:

Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_214570301
twitter
kleinzielig, wraakzuchtig, valsspeler… hoe kan iemand die hem van nabij kent van hem houden? Hij waardeert despoten en kannibalen (fictieve, Lecter). Hij zou zijn fans nooit op zijn privé-terrein dulden. Ik denk dat een deel van zijn fans het nu ook wel zat is, maar ze willen niet afgaan en zich vernederd voelen door openlijk van mening te veranderen. Bovendien straft de « cult » dit af (zie Ritterhause).
pi_214570470
Niet alle republikeinen sluiten de ogen voor de onbeschoftheid van hun leider.
Is er toch nog hoop voor Amerika ?
twitter
pi_214571223
Weird!

twitter

SPOILER
twitter

_O-

[ Bericht 10% gewijzigd door Kijkertje op 05-08-2024 04:21:37 ]
pi_214571263
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2024 23:32 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ x ]
De links op hun homepage zijn nu weggehaald:

twitter
  Moderator maandag 5 augustus 2024 @ 06:59:45 #237
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_214571411
twitter

Dat zelfs de andere kant je al gaat promoten :D

Geen grote groep trouwens

twitter

[ Bericht 21% gewijzigd door Bosbeetle op 05-08-2024 07:07:10 ]
  maandag 5 augustus 2024 @ 07:12:44 #238
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_214571436

[ Bericht 56% gewijzigd door Hyperdude op 05-08-2024 07:21:30 ]
pi_214572343
quote:
Een rookgordijn.
En bordjes “you’re fired”…
Tóch humor? Of er wordt getroll’d? Of gewoon stupid.
pi_214572503
Op die bordjes staat bijna onleesbaar « Lying Kamala », en groot « you’re fired ». Ze hebben er geen rekening mee gehouden dat op mobiele telefoonschermpjes alleen dat laatste zichtbaar is. En dat « lying » is weer typische Trump-projectie: beschuldig anderen van wat je zelf doet, bent, of van plan bent.
twitter

[ Bericht 0% gewijzigd door la_perle_rouge op 05-08-2024 13:08:31 ]
pi_214572582
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2024 07:29 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Ik hoop toch dat Musk hiervoor veroordeeld wordt. [ x ]
Er is uiteraard bijna geen kans dat Musk veroordeeld wordt. Mocht hij in de problemen komen heeft hij genoeg geld zich daaruit te kopen. Die heeft dan echt wel genoeg support vanuit Supreme court dat ze naar die zaak zouden kijken en dan zorgen dat Elon vrijuit gaat.
  maandag 5 augustus 2024 @ 09:34:15 #244
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_214572592
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2024 23:32 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ x ]
Maar het Pentagon blijft gewoon met hem handelen :') :')
M
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_214572778
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2024 09:27 schreef la_perle_rouge het volgende:
Op die bordjes staat bijna onleesbaar « Lying Kamala », en groor « you’re fired ». Ze hebben er geen rekening mee gehouden dat op mobiele telefoonschermpjes alleen dat laatste zichtbaar is. En dat « lying » is weer typische Trump-projectie: beschuldig anderen van wat je zelf doet, bent, of van plan bent.[ x ]
Dat is wel echt typisch Trump, eerst opscheppen dat je in alle peilingen bovenaan staat, maar wanneer het veranderd zijn ze opeens RIGGED :D :{
pi_214573131
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2024 09:49 schreef Dutch_view het volgende:

[..]
Dat is wel echt typisch Trump, eerst opscheppen dat je in alle peilingen bovenaan staat, maar wanneer het veranderd zijn ze opeens RIGGED :D :{
Dat is niet alleen Trump, dat is de hele populistisch rechtse beweging. Voor die club is het waarheidsgehalte van een bepaalde claim niet afhankelijk van de wijze waarop die claim tot stand komt, maar de vraag of die claim in hun straatje past. Nou is niemand vies van een wat kritischere houding ten opzichte van bewering die niet stroken met hun eigen wereldbeeld, maar deze club maakt dat altijd wel heel bont.
pi_214575333
Ook Texas. Op een officiële state site.
Had zó fijn geweest als Beto O’Rourke (D) het had gered.
twitter
pi_214575482
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2024 23:37 schreef Bluesdude het volgende:
Niet alle republikeinen sluiten de ogen voor de onbeschoftheid van hun leider.
Is er toch nog hoop voor Amerika ?
[ x ]
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  Moderator maandag 5 augustus 2024 @ 12:57:00 #249
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_214575639
quote:
10s.gif Op maandag 5 augustus 2024 12:45 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Democraten dus ook niet.
pi_214575650
quote:

[..]
[ afbeelding ]
Hij schrijft nergens dat hij Republikein is.
  maandag 5 augustus 2024 @ 13:18:02 #251
272296 Jan_Lul
Ik zit hier niet voor
pi_214576008
Ook een manier om te proberen dat er minder mensen op je tegenstander stemmen...

maandag 5 augustus 2024 @ 13:54:40 #252
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_214576791
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2024 12:57 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Hij schrijft nergens dat hij Republikein is.
Ik dacht al: "wat is het punt?" :D

[ Bericht 0% gewijzigd door GarlandBriggs op 05-08-2024 14:59:51 ]
pi_214577100
🇺🇸
twitter
  Overall beste user 2022 maandag 5 augustus 2024 @ 14:24:02 #254
3928 Ulx
pi_214577366
Die RFK ziet overal beren op de weg.
En anders legt hij ze zelf wel neer.

Weird.
  Overall beste user 2022 maandag 5 augustus 2024 @ 14:29:04 #255
3928 Ulx
pi_214577445
twitter

Weird.
pi_214577855
quote:

[..]
[ afbeelding ]
twitter

Hij beweert ook helemaal niet Republikein te zijn? Wat is het punt :?

Oh ben niet de enige dus die zich dat afvraagt ... :D

En geen antwoord daarop natuurlijk.

Weird!

Deze daarentegen zegt wel dat ze altijd Republikeins stemde maar nu voor Harris gaat:

twitter

Zie je het verschil?

[ Bericht 7% gewijzigd door Kijkertje op 05-08-2024 17:00:36 ]
pi_214578411
quote:

[..]
[ afbeelding ]
¯\_(ツ)_/¯
  maandag 5 augustus 2024 @ 15:53:39 #258
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_214579003
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2024 14:29 schreef Ulx het volgende:
[ x ]

Weird.
Wij hadden hier vroeger al een woord voor.

Zinzaagsel...

Voor mensen die wat probeerden te zeggen die veel te dronken of stoned waren en geen gedachte meer op een rij konden houden :N
pi_214579128
Moeten mooie gesprekken worden als Elon hem belt na zelf wat snoepjes en plantjes genuttigd te hebben.
pi_214579221
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2024 15:53 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]
Wij hadden hier vroeger al een woord voor.

Zinzaagsel...

Voor mensen die wat probeerden te zeggen die veel te dronken of stoned waren en geen gedachte meer op een rij konden houden :N
Verschil is wel dat die mensen waarschijnlijk zoiets zouden zeggen van "eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeuuuuuh, waar had ik het ook alweer over". Zelfreflectie die bij de veel te oude Oranje verkrachter totaal ontbreekt.
pi_214579843
Wow, dan zien de districten, de counties en de staten er héél anders uit.
In de comments:
… “Shown in blue: 2/3 of the economy.…”

Én..” LAND Does NOT VOTE - PEOPLE DO

#VoteBlueToSaveOurLAND & EARTH
#KamalaHarris2024 ”…
twitter
pi_214583519
De nieuwe VP is ( nog niet) bekend en wel dat hij de functie aanvaart.
Wie? Stay tuned…
pi_214584215
Komt de VP kandidaat nog vandaag? Ze zouden morgen samen op pad gaan toch? Of gooit Iran roet in het eten? :{
pi_214584452
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2024 20:25 schreef AnneX het volgende:
Wie? Stay tuned…
Spannend! *O*
pi_214584521
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2024 20:50 schreef Jojoke het volgende:
Komt de VP kandidaat nog vandaag? Ze zouden morgen samen op pad gaan toch? Of gooit Iran roet in het eten? :{
Ja zou morgen bekend worden gemaakt was de bedoeling maar je weet maar nooit ...

Oh hoor net dat er een digitale video komt voorafgaand aan de rally in Pennsylvania.
pi_214584593
quote:
10s.gif Op maandag 5 augustus 2024 21:03 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Ja zou morgen bekend worden gemaakt was de bedoeling maar je weet maar nooit ...

Oh hoor net dat er een digitale video komt voorafgaand aan de rally in Pennsylvania.
Er is er dus eentje en we wachten alleen op de bekendmaking. Spannend! *O*
pi_214584620
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2024 16:39 schreef AnneX het volgende:
Wow, dan zien de districten, de counties en de staten er héél anders uit.
In de comments:
… “Shown in blue: 2/3 of the economy.…”

Én..” LAND Does NOT VOTE - PEOPLE DO

#VoteBlueToSaveOurLAND & EARTH
#KamalaHarris2024 ”…
[ x ]
En toch kunnen die kleine rode stipjes evenveel kiesmannen hebben dan de grote blauwe :')
pi_214584815
Volgens de geruchten wordt het Waltz of Shapiro. Ik denk dat Shapiro meer stemmen kost dan wint, dus hopelijk heeft ze dan voor Waltz gekozen.
pi_214584958
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2024 20:25 schreef AnneX het volgende:
Wie? Stay tuned…
Hopen op Tim

"Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
pi_214585443
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2024 21:08 schreef Dutch_view het volgende:

[..]
En toch kunnen die kleine rode stipjes evenveel kiesmannen hebben dan de grote blauwe :')
Dat valt nog wel mee. Het aantal kiesmannen per staat is nog wel redelijk proportioneel aan het aantal inwoners al is het een beetje een EU model waarbij kleine staten relatief meer kiesmannen krijgen en grote staten iets minder. Senatoren is een ander verhaal natuurlijk.
pi_214585450
Ik hoop ook Walz. Kijk nou wat een blij mannetje! :D

pi_214586122
quote:
Hij zou een veel betere keuze zijn. Harris heeft juist iemand nodig die ze naar plattelandsdorpjes en industriesteden kan sturen, want de grote stad heeft ze wel in de pocket. Een Waltz helpt daar veel meer mee dan een Shapiro.
pi_214586282
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2024 21:58 schreef Jojoke het volgende:

[..]
Hij zou een veel betere keuze zijn. Harris heeft juist iemand nodig die ze naar plattelandsdorpjes en industriesteden kan sturen, want de grote stad heeft ze wel in de pocket. Een Waltz helpt daar veel meer mee dan een Shapiro.
Hopelijk is op alleen Pennsylvania inzetten niet te verleidelijk.
  maandag 5 augustus 2024 @ 22:06:28 #276
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_214586398
Word is whomever it is has accepted....
pi_214586517
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2024 22:03 schreef Mensen_doe_rustig het volgende:

[..]
Hopelijk is op alleen Pennsylvania inzetten niet te verleidelijk.
Shapiro is een puur cijfermatige keuze. Eentje waarmee Clinton had gewonnen en waarmee Biden nog steeds de Democratische kandidaat zou zijn. Hopelijk is Harris wijzer. Ik heb nog niemand gezien die enthousiast was over Shapiro, integendeel. We gaan het zien, maar ik denk dat Waltz beter ligt bij de doelgroep waarvan Harris nog de harten moet winnen. Bovendien heeft Waltz veel meer politieke ervaring, Shapiro is pas 8 maanden gouverneur.
pi_214586557
Eigenlijk ben ik ook wel benieuwd in hoeverre Harris het Kabinet gaat omgooien.
Blijkbaar gaat Austin stoppen op defensie. En Blinken op buza.

De senior economic adviser van Biden stapt nu over naar de Harris campaign.
pi_214586590
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2024 22:11 schreef AnneX het volgende:
Eigenlijk ben ik ook wel benieuwd in hoeverre Harris het Kabinet gaat omgooien.
Blijkbaar gaat Austin stoppen op defensie. En Blinken op buza.

De senior economic adviser van Biden stapt nu over naar de Harris campaign.
Eerst winnen, zo makkelijk is dat nog niet.
pi_214586592
Lijkt Walz te worden
zie email 27 oktober
pi_214586689
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2024 22:12 schreef Jojoke het volgende:

[..]
Eerst winnen, zo makkelijk is dat nog niet.
Eensch. Dacht ik wel en postte het niet.

Zag ook al een aantal malen op twitter voorbij komen, dat “wij” lees Dems niet gaan mekkeren over wie het ook wordt.
pi_214586772
quote:
1s.gif Op maandag 5 augustus 2024 22:16 schreef AnneX het volgende:

[..]
Eensch. Dacht ik wel en postte het niet.

Zag ook al een aantal malen op twitter voorbij komen, dat “wij” lees Dems niet gaan mekkeren over wie het ook wordt.
Het is wel een interessant vraag hoor. Na 5 november sta ik klaar om de posten te verdelen :D
  maandag 5 augustus 2024 @ 22:52:11 #284
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_214587715
quote:
Hospitality workers’ union endorses Harris, dismissing Trump’s pledge of tax-free tips.
https://apnews.com/articl(...)c407d04a7b9a47f0c46e

Kan handig zijn in NV.
pi_214588580
twitter

RIGGED!
pi_214589416
twitter

jatten past wel in zijn karakter, maar heeft hij dit ook gedaan en is het te bewijzen ?
gaan de fbi en het congress dit onderzoeken?
pi_214589896
Ook een Arizona Republicans initiatief:

twitter

twitter
pi_214590013
Vance moet Harris gaan stalken:

twitter

Trump doet alleen Montana:

twitter

Afgezien van de 'low energy' kan hij daar natuurlijk niet aan beginnen aangezien een groot deel van zijn publiek vaste bezoekers van zijn rally's zijn die de cultleider overal nareizen en dat wordt ook voor hen een beetje teveel van het goede vermoed ik :D

[ Bericht 20% gewijzigd door Kijkertje op 06-08-2024 03:46:04 ]
pi_214590038
Walz heeft labrador blijkbaar. Uit 2023:

twitter

twitter

Shapiro heeft 2 honden:

twitter
pi_214590248
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2024 23:34 schreef la_perle_rouge het volgende:
Holy guacamole[ x ]weird
8)7 compleet knots, van het padje af, rijp voor het huisje. 8)7
Blijkbaar een poging om aandacht te trekken van "Gen-Z" stemmers.
Alleen door zijn hoge leeftijd lukt dat niet echt, of uit dat zich in vreemde uitspraken

- Trump moet uitgelegd worden wat "Streamen" betekent LOL
- Trump heeft het over populaire golfers, blijkbaar allemaal 80+. Niet echt herkenbaar voor Gen-Z lijkt mij
- Trump haalt nog even de NABJ conferentie aan, hij ging daar naar toe om de zwarte gemeenschap een "gunst" te doen. Yeah right...
- Trump zegt niet te weten wat zijn gast eigenlijk doet maar hoorde dat hij "populair" zou zijn. Alles dus voor wat extra zieltjes te winnen
- Trump die loopt op te scheppen dat dankzij hem mensen weer "Merry X-mas" mogen zeggen. Het is maar om welke "verdiensten" je bekend wil staan....
- Verder nog wat clipjes met vreemde uitspraken, oa dat Trump niet van 'Golden showers' houdt. Je verzint het niet...

pi_214590319
twitter
  dinsdag 6 augustus 2024 @ 02:53:03 #294
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_214590386
quote:
10s.gif Op maandag 5 augustus 2024 23:15 schreef Kijkertje het volgende:
[ x ]
RIGGED!
Maar dat maakt in principe niet zoveel uit, het gaat echt om Wisconsin, Michigan, Pennsylvania, North Carolina, Georgia, Arizona en Nevada.

Belangrijk daarbij op te merken is dat Michigan en Pennsylvania momenteel naar Harris zouden gaan. Wisconsin nog onduidelijk en Nevada, Arizona, North Carolina en Georgia naar Trump hellen.
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_214590395
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2024 02:53 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Maar dat maakt in principe niet zoveel uit, het gaat echt om Wisconsin, Michigan, Pennsylvania, North Carolina, Georgia, Arizona en Nevada.

Belangrijk daarbij op te merken is dat Michigan en Pennsylvania momenteel naar Harris zouden gaan. Wisconsin nog onduidelijk en Nevada, Arizona, North Carolina en Georgia naar Trump hellen.
Ja dat is duidelijk maar je kan er iig een algemene (voor Harris) opgaande trend uit opmaken en dat zal in de swing states niet anders zijn. De vraag is natuurlijk hoeveel maar het is ook nog lang geen 5 november, er kan nog van alles gebeuren.
  dinsdag 6 augustus 2024 @ 03:09:11 #296
56749 BlaZ
pi_214590397
quote:
12s.gif Op dinsdag 6 augustus 2024 03:04 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Ja dat is duidelijk maar je kan er iig een algemene opgaande trend uit opmaken en dat zal in de swing states niet anders zijn.
Het lijkt niet gelijkmatig van toepassing op swing states. Maar bijvoorbeeld Pennsylvania, Michigan en Wisconsin gingen een maand terug niet naar Biden, dus dat is al flinke winst. Het lijkt momenteel een race te worden waar 1/2 staten de race in voordeel van een van de kandidaten kan beslechten.
pi_214590402
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2024 03:09 schreef BlaZ het volgende:

[..]
Het lijkt niet gelijkmatig van toepassing op swing states. Maar bijvoorbeeld Pennsylvania, Michigan en Wisconsin gingen een maand terug niet naar Biden, dus dat is al flinke winst. Het lijkt momenteel een race te worden waar 1/2 staten de race in voordeel van een van de kandidaten kan beslechten.
Dat bedoel ik met 'de vraag is hoeveel' en uiteraard verschilt dat per staat maar het is niet alsof Trump sterker wordt in één van die staten.
  dinsdag 6 augustus 2024 @ 03:20:46 #298
56749 BlaZ
pi_214590404
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 augustus 2024 03:19 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Dat bedoel ik met 'de vraag is hoeveel' en uiteraard verschilt dat per staat maar het is niet alsof Trump sterker wordt in één van die staten.
Dat lijkt me logisch door de toevoeging van wat jeugdig elan.
pi_214590421
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2024 21:07 schreef Jojoke het volgende:

[..]
Er is er dus eentje en we wachten alleen op de bekendmaking. Spannend! *O*
twitter

twitter

twitter

[ Bericht 19% gewijzigd door Kijkertje op 06-08-2024 04:37:05 ]
pi_214590442
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 augustus 2024 00:04 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ x ]Hij maakt wel duidelijk dat hij een dictator wil zijn.
twitter
  Overall beste user 2022 dinsdag 6 augustus 2024 @ 09:39:05 #301
3928 Ulx
pi_214591394
twitter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')