abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214555786
quote:
1s.gif Op zondag 4 augustus 2024 09:13 schreef AnneX het volgende:
En nog snap ik de term ‘woke’ niet.
Is dat als je denkt ‘politiek’? correct’ en een ander niet discrimineert op basis van ras, geloof of andere overtuiging.
Als je mensen accepteert voor wat zij zijn of uitstralen?
Is dat woke? Is er al een topic?
[ x ]
Lang geleden heb ik het wel eens over de oorsprong van 'woke' gehad op FOK!.
En dat de term (en de ideeën) erachter zijn gekaapt en aangepast door zowel rechts als links.

Ik beschouw mezelf als 'woke' maar niet in de moderne betekenis, waarbij cancelen een belangrijke drijfveer is.
Maar eigenlijk heb ik niet zoveel met labelen überhaupt.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_214557657
Omg, the Beyoncé's, they're multiplying! 😱

_O-
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_214559119
quote:
Dat is sowieso het geval, abortus verbod treft alleen maar arme vrouwen die het geld niet hebben om naar een andere Staat of ander land te reizen.

Als je geld genoeg hebt, het bedrag een paar jaar terug was 5000 dollar, vlieg je naar Zwitserland waar je in een topklasse kliniek dan een abortus krijgt, in een tophotel verblijft om bij te komen en dan weer terug naar huis.
Voor de minder welgestelden is de optie Mexico, Cuba of Canada open, kost een paar duizend hooguit.

Voor de armen? Die hebben pech of doen het zelf (grote toename van geregistreerd de afgelopen maanden).
pi_214559165
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2024 14:41 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Dat is sowieso het geval, abortus verbod treft alleen maar arme vrouwen die het geld niet hebben om naar een andere Staat of ander land te reizen.

Als je geld genoeg hebt, het bedrag een paar jaar terug was 5000 dollar, vlieg je naar Zwitserland waar je in een topklasse kliniek dan een abortus krijgt, in een tophotel verblijft om bij te komen en dan weer terug naar huis.
Voor de minder welgestelden is de optie Mexico, Cuba of Canada open, kost een paar duizend hooguit.

Voor de armen? Die hebben pech of doen het zelf (grote toename van geregistreerd de afgelopen maanden).
Vaak met hoog risico op een dodelijke afloop voor de moeder.
"Pro-life".. :')
pi_214559610
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2024 14:43 schreef Mensen_doe_rustig het volgende:

[..]
Vaak met hoog risico op een dodelijke afloop voor de moeder.
"Pro-life".. :')
Ja. Pro- life tot de geboorte, niet daarna.
pi_214560534
De bots zijn al lekker bezig hoor, begreep ik.
Nou is putin niet vies van een berg chaos. Zeker nu zijn bevriende moordenaar is uitgeleverd, hoeft putin niet op veilig te spelen of zich koest te houden.
twitter
pi_214560621
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2024 14:41 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Nou proberen ze dat in staten als Texas ook wel weer moeilijker te maken. Vrouwen zelf vervolgen gaat meestal nog net een stap te ver, maar dan gooien ze het op de strafbaarheid van helpen, waarbij feitelijk een taxichauffeur al vervolgd zou kunnen worden voor het vervoeren van een vrouw naar het vliegveld en dergelijke.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_214561328
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2024 16:13 schreef Monolith het volgende:

[..]
Nou proberen ze dat in staten als Texas ook wel weer moeilijker te maken. Vrouwen zelf vervolgen gaat meestal nog net een stap te ver, maar dan gooien ze het op de strafbaarheid van helpen, waarbij feitelijk een taxichauffeur al vervolgd zou kunnen worden voor het vervoeren van een vrouw naar het vliegveld en dergelijke.
Misselijkmakend dit :r
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_214564256
twitter

Oa Geoff Duncan:

twitter

[ Bericht 40% gewijzigd door Kijkertje op 04-08-2024 18:53:25 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_214564421
twitter

He has the best words…
Here is the actual GOP candidate for President of the United States attempting to say something about Mark Zuckerberg which is literally all I can figure out from this 90-SECOND LONG SENTENCE. 😵‍💫

“So Mark Zuckerberg called me first of all he called me a few times she called me after the event that he said that was really amazing it was very brave and you know and he actually announced he's not going to support a Democrat because he can't because he respected me for what I did that day I think what I did maybe was a norm to me it was a normal response but I was called by Mark Zuckerberg yesterday the day before on this same subject and he actually apologized he said they made a mistake etc etc in the correcting mistake a Google nobody called from Google one of the things I do in a show like yours you you show you know you see them Fox but what you really see it is all over the place they take clips of your show that you're doing right now with me and if I do a good job they're going to vote for me they're going to vote for me because it's not just on Fox it's on Fox is a smaller part of it you're on all over this those little beautiful cell phones you're on you're all over the place you have a product you have a great product you have a great brand so you have to get out you have to get out you have to do things like your show and other shows and Google has been very bad they've been very irresponsible and I have a feeling that Google isn't going to be close to shut down because I don't think Congress is going to take it I really don't think so Google has to be careful now I will say this I believe Mark Zuckerberg he called me so he called me a lot they are working and I think they fixed it but what can he's not doing what he did four years ago with the five hundred million dollars I don't believe.”
  zondag 4 augustus 2024 @ 19:06:43 #217
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_214564649
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2024 15:08 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Ja. Pro- life tot de geboorte, niet daarna.
Pro-lies.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  Moderator zondag 4 augustus 2024 @ 19:06:49 #218
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_214564652
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2024 18:54 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ x ]
He has the best words…
Here is the actual GOP candidate for President of the United States attempting to say something about Mark Zuckerberg which is literally all I can figure out from this 90-SECOND LONG SENTENCE. 😵‍💫

Bla
Jamaar Harris veranderde van accent!1!1!
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  zondag 4 augustus 2024 @ 19:28:26 #219
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214565259
Trump is écht zenuwachtig aan het worden. Héél mooi.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 4 augustus 2024 @ 19:30:28 #220
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_214565327
twitter

Zag nog een oud filmpje waarin Trump een heel klein beetje minder weird was dan nu...
  zondag 4 augustus 2024 @ 20:08:43 #221
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_214566417
twitter

Ik heb 3 vragen:

1.) Echt of AI?
2.) Rusland of Wit-Rusland?
3.) Wat is haar honorarium?
  zondag 4 augustus 2024 @ 20:32:11 #222
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_214566992
@GarlandBriggs

https://people.com/who-is-mindy-noce-tim-scott-8606340

quote:
“As a guy who is mostly an introvert and on the quiet side, having to have a conversation about the engagement is a little, you know, uncomfortable in a way, but it’s the most exciting thing I’ll do with my life besides making Jesus my Lord,” Scott shared in an interview with The Washington Post.
:')
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  zondag 4 augustus 2024 @ 20:55:36 #223
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_214567360
quote:
Haha...Does Tim Scott really yells "Jesus is Lord" when he comes???

Only Mindy Noce...

:P
  zondag 4 augustus 2024 @ 21:09:32 #224
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_214567632

Harry & Karen Go to White Castle
pi_214568455
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2024 21:11 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Ze geloven dit, op zoveel plaatsen gelezen dat ze niet meer kunnen zeggen waar:
[ x ] 8)7
Heeft zijn eigen 'onderzoek' gedaan!
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_214568707
Biologie lessen iemand? 8)7
pi_214569110
Dit programma werkt nog steeds in Cal. 👍🏼
twitter
  zondag 4 augustus 2024 @ 22:32:42 #229
441440 aquawoman
Bitch please
pi_214569572
quote:
14s.gif Op zondag 4 augustus 2024 18:47 schreef Kijkertje het volgende:
[ x ]
Oa Geoff Duncan:

[ x ]
Ik vraag me echt af hoe conservatieve posters op fok hier naar kijken.

Ik snap de dynamiek van 2 partijen en de drang om tegen de andere kant te zijn. Maar mensen uit zijn eigen partij, mensen die nauw met hem samen hebben gewerkt waarschuwen voor een second termijn. Heel veel mensen. Zelfs zijn VP.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
  zondag 4 augustus 2024 @ 22:49:59 #230
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_214569795
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2024 22:32 schreef aquawoman het volgende:

[..]
Ik vraag me echt af hoe conservatieve posters op fok hier naar kijken.

Ik snap de dynamiek van 2 partijen en de drang om tegen de andere kant te zijn. Maar mensen uit zijn eigen partij, mensen die nauw met hem samen hebben gewerkt waarschuwen voor een second termijn. Heel veel mensen. Zelfs zijn VP.
Het is gewoon onbegrijpelijk, andere kandidaten zouden compleet kansloos zijn geweest als er zoveel negatieve berichten over hun naar buiten waren gekomen. Wat denk je wat er gebeurd als Blinken of Buttigieg nu ineens naar buiten komt met een waarschuwing over Harris. Dan kan ze wel inpakken. Maar bij Trump kan het niet gek genoeg blijkbaar. Sterker nog, ik kan niet eens meer iets bedenken wat hem nog kan deren op dit moment, en de helft van de schandalen die ik kan bedenken zijn al gebeurd.

Het is heel knap hoe hij de termen "alternative facts" en "fake news" heeft gebruikt om een alternatief universum
te kunnen maken waarin hij een geweldige kandidaat is. Hij wordt letterlijk als Jezus afgeschilderd in zijn cult, terwijl hij nu ook niet bepaald van onbesproken gedrag is.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  zondag 4 augustus 2024 @ 23:14:12 #231
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_214570190
Van Reddit, uit Trumps eerdere ambtstermijn, maar het blijft bizar dat mensen op zo iemand stemmen:

Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
pi_214570301
twitter
kleinzielig, wraakzuchtig, valsspeler… hoe kan iemand die hem van nabij kent van hem houden? Hij waardeert despoten en kannibalen (fictieve, Lecter). Hij zou zijn fans nooit op zijn privé-terrein dulden. Ik denk dat een deel van zijn fans het nu ook wel zat is, maar ze willen niet afgaan en zich vernederd voelen door openlijk van mening te veranderen. Bovendien straft de « cult » dit af (zie Ritterhause).
pi_214570470
Niet alle republikeinen sluiten de ogen voor de onbeschoftheid van hun leider.
Is er toch nog hoop voor Amerika ?
twitter
pi_214571223
Weird!

twitter

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter

_O-

[ Bericht 10% gewijzigd door Kijkertje op 05-08-2024 04:21:37 ]
pi_214571263
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2024 23:32 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ x ]
De links op hun homepage zijn nu weggehaald:

twitter
  Moderator maandag 5 augustus 2024 @ 06:59:45 #237
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_214571411
twitter

Dat zelfs de andere kant je al gaat promoten :D

Geen grote groep trouwens

twitter

[ Bericht 21% gewijzigd door Bosbeetle op 05-08-2024 07:07:10 ]
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  maandag 5 augustus 2024 @ 07:12:44 #238
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_214571436

[ Bericht 56% gewijzigd door Hyperdude op 05-08-2024 07:21:30 ]
pi_214572343
quote:
Een rookgordijn.
En bordjes “you’re fired”…
Tóch humor? Of er wordt getroll’d? Of gewoon stupid.
pi_214572503
Op die bordjes staat bijna onleesbaar « Lying Kamala », en groot « you’re fired ». Ze hebben er geen rekening mee gehouden dat op mobiele telefoonschermpjes alleen dat laatste zichtbaar is. En dat « lying » is weer typische Trump-projectie: beschuldig anderen van wat je zelf doet, bent, of van plan bent.
twitter

[ Bericht 0% gewijzigd door la_perle_rouge op 05-08-2024 13:08:31 ]
pi_214572582
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2024 07:29 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Ik hoop toch dat Musk hiervoor veroordeeld wordt. [ x ]
Er is uiteraard bijna geen kans dat Musk veroordeeld wordt. Mocht hij in de problemen komen heeft hij genoeg geld zich daaruit te kopen. Die heeft dan echt wel genoeg support vanuit Supreme court dat ze naar die zaak zouden kijken en dan zorgen dat Elon vrijuit gaat.
  maandag 5 augustus 2024 @ 09:34:15 #244
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_214572592
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2024 23:32 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ x ]
Maar het Pentagon blijft gewoon met hem handelen :') :')
M
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_214572778
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2024 09:27 schreef la_perle_rouge het volgende:
Op die bordjes staat bijna onleesbaar « Lying Kamala », en groor « you’re fired ». Ze hebben er geen rekening mee gehouden dat op mobiele telefoonschermpjes alleen dat laatste zichtbaar is. En dat « lying » is weer typische Trump-projectie: beschuldig anderen van wat je zelf doet, bent, of van plan bent.[ x ]
Dat is wel echt typisch Trump, eerst opscheppen dat je in alle peilingen bovenaan staat, maar wanneer het veranderd zijn ze opeens RIGGED :D :{
pi_214573131
quote:
0s.gif Op maandag 5 augustus 2024 09:49 schreef Dutch_view het volgende:

[..]
Dat is wel echt typisch Trump, eerst opscheppen dat je in alle peilingen bovenaan staat, maar wanneer het veranderd zijn ze opeens RIGGED :D :{
Dat is niet alleen Trump, dat is de hele populistisch rechtse beweging. Voor die club is het waarheidsgehalte van een bepaalde claim niet afhankelijk van de wijze waarop die claim tot stand komt, maar de vraag of die claim in hun straatje past. Nou is niemand vies van een wat kritischere houding ten opzichte van bewering die niet stroken met hun eigen wereldbeeld, maar deze club maakt dat altijd wel heel bont.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_214575333
Ook Texas. Op een officiële state site.
Had zó fijn geweest als Beto O’Rourke (D) het had gered.
twitter
pi_214575482
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2024 23:37 schreef Bluesdude het volgende:
Niet alle republikeinen sluiten de ogen voor de onbeschoftheid van hun leider.
Is er toch nog hoop voor Amerika ?
[ x ]
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  Moderator maandag 5 augustus 2024 @ 12:57:00 #249
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_214575639
quote:
10s.gif Op maandag 5 augustus 2024 12:45 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Democraten dus ook niet.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_214575650
quote:
10s.gif Op maandag 5 augustus 2024 12:45 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Hij schrijft nergens dat hij Republikein is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')