Lang geleden heb ik het wel eens over de oorsprong van 'woke' gehad op FOK!.quote:Op zondag 4 augustus 2024 09:13 schreef AnneX het volgende:
En nog snap ik de term ‘woke’ niet.
Is dat als je denkt ‘politiek’? correct’ en een ander niet discrimineert op basis van ras, geloof of andere overtuiging.
Als je mensen accepteert voor wat zij zijn of uitstralen?
Is dat woke? Is er al een topic?
[ x ]
Dat is sowieso het geval, abortus verbod treft alleen maar arme vrouwen die het geld niet hebben om naar een andere Staat of ander land te reizen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:44 schreef Mensen_doe_rustig het volgende:
North Carolina GOP candidate Mark Robinson, a harsh abortion critic, says his wife once had the procedure in new ad
Rules for thee, but not for me.
Vaak met hoog risico op een dodelijke afloop voor de moeder.quote:Op zondag 4 augustus 2024 14:41 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat is sowieso het geval, abortus verbod treft alleen maar arme vrouwen die het geld niet hebben om naar een andere Staat of ander land te reizen.
Als je geld genoeg hebt, het bedrag een paar jaar terug was 5000 dollar, vlieg je naar Zwitserland waar je in een topklasse kliniek dan een abortus krijgt, in een tophotel verblijft om bij te komen en dan weer terug naar huis.
Voor de minder welgestelden is de optie Mexico, Cuba of Canada open, kost een paar duizend hooguit.
Voor de armen? Die hebben pech of doen het zelf (grote toename van geregistreerd de afgelopen maanden).
Ja. Pro- life tot de geboorte, niet daarna.quote:Op zondag 4 augustus 2024 14:43 schreef Mensen_doe_rustig het volgende:
[..]
Vaak met hoog risico op een dodelijke afloop voor de moeder.
"Pro-life"..
Nou proberen ze dat in staten als Texas ook wel weer moeilijker te maken. Vrouwen zelf vervolgen gaat meestal nog net een stap te ver, maar dan gooien ze het op de strafbaarheid van helpen, waarbij feitelijk een taxichauffeur al vervolgd zou kunnen worden voor het vervoeren van een vrouw naar het vliegveld en dergelijke.quote:Op zondag 4 augustus 2024 14:41 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat is sowieso het geval, abortus verbod treft alleen maar arme vrouwen die het geld niet hebben om naar een andere Staat of ander land te reizen.
Als je geld genoeg hebt, het bedrag een paar jaar terug was 5000 dollar, vlieg je naar Zwitserland waar je in een topklasse kliniek dan een abortus krijgt, in een tophotel verblijft om bij te komen en dan weer terug naar huis.
Voor de minder welgestelden is de optie Mexico, Cuba of Canada open, kost een paar duizend hooguit.
Voor de armen? Die hebben pech of doen het zelf (grote toename van geregistreerd de afgelopen maanden).
Misselijkmakend ditquote:Op zondag 4 augustus 2024 16:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou proberen ze dat in staten als Texas ook wel weer moeilijker te maken. Vrouwen zelf vervolgen gaat meestal nog net een stap te ver, maar dan gooien ze het op de strafbaarheid van helpen, waarbij feitelijk een taxichauffeur al vervolgd zou kunnen worden voor het vervoeren van een vrouw naar het vliegveld en dergelijke.
Pro-lies.quote:Op zondag 4 augustus 2024 15:08 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja. Pro- life tot de geboorte, niet daarna.
Jamaar Harris veranderde van accent!1!1!quote:Op zondag 4 augustus 2024 18:54 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ x ]
He has the best words…
Here is the actual GOP candidate for President of the United States attempting to say something about Mark Zuckerberg which is literally all I can figure out from this 90-SECOND LONG SENTENCE. 😵💫
Bla
quote:“As a guy who is mostly an introvert and on the quiet side, having to have a conversation about the engagement is a little, you know, uncomfortable in a way, but it’s the most exciting thing I’ll do with my life besides making Jesus my Lord,” Scott shared in an interview with The Washington Post.
Haha...Does Tim Scott really yells "Jesus is Lord" when he comes???quote:Op zondag 4 augustus 2024 20:32 schreef Hyperdude het volgende:
@:GarlandBriggs
https://people.com/who-is-mindy-noce-tim-scott-8606340
[..]
Heeft zijn eigen 'onderzoek' gedaan!quote:Op zondag 4 augustus 2024 21:11 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ze geloven dit, op zoveel plaatsen gelezen dat ze niet meer kunnen zeggen waar:
[ x ]
Ik vraag me echt af hoe conservatieve posters op fok hier naar kijken.quote:
Het is gewoon onbegrijpelijk, andere kandidaten zouden compleet kansloos zijn geweest als er zoveel negatieve berichten over hun naar buiten waren gekomen. Wat denk je wat er gebeurd als Blinken of Buttigieg nu ineens naar buiten komt met een waarschuwing over Harris. Dan kan ze wel inpakken. Maar bij Trump kan het niet gek genoeg blijkbaar. Sterker nog, ik kan niet eens meer iets bedenken wat hem nog kan deren op dit moment, en de helft van de schandalen die ik kan bedenken zijn al gebeurd.quote:Op zondag 4 augustus 2024 22:32 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af hoe conservatieve posters op fok hier naar kijken.
Ik snap de dynamiek van 2 partijen en de drang om tegen de andere kant te zijn. Maar mensen uit zijn eigen partij, mensen die nauw met hem samen hebben gewerkt waarschuwen voor een second termijn. Heel veel mensen. Zelfs zijn VP.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door Kijkertje op 05-08-2024 04:21:37 ]“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
De links op hun homepage zijn nu weggehaald:quote:
Ik hoop toch dat Musk hiervoor veroordeeld wordt.quote:Op maandag 5 augustus 2024 04:33 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
De links op hun homepage zijn nu weggehaald:
[ x ]
En bordjes “you’re fired”…quote:Een rookgordijn.
Er is uiteraard bijna geen kans dat Musk veroordeeld wordt. Mocht hij in de problemen komen heeft hij genoeg geld zich daaruit te kopen. Die heeft dan echt wel genoeg support vanuit Supreme court dat ze naar die zaak zouden kijken en dan zorgen dat Elon vrijuit gaat.quote:Op maandag 5 augustus 2024 07:29 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Ik hoop toch dat Musk hiervoor veroordeeld wordt. [ x ]
Maar het Pentagon blijft gewoon met hem handelenquote:
Dat is wel echt typisch Trump, eerst opscheppen dat je in alle peilingen bovenaan staat, maar wanneer het veranderd zijn ze opeens RIGGEDquote:Op maandag 5 augustus 2024 09:27 schreef la_perle_rouge het volgende:
Op die bordjes staat bijna onleesbaar « Lying Kamala », en groor « you’re fired ». Ze hebben er geen rekening mee gehouden dat op mobiele telefoonschermpjes alleen dat laatste zichtbaar is. En dat « lying » is weer typische Trump-projectie: beschuldig anderen van wat je zelf doet, bent, of van plan bent.[ x ]
Dat is niet alleen Trump, dat is de hele populistisch rechtse beweging. Voor die club is het waarheidsgehalte van een bepaalde claim niet afhankelijk van de wijze waarop die claim tot stand komt, maar de vraag of die claim in hun straatje past. Nou is niemand vies van een wat kritischere houding ten opzichte van bewering die niet stroken met hun eigen wereldbeeld, maar deze club maakt dat altijd wel heel bont.quote:Op maandag 5 augustus 2024 09:49 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Dat is wel echt typisch Trump, eerst opscheppen dat je in alle peilingen bovenaan staat, maar wanneer het veranderd zijn ze opeens RIGGED![]()
quote:Op zondag 4 augustus 2024 23:37 schreef Bluesdude het volgende:
Niet alle republikeinen sluiten de ogen voor de onbeschoftheid van hun leider.
Is er toch nog hoop voor Amerika ?
[ x ]
Democraten dus ook niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |