Dus jij leest mijn post en denkt vervolgens: 'Koos is duidelijk geïnteresseerd in het doen en denken van Rittenhouse'.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:25 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Rittenhouse was ook nooit een uitgesproken Republikein voor zijn 'bekendheid'. In eerdere interviews gaf hij aan Andrew Yang te steunen, pas toen hij na zijn vrijspraak tot een cultuurfiguur werd gebombardeerd in conservatieve kringen is hij zich daar meer mee beginnen te identificeren.
Van die opleiding die hij zou gaan volgen is ook niets terecht gekomen. Profiteren van je bekendheid verdient een stuk beter.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:49 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
Heel normaal en gezond dit. Ook helemaal niet sektarisch.
Leren ze van de Grifter-in Chief:quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:27 schreef Barbusse het volgende:
Zoals iedere maga een cynische grifter zonder enige idealen of principes dus.
News at 11...
Gewoon te krijgen hoor.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:30 schreef kladderadatsch het volgende:
Haha, ja dat dacht ik ook.
Narcistische onzin txt er af halen en op de markt brengen please!
AliExpress I'm looking at you!
Besteld. Nu heb ik niet alleen een elitaire tumbler voor m'n oude jazz, maar ook een glas speciaal voor delta blues.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:57 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Gewoon te krijgen hoor.
https://www.amazon.com/Or(...)ks-USA/dp/B01ASDYQQC
quote:
Oef, dat zijn geen goede cijfers. En dan ook nog een deel van hen die zich publiekelijk wel laatdunkend hebben uitgelaten zoals Barr.quote:
Of de 10 miljoen van Egypte. Teflon Don.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:15 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ x ]Alles volgt elkaar nu zo snel op, dat ernstige zaken snel ondergesneeuwd raken door andere: Ritterhause, Musks nep-aanmeldprogramma, gedoe rond Aileen Canon, rare acties hooggerechtshof…
En allerlei bizarre, domme en kwaadaardige acties zijn we alweer vergeten.
Alsof er geen echte problemen zijn.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:45 schreef Vis1980 het volgende:
Sorry, maar moest het even kwijt. Wat een week zeg, waarin veel maskers afgaan, al waren die maskers erg dun. Harris is niet echt zwart is nu het debat, een vrouw, geboren met een vagina is geen vrouw en toch blijven volhouden dat de dems aan identiteitspolitiek doen. Zelfreflectie is weer ver te zoeken en veel mensen hebben zich weer van hun slechtste kant laten zien.
Oh, er was nog een betere van Trump "black jobs". Je bent een racist of je bent het niet, he?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:45 schreef Vis1980 het volgende:
Sorry, maar moest het even kwijt. Wat een week zeg, waarin veel maskers afgaan, al waren die maskers erg dun. Harris is niet echt zwart is nu het debat, een vrouw, geboren met een vagina is geen vrouw en toch blijven volhouden dat de dems aan identiteitspolitiek doen. Zelfreflectie is weer ver te zoeken en veel mensen hebben zich weer van hun slechtste kant laten zien.
Het is zelfs zo erg dat ik niet eens weet hoe racistisch het nou is, aangezien ik geen flauw benul heb wat "black jobs" zijn in deze tijd? Simone Biles was in ieder geval blij met haar "black job", die zullen ze niet gauw de katoenvelden op sturen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 00:28 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh, er was nog een betere van Trump "black jobs". Je bent een racist of je bent het niet, he?
Black jobs zijn banen die immigranten inpikken. Oftewel ongeschoold, laagbetaald werk, je weet wel, zoals bij de Trump bedrijven waarvoor hij immigranten importeert omdat Amerikanen te duur zijn.quote:Op zondag 4 augustus 2024 00:43 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Het is zelfs zo erg dat ik niet eens weet hoe racistisch het nou is, aangezien ik geen flauw benul heb wat "black jobs" zijn in deze tijd? Simone Biles was in ieder geval blij met haar "black job", die zullen ze niet gauw de katoenvelden op sturen.
Ik heb juist de indruk dat hij met name laaggeschoolde blanken of uberhaupt laaggeschoolden bang wil maken met dat hun baan gejat wordt door immigranten.quote:Op zondag 4 augustus 2024 00:45 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Black jobs zijn banen die immigranten inpikken. Oftewel ongeschoold, laagbetaald werk, je weet wel, zoals bij de Trump bedrijven waarvoor hij immigranten importeert omdat Amerikanen te duur zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |