abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214540952
twitter
pi_214540993
Hij viert zijn verjaardag thuis. Beetje hangen op de bank. En in de bank. Gewoon.

twitter
pi_214541102
quote:
14s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 13:25 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Rittenhouse was ook nooit een uitgesproken Republikein voor zijn 'bekendheid'. In eerdere interviews gaf hij aan Andrew Yang te steunen, pas toen hij na zijn vrijspraak tot een cultuurfiguur werd gebombardeerd in conservatieve kringen is hij zich daar meer mee beginnen te identificeren.
Dus jij leest mijn post en denkt vervolgens: 'Koos is duidelijk geïnteresseerd in het doen en denken van Rittenhouse'.

Ik dacht dat wel duidelijk was welk punt ik maakte.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_214542108
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 12:49 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]

Heel normaal en gezond dit. Ook helemaal niet sektarisch.
Van die opleiding die hij zou gaan volgen is ook niets terecht gekomen. Profiteren van je bekendheid verdient een stuk beter.

twitter

twitter

[ Bericht 28% gewijzigd door Kijkertje op 03-08-2024 15:35:43 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_214542511
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 13:27 schreef Barbusse het volgende:
Zoals iedere maga een cynische grifter zonder enige idealen of principes dus.

News at 11...
Leren ze van de Grifter-in Chief:

twitter

Trump heeft zijn eigen reality show waarin hij de rol van president speelt:

twitter

[ Bericht 29% gewijzigd door Kijkertje op 03-08-2024 15:59:08 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_214543013
Ok dat whiskyglas is cool :@
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 16:30:02 #157
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_214543396
Haha, ja dat dacht ik ook.

Narcistische onzin txt er af halen en op de markt brengen please!

AliExpress I'm looking at you! :P
pi_214544004
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 16:30 schreef kladderadatsch het volgende:
Haha, ja dat dacht ik ook.

Narcistische onzin txt er af halen en op de markt brengen please!

AliExpress I'm looking at you! :P
Gewoon te krijgen hoor.

https://www.amazon.com/Or(...)ks-USA/dp/B01ASDYQQC
pi_214544276
quote:
Besteld. Nu heb ik niet alleen een elitaire tumbler voor m'n oude jazz, maar ook een glas speciaal voor delta blues.

Toch nog iets goeds wat tfg heeft gedaan.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_214546459
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 16:12 schreef Barbusse het volgende:
Ok dat whiskyglas is cool :@
:D inderdaad. Het is dat ik geen single malts meer drink, maar water kan ook. Misschien toch maar...
pi_214546606
twitter
Alles volgt elkaar nu zo snel op, dat ernstige zaken snel ondergesneeuwd raken door andere: Ritterhause, Musks nep-aanmeldprogramma, gedoe rond Aileen Canon, rare acties hooggerechtshof…
En allerlei bizarre, domme en kwaadaardige acties zijn we alweer vergeten.
pi_214546647
quote:
Oef, dat zijn geen goede cijfers. En dan ook nog een deel van hen die zich publiekelijk wel laatdunkend hebben uitgelaten zoals Barr.
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 22:09:13 #164
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_214550350

Trump gaat straks bazelen in Georgia..ik zit eigenlijk stiekem wel te wachten op zo'n enorme klapper als in PA destijds _O-
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 22:33:00 #165
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_214550807
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 19:15 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ x ]Alles volgt elkaar nu zo snel op, dat ernstige zaken snel ondergesneeuwd raken door andere: Ritterhause, Musks nep-aanmeldprogramma, gedoe rond Aileen Canon, rare acties hooggerechtshof…
En allerlei bizarre, domme en kwaadaardige acties zijn we alweer vergeten.
Of de 10 miljoen van Egypte. Teflon Don.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 22:45:25 #166
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_214551040
Sorry, maar moest het even kwijt. Wat een week zeg, waarin veel maskers afgaan, al waren die maskers erg dun. Harris is niet echt zwart is nu het debat, een vrouw, geboren met een vagina is geen vrouw en toch blijven volhouden dat de dems aan identiteitspolitiek doen. Zelfreflectie is weer ver te zoeken en veel mensen hebben zich weer van hun slechtste kant laten zien.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zaterdag 3 augustus 2024 @ 22:54:57 #167
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_214551223
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 22:45 schreef Vis1980 het volgende:
Sorry, maar moest het even kwijt. Wat een week zeg, waarin veel maskers afgaan, al waren die maskers erg dun. Harris is niet echt zwart is nu het debat, een vrouw, geboren met een vagina is geen vrouw en toch blijven volhouden dat de dems aan identiteitspolitiek doen. Zelfreflectie is weer ver te zoeken en veel mensen hebben zich weer van hun slechtste kant laten zien.
Alsof er geen echte problemen zijn.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_214551533
twitter

Harris campaign:

twitter

twitter

[ Bericht 23% gewijzigd door Kijkertje op 04-08-2024 00:27:36 ]
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 4 augustus 2024 @ 00:02:26 #171
862 Arcee
Look closer
pi_214552237

Nice.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_214552467
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 22:45 schreef Vis1980 het volgende:
Oh, er was nog een betere van Trump "black jobs". Je bent een racist of je bent het niet, he?
pi_214552545
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2024 00:28 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Oh, er was nog een betere van Trump "black jobs". Je bent een racist of je bent het niet, he?
Het is zelfs zo erg dat ik niet eens weet hoe racistisch het nou is, aangezien ik geen flauw benul heb wat "black jobs" zijn in deze tijd? Simone Biles was in ieder geval blij met haar "black job", die zullen ze niet gauw de katoenvelden op sturen.
pi_214552552
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2024 00:43 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Het is zelfs zo erg dat ik niet eens weet hoe racistisch het nou is, aangezien ik geen flauw benul heb wat "black jobs" zijn in deze tijd? Simone Biles was in ieder geval blij met haar "black job", die zullen ze niet gauw de katoenvelden op sturen.
Black jobs zijn banen die immigranten inpikken. Oftewel ongeschoold, laagbetaald werk, je weet wel, zoals bij de Trump bedrijven waarvoor hij immigranten importeert omdat Amerikanen te duur zijn.
pi_214552577
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2024 00:45 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Black jobs zijn banen die immigranten inpikken. Oftewel ongeschoold, laagbetaald werk, je weet wel, zoals bij de Trump bedrijven waarvoor hij immigranten importeert omdat Amerikanen te duur zijn.
Ik heb juist de indruk dat hij met name laaggeschoolde blanken of uberhaupt laaggeschoolden bang wil maken met dat hun baan gejat wordt door immigranten.
pi_214552588
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2024 00:48 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Ik heb juist de indruk dat hij met name laaggeschoolde blanken of uberhaupt laaggeschoolden bang wil maken met dat hun baan gejat wordt door immigranten.
Klopt. Maar bij deze gelegenheid sprak hij specifiek over black jobs.
pi_214552619
twitter
pi_214552630
quote:
9s.gif Op zondag 4 augustus 2024 00:53 schreef Kijkertje het volgende:
[ x ]
En zet kinderen aan het werk.

https://www.epi.org/publication/child-labor-laws-under-attack/

https://www.theguardian.c(...)abor-laws-violations

[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 04-08-2024 00:57:08 ]
  zondag 4 augustus 2024 @ 00:58:27 #179
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_214552646
quote:
9s.gif Op zondag 4 augustus 2024 00:53 schreef Kijkertje het volgende:
[ x ]
Best knap, dat de problemen in de VS worden veroorzaakt doordat ze nog niet genoeg werken...
Als er 1 volk obsessief bezig is met hun werk...
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_214552667
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2024 00:58 schreef zalkc het volgende:

[..]
Best knap, dat de problemen in de VS worden veroorzaakt doordat ze nog niet genoeg werken...
Als er 1 volk obsessief bezig is met hun werk...
Nou ja, aan de onderkant werkt men vaak zelfs in meerdere banen om maar genoeg te verdienen om te overleven.
pi_214552668
quote:
Ja die belastingverlaging voor de rijken die hij beloofd heeft moet ergens van betaald worden!
pi_214552679
quote:
9s.gif Op zondag 4 augustus 2024 01:02 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Ja die belastingverlaging die hij beloofd heeft moet ergens van betaald worden!
Dat is allang opgelost, ze laten de schuldenberg gewoon weer groter worden zoals de RNC dat altijd doet.
pi_214552685
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2024 01:03 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Dat is allang opgelost, ze laten de schuldenberg gewoon weer groter worden zoals de RNC dat altijd doet.
Oh ja stupid me!

Of hij schrijft een bitcoin-cheque uit :+
pi_214552757
Trump vond al die lokale kantoren nergens voor nodig.

twitter
pi_214552768
quote:
6s.gif Op zaterdag 3 augustus 2024 23:12 schreef Kijkertje het volgende:
[ x ]
Harris campaign:

[ x ]
[ x ]
Ze gaat echt d'r op en erover _O_
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_214552770
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2024 01:18 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ze gaat echt d'r op en erover _O_
Geen idee hoe belangrijk die kantoren zijn echter in de moderne tijd.
pi_214552828
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2024 01:19 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Geen idee hoe belangrijk die kantoren zijn echter in de moderne tijd.
Ik weet niet meer wie het was maar één van de onverwachte verkiezingsoverwinning van een Democraat was omdat ze gewoon ouderwets zijn gaan canvassen en bijeenkomsten organiseerden.
pi_214552840
quote:
3s.gif Op zondag 4 augustus 2024 01:34 schreef Kijkertje het volgende:

[..]
Ik weet niet meer wie het was maar één van de onverwachte verkiezingsoverwinning van een Democraat was omdat ze gewoon ouderwets zijn gaan canvassen en bijeenkomsten organiseerden.
Ehh, ok? Dit is wel een tikkeltje vaag en anekdotisch.
pi_214552866
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2024 01:41 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Ehh, ok? Dit is wel een tikkeltje vaag en anekdotisch.
Ja best wel maar ik heb het juist onthouden omdat ik ook dacht doen ze dat nog toen hij dat in zijn overwinningsspeech noemde. De Trump campaign vertrouwt vooral op de rally's, social media en advertenties.

Maar je moet het er wel bij doen natuurlijk niet alleen dat.

[ Bericht 2% gewijzigd door Kijkertje op 04-08-2024 02:19:30 ]
pi_214553063
quote:
10s.gif Op woensdag 31 juli 2024 05:09 schreef Kijkertje het volgende:
De Trump campaign heeft aangekondigd dat ze nu ook een rally in Atlanta gaan houden op precies dezelfde locatie als Harris. Hij kan het duidellijk niet uitstaan en dan moet haar rally natuurlijk overtroffen worden! :{w
twitter

twitter

twitter

twitter

twitter

[ Bericht 16% gewijzigd door Kijkertje op 04-08-2024 05:03:30 ]
pi_214553070
Weird!

twitter

Trump is in Georgia dus moeten Kemp en Raffensperger aangevallen worden. Vreemde strategie maar ja de rancune speelt weer op.

twitter

Reactie KamalaHQ:

twitter

twitter

[ Bericht 27% gewijzigd door Kijkertje op 04-08-2024 05:20:35 ]
pi_214553111
Grootse plannen mocht het de Democraten meezitten:

twitter
pi_214553310
quote:
10s.gif Op zondag 4 augustus 2024 03:13 schreef Kijkertje het volgende:
Weird!

[ x ]
Trump is in Georgia dus moeten Kemp en Raffensperger aangevallen worden. Vreemde strategie maar ja de rancune speelt weer op.

[ x ]
Reactie KamalaHQ:

[ x ]
[ x ]

Mensen achter hem met borden « You’re fired».
_O- Juist, je bent ontslagen, dus blijf weg!
pi_214553438
Volgens mij kreeg Trump nog het meeste gejuich toen hij beloofde dat hij iedere public school met een vaccinatieprogramma zou dichtgooien.

Hoe je er ook naar kijkt: dat is serieus zorgelijk.
Make Measles and Polio Great Again.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_214553461
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2024 06:48 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Mensen achter hem met borden « You’re fired».
_O- Juist, je bent ontslagen, dus blijf weg!
Dat was het eerste ! wat mij opviel bij beelden. Direct achter hem.
Verder geen geduld voor het geraaskal.
Project25 ziet de bui wel hangen after dit débâcle, vermoed ik.
Vraag mij af wat zij nog in petto hebben. Of wat tfg bedenkt en moet gebeuren.

Dochter Ivanka deed met een lege blik (en zónder makeup en met botox?) een oproep voor de bewoners van Oekraïne!!! Ging over organisaties om geld in te zamelen.
Hebben die lui nooit genoeg. :R
pi_214553546
Er waren er meer bij wie die de borden achter de spreker opviel.
Overigens weet ik heel zeker, dat ik never nooit ergens naar welke massa dan ook bijeenkomst zal gaan.
twitter
  zondag 4 augustus 2024 @ 09:05:27 #198
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_214553731
quote:
0s.gif Op zondag 4 augustus 2024 08:07 schreef Toby56 het volgende:
Volgens mij kreeg Trump nog het meeste gejuich toen hij beloofde dat hij iedere public school met een vaccinatieprogramma zou dichtgooien.

Hoe je er ook naar kijkt: dat is serieus zorgelijk.
Make Measles and Polio Great Again.
Who cares, die creepy weirdo gaat toch nooit meer president worden.
pi_214553819
En nog snap ik de term ‘woke’ niet.
Is dat als je denkt ‘politiek’? correct’ en een ander niet discrimineert op basis van ras, geloof of andere overtuiging.
Als je mensen accepteert voor wat zij zijn of uitstralen?
Is dat woke? Is er al een topic?
twitter

[ Bericht 0% gewijzigd door AnneX op 04-08-2024 10:52:28 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')