Dus jij leest mijn post en denkt vervolgens: 'Koos is duidelijk geïnteresseerd in het doen en denken van Rittenhouse'.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:25 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Rittenhouse was ook nooit een uitgesproken Republikein voor zijn 'bekendheid'. In eerdere interviews gaf hij aan Andrew Yang te steunen, pas toen hij na zijn vrijspraak tot een cultuurfiguur werd gebombardeerd in conservatieve kringen is hij zich daar meer mee beginnen te identificeren.
Van die opleiding die hij zou gaan volgen is ook niets terecht gekomen. Profiteren van je bekendheid verdient een stuk beter.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:49 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
Heel normaal en gezond dit. Ook helemaal niet sektarisch.
Leren ze van de Grifter-in Chief:quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:27 schreef Barbusse het volgende:
Zoals iedere maga een cynische grifter zonder enige idealen of principes dus.
News at 11...
Gewoon te krijgen hoor.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:30 schreef kladderadatsch het volgende:
Haha, ja dat dacht ik ook.
Narcistische onzin txt er af halen en op de markt brengen please!
AliExpress I'm looking at you!
Besteld. Nu heb ik niet alleen een elitaire tumbler voor m'n oude jazz, maar ook een glas speciaal voor delta blues.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 16:57 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Gewoon te krijgen hoor.
https://www.amazon.com/Or(...)ks-USA/dp/B01ASDYQQC
quote:
Oef, dat zijn geen goede cijfers. En dan ook nog een deel van hen die zich publiekelijk wel laatdunkend hebben uitgelaten zoals Barr.quote:
Of de 10 miljoen van Egypte. Teflon Don.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 19:15 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ x ]Alles volgt elkaar nu zo snel op, dat ernstige zaken snel ondergesneeuwd raken door andere: Ritterhause, Musks nep-aanmeldprogramma, gedoe rond Aileen Canon, rare acties hooggerechtshof…
En allerlei bizarre, domme en kwaadaardige acties zijn we alweer vergeten.
Alsof er geen echte problemen zijn.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:45 schreef Vis1980 het volgende:
Sorry, maar moest het even kwijt. Wat een week zeg, waarin veel maskers afgaan, al waren die maskers erg dun. Harris is niet echt zwart is nu het debat, een vrouw, geboren met een vagina is geen vrouw en toch blijven volhouden dat de dems aan identiteitspolitiek doen. Zelfreflectie is weer ver te zoeken en veel mensen hebben zich weer van hun slechtste kant laten zien.
Oh, er was nog een betere van Trump "black jobs". Je bent een racist of je bent het niet, he?quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 22:45 schreef Vis1980 het volgende:
Sorry, maar moest het even kwijt. Wat een week zeg, waarin veel maskers afgaan, al waren die maskers erg dun. Harris is niet echt zwart is nu het debat, een vrouw, geboren met een vagina is geen vrouw en toch blijven volhouden dat de dems aan identiteitspolitiek doen. Zelfreflectie is weer ver te zoeken en veel mensen hebben zich weer van hun slechtste kant laten zien.
Het is zelfs zo erg dat ik niet eens weet hoe racistisch het nou is, aangezien ik geen flauw benul heb wat "black jobs" zijn in deze tijd? Simone Biles was in ieder geval blij met haar "black job", die zullen ze niet gauw de katoenvelden op sturen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 00:28 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh, er was nog een betere van Trump "black jobs". Je bent een racist of je bent het niet, he?
Black jobs zijn banen die immigranten inpikken. Oftewel ongeschoold, laagbetaald werk, je weet wel, zoals bij de Trump bedrijven waarvoor hij immigranten importeert omdat Amerikanen te duur zijn.quote:Op zondag 4 augustus 2024 00:43 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Het is zelfs zo erg dat ik niet eens weet hoe racistisch het nou is, aangezien ik geen flauw benul heb wat "black jobs" zijn in deze tijd? Simone Biles was in ieder geval blij met haar "black job", die zullen ze niet gauw de katoenvelden op sturen.
Ik heb juist de indruk dat hij met name laaggeschoolde blanken of uberhaupt laaggeschoolden bang wil maken met dat hun baan gejat wordt door immigranten.quote:Op zondag 4 augustus 2024 00:45 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Black jobs zijn banen die immigranten inpikken. Oftewel ongeschoold, laagbetaald werk, je weet wel, zoals bij de Trump bedrijven waarvoor hij immigranten importeert omdat Amerikanen te duur zijn.
Klopt. Maar bij deze gelegenheid sprak hij specifiek over black jobs.quote:Op zondag 4 augustus 2024 00:48 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik heb juist de indruk dat hij met name laaggeschoolde blanken of uberhaupt laaggeschoolden bang wil maken met dat hun baan gejat wordt door immigranten.
En zet kinderen aan het werk.quote:
Best knap, dat de problemen in de VS worden veroorzaakt doordat ze nog niet genoeg werken...quote:
Nou ja, aan de onderkant werkt men vaak zelfs in meerdere banen om maar genoeg te verdienen om te overleven.quote:Op zondag 4 augustus 2024 00:58 schreef zalkc het volgende:
[..]
Best knap, dat de problemen in de VS worden veroorzaakt doordat ze nog niet genoeg werken...
Als er 1 volk obsessief bezig is met hun werk...
Ja die belastingverlaging voor de rijken die hij beloofd heeft moet ergens van betaald worden!quote:Op zondag 4 augustus 2024 00:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En zet kinderen aan het werk.
https://www.epi.org/publication/child-labor-laws-under-attack/
https://www.theguardian.c(...)abor-laws-violations
Dat is allang opgelost, ze laten de schuldenberg gewoon weer groter worden zoals de RNC dat altijd doet.quote:Op zondag 4 augustus 2024 01:02 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ja die belastingverlaging die hij beloofd heeft moet ergens van betaald worden!
Oh ja stupid me!quote:Op zondag 4 augustus 2024 01:03 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat is allang opgelost, ze laten de schuldenberg gewoon weer groter worden zoals de RNC dat altijd doet.
Ze gaat echt d'r op en eroverquote:
Ik weet niet meer wie het was maar één van de onverwachte verkiezingsoverwinning van een Democraat was omdat ze gewoon ouderwets zijn gaan canvassen en bijeenkomsten organiseerden.quote:Op zondag 4 augustus 2024 01:19 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Geen idee hoe belangrijk die kantoren zijn echter in de moderne tijd.
Ehh, ok? Dit is wel een tikkeltje vaag en anekdotisch.quote:Op zondag 4 augustus 2024 01:34 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wie het was maar één van de onverwachte verkiezingsoverwinning van een Democraat was omdat ze gewoon ouderwets zijn gaan canvassen en bijeenkomsten organiseerden.
Ja best wel maar ik heb het juist onthouden omdat ik ook dacht doen ze dat nog toen hij dat in zijn overwinningsspeech noemde. De Trump campaign vertrouwt vooral op de rally's, social media en advertenties.quote:Op zondag 4 augustus 2024 01:41 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ehh, ok? Dit is wel een tikkeltje vaag en anekdotisch.
quote:Op woensdag 31 juli 2024 05:09 schreef Kijkertje het volgende:
De Trump campaign heeft aangekondigd dat ze nu ook een rally in Atlanta gaan houden op precies dezelfde locatie als Harris. Hij kan het duidellijk niet uitstaan en dan moet haar rally natuurlijk overtroffen worden!![]()
Dat was het eerste ! wat mij opviel bij beelden. Direct achter hem.quote:Op zondag 4 augustus 2024 06:48 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Mensen achter hem met borden « You’re fired».
Juist, je bent ontslagen, dus blijf weg!
Who cares, die creepy weirdo gaat toch nooit meer president worden.quote:Op zondag 4 augustus 2024 08:07 schreef Toby56 het volgende:
Volgens mij kreeg Trump nog het meeste gejuich toen hij beloofde dat hij iedere public school met een vaccinatieprogramma zou dichtgooien.
Hoe je er ook naar kijkt: dat is serieus zorgelijk.
Make Measles and Polio Great Again.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |