Ja die belastingverlaging voor de rijken die hij beloofd heeft moet ergens van betaald worden!quote:Op zondag 4 augustus 2024 00:55 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
En zet kinderen aan het werk.
https://www.epi.org/publication/child-labor-laws-under-attack/
https://www.theguardian.c(...)abor-laws-violations
Dat is allang opgelost, ze laten de schuldenberg gewoon weer groter worden zoals de RNC dat altijd doet.quote:Op zondag 4 augustus 2024 01:02 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ja die belastingverlaging die hij beloofd heeft moet ergens van betaald worden!
Oh ja stupid me!quote:Op zondag 4 augustus 2024 01:03 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat is allang opgelost, ze laten de schuldenberg gewoon weer groter worden zoals de RNC dat altijd doet.
Ze gaat echt d'r op en eroverquote:
Ik weet niet meer wie het was maar één van de onverwachte verkiezingsoverwinning van een Democraat was omdat ze gewoon ouderwets zijn gaan canvassen en bijeenkomsten organiseerden.quote:Op zondag 4 augustus 2024 01:19 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Geen idee hoe belangrijk die kantoren zijn echter in de moderne tijd.
Ehh, ok? Dit is wel een tikkeltje vaag en anekdotisch.quote:Op zondag 4 augustus 2024 01:34 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wie het was maar één van de onverwachte verkiezingsoverwinning van een Democraat was omdat ze gewoon ouderwets zijn gaan canvassen en bijeenkomsten organiseerden.
Ja best wel maar ik heb het juist onthouden omdat ik ook dacht doen ze dat nog toen hij dat in zijn overwinningsspeech noemde. De Trump campaign vertrouwt vooral op de rally's, social media en advertenties.quote:Op zondag 4 augustus 2024 01:41 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ehh, ok? Dit is wel een tikkeltje vaag en anekdotisch.
quote:Op woensdag 31 juli 2024 05:09 schreef Kijkertje het volgende:
De Trump campaign heeft aangekondigd dat ze nu ook een rally in Atlanta gaan houden op precies dezelfde locatie als Harris. Hij kan het duidellijk niet uitstaan en dan moet haar rally natuurlijk overtroffen worden!![]()
Dat was het eerste ! wat mij opviel bij beelden. Direct achter hem.quote:Op zondag 4 augustus 2024 06:48 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Mensen achter hem met borden « You’re fired».
Juist, je bent ontslagen, dus blijf weg!
Who cares, die creepy weirdo gaat toch nooit meer president worden.quote:Op zondag 4 augustus 2024 08:07 schreef Toby56 het volgende:
Volgens mij kreeg Trump nog het meeste gejuich toen hij beloofde dat hij iedere public school met een vaccinatieprogramma zou dichtgooien.
Hoe je er ook naar kijkt: dat is serieus zorgelijk.
Make Measles and Polio Great Again.
Lang geleden heb ik het wel eens over de oorsprong van 'woke' gehad op FOK!.quote:Op zondag 4 augustus 2024 09:13 schreef AnneX het volgende:
En nog snap ik de term ‘woke’ niet.
Is dat als je denkt ‘politiek’? correct’ en een ander niet discrimineert op basis van ras, geloof of andere overtuiging.
Als je mensen accepteert voor wat zij zijn of uitstralen?
Is dat woke? Is er al een topic?
[ x ]
Dat is sowieso het geval, abortus verbod treft alleen maar arme vrouwen die het geld niet hebben om naar een andere Staat of ander land te reizen.quote:Op zondag 4 augustus 2024 13:44 schreef Mensen_doe_rustig het volgende:
North Carolina GOP candidate Mark Robinson, a harsh abortion critic, says his wife once had the procedure in new ad
Rules for thee, but not for me.
Vaak met hoog risico op een dodelijke afloop voor de moeder.quote:Op zondag 4 augustus 2024 14:41 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat is sowieso het geval, abortus verbod treft alleen maar arme vrouwen die het geld niet hebben om naar een andere Staat of ander land te reizen.
Als je geld genoeg hebt, het bedrag een paar jaar terug was 5000 dollar, vlieg je naar Zwitserland waar je in een topklasse kliniek dan een abortus krijgt, in een tophotel verblijft om bij te komen en dan weer terug naar huis.
Voor de minder welgestelden is de optie Mexico, Cuba of Canada open, kost een paar duizend hooguit.
Voor de armen? Die hebben pech of doen het zelf (grote toename van geregistreerd de afgelopen maanden).
Ja. Pro- life tot de geboorte, niet daarna.quote:Op zondag 4 augustus 2024 14:43 schreef Mensen_doe_rustig het volgende:
[..]
Vaak met hoog risico op een dodelijke afloop voor de moeder.
"Pro-life"..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |