Deze maal klopt het plaatje: als Ron Paul iets niet is, is het woke. Paul schiet juist de extreme andere kant op. Ook erg verheffende (lees: racistische) 'newsletters' schreef hij in de 90s.quote:
Niet alleen van Baron…quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:35 schreef AnneX het volgende:
Hoe gaat de gop nou weer deze miskleun spinnen?
[ x ]
Oops.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 21:26 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Niet alleen van Baron…[ x ]
Elizabeth Trump (Don's Paternal Grandma) was not a citizen when she gave birth to Don's father (Fred).
Mary Trump (Don's mother) was not a citizen when she gave birth to 3 of Don's siblings.
Ivana Trump was not a citizen when she gave birth to Don's 3 children (Don Jr, Ivanka & Eric).
Melania Trump was not a citizen when she gave birth to Barron Trump.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 20:29 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Hij was 17 jaar, wilde graag politieagent spelen en ging zwaar bewapend naar een andere stad om linkse reltrappers te bestrijden. Hij schoot 2 dood, werd vrijgesproken, kreeg schouderklopjes van Trump
[..]
https://www.bbc.com/news/articles/cgrlrzw5550o
Maar interessant is ook dat Trump zegt dat hij iemand heeft vermoord.
Wellll, Harriscampaign... spin dit uit
Ahahaha, briljant. Get fucked.quote:
quote:David Plouffe, a top strategist on both of Obama's presidential campaigns, joins Harris as senior adviser for strategy and the states focused on winning the electoral college. Stephanie Cutter, the deputy campaign manager for Obama's reelection who has been working in recent months with Harris, is the new senior adviser for strategy messaging. Mitch Stewart, a grass-roots organizing strategist behind both Obama wins, will become the senior adviser for battleground states. David Binder, who led Obama's public opinion research operation and previously worked for Harris, will expand his role on the Harris campaign to lead the opinion research operation.
All of the new hires will report to campaign chair Jen O'Malley Dillon, another veteran of Obama's two campaigns. She managed Biden's 2020 campaign and built his 2024 operation from the White House before moving to Wilmington, Del., this year. Harris took control of Biden's campaign as soon as Biden announced he would not seek reelection, an operation consisting of more than 1,300 employees and more than 130 offices. She asked O'Malley Dillon to remain in charge.
Toch wel triest dat dit zo weinig aandacht krijgt:quote:
Weird?quote:
Dat dan weer niet. Ik was weer bezig met een wonderlijke beschouwing vanuit een scherpe, doch komische hoek, tot ik mij realiseerde hoe laat het was en hoeveel ik alweer gezopen had en hoe slecht ik ook weer uit mijn woorden kwam, dat ik dacht: laat ik het er voor vannacht maar gewoon bij laten. Dat is een bijzonder goede eigenschap, trouwens, weten wanneer je je bek moet houden als ook zo nu en dan je ongelijk, onmacht en/of onbegrip willen erkennen. Daar kan mening politicus zijn voordeel mee doen (zo ook anderen, trouwens). Je zal welhaast vergeten dat die ook maar net voor de eerste keer mens zijn!quote:
Klassiekertjequote:
kan toch niet legaal zijn? Dit is gewoon data harvesting onder valse voorwendselen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 06:20 schreef la_perle_rouge het volgende:
Als je niet eerlijk kan winnen, dan maar valsspelen? Waar is Musk mee bezig?
[ x ]
[ x ]
quote:
Hoezo, dat maakt hij toch niet uit!? Ze zou gewoon moeten weigeren om op de sneue voorwaarden van die creepy weirdo een debat aan te gaan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 07:16 schreef AnneX het volgende:
Toch een ‘debat’ en op zijn voorwaarden.
Doe je best man!
[ x ]
Op zich wel slim van Trump, want dan kan ie hetzelfde doen als Harris bij ABC zal gaan doen: het debat als campaign event gebruiken. Daarom wil ie ook een packed arena. En Fox zal het allemaal best vinden, want die spelen toch al onder 1 hoedje.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:33 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Hoezo, dat maakt hij toch niet uit!? Ze zou gewoon moeten weigeren om op de sneue voorwaarden van die creepy weirdo een debat aan te gaan.
Bovendien gaat Trump dit toch alleen maar gebruiken om ng meer leugens uit te braken, dus het zal inderdaad hooguit een 'debat' worden... Als ik Harris was zou ik zeggen dat 'ie lekker de tering kan krijgen. Don't bother to debate with right-wing illiberal liars, just don't... Ze heeft het ook niet nodig want ze wint in november toch wel. Met afstand.
Ja, Trump laat zich zelden zien buiten z'n eigen ass kickers ring. Hij is gewoon echt niet gewend aan mensen die hem kritisch ondervragen of zels maar een strobreed in de weg leggen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:36 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Op zich wel slim van Trump, want dan kan ie hetzelfde doen als Harris bij ABC zal gaan doen: het debat als campaign event gebruiken. Daarom wil ie ook een packed arena. En Fox zal het allemaal best vinden, want die spelen toch al onder 1 hoedje.
Verschil uiteraard is dat het in het laatste geval een bewust opzetje is en niet een lafhartig terugtreden. Daarnaast is ABC gewoon een neutrale nieuwszender en Fox een propaganda/entertainment zender voor de GOP.
Als het eerlijk is, zitten er in die volle arena evenveel democratische als republikeinse stemmers. Dan breekt wsl de pleuris uit zoals je zelfs in een voetbalstadion nog nooit hebt gezien.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:36 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Op zich wel slim van Trump, want dan kan ie hetzelfde doen als Harris bij ABC zal gaan doen: het debat als campaign event gebruiken. Daarom wil ie ook een packed arena. En Fox zal het allemaal best vinden, want die spelen toch al onder 1 hoedje.
Verschil uiteraard is dat het in het laatste geval een bewust opzetje is en niet een lafhartig terugtreden. Daarnaast is ABC gewoon een neutrale nieuwszender en Fox een propaganda/entertainment zender voor de GOP.
Laten we nou niet doen alsof Harris zich in het verleden nou een goede debater heeft laten zien, nog daargelaten dat ze als VP die nooit heeft hoeven voeren. De wittebroodsweken voor de keuze van Harris kunnen dan wel eens rap voorbij zijn.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:57 schreef AnneX het volgende:
De beslissing is aan Harris en campaign team.
Gaat zij dat wel aan: ook har fans in het publiek n zij veegt de vloer met hem aan.
Gaat zij niet: dan heeft trump Echt wat te janken n zij veegt de vloer met hem aan.
Win win
P.S. en fox kijkers kunnen eindelijk eens beseffen wat een weirdo hij is.
Cutting social, cutting medicine,
interneringskampen, etc
En dat is dan binnenlandse politiek.
In de VS kan dat legaal zijn. Ik weet niet exact of dat ook het geval is in deze context.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 09:14 schreef Barbusse het volgende:
Dit k
[..]
kan toch niet legaal zijn? Dit is gewoon data harvesting onder valse voorwendselen.
Als het wel legaal is zou dat gewoon ronduit schandalig zijn...quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:31 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
In de VS kan dat legaal zijn. Ik weet niet exact of dat ook het geval is in deze context.
Tegen Pence deed ze het nochtans prima. Dat is niet zo'n ongeleid projectiel als Trump echter.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:12 schreef nostra het volgende:
[..]
Laten we nou niet doen alsof Harris zich in het verleden nou een goede debater heeft laten zien, nog daargelaten dat ze als VP die nooit heeft hoeven voeren. De wittebroodsweken voor de keuze van Harris kunnen dan wel eens rap voorbij zijn.
Tja en wat is de vloer aanvegen? Je weet wat Trump gaat doen namelijk allerlei flauwekul oplepelen en door mensen heen blren. Dat doet hij namelijk al jaren.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:12 schreef nostra het volgende:
[..]
Laten we nou niet doen alsof Harris zich in het verleden nou een goede debater heeft laten zien, nog daargelaten dat ze als VP die nooit heeft hoeven voeren. De wittebroodsweken voor de keuze van Harris kunnen dan wel eens rap voorbij zijn.
Dit is trouwens het filmpje waarmee Musk de mensen door wil laten klikken (erg veel bekeken is het in ieder geval nog niet).quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 10:31 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
In de VS kan dat legaal zijn. Ik weet niet exact of dat ook het geval is in deze context.
https://www.cnbc.com/2024(...)ta-trump-harris.htmlquote:In most cases, super PACs are not allowed to directly coordinate the ads they pay for with the campaign. But this spring, regulators ruled that door-to-door canvassing falls outside the scope of the ban because, unlike an ad, it is a person-to-person exchange.
Scientology klinkt als een redelijke organisatie vergeleken met dit...quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:49 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
Heel normaal en gezond dit. Ook helemaal niet sektarisch.
Rittenhouse was ook nooit een uitgesproken Republikein voor zijn 'bekendheid'. In eerdere interviews gaf hij aan Andrew Yang te steunen, pas toen hij na zijn vrijspraak tot een cultuurfiguur werd gebombardeerd in conservatieve kringen is hij zich daar meer mee beginnen te identificeren.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 12:49 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
Heel normaal en gezond dit. Ook helemaal niet sektarisch.
Ik denk vooral een nogal geschrokken 18-jarige, die op het moment van zijn vrijspraak gewillig inging op de groep mensen die hem positief benaderde en niet wegzette als een extreemrechtse 'Proud Boy', 'white nationalist' die zogenaamd levenslang had moeten krijgen.quote:
In een normaal land krijg je geen levenslang voor zijn acties maar ook geen vrijspraak. Maar goed, die discussie hoeven we niet opnieuw te voeren.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:34 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik denk vooral een nogal geschrokken 18-jarige, die op het moment van zijn vrijspraak gewillig inging op de groep mensen die hem positief benaderde en niet wegzette als een extreemrechtse 'Proud Boy', 'white nationalist' die zogenaamd levenslang had moeten krijgen.
Voor zijn 2 doden was hij al een eng conservatief ettertje. Triggerhappy, hekel aan linkse demonstranten en met een wapen hen opzoeken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2024 13:25 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Rittenhouse was ook nooit een uitgesproken Republikein voor zijn 'bekendheid'. In eerdere interviews gaf hij aan Andrew Yang te steunen, pas toen hij na zijn vrijspraak tot een cultuurfiguur werd gebombardeerd in conservatieve kringen is hij zich daar meer mee beginnen te identificeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |