Vooral dat hij zich niet anders voordoet dan hij isquote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:00 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat je met authentiek hier bedoelt.
Dat lijkt me niet, het is vooral dat hij dat heel veel probeert maar gewoon faalt. Hij lult gewoon maar wat, en als je daar tegen in gaat noemt ie je een scheldwoord. 10 minuten later spreekt hij zichzelf weer tegen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:40 schreef Sportex het volgende:
[..]
Vooral dat hij zich niet anders voordoet dan hij is
De MAGA's zijn voor de democraten helemaal niet interessant. Die stemmen nog op Trump als hij hun huis in de fik zet. En ze hebben die MAGA lui ook helemaal niet nodig is uit de verkiezingen van 2020 gebleken.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:03 schreef Toby56 het volgende:
Claimen dat de MAGA's niet 'in play' zijn, is naïef. Het is al 9 jaar bewezen naïef.
Ik voorspel een enorme poeha in een onafhankelijk Texas als de VS vervolgens een muur gaat bouwen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:53 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ x ]
Ik voorspel hangende pootjes en een minder grote waffel.
Zo komt het op mij wel over. Ook genoeg uitgelekte gesprekken en video's waarin hij gewoon hetzelfde is.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:42 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet, het is vooral dat hij dat heel veel probeert maar gewoon faalt. Hij lult gewoon maar wat, en als je daar tegen in gaat noemt ie je een scheldwoord. 10 minuten later spreekt hij zichzelf weer tegen.
Wat hij écht vindt en denkt weet niemand, volgens mij hij zelf ook niet.
Had Texas daar ook (grondwettelijk) niet de een of andere uitzonderingspositie in, dat ze dat ook mogen doen, of is dat een vreemd broodje aap verhaal?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:53 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ x ]
Ik voorspel hangende pootjes en een minder grote waffel.
Tja dat is dan ook zijn kracht, zijn supporters horen van alles en de linkse media hoort weer wat anders. Hij gooit alles tegen de muur en wat blijft plakken hamert hij dan weer wat op.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:01 schreef Sportex het volgende:
[..]
Zo komt het op mij wel over. Ook genoeg uitgelekte gesprekken en video's waarin hij gewoon hetzelfde is.
Het is ook geen taalkunstenaar nee, beetje basisschool niveau. Zo snap je er vaak geen donder van wat hij nou daadwerkelijk bedoelt.
https://www.theguardian.c(...)wap-evan-gershkovichquote:The swap is likely to be considered a political coup for Biden in the waning months of his presidency, and a blow to Donald Trump, who has claimed on the 2024 campaign trail that he would free Gershkovich if re-elected. Trump has frequently voiced admiration for the Russian president, Vladimir Putin, and said in May on his social media site, Truth Social, that if he won the November election, Gershkovich would be “released almost immediately after the election, but definitely before I assume office”, adding that Putin would “do that for me, but not for anyone else”.
[..]
On Thursday afternoon, Trump criticized the swap on Truth Social calling it a “bad” deal. “So when are they going to release the details of the prisoner swap with Russia? How many people do we get versus them? Are we also paying them cash?” he asked in his post.
He continued: "Our 'negotiators' are always an embarrassment to us! I got back many hostages, and gave the opposing Country NOTHING -- and never any cash."
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 23:34 schreef AnneX het volgende:
Die lieve Jack Sullivan die vol schoot met emotie tijdens de presser.
Hij ziet er uit als een boekhouder uit de jaren zestig. Ondertussen.![]()
Het was een staaltje knap handelen en zoeken met een aantal landen en geschikte kandidaten.
Niet met een grote bek, wèl in stilte achter de schermen met de allies.![]()
Terwijl de poten onder Biden’s stoel werden afgezaagd.
Het probleem van roepen dat je niet weird bent, is dat dat weird is. Dat hebben de Dems toch goed voor elkaar gekregen. God, hij klinkt hier echt als een achtjarige. 'Nee! Je bent zelf stom!'quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 00:08 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
Bizar hoezeer het Trump dwarszit dat hij en couchella 'weird' worden genoemd. Hij lijkt zich er oprecht aan te storen.
Tja, dat is typerend, hij is iemand die graag uitdeelt maar niet kan incasseren. Het zal hem enorm dwars zitten dat weird nu aan hem kleeft.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 00:08 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
Bizar hoezeer het Trump dwarszit dat hij en couchella 'weird' worden genoemd. Hij lijkt zich er oprecht aan te storen.
Ik vind die stem nogal wierd.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 00:08 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]
Ik vind hem op deze foto toch wat charmanter.quote:
Voor dat iemand gaat roepen: 'Het is nu niet zo dat hij over andere mensen altijd zo'n vriendelijk woord heeft, dus hij is helemaal geen racist.',- dat is een kromme redenering. Dat hij buiten zwarte vrouwen óók geen respect kan opbrengen voor latino's, moslims, aziaten, vrouwen in het algemeen, transgenders, joden, etc., betekent niet dat hij het niet op zwarte vrouwen gemunt heeft, het betekent dat hij het daar óók op gemunt heeft. Het is gewoon een hele uitgebreide vorm van racisme, xenofobie, mysogonie, etc.quote:
Nou moet daarbij wel de kanttekening gemaakt worden dat Trump door zijn hoge leeftijd nog stamt uit een tijd dat denigrerend doen over zwarte mensen sws veel gewoner was (vooral in taalgebruik) en dat zijn vader duidelijk geen lichtend voorbeeld was voor hem maar ik heb niet de indruk dat hij erg veranderd is. Wat dat betreft is hij ook nog steeds zijn authentieke zelfquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 02:06 schreef JAM het volgende:
[..]
Voor dat iemand gaat roepen: 'Het is nu niet zo dat hij over andere mensen altijd zo'n vriendelijk woord heeft, dus hij is helemaal geen racist.',- dat is een kromme redenering. Dat hij buiten zwarte vrouwen óók geen respect kan opbrengen voor latino's, moslims, aziaten, vrouwen in het algemeen, homoseksuelen, joden, etc., betekent niet dat hij het niet op zwarte vrouwen gemunt heeft, het betekent dat hij het daar óók op gemunt heeft. Het is gewoon een hele uitgebreide vorm van racisme, xenofobie, mysogonie, etc.
Al wat niet blank en rechts is en al wat niet doet alsof hij succesvol en christelijk is, zal er aan moeten geloven.
Trump heeft het ook rustig over 'Black jobs' en ziet daar niets racistisch in.quote:As told by Fred C. Trump III, the former president’s nephew, in “All in the Family: The Trumps and How We Got this Way,” it goes like this: Someone had slashed a two-foot gash in the soft-top of his Uncle Donald’s beloved Cadillac Eldorado convertible. Donald Trump was furious. He called over his young nephew to take a look.
Though Donald Trump could not have known who did it, he “disgustedly” blamed Black people, twice using the n-word to describe those he believed to be the culprits.
“I knew that was a bad word,” Fred Trump, who spells out the pejorative in full in his book, recalls thinking at the time.
Fred Trump’s vividly detailed recollection of that day — which he writes took place when he was a “preteen” in the early 1970s, when Uncle Donald was in his mid- to late 20s — prompts him to ponder whether his uncle was “a racist.” The author cuts his uncle a bit of a break, noting that, in those days, “people said all kinds of crude, thoughtless, prejudiced things.” He also does some equivocating, hyperbolically writing that, “in one way or another, maybe everyone in Queens was a racist then.”
De kans op winst voor de Dems is inderdaad gestegen sinds Harris het stokje heeft overgenomen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 22:43 schreef Hexagon het volgende:
[..]
De MAGA's zijn voor de democraten helemaal niet interessant. Die stemmen nog op Trump als hij hun huis in de fik zet. En ze hebben die MAGA lui ook helemaal niet nodig is uit de verkiezingen van 2020 gebleken.
De democraten moeten vooral zorgen dat hun achterban duidelijk heeft dat thuisblijven linke soep is en wanneer dat leuk, en ze voldoende gaan stemmen, dan herhalen ze het kunstje uit 2020 gewoon.
Te zeker zijn van winst heeft de Democraten in 2016 de overwinning gekost, ze kwamen niet stemmen. Dat, en het ineens heropende onderzoek, en de acties van Poetins trollbots op sociale media.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 04:46 schreef Toby56 het volgende:
[..]
De kans op winst voor de Dems is inderdaad gestegen sinds Harris het stokje heeft overgenomen.
Vermoedelijk bedoelen we andere dingen met 'in play'. Dat kan gebeuren. In jouw verhaal klopt het dat ze niet 'in play' zijn. Electoraal zijn ze niet interessant meer.
De twijfelaars moeten overtuigd worden, vooral in de swinging states. Het begint er in elk geval sterk op te lijken dat Harris een alternatief als RFK jr. definitief onschadelijk aan het maken is.
Maar ik ga de huid van de beer nog niet verkopen.
Jawel hoor.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 03:57 schreef Kijkertje het volgende:
Maar goed niemand heeft het meer over zijn belabberde beleidsplannen (Project 2025):
[ x ]
[ x ]
Zelfs de 4e keer (hopelijk). Met als 3e het besluit om zich niet meer verkiesbaar te stellen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 07:23 schreef AnneX het volgende:
Duidelijker kan het niet worden gezegd!
[ x ]
quote:People think they diss my person
By stating I'm darkly packed
I know this, so, I point at Q-Tip
And he states, "Black is Black"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Me, Myself and I past ook goed bij de ultieme narcist Trump, bedacht ik mij later.Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 08:23 schreef Arcee het volgende:
TT komt trouwens uit Me, Myself and I van De La Soul, of in ieder geval was dat de referentie waar ik aan dacht:
[..]Ik kan dat stukje tekst niet lezen zonder in mijn hoofd daarna "oooh hooo hooo hooo.. " te zingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En Me, Myself and I past ook goed bij de ultieme narcist Trump, bedacht ik mij later.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
Ter verdediging van De Donald, De Donald discrimineert iedereen die niet De Donald is, of hij daarbij verschil maakt tussen boreale en non-boreale critici vind ik lastig te beoordelen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 02:06 schreef JAM het volgende:
[..]
Voor dat iemand gaat roepen: 'Het is nu niet zo dat hij over andere mensen altijd zo'n vriendelijk woord heeft, dus hij is helemaal geen racist.',- dat is een kromme redenering. Dat hij buiten zwarte vrouwen óók geen respect kan opbrengen voor latino's, moslims, aziaten, vrouwen in het algemeen, transgenders, joden, etc., betekent niet dat hij het niet op zwarte vrouwen gemunt heeft, het betekent dat hij het daar óók op gemunt heeft. Het is gewoon een hele uitgebreide vorm van racisme, xenofobie, mysogonie, etc.
Al wat niet blank en rechts is en al wat niet doet alsof hij succesvol en christelijk is, zal er aan moeten geloven.
Nee, dat is gewoon weirdquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 10:32 schreef Ulx het volgende:
[ x ]
Ik kan zeggen dat het niet raar is, maar dan zou men mij weer van wokisme beschuldigen.
Niet zo verwonderlijk dat hij niet erg blij is. Hij roept al een paar maanden dat die journalist vrij komt als hij gekozen werd omdat Poetin dat persoonlijk voor hem zou doen als gunst en voor niemand anders. Dat heeft die zelfs nog tijdens het debat met Biden gezegd.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 09:09 schreef xpompompomx het volgende:
Opmerkelijk is dat Trump, zo te lezen, erg blij is met de gevangenenruil:
[ afbeelding ]
Toch lullig als je zo genaaid word door je maatje Poetinquote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:07 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Niet zo verwonderlijk dat hij niet erg blij is. Hij roept al een paar maanden dat die journalist vrij komt als hij gekozen werd omdat Poetin dat persoonlijk voor hem zou doen als gunst en voor niemand anders. Dat heeft die zelfs nog tijdens het debat met Biden gezegd.
Beetje zuur dus dat die nu vrij komt en hij dat niet meer kan roepen.
Donold is weird.quote:
Je bent sarcastisch, vermoed ik.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:50 schreef KoosVogels het volgende:
In het alternatieve MAGA-universum heeft Poetin deze deal gemaakt uit angst voor Trump. Want als die straks aan de macht komt staan alle 'bad guys' stijf van angst.
Trump, die de conclusies van zijn eigen inlichtingendiensten afwees en zich achter Poetin schaarde. Poetin zou doodsbang zijn voor die Trump.
Andersom zou ik denken.quote:Op vrijdag 2 augustus 2024 14:50 schreef KoosVogels het volgende:
In het alternatieve MAGA-universum heeft Poetin deze deal gemaakt uit angst voor Trump. Want als die straks aan de macht komt staan alle 'bad guys' stijf van angst.
Trump, die de conclusies van zijn eigen inlichtingendiensten afwees en zich achter Poetin schaarde. Poetin zou doodsbang zijn voor die Trump.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |