abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 1 augustus 2024 @ 21:53:39 #1
862 Arcee
Look closer
pi_214514994

Joe Biden

Kamala Harris

House of Representatives:
Republican (219)
Democratic (213)
Vacant (3)

United States Senate:
Republican (49)
Democratic (47)
Independents (4)
Tiebreaker VP Harris (D)

Speaker of the House:
Mike Johnson (R)

Majority Leader of the House:
Steve Scalise (R)
Minority Leader of the House:
Hakeem Jeffries (D)

President of the Senate:
Kamala Harris (D)

Senate Majority Leader
Chuck Schumer (D)
Senate Minority Leader:
Mitch McConnell (R)

Extra aanwijzingen voor dit topic:

Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.

Daarom de volgende afspraken:

Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen: Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
• Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie. Want je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.
• Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
• We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken. Ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.

We gebruiken in dit topic de volgende bronnen. Zie bijvoorbeeld hier als richtlijn: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen kan dit een richtlijn zijn:
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  donderdag 1 augustus 2024 @ 22:12:17 #2
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_214515374
Om even aan te sluiten bij de topictitel, Daily Show had een leuk stukje over Trump's NABJ-interview van niet lang geleden. :).

"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_214515775
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 21:00 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Ik vraag me af wat je met authentiek hier bedoelt.
Vooral dat hij zich niet anders voordoet dan hij is
pi_214515794
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 22:40 schreef Sportex het volgende:

[..]
Vooral dat hij zich niet anders voordoet dan hij is
Dat lijkt me niet, het is vooral dat hij dat heel veel probeert maar gewoon faalt. Hij lult gewoon maar wat, en als je daar tegen in gaat noemt ie je een scheldwoord. 10 minuten later spreekt hij zichzelf weer tegen.

Wat hij écht vindt en denkt weet niemand, volgens mij hij zelf ook niet.
  donderdag 1 augustus 2024 @ 22:43:16 #5
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_214515805
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 19:03 schreef Toby56 het volgende:

Claimen dat de MAGA's niet 'in play' zijn, is naïef. Het is al 9 jaar bewezen naïef.
De MAGA's zijn voor de democraten helemaal niet interessant. Die stemmen nog op Trump als hij hun huis in de fik zet. En ze hebben die MAGA lui ook helemaal niet nodig is uit de verkiezingen van 2020 gebleken.

De democraten moeten vooral zorgen dat hun achterban duidelijk heeft dat thuisblijven linke soep is en wanneer dat leuk, en ze voldoende gaan stemmen, dan herhalen ze het kunstje uit 2020 gewoon.
  Overall beste user 2022 donderdag 1 augustus 2024 @ 22:56:12 #7
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_214515977
twitter

:D
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 donderdag 1 augustus 2024 @ 22:57:57 #8
3928 Ulx
pi_214515998
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 22:53 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ x ]
Ik voorspel hangende pootjes en een minder grote waffel.
Ik voorspel een enorme poeha in een onafhankelijk Texas als de VS vervolgens een muur gaat bouwen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_214516062
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 22:42 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Dat lijkt me niet, het is vooral dat hij dat heel veel probeert maar gewoon faalt. Hij lult gewoon maar wat, en als je daar tegen in gaat noemt ie je een scheldwoord. 10 minuten later spreekt hij zichzelf weer tegen.

Wat hij écht vindt en denkt weet niemand, volgens mij hij zelf ook niet.
Zo komt het op mij wel over. Ook genoeg uitgelekte gesprekken en video's waarin hij gewoon hetzelfde is.

Het is ook geen taalkunstenaar nee, beetje basisschool niveau. Zo snap je er vaak geen donder van wat hij nou daadwerkelijk bedoelt.
  donderdag 1 augustus 2024 @ 23:04:00 #10
37950 JAM
pi_214516094
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 22:53 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ x ]
Ik voorspel hangende pootjes en een minder grote waffel.
Had Texas daar ook (grondwettelijk) niet de een of andere uitzonderingspositie in, dat ze dat ook mogen doen, of is dat een vreemd broodje aap verhaal?

Ja, dat is dus een broodje aap verhaal.

[ Bericht 1% gewijzigd door JAM op 01-08-2024 23:11:13 ]
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_214516206
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 23:01 schreef Sportex het volgende:

[..]
Zo komt het op mij wel over. Ook genoeg uitgelekte gesprekken en video's waarin hij gewoon hetzelfde is.

Het is ook geen taalkunstenaar nee, beetje basisschool niveau. Zo snap je er vaak geen donder van wat hij nou daadwerkelijk bedoelt.
Tja dat is dan ook zijn kracht, zijn supporters horen van alles en de linkse media hoort weer wat anders. Hij gooit alles tegen de muur en wat blijft plakken hamert hij dan weer wat op.
  donderdag 1 augustus 2024 @ 23:19:10 #12
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_214516297
quote:
The swap is likely to be considered a political coup for Biden in the waning months of his presidency, and a blow to Donald Trump, who has claimed on the 2024 campaign trail that he would free Gershkovich if re-elected. Trump has frequently voiced admiration for the Russian president, Vladimir Putin, and said in May on his social media site, Truth Social, that if he won the November election, Gershkovich would be “released almost immediately after the election, but definitely before I assume office”, adding that Putin would “do that for me, but not for anyone else”.

[..]

On Thursday afternoon, Trump criticized the swap on Truth Social calling it a “bad” deal. “So when are they going to release the details of the prisoner swap with Russia? How many people do we get versus them? Are we also paying them cash?” he asked in his post.
He continued: "Our 'negotiators' are always an embarrassment to us! I got back many hostages, and gave the opposing Country NOTHING -- and never any cash."
https://www.theguardian.c(...)wap-evan-gershkovich
are we infinite or am I alone
  Overall beste user 2022 donderdag 1 augustus 2024 @ 23:22:30 #13
3928 Ulx
pi_214516352
twitter

*pets*
pi_214516460
twitter

Bovendien:

twitter

[ Bericht 37% gewijzigd door Kijkertje op 02-08-2024 00:26:16 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_214516471
Die lieve Jack Sullivan die vol schoot met emotie tijdens de presser.
Hij ziet er uit als een boekhouder uit de jaren zestig. Ondertussen. O+

Het was een staaltje knap handelen en zoeken met een aantal landen en geschikte kandidaten.
Niet met een grote bek, wèl in stilte achter de schermen met de allies. _O_
Terwijl de poten onder Biden’s stoel werden afgezaagd. |:(
pi_214516514
quote:
1s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 23:34 schreef AnneX het volgende:
Die lieve Jack Sullivan die vol schoot met emotie tijdens de presser.
Hij ziet er uit als een boekhouder uit de jaren zestig. Ondertussen. O+

Het was een staaltje knap handelen en zoeken met een aantal landen en geschikte kandidaten.
Niet met een grote bek, wèl in stilte achter de schermen met de allies. _O_
Terwijl de poten onder Biden’s stoel werden afgezaagd. |:(
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_214516547
twitter

twitter

Harris zit er bovenop:

twitter

[ Bericht 10% gewijzigd door Kijkertje op 02-08-2024 00:37:37 ]
pi_214516602
twitter

Zou het Shapiro worden? Is wel sterke keuze met het oog op de toekomst. Die kan het stokje uiteindelijk overnamen van Harris.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_214516681
twitter

Bizar hoezeer het Trump dwarszit dat hij en couchella 'weird' worden genoemd. Hij lijkt zich er oprecht aan te storen.
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 00:13:54 #20
37950 JAM
pi_214516701
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 00:08 schreef KoosVogels het volgende:
[ x ]

Bizar hoezeer het Trump dwarszit dat hij en couchella 'weird' worden genoemd. Hij lijkt zich er oprecht aan te storen.
Het probleem van roepen dat je niet weird bent, is dat dat weird is. Dat hebben de Dems toch goed voor elkaar gekregen. God, hij klinkt hier echt als een achtjarige. 'Nee! Je bent zelf stom!' :D .

Overigens is Trump inderdaad echt fucking weird, maar dat daargelaten.
pi_214516741
quote:
[ x ]

Tja, dat is typerend, hij is iemand die graag uitdeelt maar niet kan incasseren. Het zal hem enorm dwars zitten dat weird nu aan hem kleeft.
  Moderator vrijdag 2 augustus 2024 @ 00:29:01 #22
236264 crew  capricia
pi_214516759
quote:
[ x ]

Ik vind die stem nogal wierd.
Wat een vreemd gesprek. :D

Maar ik heb wel de indruk dat ie in de verdediging zit.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_214516905
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 23:22 schreef Ulx het volgende:
[ x ]

*pets*
Goed werk van Biden's regering.
pi_214516952
twitter

Weird!
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 01:05:19 #25
37950 JAM
pi_214516966
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 01:01 schreef Kijkertje het volgende:
[ x ]
Weird!
Ik vind hem op deze foto toch wat charmanter.

:P .
pi_214516996
“Weird…not weird”
A monster:
twitter
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 02:06:04 #27
37950 JAM
pi_214517052
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 01:26 schreef AnneX het volgende:
“Weird…not weird”
A monster:
[ x ]
Voor dat iemand gaat roepen: 'Het is nu niet zo dat hij over andere mensen altijd zo'n vriendelijk woord heeft, dus hij is helemaal geen racist.',- dat is een kromme redenering. Dat hij buiten zwarte vrouwen óók geen respect kan opbrengen voor latino's, moslims, aziaten, vrouwen in het algemeen, transgenders, joden, etc., betekent niet dat hij het niet op zwarte vrouwen gemunt heeft, het betekent dat hij het daar óók op gemunt heeft. Het is gewoon een hele uitgebreide vorm van racisme, xenofobie, mysogonie, etc.
Al wat niet blank en rechts is en al wat niet doet alsof hij succesvol en christelijk is, zal er aan moeten geloven.

[ Bericht 1% gewijzigd door JAM op 02-08-2024 02:17:43 ]
pi_214517087
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 02:06 schreef JAM het volgende:

[..]
Voor dat iemand gaat roepen: 'Het is nu niet zo dat hij over andere mensen altijd zo'n vriendelijk woord heeft, dus hij is helemaal geen racist.',- dat is een kromme redenering. Dat hij buiten zwarte vrouwen óók geen respect kan opbrengen voor latino's, moslims, aziaten, vrouwen in het algemeen, homoseksuelen, joden, etc., betekent niet dat hij het niet op zwarte vrouwen gemunt heeft, het betekent dat hij het daar óók op gemunt heeft. Het is gewoon een hele uitgebreide vorm van racisme, xenofobie, mysogonie, etc.
Al wat niet blank en rechts is en al wat niet doet alsof hij succesvol en christelijk is, zal er aan moeten geloven.
Nou moet daarbij wel de kanttekening gemaakt worden dat Trump door zijn hoge leeftijd nog stamt uit een tijd dat denigrerend doen over zwarte mensen sws veel gewoner was (vooral in taalgebruik) en dat zijn vader duidelijk geen lichtend voorbeeld was voor hem maar ik heb niet de indruk dat hij erg veranderd is. Wat dat betreft is hij ook nog steeds zijn authentieke zelf :D

Zijn neef had daar nog een anekdote over in zijn boek:

twitter

quote:
As told by Fred C. Trump III, the former president’s nephew, in “All in the Family: The Trumps and How We Got this Way,” it goes like this: Someone had slashed a two-foot gash in the soft-top of his Uncle Donald’s beloved Cadillac Eldorado convertible. Donald Trump was furious. He called over his young nephew to take a look.

Though Donald Trump could not have known who did it, he “disgustedly” blamed Black people, twice using the n-word to describe those he believed to be the culprits.

“I knew that was a bad word,” Fred Trump, who spells out the pejorative in full in his book, recalls thinking at the time.

Fred Trump’s vividly detailed recollection of that day — which he writes took place when he was a “preteen” in the early 1970s, when Uncle Donald was in his mid- to late 20s — prompts him to ponder whether his uncle was “a racist.” The author cuts his uncle a bit of a break, noting that, in those days, “people said all kinds of crude, thoughtless, prejudiced things.” He also does some equivocating, hyperbolically writing that, “in one way or another, maybe everyone in Queens was a racist then.”
Trump heeft het ook rustig over 'Black jobs' en ziet daar niets racistisch in.

[ Bericht 1% gewijzigd door Kijkertje op 02-08-2024 02:52:30 ]
pi_214517235
Dit fimpje duikt ook weer op:

twitter

Uit 2016:

twitter
pi_214517242
Maar goed niemand heeft het meer over zijn belabberde beleidsplannen (Project 2025):

twitter

twitter
pi_214517263
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 22:43 schreef Hexagon het volgende:

[..]
De MAGA's zijn voor de democraten helemaal niet interessant. Die stemmen nog op Trump als hij hun huis in de fik zet. En ze hebben die MAGA lui ook helemaal niet nodig is uit de verkiezingen van 2020 gebleken.

De democraten moeten vooral zorgen dat hun achterban duidelijk heeft dat thuisblijven linke soep is en wanneer dat leuk, en ze voldoende gaan stemmen, dan herhalen ze het kunstje uit 2020 gewoon.
De kans op winst voor de Dems is inderdaad gestegen sinds Harris het stokje heeft overgenomen.
Vermoedelijk bedoelen we andere dingen met 'in play'. Dat kan gebeuren. In jouw verhaal klopt het dat ze niet 'in play' zijn. Electoraal zijn ze niet interessant meer.
De twijfelaars moeten overtuigd worden, vooral in de swinging states. Het begint er in elk geval sterk op te lijken dat Harris een alternatief als RFK jr. definitief onschadelijk aan het maken is.

Maar ik ga de huid van de beer nog niet verkopen.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_214517483
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 04:46 schreef Toby56 het volgende:

[..]
De kans op winst voor de Dems is inderdaad gestegen sinds Harris het stokje heeft overgenomen.
Vermoedelijk bedoelen we andere dingen met 'in play'. Dat kan gebeuren. In jouw verhaal klopt het dat ze niet 'in play' zijn. Electoraal zijn ze niet interessant meer.
De twijfelaars moeten overtuigd worden, vooral in de swinging states. Het begint er in elk geval sterk op te lijken dat Harris een alternatief als RFK jr. definitief onschadelijk aan het maken is.

Maar ik ga de huid van de beer nog niet verkopen.
Te zeker zijn van winst heeft de Democraten in 2016 de overwinning gekost, ze kwamen niet stemmen. Dat, en het ineens heropende onderzoek, en de acties van Poetins trollbots op sociale media.

[ Bericht 0% gewijzigd door la_perle_rouge op 02-08-2024 07:45:37 ]
pi_214517506
Duidelijker kan het niet worden gezegd!
twitter
  Overall beste user 2022 vrijdag 2 augustus 2024 @ 07:50:41 #35
3928 Ulx
pi_214517626
quote:
9s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 03:57 schreef Kijkertje het volgende:
Maar goed niemand heeft het meer over zijn belabberde beleidsplannen (Project 2025):

[ x ]
[ x ]
Jawel hoor.

twitter
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 08:19:46 #36
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_214517774
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 07:23 schreef AnneX het volgende:
Duidelijker kan het niet worden gezegd!
[ x ]
Zelfs de 4e keer (hopelijk). Met als 3e het besluit om zich niet meer verkiesbaar te stellen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 2 augustus 2024 @ 08:23:50 #37
862 Arcee
Look closer
pi_214517797
TT komt trouwens uit Me, Myself and I van De La Soul, of in ieder geval was dat de referentie waar ik aan dacht:

quote:
People think they diss my person
By stating I'm darkly packed
I know this, so, I point at Q-Tip
And he states, "Black is Black"
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Me, Myself and I past ook goed bij de ultieme narcist Trump, bedacht ik mij later.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  Moderator vrijdag 2 augustus 2024 @ 09:05:37 #38
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_214518107
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 08:23 schreef Arcee het volgende:
TT komt trouwens uit Me, Myself and I van De La Soul, of in ieder geval was dat de referentie waar ik aan dacht:
[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Me, Myself and I past ook goed bij de ultieme narcist Trump, bedacht ik mij later.
Ik kan dat stukje tekst niet lezen zonder in mijn hoofd daarna "oooh hooo hooo hooo.. " te zingen :D
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_214518130
Opmerkelijk is dat Trump, zo te lezen, erg blij is met de gevangenenruil:
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:25:04 #40
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_214519192
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 02:06 schreef JAM het volgende:

[..]
Voor dat iemand gaat roepen: 'Het is nu niet zo dat hij over andere mensen altijd zo'n vriendelijk woord heeft, dus hij is helemaal geen racist.',- dat is een kromme redenering. Dat hij buiten zwarte vrouwen óók geen respect kan opbrengen voor latino's, moslims, aziaten, vrouwen in het algemeen, transgenders, joden, etc., betekent niet dat hij het niet op zwarte vrouwen gemunt heeft, het betekent dat hij het daar óók op gemunt heeft. Het is gewoon een hele uitgebreide vorm van racisme, xenofobie, mysogonie, etc.
Ter verdediging van De Donald, De Donald discrimineert iedereen die niet De Donald is, of hij daarbij verschil maakt tussen boreale en non-boreale critici vind ik lastig te beoordelen.

Er is slechts 1 persoon op deze aardbol die echt volmaakt is, die alles kan, die alles begrijpt, van een onaardse schoonheid is en waarvan via DNA onderzoek binnenkort gaat worden vastgesteld dat hij de wedergeboren zoon is, Donald Jezus Trump.

De Donald en De Chuck zijn de ware eerste X-Men met speciale krachten, waarbij De Chuck weet dat hij slechts 1 man te vrezen heeft, namelijk De Donald.
  Overall beste user 2022 vrijdag 2 augustus 2024 @ 10:32:35 #41
3928 Ulx
pi_214519329
twitter

Ik kan zeggen dat het niet raar is, maar dan zou men mij weer van wokisme beschuldigen.
pi_214520551
Eerlijk…nog steeds weet ik niet wat woke of wokisme inhoudt.

Omdat er gelachen mag worden:
twitter
pi_214522657
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 10:32 schreef Ulx het volgende:
[ x ]

Ik kan zeggen dat het niet raar is, maar dan zou men mij weer van wokisme beschuldigen.
Nee, dat is gewoon weird ;)
pi_214523050
Ik ben benieuwd wie de VP kandidaat wordt. Wordt het dit weekend bekend gemaakt?

Shapiro lijkt mij een riskante keuze, omdat hij niet goed bij de jeugd ligt gezien zijn zeer pro-Israël standpunt. Dan heb je het risico dat het enthousiasme daar wegstroomt. Kelly leek mij de beste keuze, maar Walz is zeker ook een interessant keuze. Hij heeft ook meer politieke ervaring dan Kelly of Shapiro. Beshear zou ook kunnen maar heeft geen ervaring in Washington, ik denk dat Kelly of Walz beter in staat zullen zijn om de oudere swing voter gerust te stellen.
pi_214523432
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 09:09 schreef xpompompomx het volgende:
Opmerkelijk is dat Trump, zo te lezen, erg blij is met de gevangenenruil:
[ afbeelding ]
Niet zo verwonderlijk dat hij niet erg blij is. Hij roept al een paar maanden dat die journalist vrij komt als hij gekozen werd omdat Poetin dat persoonlijk voor hem zou doen als gunst en voor niemand anders. Dat heeft die zelfs nog tijdens het debat met Biden gezegd.

Beetje zuur dus dat die nu vrij komt en hij dat niet meer kan roepen. _O-
pi_214523536
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 14:07 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]
Niet zo verwonderlijk dat hij niet erg blij is. Hij roept al een paar maanden dat die journalist vrij komt als hij gekozen werd omdat Poetin dat persoonlijk voor hem zou doen als gunst en voor niemand anders. Dat heeft die zelfs nog tijdens het debat met Biden gezegd.

Beetje zuur dus dat die nu vrij komt en hij dat niet meer kan roepen. _O-
Toch lullig als je zo genaaid word door je maatje Poetin ;)
  Overall beste user 2022 vrijdag 2 augustus 2024 @ 14:43:50 #47
3928 Ulx
pi_214524002
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 13:09 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Nee, dat is gewoon weird ;)
Donold is weird.
pi_214524148
In het alternatieve MAGA-universum heeft Poetin deze deal gemaakt uit angst voor Trump. Want als die straks aan de macht komt staan alle 'bad guys' stijf van angst.

Trump, die de conclusies van zijn eigen inlichtingendiensten afwees en zich achter Poetin schaarde. Poetin zou doodsbang zijn voor die Trump.
pi_214524451
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 14:50 schreef KoosVogels het volgende:
In het alternatieve MAGA-universum heeft Poetin deze deal gemaakt uit angst voor Trump. Want als die straks aan de macht komt staan alle 'bad guys' stijf van angst.

Trump, die de conclusies van zijn eigen inlichtingendiensten afwees en zich achter Poetin schaarde. Poetin zou doodsbang zijn voor die Trump.
Je bent sarcastisch, vermoed ik.
Edit: na herlezen, snap ik het. “Alternatief maga universum” .

Naar de VP keuze ben ik benieuwd.
Alle mannen hebben zich vrij gepland! “Er kwam iets tussen” als verklaring.
De gouverneurs en Buttigieg.

[ Bericht 3% gewijzigd door AnneX op 02-08-2024 15:17:47 ]
pi_214524539
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 augustus 2024 14:50 schreef KoosVogels het volgende:

Andersom zou ik denken.
Hoe deed trump dat ook al weer zonder tolk? Of die moest zijn verslag vernietigen.

Ook nu bekend: 10 miljoen van Egypte naar trump in 2016. Na ook zo’n gesprekje onder 4 ogen. Investigative journalism w/
Weer een vreemde bemoeienis van Barr destijds.
Details en bron kom ik nog wel tegen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')