Vrouwen met een mening zijn hysterisch en blijkbaar maken we vrouwen tegenwoordig zwart. Misschien moeten ze eisen dat Harris luve op tv haar schmink eraf wast. Openheid van zaken en vooral niet op identiteit focussen, zo rollen de goudeerlijke Trump-fans.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:07 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Dat is ook het uiterste grappige fenomeen in het Kamala Harris topic waar Trumpanzees heel veel moeite hebben met een kandidaat met drie academische titels en een vracht aan bestuurlijke ervaring zonder ook maar een moment te kunnen beargumenteren waarom dat dan is. Maar het heeft niets met sekse of afkomst te maken hoor, natuurlijk niet!
Navalny was ook een smeerlap.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:52 schreef AnneX het volgende:
Nog een optie uit trumps handen: gevangenenruil onder Biden’s administration![]()
Triest dat Navalny het niet heeft gered.
En al die Russische duiders en analisten hier in Nederland, Europa en overal over wie, wanneer en reden.
Juist, daarnaast heeft hij het lichaam van een topfitte basketballer op NBA-niveau!quote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:08 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
En dan die leugen/fantasie van hem dat alle dokters diep onder de indruk waren, nog nooit had iemand al die vragen goed beantwoord.
Dat geldt toch ook voor Nederland. Zijn al die maatpakken van een politici die aan het kamperen waren bij OP1 nou zo slim of werd alles voor ze voorgekauwd?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Trump is gehaaid, doortrapt. Hij voelt instinctief aan hoe hij de grieven van de massa moet bespelen.
Maar hij is niet intelligent, dat werd gisteren voor de zoveelste keer duidelijk. Als hij wordt bevraagd door die sneue hielenlikkers van FOX of Newsmax, dan redt hij zich doorgaans wel. Die interviewers houden hem de hand boven het hoofd, vragen niet door en kauwen soms zelfs voor wat hij moet zeggen. Ze helpen hem een handje.
Maar gisteren werd Trump voor de verandering echt kritisch bevraagd door interviewers die zich niet van de wijs lieten brengen door z'n omslachtige gelul. En dan zie je meteen dat hij nul inhoud heeft en zich moet bedienen van halfbakken persoonlijk aanvallen. Meer heeft hij niet.
En z'n aanpak werkt hoor. Een aanzienlijk deel van het Amerikaanse electoraat is er gevoelig voor. Dat komt ofwel doordat ze zelf nog dommer zijn dan Trump of omdat ze The Donald zien als een means to an end.
Navalny zou nooit ingeruild worden. Een Russische staatsburger naar de VS? Dat is Putin's doodsvonnis. Zelfs de oppositie daar zou er erg kritisch op zijn.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 15:52 schreef AnneX het volgende:
Nog een optie uit trumps handen: gevangenenruil onder Biden’s administration![]()
Triest dat Navalny het niet heeft gered.
En al die Russische duiders en analisten hier in Nederland, Europa en overal over wie, wanneer en reden.
Het gros van de Nederlandse politici is op z'n minst belezen en heeft een redelijke opleiding op zak. Verder ken ik redelijk wat politici persoonlijk en dat zijn over het algemeen tamelijk intelligente figuren.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:03 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Dat geldt toch ook voor Nederland. Zijn al die maatpakken van een politici die aan het kamperen waren bij OP1 nou zo slim of werd alles voor ze voorgekauwd?
Idem dito voor wat er gebeurde tijdens de laatste verkiezingen van de Tweede Kamer hij het debat van Sbs 6 waar Wilders steun kreeg van het publiek en Frans Timmermans de schijn tegen
Hij was in ieder geval voorstander van de Krim bij Rusland, dan mag je van mij naar de Gulag.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:11 schreef AnneX het volgende:
[..]
Joh. Dat wist ik niet.
Terecht dat hij wegrotte in een gulag. Toch!?
/s
De geruchten zijn nu volgens mij dat er wel Russische staatsburgers geruild gaan worden. Maar niets is nog zeker.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:05 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Navalny zou nooit ingeruild worden. Een Russische staatsburger naar de VS? Dat is Putin's doodsvonnis. Zelfs de oppositie daar zou er erg kritisch op zijn.
Dan kon Navalny beter in Duitsland blijven
Ooow lquote:Op donderdag 1 augustus 2024 14:42 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Dat was de family Black toch?
Tip: kijk dat NBAJ-gesprek nog maar een keer. Lachen is gezond.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 10:10 schreef AnneX het volgende:
Verder ging ik wat gezonde dingen doen vandaag.
Wat is intelligentie?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 13:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Trump is gehaaid, doortrapt. Hij voelt instinctief aan hoe hij de grieven van de massa moet bespelen.
Maar hij is niet intelligent, dat werd gisteren voor de zoveelste keer duidelijk. Als hij wordt bevraagd door die sneue hielenlikkers van FOX of Newsmax, dan redt hij zich doorgaans wel. Die interviewers houden hem de hand boven het hoofd, vragen niet door en kauwen soms zelfs voor wat hij moet zeggen. Ze helpen hem een handje.
Maar gisteren werd Trump voor de verandering echt kritisch bevraagd door interviewers die zich niet van de wijs lieten brengen door z'n omslachtige gelul. En dan zie je meteen dat hij nul inhoud heeft en zich moet bedienen van halfbakken persoonlijk aanvallen. Meer heeft hij niet.
En z'n aanpak werkt hoor. Een aanzienlijk deel van het Amerikaanse electoraat is er gevoelig voor. Dat komt ofwel doordat ze zelf nog dommer zijn dan Trump of omdat ze The Donald zien als een means to an end.
Hij distantieert zich helemaal nergens van.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:33 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Maar Trump is juist degene die zich er wanhopig van probeert te distantieren. Het zijn juist degen die gebruik van hem maken die het open en bloot lopen te verkondigen wat ze willen doen.
Een beetje of je je aanvalsplan als leger maanden vooraf naar de tegenstander stuurt.
Wat versta je onder intelligent?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het gros van de Nederlandse politici is op z'n minst belezen en heeft een redelijke opleiding op zak. Verder ken ik redelijk wat politici persoonlijk en dat zijn over het algemeen tamelijk intelligente figuren.
Hij heeft wel vaker chagrijnig, afhoudend en ingehouden woedend bij interviews gezeten.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 08:43 schreef Ulx het volgende:
[..]
MAGA's -ook wel deplorables genoemd- zijn niet in play. Die lui willen om wat voor reden dan ook Trump.
Zijn verkiesbaarheid is behoorlijk gedaald. De man is niet populair.
Het beeld is vertekend want hij heeft een lawaaimachine om zich heen en de pers pakt hem vaak met fluwelen handschoenen aan. En hier gebeurde dat niet. Hier kreeg hij gewoon moeilijke vragen en werden non-antwoorden niet kritiekloos geslikt. En meneer ging direct op zijn bek.
Nou hij lijkt toch wel door te hebben dat het electoraal niet lekker ligtquote:Op donderdag 1 augustus 2024 17:39 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Hij distantieert zich helemaal nergens van.
Hij blijft vaag bij potentiële tegenstanders of scherpe doorvragers.
"Maybe."
"I don't know, could be."
"We'll see."
Maar bij de eerstvolgende rally gaat-ie gewoon weer los en staat hij weer open en bloot te verkondigen wat hij wil doen.
Hij gaat dus hetzelfde saaie uitgekauwde riedeltje afdraaien. Heeft de man geen nieuwe ideeën of zo?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 17:43 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Hij heeft wel vaker chagrijnig, afhoudend en ingehouden woedend bij interviews gezeten.
Zelfs bij FOX, als een echte ouderwetse conservatieve interviewer Trump daar vragen stelde over zijn geopolitieke fratsen.
Maar bij de eerstvolgende rally gaat hij hoogst waarschijnlijk deze scherp doorvragende mevrouw - net als altijd al gebeurt - gewoon weer affakkelen.
Navalny wilde zelf helemaal niet naar het buitenland.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:05 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Navalny zou nooit ingeruild worden. Een Russische staatsburger naar de VS? Dat is Putin's doodsvonnis. Zelfs de oppositie daar zou er erg kritisch op zijn.
Dan kon Navalny beter in Duitsland blijven
Dat zei ik dus.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 17:44 schreef Ulx het volgende:
[..]
Hij gaat dus hetzelfde saaie uitgekauwde riedeltje afdraaien. Heeft de man geen nieuwe ideeën of zo?
Dat was vanaf 2015/2016 al zo.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:02 schreef Ulx het volgende:
Probleem is dat Trump dan vooral nog meer over zal komen als een ouwe racistische lul
Dan haal je het woord 'intelligent' toch gewoon weg en focus je je op de eigenschappen die ik benoem in die post. Ik vind zo'n term totaal niet interessant.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 17:26 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Wat is intelligentie?
Jij hebt er een rigide beeld van, iemand met een hoog diploma die van lezen houd? Die is intelligent!
Terwijl het in de samenleving vaak om andere dingen gaat, goed leiding kunnen geven, de behoeftes van anderen aanvoelen, de aandacht kunnen opeisen. Allemaal dingen die in mijn ogen ook onder intelligentie vallen. Maar niet bij het standaard hoog IQ-verhaal horen.
Dit linkje zegt mij niets.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 17:43 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nou hij lijkt toch wel door te hebben dat het electoraal niet lekker ligt
https://kijknaar.tv/aflev(...)-dit-is-project-2025
Maar zijn minions poken het steeds lekker op waardoor het blijft kleven.
Trump liegt.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:31 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Dit linkje zegt mij niets.
Het bevestigt hooguit dat Project 2025 grotendeels dingen wil die Trump ook wil (en ook al vaak heeft verkondigd).
Dat het verhaal hem niet altijd goed uitkomt, is een ander verhaal.
Maar als hij de nieuwe president wordt, en de Republikeinen krijgen de meerderheden in het Congres, dan gaat het stuiven. Daarvan ben ik overtuigd. Tenzij plotseling de GOP alsnog MAGA de rug terugkeert. Maar die hoop heb ik al 9 jaar, en dat blijkt al 9 jaar vergeefs.
Doordat zijn 'minions' het blijven herhalen, zullen de superconservatie kiezers op Trump kiezen.
Doordat Trump het verbaal dan weer afzwakt tijdens de campagne, zullen conservatieven die nog steeds geloven in het huidige systeem, ook op hem stemmen, in de hoop dat het gaat meevallen. En hun GOP-vertegenwoordigers zullen de kiezers blijven voorhouden dat Trump nog altijd met voorsprong de beste keuze is (zoals we bijvoorbeeld zien bij Nikki Haley).
Want voor die laatste groep geldt: ALLES beter dan iemand die maar 0,1% linkser is dan de familie McCain.
Ja.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:44 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Trump liegt.
Als hij nu zegt "Ik heb niks met Project 2025 te maken" dan is dat gewoon een leugen tenzij zijn eerdere uitspraak dat de Heritage Foundation een plan voor zijn 2e termijn schreef (zijn woorden) een leugen was.
Het meeste waarschijnlijke is dat het allebei leugens zijn en dat Project 2025 zodra hij aan de macht is grotendeels een blauwdruk van zijn Presidentschap gaat zijn. Heritage doet ook de vetting en opleiding van aankomende Trump benoemingen, overigens.
Ergeren niet zo.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 16:48 schreef chibibo het volgende:
[..]
Tip: kijk dat NBAJ-gesprek nog maar een keer. Lachen is gezond.
Buttigiegquote:Op woensdag 31 juli 2024 08:28 schreef Toby56 het volgende:
Buttigieg zou mijn favoriete keuze zijn als VP.
Hij was 4 jaar geleden al mijn favoriet als presidentskandidaat.
In 2016 dacht men dat het wel meeviel en hij zou wel in toom gehouden worden en hij zou advies ter harte nemen en blablabla. Nu weet men wel beter. Er is een reden dat veel GOP lui de afgelopen jaren verkiezingen verloren. Simpel MAGAMAGAMAGA roepen doet het niet meer. En Trump is weird. Een raaskallende oude man. De Dems hebben wel wat beters.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:07 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Dat was vanaf 2015/2016 al zo.
En daarvoor ook al, met zijn gezeur over Obama en valse geboortebewijzen en wat al niet.
Vandaar dat velen altijd dachten (en blijkbaar blijven denken) dat hij als kanshebber op een hoge bestuurlijke functie sowieso niet serieus te nemen is.
De praktijk bewijst echter al 9 jaar anders.
Hij komt altijd over zoals hij is, en in de peilingen staan hij en Harris nagenoeg gelijk, nadat Trump ten opzichte van Biden steeds meer leek uit te lopen. Harris heeft nu het momentum overgenomen. That's all. We moeten nog 3 maanden.
Hier ben ik het van een afstandje wel mee eens. Maar toch ga ik er wel goed op.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 18:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan haal je het woord 'intelligent' toch gewoon weg en focus je je op de eigenschappen die ik benoem in die post. Ik vind zo'n term totaal niet interessant.
Mijn punt is vooral dat Trump op vrijwel alle wenselijke menselijke eigenschappen ernstig tekortschiet.
ja, de VS is niet klaar voor een gekleurde vrouwelijke president én een homosexuele VP. Een van de twee zal nog wel gaan, beide niet. Hoe spijtig dat ook is.quote:Op woensdag 31 juli 2024 08:28 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Buttigieg zou mijn favoriete keuze zijn als VP.
Hij was 4 jaar geleden al mijn favoriet als presidentskandidaat.
Maar ik denk dat de angst blijft dat hij teveel antipathie opwekt vanwege zijn seksuele geaardheid. En dat is spijtig. Want de man is een groot talent.
De mensen die dachten dat het destijds wel meeviel met Trump hadden - puur op 's mans uitspraken destijds - geen enkel feit om op te buigen. Hooguit konden ze zich het gewoon niet voorstellen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:35 schreef Ulx het volgende:
[..]
In 2016 dacht men dat het wel meeviel en hij zou wel in toom gehouden worden en hij zou advies ter harte nemen en blablabla. Nu weet men wel beter. Er is een reden dat veel GOP lui de afgelopen jaren verkiezingen verloren. Simpel MAGAMAGAMAGA roepen doet het niet meer. En Trump is weird. Een raaskallende oude man. De Dems hebben wel wat beters.
Heel leuk als een imbeciel 'authentiek' is, maar het blijft een imbeciel. Sterker, door die authenticiteit word je alleen maar meer met je neus op dat imbeciele gedrag gedrukt.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:45 schreef Sportex het volgende:
[..]
Hier ben ik het van een afstandje wel mee eens. Maar toch ga ik er wel goed op.
Hij is wel authenthiek. En dat waardeer ik meer dan politiek correct geneuzel bijvoorbeeld.
Dan krijg ik snel argwaan.
Ik hoop dat de trend zo blijft, maar het mag nog wel wat meer.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:15 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Dat is in elk geval bemoedigend nieuws.
Hopen dat het zo blijft.
We leven inderdaad in een tijd waarin "correct" whatever wordt gewantrouwd.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:45 schreef Sportex het volgende:
[..]
Hij is wel authenthiek. En dat waardeer ik meer dan politiek correct geneuzel bijvoorbeeld.
Ik vraag me af wat je met authentiek hier bedoelt.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:45 schreef Sportex het volgende:
[..]
Ze is net een weekje bezigquote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:28 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik hoop dat de trend zo blijft, maar het mag nog wel wat meer.
Hij is niet authentiek. Trump is een psychopathische lul. Een of andere mafioso die dreigt je poten te breken als je niet snel betaalt is ook niet authentiek. Wat ga je zeggen als hij dat doet? "Nou, hij was er tenminste wel eerlijk over, dat pleit voor hem"quote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:45 schreef Sportex het volgende:
[..]
Maar ook niet voor een fascist samen met een theocraat. Dat willen de burgers ook niet.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:06 schreef Jan_Lul het volgende:
[..]
ja, de VS is niet klaar voor een gekleurde vrouwelijke president én een homosexuele VP. Een van de twee zal nog wel gaan, beide niet. Hoe spijtig dat ook is.
Als je bedoelt dat hij zijn hele leven al een narcistische oplichter is wiens enige doel zelfverrijking is qua macht, aanzien en rijkdom en het presidentschap daar niets aan veranderd heeft, ja dat klopt wel.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 19:45 schreef Sportex het volgende:
[..]
persoonlijk denk ik dat Harris Tim Walz erbij zou moeten vragen. Een wat gematigder figuur die de taal van het midden Westen spreekt en ook de middenbasis van de partij . bij de vorige cyclus was het precies andersom: een president die het midden aansprak en een VP die de progressieve Basis voor zich won. ik ben ook wel fan van Walz zijn humor. op een "kritische" vraag dat hij een veel te progressief scholenbeleid zou voeren antwoordde hij: "wat een monster ben ik eigenlijk hè. ik geef kinderen te eten op school zodat ze met een volle maag in de schoolbanken zitten en dingen kunnen leren waarom het zo belangrijk is zelf keuzes te maken. Wat een schandaal eigenlijk."quote:Op donderdag 1 augustus 2024 20:06 schreef Jan_Lul het volgende:
[..]
ja, de VS is niet klaar voor een gekleurde vrouwelijke president én een homosexuele VP. Een van de twee zal nog wel gaan, beide niet. Hoe spijtig dat ook is.
Nee joh, Hitler deed niet veel meer dan Dietrich Eckart napraten.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 21:34 schreef Monolith het volgende:
Hitler en Stalin, die waren ook zo lekker authentiek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |