Zéééér bijzondere man.quote:Op woensdag 31 juli 2024 23:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Van de week nog All The Way gekeken met Bryan Cranston als LBJ. Johnson was een bijzonder en indrukwekkend figuur.
De interviewer vroeg ook aan Trump of hij van mening is dat hij ook meer voor de zwarte gemeenschap heeft gedaan dan LBJ.
Denk dat ze dan Trump gewoon als winnaar uitroepen ofzo.quote:Op woensdag 31 juli 2024 23:52 schreef zalkc het volgende:
[..]
gewoon allemaal, kijken of de pleuris ook echt uitbreekt als er maar 3 man kan stemmen.
Een echte MAGA zal het anders zien, maar het was niet bepaald zijn beste optreden...quote:Op donderdag 1 augustus 2024 00:24 schreef Ulx het volgende:
Zijn team haalde Trump sneller van het podium dan toen bij die schietpartij lees ik net. Is het echt zo'n afgang geworden?
Hoeveel goede optredens heeft hij dan gehad?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 00:27 schreef zalkc het volgende:
[..]
Een echte MAGA zal het anders zien, maar het was niet bepaald zijn beste optreden...
MAGA's -ook wel deplorables genoemd- zijn niet in play. Die lui willen om wat voor reden dan ook Trump.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 04:24 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Hoeveel goede optredens heeft hij dan gehad?
Er is gewoon weinig veranderd. En minder fanatieke MAGA's zullen de vragenstelster (inclusief desnoods huidskleur) ook snel onderdeel maken van de 'heksenjacht' door de Democraten en ander 'gespuis'.
Voor mij was Trump in zijn gewone onsmakelijke doen. Dat heeft in de afgelopen 9 jaar nog niet tot dramatische dalingen in zijn verkiesbaarheid geleid. Helaas.
Zeker. Staat hierboven. Bij cnn.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 08:47 schreef xpompompomx het volgende:
Eens even zoeken of dat interview in zijn geheel ergens te vinden is.
quote:
Goh wat gek op een "National Association of Black Journalists convention"quote:"A lot of the journalists in this room, are black."
Vragensteller: "what is a black job" ??quote:Millions and millions are comming from the border and taking black jobs
Vragensteller: "allright" en gelach vanuit de zaalquote:Anybody that has a job
Verwacht niet dat Trump uit zichzelf met de race gaat stoppen. Of iemand moet hem heel veel geld aanbieden en de belofte dat ze alles eraan gaan doen om hem uit de gevangenis te houden als ze winnen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:44 schreef AnneX het volgende:
Dit is serieus een angstig vooruitzicht.
Nou vermoed ik, dat trump het karakter heeft met bijkomende trekjes om aan te blijven.
Tis een doorzetter. Een self made man. Sic.
[ x ]
Die uitnodiging zou ik on-mid-del-lijk accepteren als ik haar was. Vragen en antwoorden naderhand openbaar graag.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:54 schreef AnneX het volgende:
Dit is ook een parel-tje 😂
Fijne dag allen.
[ x ]
Zoals Vance?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:44 schreef AnneX het volgende:
Dit is serieus een angstig vooruitzicht.
Nou vermoed ik, dat trump het karakter heeft met bijkomende trekjes om aan te blijven.
Tis een doorzetter. Een self made man. Sic.
[ x ]
Blijft bijzonder hoe trots die man is op dat cognitieve testje dat hij een keer met succes heeft afgerond. Hij lijkt oprecht te denken dat hem dat een of ander genie maakt.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 09:54 schreef AnneX het volgende:
Dit is ook een parel-tje 😂
Fijne dag allen.
[ x ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |