Het gaat niet om 'mijn interpretatie', het gaat om wat Harris (en Menendez) stellen. Agenten gaat het niet zozeer over, maar over personeel. Roepen dat er 'meer mensen bij moeten' is gemakzuchtig. En dan kun je inderdaad gaan mekkeren als mensen het daar niet mee eens zijn uit het oogpunt van politiek gewin. Maar als je verloop de spuigaten uitloopt, je personeel de taken niet kan uitvoeren en ga zo maar door, dan heeft het niet zoveel zin om een of andere roep om meer personeel te gaan honereren.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zie nu dat de tweeter het over agenten heeft idd, Trump had het over personnel. Als je meer personeel wil kan dat toch ook nieuwe instructeurs inhouden bijvoorbeeld?
Trump wou meer funding, Kamela niet, en dat is even het punt. Ik vind jouw interpretatie niet helemaal correct dus. En ja, het is een politieke stok om mee te slaan van een republikein, maar dat lijkt me verder niet zo'n issue.
Ja, dat is wat ze stellen, en dat is dus maar de vraag of het ook zo is natuurlijk. Je kan niet ontkennen dat ze in het verleden nogal positief was over immigranten en dat ze niet illegaal zouden zijn etc.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het gaat niet om 'mijn interpretatie', het gaat om wat Harris (en Menendez) stellen. Agenten gaat het niet zozeer over, maar over personeel. Roepen dat er 'meer mensen bij moeten' is gemakzuchtig. En dan kun je inderdaad gaan mekkeren als mensen het daar niet mee eens zijn uit het oogpunt van politiek gewin. Maar als je verloop de spuigaten uitloopt, je personeel de taken niet kan uitvoeren en ga zo maar door, dan heeft het niet zoveel zin om een of andere roep om meer personeel te gaan honereren.
Zou hier ook niet kunnen. Komt door hun geschiedenis van slavernij, segregatie en dat praktisch iedereen in feite roots in immigratie heeft en velen zich daarmee identificeren. Voor mensen met Europese voorouders is dat doorgaans wat meer iets als "Italiaans-Iers-Amerikaans" ofzo, maar dat is niet zo mogelijk voor de nazaten van de slaven van destijds.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:52 schreef Hyperdude het volgende:
Komen er ook nog aparte interviews voor Joden of Asians enzovoorts?![]()
Vind het maar raar dat "aparte" gedoe.
Als dit klopt is het wel echt schokkend. Ook als het niet bewust is.quote:
Bizar : So that new website that Georgia rolled out this week allowing you to delete a person‘s voter registration if you have their drivers license or Social Security number and DOB had a fun little glitch on Monday that lasted for about an hour.quote:
Neh, komt eerder door die rare obsessie met zgn 'focus groups'. Kijk maar eens naar polls van de laatste 10 jaar of zo.quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:02 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Zou hier ook niet kunnen. Komt door hun geschiedenis van slavernij, segregatie en dat praktisch iedereen in feite roots in immigratie heeft en velen zich daarmee identificeren. Voor mensen met Europese voorouders is dat doorgaans wat meer iets als "Italiaans-Iers-Amerikaans" ofzo, maar dat is niet zo mogelijk voor de nazaten van de slaven van destijds.
Ik loop wel wat langer mee dan 10 jaar.quote:Op woensdag 31 juli 2024 23:09 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Neh, komt eerder door die rare obsessie met zgn 'focus groups'. Kijk maar eens naar polls van de laatste 10 jaar of zo.
Natuurlijk leggen ze nu niet, per direct, het deactiveren van je kiezersregistratie stil. Sowieso een idioot idee, alsof het ineens heel logisch is dat hele volksstammen hun registratie zouden verwijderen, ik kan me eigenlijk geen enkele reden voor stellen om dat te doen, hooguit om van partij te switchen.quote:
gewoon allemaal, kijken of de pleuris ook echt uitbreekt als er maar 3 man kan stemmen.quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:23 schreef SnertMetChoco het volgende:
Een hacker zou om een punt te maken eens moeten proberen iedereens registratie te verwijderen, te beginnen met wat Republikeinen in het Georgiaanse Senaat en Huis.
Van de week nog All The Way gekeken met Bryan Cranston als LBJ. Johnson was een bijzonder en indrukwekkend figuur.quote:Op woensdag 31 juli 2024 23:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
Lyndon B. Johnson was trouwens de president die het meest heeft gedaan voor burgerrechten en armoedebestrijding.
Zr bijzondere man.quote:Op woensdag 31 juli 2024 23:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Van de week nog All The Way gekeken met Bryan Cranston als LBJ. Johnson was een bijzonder en indrukwekkend figuur.
De interviewer vroeg ook aan Trump of hij van mening is dat hij ook meer voor de zwarte gemeenschap heeft gedaan dan LBJ.
Denk dat ze dan Trump gewoon als winnaar uitroepen ofzo.quote:Op woensdag 31 juli 2024 23:52 schreef zalkc het volgende:
[..]
gewoon allemaal, kijken of de pleuris ook echt uitbreekt als er maar 3 man kan stemmen.
Een echte MAGA zal het anders zien, maar het was niet bepaald zijn beste optreden...quote:Op donderdag 1 augustus 2024 00:24 schreef Ulx het volgende:
Zijn team haalde Trump sneller van het podium dan toen bij die schietpartij lees ik net. Is het echt zo'n afgang geworden?
Hoeveel goede optredens heeft hij dan gehad?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 00:27 schreef zalkc het volgende:
[..]
Een echte MAGA zal het anders zien, maar het was niet bepaald zijn beste optreden...
MAGA's -ook wel deplorables genoemd- zijn niet in play. Die lui willen om wat voor reden dan ook Trump.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 04:24 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Hoeveel goede optredens heeft hij dan gehad?
Er is gewoon weinig veranderd. En minder fanatieke MAGA's zullen de vragenstelster (inclusief desnoods huidskleur) ook snel onderdeel maken van de 'heksenjacht' door de Democraten en ander 'gespuis'.
Voor mij was Trump in zijn gewone onsmakelijke doen. Dat heeft in de afgelopen 9 jaar nog niet tot dramatische dalingen in zijn verkiesbaarheid geleid. Helaas.
Zeker. Staat hierboven. Bij cnn.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 08:47 schreef xpompompomx het volgende:
Eens even zoeken of dat interview in zijn geheel ergens te vinden is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |