abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214497522
quote:
10s.gif Op woensdag 31 juli 2024 21:02 schreef HeatWave het volgende:
Is de AI bot op hol geslagen ofzo? :').
Nee, Trump is gewoon dement.
pi_214497593
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 20:05 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ik zie nu dat de tweeter het over agenten heeft idd, Trump had het over personnel. Als je meer personeel wil kan dat toch ook nieuwe instructeurs inhouden bijvoorbeeld?

Trump wou meer funding, Kamela niet, en dat is even het punt. Ik vind jouw interpretatie niet helemaal correct dus. En ja, het is een politieke stok om mee te slaan van een republikein, maar dat lijkt me verder niet zo'n issue.
Het gaat niet om 'mijn interpretatie', het gaat om wat Harris (en Menendez) stellen. Agenten gaat het niet zozeer over, maar over personeel. Roepen dat er 'meer mensen bij moeten' is gemakzuchtig. En dan kun je inderdaad gaan mekkeren als mensen het daar niet mee eens zijn uit het oogpunt van politiek gewin. Maar als je verloop de spuigaten uitloopt, je personeel de taken niet kan uitvoeren en ga zo maar door, dan heeft het niet zoveel zin om een of andere roep om meer personeel te gaan honereren.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_214497614
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 21:12 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Nee, Trump is gewoon dement.
Vraag het mij af.
  woensdag 31 juli 2024 @ 21:24:21 #184
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214497772
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 21:16 schreef Monolith het volgende:

[..]
Het gaat niet om 'mijn interpretatie', het gaat om wat Harris (en Menendez) stellen. Agenten gaat het niet zozeer over, maar over personeel. Roepen dat er 'meer mensen bij moeten' is gemakzuchtig. En dan kun je inderdaad gaan mekkeren als mensen het daar niet mee eens zijn uit het oogpunt van politiek gewin. Maar als je verloop de spuigaten uitloopt, je personeel de taken niet kan uitvoeren en ga zo maar door, dan heeft het niet zoveel zin om een of andere roep om meer personeel te gaan honereren.
Ja, dat is wat ze stellen, en dat is dus maar de vraag of het ook zo is natuurlijk. Je kan niet ontkennen dat ze in het verleden nogal positief was over immigranten en dat ze niet illegaal zouden zijn etc.

Maar als we onze eigen interpretatie er van los laten was het dus een verzoek van Harris om meer geld naar de grens, zoals Trump wou, af te keuren. Of je het nou eens bent met haar verzoek of niet.

En dat gaan mensen in de tegencampagne, samen met nog veel andere dingen, tegen haar proberen te gebruiken, lijkt me een redelijk normale gang van zaken in een politieke strijd :P.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_214497816
Tegen het eind dreigde een vraag over project 2025 en het campaign team zei af te sluiten.
twitter
pi_214498062
Hoe halen zij in hun hoofd😳

twitter
pi_214498101
Dems terecht verontwaardigd en Reps juichend, begrijp ik uit de reacties.
Vanwege:
twitter
  woensdag 31 juli 2024 @ 21:52:41 #188
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_214498193
Komen er ook nog aparte interviews voor Joden of Asians enzovoorts? :')
Vind het maar raar dat "aparte" gedoe.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_214498330
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2024 21:52 schreef Hyperdude het volgende:
Komen er ook nog aparte interviews voor Joden of Asians enzovoorts? :')
Vind het maar raar dat "aparte" gedoe.
Zou hier ook niet kunnen. Komt door hun geschiedenis van slavernij, segregatie en dat praktisch iedereen in feite roots in immigratie heeft en velen zich daarmee identificeren. Voor mensen met Europese voorouders is dat doorgaans wat meer iets als "Italiaans-Iers-Amerikaans" ofzo, maar dat is niet zo mogelijk voor de nazaten van de slaven van destijds.
  woensdag 31 juli 2024 @ 22:07:55 #190
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_214498423
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2024 21:40 schreef AnneX het volgende:

[ x ]
Als dit klopt is het wel echt schokkend. Ook als het niet bewust is.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_214498460
quote:

[ x ]
Bizar : So that new website that Georgia rolled out this week allowing you to delete a person‘s voter registration if you have their drivers license or Social Security number and DOB had a fun little glitch on Monday that lasted for about an hour.

The “glitch”?

It DISPLAYED the social security numbers, drivers license info and DOBs for everyone registered to vote in the state.

EXACTLY what Democrats worried could happen.

An hour is a long time in the tech world. Everyone in Georgia is now at risk of not only having their voters registration deleted, but their identity stolen.

🚨🚨 If you live in Georgia, check your voter registration weekly.

Congrats
@GaRepublicans
, you’ve taken weird a step farther.

https://apnews.com/articl(...)e077c7fd50141ff487e8

#DemVoice1
#DemsUnited
#USDemocracy
twitter
pi_214498729
Een hacker zou om een punt te maken eens moeten proberen iedereens registratie te verwijderen, te beginnen met wat Republikeinen in het Georgiaanse Senaat en Huis.
pi_214498982
twitter

Dit is wat er gebeurt als Trump een vragensteller tegenover zich heeft die zich niet laat afleiden door zijn domme, omslachtige gelul. Dan wordt meteen blootgelegd hoe achterlijk het gezwets van die man is.

Is even andere koek dan de interviews van die kontenlikkers van FOX.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 31 juli 2024 @ 22:43:47 #194
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_214499199
twitter
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  woensdag 31 juli 2024 @ 23:09:37 #195
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_214499665
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 22:02 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Zou hier ook niet kunnen. Komt door hun geschiedenis van slavernij, segregatie en dat praktisch iedereen in feite roots in immigratie heeft en velen zich daarmee identificeren. Voor mensen met Europese voorouders is dat doorgaans wat meer iets als "Italiaans-Iers-Amerikaans" ofzo, maar dat is niet zo mogelijk voor de nazaten van de slaven van destijds.
Neh, komt eerder door die rare obsessie met zgn 'focus groups'. Kijk maar eens naar polls van de laatste 10 jaar of zo.
  woensdag 31 juli 2024 @ 23:20:58 #196
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214499791
Lyndon B. Johnson was trouwens de president die het meest heeft gedaan voor burgerrechten en armoedebestrijding.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_214499974
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 23:09 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]
Neh, komt eerder door die rare obsessie met zgn 'focus groups'. Kijk maar eens naar polls van de laatste 10 jaar of zo.
Ik loop wel wat langer mee dan 10 jaar.
  woensdag 31 juli 2024 @ 23:51:09 #198
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_214500137
quote:

[ x ]
Natuurlijk leggen ze nu niet, per direct, het deactiveren van je kiezersregistratie stil. Sowieso een idioot idee, alsof het ineens heel logisch is dat hele volksstammen hun registratie zouden verwijderen, ik kan me eigenlijk geen enkele reden voor stellen om dat te doen, hooguit om van partij te switchen.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  woensdag 31 juli 2024 @ 23:52:59 #199
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_214500153
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 22:23 schreef SnertMetChoco het volgende:
Een hacker zou om een punt te maken eens moeten proberen iedereens registratie te verwijderen, te beginnen met wat Republikeinen in het Georgiaanse Senaat en Huis.
gewoon allemaal, kijken of de pleuris ook echt uitbreekt als er maar 3 man kan stemmen.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_214500194
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 23:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
Lyndon B. Johnson was trouwens de president die het meest heeft gedaan voor burgerrechten en armoedebestrijding.
Van de week nog All The Way gekeken met Bryan Cranston als LBJ. Johnson was een bijzonder en indrukwekkend figuur.

De interviewer vroeg ook aan Trump of hij van mening is dat hij ook meer voor de zwarte gemeenschap heeft gedaan dan LBJ.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 31 juli 2024 @ 23:59:34 #201
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214500204
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 23:58 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Van de week nog All The Way gekeken met Bryan Cranston als LBJ. Johnson was een bijzonder en indrukwekkend figuur.

De interviewer vroeg ook aan Trump of hij van mening is dat hij ook meer voor de zwarte gemeenschap heeft gedaan dan LBJ.
Zr bijzondere man.

Wat Trump betreft... die mag de vergane schoenzolen van LBJ niet eens kussen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_214500270
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 23:52 schreef zalkc het volgende:

[..]
gewoon allemaal, kijken of de pleuris ook echt uitbreekt als er maar 3 man kan stemmen.
Denk dat ze dan Trump gewoon als winnaar uitroepen ofzo.
pi_214500278
twitter

Wat een raar figuur is die Trump. Blijkbaar mag je van hem politieagenten aanvallen.
pi_214500446
Zijn team haalde Trump sneller van het podium dan toen bij die schietpartij lees ik net. Is het echt zo'n afgang geworden?
  donderdag 1 augustus 2024 @ 00:27:37 #205
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_214500467
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 00:24 schreef Ulx het volgende:
Zijn team haalde Trump sneller van het podium dan toen bij die schietpartij lees ik net. Is het echt zo'n afgang geworden?
Een echte MAGA zal het anders zien, maar het was niet bepaald zijn beste optreden...
pi_214500803
twitter
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_214500970
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 00:27 schreef zalkc het volgende:

[..]
Een echte MAGA zal het anders zien, maar het was niet bepaald zijn beste optreden...
Hoeveel goede optredens heeft hij dan gehad?

Er is gewoon weinig veranderd. En minder fanatieke MAGA's zullen de vragenstelster (inclusief desnoods huidskleur) ook snel onderdeel maken van de 'heksenjacht' door de Democraten en ander 'gespuis'.
Voor mij was Trump in zijn gewone onsmakelijke doen. Dat heeft in de afgelopen 9 jaar nog niet tot dramatische dalingen in zijn verkiesbaarheid geleid. Helaas.
Ik doe het ff rustig aan.
pi_214501807
quote:
0s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 04:24 schreef Toby56 het volgende:

[..]
Hoeveel goede optredens heeft hij dan gehad?

Er is gewoon weinig veranderd. En minder fanatieke MAGA's zullen de vragenstelster (inclusief desnoods huidskleur) ook snel onderdeel maken van de 'heksenjacht' door de Democraten en ander 'gespuis'.
Voor mij was Trump in zijn gewone onsmakelijke doen. Dat heeft in de afgelopen 9 jaar nog niet tot dramatische dalingen in zijn verkiesbaarheid geleid. Helaas.
MAGA's -ook wel deplorables genoemd- zijn niet in play. Die lui willen om wat voor reden dan ook Trump.
Zijn verkiesbaarheid is behoorlijk gedaald. De man is niet populair.

Het beeld is vertekend want hij heeft een lawaaimachine om zich heen en de pers pakt hem vaak met fluwelen handschoenen aan. En hier gebeurde dat niet. Hier kreeg hij gewoon moeilijke vragen en werden non-antwoorden niet kritiekloos geslikt. En meneer ging direct op zijn bek.
  Moderator donderdag 1 augustus 2024 @ 08:47:59 #209
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_214501834
Eens even zoeken of dat interview in zijn geheel ergens te vinden is.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_214502047
quote:
14s.gif Op donderdag 1 augustus 2024 08:47 schreef xpompompomx het volgende:
Eens even zoeken of dat interview in zijn geheel ergens te vinden is.
Zeker. Staat hierboven. Bij cnn.
Post # 187
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')