abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214495675
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 19:17 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Het is een beetje zoals de spreidingswet hier, mensen willen een hardere oplossing dan waar Biden en Harris voor staan.
Zoals hier zeggen de tegenstanders van spreidingswet, zoals deze regering, we gaan met EU praten.
Dat is niks concrete oplossing voor snel de overlast van overvolle asielcentra terug te dringen.
De spreidingswet en dat gemeentes meer gaan doen is een veel snellere en betere methode.

Wat PVV wil.. is duizenden douane-agenten opleiden die de grensovergangen bewaken en komt er een asielzoeker of verdacht daarvan... die niet toelaten. En natuurlijk strenge controles van de vrachtwagens.
Grote schade voor de economie, zal dat zijn.
Nog eens : 90% van de migranten zijn geen asielzoekers.
pi_214495738
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 19:26 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Wie claimt dat illegale immigratie geen onderdeel is van grensproblematiek? De toestroom verminderen is een onderdeel van effectief beleid aldaar.
Ja, en daar heeft ze dus in gefaald. Het was gewoon een slechte opdracht die ze slecht heeft uitgevoerd, en is een aanvalsvector van de Trump-campagne. Dat is een van de grote problemen van Harris, zij zit voor altijd vast aan de Biden-administratie en het falen daarvan op een aantal punten.
pi_214495750
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 19:30 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Ja, en daar heeft ze dus in gefaald. Het was gewoon een slechte opdracht die ze slecht heeft uitgevoerd, en is een aanvalsvector van de Trump-campagne. Dat is een van de grote problemen van Harris, zij zit voor altijd vast aan de Biden-administratie en het falen daarvan op een aantal punten.
De toestroom uit de Northern Triangle is verminderd.
pi_214495769
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 19:31 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
De toestroom uit de Northern Triangle is verminderd.
Waar Harris dus niets mee te maken heeft. Als de campagne slim is gaan ze daar niet over beginnen.
pi_214495817
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 19:23 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Daarvoor was ze wel heel betrokken bij de grens, voornamelijk om te zorgen dat die open bleef :').

[ x ]
En in plaats van in een Pavlovreflex te schieten, wat vind je van het argument dat men zich beter kan richten op retentie dan acquisitie gezien het verloop?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_214495839
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 19:33 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Waar Harris dus niets mee te maken heeft. Als de campagne slim is gaan ze daar niet over beginnen.
Ze heeft wel geld en investeringen naar die landen gekregen. Joost mag weten hoeveel effect dat heeft gehad. Hoe zou je realistisch gezien dat meten? Toestroom kan in principe zelfs toenemen terwijl je maatregelen wel effect hebben, het is niet alsof je vanuit het Witte Huis een toverstokje hebt.

Ik erken overigens wel dat ze electoraal kwestbaar is op dit punt. Dat blijkt wel.

Ze gaf overigens bij haar speech van afgelopen nacht bijna direct aan dat ze zich zou inspannen de grenswet -je weet wel, die van asielzoekers mogen uitzetten en veel meer geld naar grenspolitie en rechters (als ik me niet vergis) en afgeschoten door Trump- aangenomen te krijgen en te ondertekenen.
  woensdag 31 juli 2024 @ 19:39:03 #157
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214495855
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 19:36 schreef Monolith het volgende:

[..]
En in plaats van in een Pavlovreflex te schieten, wat vind je van het argument dat men zich beter kan richten op retentie dan acquisitie gezien het verloop?
En als ik ipv in een Pavlov schieten netjes en beleefd aangeef dat ik niet gediend ben van mensen die, zoals nu al 2 keer in dit topic, eisen dat ik ergens antwoord op geef?

Ik post even een oud feitje mbt Harris en de grens, meer niet.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_214495900
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 19:24 schreef SnertMetChoco het volgende:
Onder de wet zouden opgepakte illegalen, zelfs als ze asielzoeken, het land uitgegooid kunnen worden. Het wordt niet veel harder dan dat?!

Kritiek wat sommige Republikeinen hadden was dat die autoriteit automatisch triggerde bij 5000 illegale oversteken per dag per 7 dagen (of niet automatisch bij 4000 illegale oversteken per dag per 7 dagen) of 8500 op een enkele dag. Die kritiek is natuurlijk een beetje onzin beleidstechnisch gezien en je kunt altijd weer onderhandelen als het nodig blijkt. Het had de dag nadat het aangenomen de overheid de macht gegevevn tot het uitzetten van aangehouden illegale immigranten inclusief asielzoekers die de grens illegaal over hadden gestoken.
In plaats van te berekenen of er nu 4000, 5000 of 8500 immigranten illegaal de grens oversteken, zou je ook in kunnen stellen dat illegaal de grens passeren sowieso betekent dat je geen recht heb op een asielprocedure.

Overigens geef ik je gelijk dat de MAGA-republikeinen er een politiek spel van gemaakt hebben, als ze vinden dat dat illegale immigratie aangepakt moet worden, zouden ze deze wet aan kunnen nemen, zodat het probleem in ieder geval voor een deel opgelost wordt. Dan kan het bij een eventuele winst altijd nog strenger.
pi_214496033
quote:
4s.gif Op woensdag 31 juli 2024 19:39 schreef HeatWave het volgende:

[..]
En als ik ipv in een Pavlov schieten netjes en beleefd aangeef dat ik niet gediend ben van mensen die, zoals nu al 2 keer in dit topic, eisen dat ik ergens antwoord op geef?

Ik post even een oud feitje mbt Harris en de grens, meer niet.
Dat is geen antwoord op de vraag.
  woensdag 31 juli 2024 @ 19:53:01 #160
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214496040
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 19:52 schreef Monolith het volgende:

[..]
Dat is geen antwoord op de vraag.
Dat klopt :).
Get woke, go broke!
pi_214496079
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 19:36 schreef Monolith het volgende:

[..]
Dit is te moeilijk man.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_214496117
quote:
14s.gif Op woensdag 31 juli 2024 19:53 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Dat klopt :).
En dat slaat natuurlijk nergens op. Je kunt niet zomaar claimen dat iemand tegen grensbewaking is met een selectief gearceerd stukje tekst waarin iemand zegt dat een roep om meer agenten geen oplossing is als je ze niet eens kunt behouden en ze niet fatsoenlijk opgeleid zijn.

Mijn werkgever roept ook om veel meer nieuwe collegas dan we kunnen binnenhalen. Kun je wel oplossen, maar dan moet je mensen zonder enige vorm van kwalificatie gelijk aan de slag laten gaan. Is het ook vrij snel gedaan met de behoefte aan nieuwe collegas natuurlijk.
  woensdag 31 juli 2024 @ 20:05:14 #163
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214496225
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 19:58 schreef Monolith het volgende:

[..]
En dat slaat natuurlijk nergens op. Je kunt niet zomaar claimen dat iemand tegen grensbewaking is met een selectief gearceerd stukje tekst waarin iemand zegt dat een roep om meer agenten geen oplossing is als je ze niet eens kunt behouden en ze niet fatsoenlijk opgeleid zijn.

Mijn werkgever roept ook om veel meer nieuwe collegas dan we kunnen binnenhalen. Kun je wel oplossen, maar dan moet je mensen zonder enige vorm van kwalificatie gelijk aan de slag laten gaan. Is het ook vrij snel gedaan met de behoefte aan nieuwe collegas natuurlijk.
Ik zie nu dat de tweeter het over agenten heeft idd, Trump had het over personnel. Als je meer personeel wil kan dat toch ook nieuwe instructeurs inhouden bijvoorbeeld?

Trump wou meer funding, Kamela niet, en dat is even het punt. Ik vind jouw interpretatie niet helemaal correct dus. En ja, het is een politieke stok om mee te slaan van een republikein, maar dat lijkt me verder niet zo'n issue.
Get woke, go broke!
pi_214496473
Nu op cnn ‘trump takes questions at convection for black journalists’

Begint lekker. “ disgraceful”
Very rude reception. False pretense. My opponent is not coming.
Best president since lincoln. Hostile manner.
  woensdag 31 juli 2024 @ 20:19:40 #165
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_214496492
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 19:30 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Er was een plan maar werd door GOP onder invloed van Trump geblokkeerd. Kan ze prima de schuld aan geven.
pi_214496532
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 19:38 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Ze heeft wel geld en investeringen naar die landen gekregen. Joost mag weten hoeveel effect dat heeft gehad. Hoe zou je realistisch gezien dat meten? Toestroom kan in principe zelfs toenemen terwijl je maatregelen wel effect hebben, het is niet alsof je vanuit het Witte Huis een toverstokje hebt.

Ik erken overigens wel dat ze electoraal kwestbaar is op dit punt. Dat blijkt wel.

Ze gaf overigens bij haar speech van afgelopen nacht bijna direct aan dat ze zich zou inspannen de grenswet -je weet wel, die van asielzoekers mogen uitzetten en veel meer geld naar grenspolitie en rechters (als ik me niet vergis) en afgeschoten door Trump- aangenomen te krijgen en te ondertekenen.
Ik vraag me af of dat wel een goede strategie is, want Biden heeft daarna een executive order gegeven en dat heeft zeker effect gehad. De Republikeinen kunnen altijd zeggen dat Biden dat altijd al had kunnen doen zonder wet. Het is natuurlijk allemaal hypocrisie, maar dat is niet belangrijk in politiek.
pi_214496540
Hostile.nasty question.
En dan schuift trump de aandacht naar de fox journalist.

Q wat is een black job. A. Any job.

En hij steekt weer hetzelfde lul verhaal af. Ook over de criminal rate.

Gevraagd naar een plan voor poor black women.
Oh, hij heeft vraag niet gehoord (?) want “very bad equipment”

Disaster.esp black people. Bad energy label.
Nu: one of the worst debates with Biden. They changed him like a prize fighter.
Destroy. They want to destroy the black people, the hispanic.

Affijn…same old. Same old.

Wat eerder werd gezegd: angst zaaien versus hope geven.

[ Bericht 31% gewijzigd door AnneX op 31-07-2024 20:29:24 ]
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 31 juli 2024 @ 20:30:07 #168
862 Arcee
Look closer
pi_214496656
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 18:15 schreef luxerobots het volgende:
Biden was een man van het midden, Harris is toch wat linkser, dat maakt enthousiasme los, maar zorgt er ook voor dat kiezers weer naar Trump toe komen.
Hoe zou je in hemelsnaam als stemmer op man van het midden bij Trump uitkomen?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_214496686
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 20:30 schreef Arcee het volgende:

[..]
Het is eerder zo dat iemand die eerder thuisgebleven was, nu wel komt stemmen.
pi_214496697
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 20:30 schreef Arcee het volgende:

[..]
Trump is een populist, verder is er een groep mensen die niet zo kijkt naar de poppetjes maar vooral naar de eigen situatie. Hamburgers waren de helft goedkoper in 2019 en toen was Trump president dus dan zal Trump wel beter zijn. Dat soort redenaties.
pi_214496754
Het liegt dat het barst.
Niks van de beloofde fact checking. Achteraf leest niemand dat.

https://www.livenewsmag.c(...)news-live-stream/Het
pi_214496893
Q. jd vance.

Great man.family man. Coming out of rough situation. Beautiful family.
Great succes. Great book.

De mikes in lousy shape.
c_/
pi_214496924
Niemand krijgt er een woord tussen.
“Baby abortion after nineth month. “
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 31 juli 2024 @ 20:44:24 #174
862 Arcee
Look closer
pi_214497002
Trump is pissig. Hij is gewoon echt helemaal geen tegenspraak gewend.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_214497008
Some of the greatest leaders in her eighties.

De mods /women are very nasty.

Eigenlijk is het fascinating hoe het spel wordt gespreeld.
Horrible vp in the history.

Joe and I together a cognitive test.

She did not pass her bar exam.
pi_214497105
6th january…viciously attacked the capitol and hij drifts off …

Nothing is perfect in life.
Desintegrating. Two systems of justice.

Never happened before.

Day1 close he border. Inflation down. Dril drill.
People coming in are taking your job.

Afscheid …thank gou mister !!! Trump.
pi_214497162
Is she / Harris Indian ? and then turned black.
Someone must look into it.

Weten jullie nog Obama. Same old.
pi_214497240
Reactie WH : repulsive. Right.
  woensdag 31 juli 2024 @ 21:02:51 #179
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214497342
Is de AI bot op hol geslagen ofzo? :').
Get woke, go broke!
  woensdag 31 juli 2024 @ 21:04:58 #180
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_214497375
quote:
“She was always of Indian heritage, and she was only promoting Indian heritage. I didn’t know she was Black until a number of years ago, when she happened to turn Black, and now she wants to be known as Black. So I don’t know, is she Indian or is she Black?” Trump said.
“I respect either one, but she obviously doesn’t, because she was Indian all the way, and then all of a sudden she made a turn and she went — she became a Black person,” he said. “I think somebody should look into that, too.”
Wat een woordensmit is het ook. O+
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_214497522
quote:
10s.gif Op woensdag 31 juli 2024 21:02 schreef HeatWave het volgende:
Is de AI bot op hol geslagen ofzo? :').
Nee, Trump is gewoon dement.
pi_214497593
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 20:05 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Ik zie nu dat de tweeter het over agenten heeft idd, Trump had het over personnel. Als je meer personeel wil kan dat toch ook nieuwe instructeurs inhouden bijvoorbeeld?

Trump wou meer funding, Kamela niet, en dat is even het punt. Ik vind jouw interpretatie niet helemaal correct dus. En ja, het is een politieke stok om mee te slaan van een republikein, maar dat lijkt me verder niet zo'n issue.
Het gaat niet om 'mijn interpretatie', het gaat om wat Harris (en Menendez) stellen. Agenten gaat het niet zozeer over, maar over personeel. Roepen dat er 'meer mensen bij moeten' is gemakzuchtig. En dan kun je inderdaad gaan mekkeren als mensen het daar niet mee eens zijn uit het oogpunt van politiek gewin. Maar als je verloop de spuigaten uitloopt, je personeel de taken niet kan uitvoeren en ga zo maar door, dan heeft het niet zoveel zin om een of andere roep om meer personeel te gaan honereren.
pi_214497614
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 21:12 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Nee, Trump is gewoon dement.
Vraag het mij af.
  woensdag 31 juli 2024 @ 21:24:21 #184
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_214497772
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 21:16 schreef Monolith het volgende:

[..]
Het gaat niet om 'mijn interpretatie', het gaat om wat Harris (en Menendez) stellen. Agenten gaat het niet zozeer over, maar over personeel. Roepen dat er 'meer mensen bij moeten' is gemakzuchtig. En dan kun je inderdaad gaan mekkeren als mensen het daar niet mee eens zijn uit het oogpunt van politiek gewin. Maar als je verloop de spuigaten uitloopt, je personeel de taken niet kan uitvoeren en ga zo maar door, dan heeft het niet zoveel zin om een of andere roep om meer personeel te gaan honereren.
Ja, dat is wat ze stellen, en dat is dus maar de vraag of het ook zo is natuurlijk. Je kan niet ontkennen dat ze in het verleden nogal positief was over immigranten en dat ze niet illegaal zouden zijn etc.

Maar als we onze eigen interpretatie er van los laten was het dus een verzoek van Harris om meer geld naar de grens, zoals Trump wou, af te keuren. Of je het nou eens bent met haar verzoek of niet.

En dat gaan mensen in de tegencampagne, samen met nog veel andere dingen, tegen haar proberen te gebruiken, lijkt me een redelijk normale gang van zaken in een politieke strijd :P.
Get woke, go broke!
pi_214497816
Tegen het eind dreigde een vraag over project 2025 en het campaign team zei af te sluiten.
twitter
pi_214498062
Hoe halen zij in hun hoofd😳

twitter
pi_214498101
Dems terecht verontwaardigd en Reps juichend, begrijp ik uit de reacties.
Vanwege:
twitter
  woensdag 31 juli 2024 @ 21:52:41 #188
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_214498193
Komen er ook nog aparte interviews voor Joden of Asians enzovoorts? :')
Vind het maar raar dat "aparte" gedoe.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_214498330
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2024 21:52 schreef Hyperdude het volgende:
Komen er ook nog aparte interviews voor Joden of Asians enzovoorts? :')
Vind het maar raar dat "aparte" gedoe.
Zou hier ook niet kunnen. Komt door hun geschiedenis van slavernij, segregatie en dat praktisch iedereen in feite roots in immigratie heeft en velen zich daarmee identificeren. Voor mensen met Europese voorouders is dat doorgaans wat meer iets als "Italiaans-Iers-Amerikaans" ofzo, maar dat is niet zo mogelijk voor de nazaten van de slaven van destijds.
  woensdag 31 juli 2024 @ 22:07:55 #190
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_214498423
quote:
1s.gif Op woensdag 31 juli 2024 21:40 schreef AnneX het volgende:

[ x ]
Als dit klopt is het wel echt schokkend. Ook als het niet bewust is.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_214498460
quote:

[ x ]
Bizar : So that new website that Georgia rolled out this week allowing you to delete a person‘s voter registration if you have their drivers license or Social Security number and DOB had a fun little glitch on Monday that lasted for about an hour.

The “glitch”?

It DISPLAYED the social security numbers, drivers license info and DOBs for everyone registered to vote in the state.

EXACTLY what Democrats worried could happen.

An hour is a long time in the tech world. Everyone in Georgia is now at risk of not only having their voters registration deleted, but their identity stolen.

🚨🚨 If you live in Georgia, check your voter registration weekly.

Congrats
@GaRepublicans
, you’ve taken weird a step farther.

https://apnews.com/articl(...)e077c7fd50141ff487e8

#DemVoice1
#DemsUnited
#USDemocracy
twitter
pi_214498729
Een hacker zou om een punt te maken eens moeten proberen iedereens registratie te verwijderen, te beginnen met wat Republikeinen in het Georgiaanse Senaat en Huis.
pi_214498982
twitter

Dit is wat er gebeurt als Trump een vragensteller tegenover zich heeft die zich niet laat afleiden door zijn domme, omslachtige gelul. Dan wordt meteen blootgelegd hoe achterlijk het gezwets van die man is.

Is even andere koek dan de interviews van die kontenlikkers van FOX.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  woensdag 31 juli 2024 @ 22:43:47 #194
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_214499199
twitter
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
  woensdag 31 juli 2024 @ 23:09:37 #195
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_214499665
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 22:02 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Zou hier ook niet kunnen. Komt door hun geschiedenis van slavernij, segregatie en dat praktisch iedereen in feite roots in immigratie heeft en velen zich daarmee identificeren. Voor mensen met Europese voorouders is dat doorgaans wat meer iets als "Italiaans-Iers-Amerikaans" ofzo, maar dat is niet zo mogelijk voor de nazaten van de slaven van destijds.
Neh, komt eerder door die rare obsessie met zgn 'focus groups'. Kijk maar eens naar polls van de laatste 10 jaar of zo.
  woensdag 31 juli 2024 @ 23:20:58 #196
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214499791
Lyndon B. Johnson was trouwens de president die het meest heeft gedaan voor burgerrechten en armoedebestrijding.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_214499974
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 23:09 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]
Neh, komt eerder door die rare obsessie met zgn 'focus groups'. Kijk maar eens naar polls van de laatste 10 jaar of zo.
Ik loop wel wat langer mee dan 10 jaar.
  woensdag 31 juli 2024 @ 23:51:09 #198
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_214500137
quote:

[ x ]
Natuurlijk leggen ze nu niet, per direct, het deactiveren van je kiezersregistratie stil. Sowieso een idioot idee, alsof het ineens heel logisch is dat hele volksstammen hun registratie zouden verwijderen, ik kan me eigenlijk geen enkele reden voor stellen om dat te doen, hooguit om van partij te switchen.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  woensdag 31 juli 2024 @ 23:52:59 #199
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_214500153
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 22:23 schreef SnertMetChoco het volgende:
Een hacker zou om een punt te maken eens moeten proberen iedereens registratie te verwijderen, te beginnen met wat Republikeinen in het Georgiaanse Senaat en Huis.
gewoon allemaal, kijken of de pleuris ook echt uitbreekt als er maar 3 man kan stemmen.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_214500194
quote:
0s.gif Op woensdag 31 juli 2024 23:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
Lyndon B. Johnson was trouwens de president die het meest heeft gedaan voor burgerrechten en armoedebestrijding.
Van de week nog All The Way gekeken met Bryan Cranston als LBJ. Johnson was een bijzonder en indrukwekkend figuur.

De interviewer vroeg ook aan Trump of hij van mening is dat hij ook meer voor de zwarte gemeenschap heeft gedaan dan LBJ.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')