De reekser is door zijn rug gegaan.quote:
Ik voorzie een lekke boot en een snoek.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:30 schreef D_A het volgende:
De dubbel vieren worden gewoon medailles morgen
Vrijwel elke buitenlandse sporter wint ook gewoonquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:46 schreef TLC het volgende:
Kamminga is ook alweer klaar, dat hoor je bijna nooit bij buitenlandse sporters dat ze geblesseerd afhaken
Echt he. Doen dan gewoon niet mee dan had iemand die wel wil winnen kunnen gaanquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:46 schreef TLC het volgende:
Kamminga is ook alweer klaar, dat hoor je bijna nooit bij buitenlandse sporters dat ze geblesseerd afhaken
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:59 schreef TLC het volgende:
Na afloop geeft het IOC Nederland alsnog n medaille en een boekenbon omdat het anders zo zielig is voor Pieter en consorten![]()
![]()
We poephappen ze allemaal de moeder.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:52 schreef PippenScottie het volgende:
Kunnen we poephappen in de Seine niet Olympisch maken?
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:12 schreef 4-elements het volgende:
Ze moesten toch ook met verhalen thuiskomen, niet zozeer met medailles?
Ik heb gehoord dat Geert alles zou oplossenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoe kan dit boys, en onze overheid doet NIETS.
Ga maar eens 20 jaar slappe hap "doe wat je leuk vindt, winnen is niet belangrijk" van links in 1 jaar corrigeren.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:55 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat Geert alles zou oplossen
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:05 schreef Perrin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doelen bijstellen in de eerstvolgende bondsvergadering en blijven lachen.
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:56 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ga maar eens 20 jaar slappe hap "doe wat je leuk vindt, winnen is niet belangrijk" van links in 1 jaar corrigeren.
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:56 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ga maar eens 20 jaar slappe hap "doe wat je leuk vindt, winnen is niet belangrijk" van links in 1 jaar corrigeren.
Dick Shove gaat alles oplossen.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:54 schreef Caland het volgende:
Kamervragen en een motie van wantrouwen na het zomerreces lijken mij op zijn plaats
Zitten in dit topic wel wat users die serieus zijn met het ragen vermoed ikquote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Is toch ook een grapje maat. Niet alles zo serieus nemen.
Ik denk dat het wel meevalt. De sfeer is een tikkeltje cynisch maar dat hoort ook wel bij Fok.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zitten in dit topic wel wat users die serieus zijn met het ragen vermoed ik
Ik vraag me af of die judoka ook migraine zou hebben gehad als ze had gewonnenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel meevalt. De sfeer is een tikkeltje cynisch maar dat hoort ook wel bij Fok.
En kneuzige verhalen zoals lekke banden, judoka's met migraine of rugblessures bij zwemmers zijn ook wel wat cynisme waard.
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:41 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Ik heb mij laten vertellen morgen en donderdag medailleregen
Valt nog mee vind ik. Een bevolking van 1.4 miljard, en 14 medailles.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:03 schreef Cupfighter het volgende:
De hoeveelheid medailles bij China stinkt enorm
Laten we dit massaal doorsturen naar Femkes Insta. Dan moet het wel goed komen.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:55 schreef Ploplap het volgende:
Let maar op Femke Bol ook uit vorm. Dat mens heeft zich helemaal naar de klote zitten rennen. Schandalig dat ze haar zoveel wedstrijden heeft laten lopen. Nu moet ze pieken en dan zal het waarschijnlijk helemaal niks worden. Dan staat die knuppel van een W.A. van Buuren weer lekker te mompelen dat ze het zo goed heeft gedaan, en dat heel Nederland trots op haar is. Nee domme lul, heel Nederland zal je alleen herinneren wanneer je zo'n prachtige gouden plak hebt gewonnen. Ohja, ook al die sporters die het een eer vinden dat ze mee mogen doen. Lekker een wedstrijdje spelen en met een lekker gevoel de wedstrijd verlaten. De volgende dag kunnen ze heerlijk genieten van de rest van het olympische toernooi en zitten ze te soppen op die heerlijke billen van Nadal, want dat is me toch een lekkertje. Je had godverdomme die mentaliteit van hem moeten hebben. De snot voor je ogen moeten beuken. Het vel van je lichaam moeten zweten, en het moeten kotsen van je hartslag die tegen de 200 aanloopt. Nee hoor, lekker een potje spelen en daarna genieten van het toernooi. De condooms zijn er natuurlijk niet voor niks te vinden. Top mentaliteit!
Wat een headline! Vergelijkbaar met Dewey Defeats Truman-proporties!quote:Op woensdag 31 juli 2024 07:37 schreef Pistolero het volgende:
https://www.ad.nl/olympis(...)bij-teamnl~a8acbcf9/
Wij eisen een goudvloot vandaag
Push bericht genotquote:Op woensdag 31 juli 2024 07:37 schreef Pistolero het volgende:
En anders een mooi verhaal, ook goed.quote:Op woensdag 31 juli 2024 07:37 schreef Pistolero het volgende:
Misschien iets beter dan San Marino en het Vaticaan.quote:Op woensdag 31 juli 2024 10:56 schreef Pistolero het volgende:
Is Nederland het allerslechtste jasjetrek land ter wereld?
Door wiequote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:41 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Zul je net zien dat Nederland bij t roeien op koers voor goud ligt en dat ze dan net twee meter voor de finish op n ijsberg botsen, zou wel typisch zijnquote:
Minimaal 2 gouden medailles per dag tot en met zaterdag.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:41 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 juli 2024 11:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Jezus zeg dat gehype
Nu hoop ik echt dat ze choken
Heel veel lezers voor een flutkrantjequote:Op woensdag 31 juli 2024 11:42 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dus omdat een of ander flutkrantje iets schrijft hoop jij dat sporters die hier jaren voor trainen choken?
Lekke bootquote:Op woensdag 31 juli 2024 11:37 schreef TLC het volgende:
[..]
Zul je net zien dat Nederland bij t roeien op koers voor goud ligt en dat ze dan net twee meter voor de finish op n ijsberg botsen, zou wel typisch zijn![]()
![]()
Blijven doneren. @de_boswachter @Hyaenidaequote:Op woensdag 31 juli 2024 12:08 schreef Nova het volgende:
[..]
Nederland heeft op dit moment (sinds mijn laatste update) al 45 medailles gewonnen tijdens de huidige Spelen. Dit aantal kan uiteraard veranderen naarmate meer evenementen plaatsvinden en er nieuwe medaillewinnaars worden gekroond.
Het is altijd spannend om te zien hoe goed Nederlandse atleten presteren in verschillende sportdisciplines! Heb je nog andere vragen over de Olympische Spelen of iets anders waarover we kunnen praten?
Daar hou ik je aan of andersquote:Op woensdag 31 juli 2024 12:12 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Heb op facebook gestaan. Eerste moet er nu aan komen
Drie jaar geleden ook gezienquote:Op woensdag 31 juli 2024 11:37 schreef TLC het volgende:
[..]
Zul je net zien dat Nederland bij t roeien op koers voor goud ligt en dat ze dan net twee meter voor de finish op n ijsberg botsen, zou wel typisch zijn![]()
![]()
Met de Nederlandse arrogantie denk ik juist dat de Heer ze gaat straffen dus geen goudquote:Op woensdag 31 juli 2024 12:16 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Als de Heer ons goed gezint is pakken we er nu 2 met roeien
Gelukkig bestaat die gek nietquote:Op woensdag 31 juli 2024 12:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Met de Nederlandse arrogantie denk ik juist dat de Heer ze gaat straffen dus geen goud
Wtfquote:Op woensdag 31 juli 2024 12:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gelukkig bestaat die gek niet
Blijf geloof houden, dit gaat goed komen.quote:Op woensdag 31 juli 2024 12:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Met de Nederlandse arrogantie denk ik juist dat de Heer ze gaat straffen dus geen goud
Wil je de persoonlijke levensovertuiging van mensen hier niet kwetsen?quote:Op woensdag 31 juli 2024 12:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gelukkig bestaat die gek niet
Ik denk lekke bandquote:Op woensdag 31 juli 2024 11:37 schreef TLC het volgende:
[..]
![]()
quote:
User die dit topic geopend heeft kan wel een paar weken van het forum weg worden gebonjourd.quote:
Juist wel. Gunde NL het goud vandaagquote:Op woensdag 31 juli 2024 12:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
God bestaat niet.
@:KingRoland
Nog maar 12 te gaan.quote:Op woensdag 31 juli 2024 12:34 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Uiteindelijk telt alleen GOUD! Als we maar genoeg goud winnen worden dit de BESTE spelen ooit voor Nederland.
Erg knap in een land waar overal kanalen zijn en het roeien door al het studentenbloed stroomtquote:Op woensdag 31 juli 2024 12:33 schreef Ferdii het volgende:
Azijnmodus: een medaille voor bootje varen is niet echt een prestatie
In Amerika krijg je een AR-15 bij de aanschaf van een doos Kellogg's en zij haalden 0 medailles in het schieten.quote:Op woensdag 31 juli 2024 12:36 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Erg knap in een land waar overal kanalen zijn en het roeien door al het studentenbloed stroomt
Win een keer met pistooltje schieten, dat is pas knap
Uh zilver is gewoon de eerste verliezer he. Alleen goud telt.quote:Op woensdag 31 juli 2024 12:45 schreef TornadoDK het volgende:
En meteen nummer 2 erachteraan.
Plus grote kans op een judo medaiile![]()
![]()
Dat is gewoon onzin maar deze was wel zuur dat wel. Maar zilver was verwacht voor deze boot.quote:Op woensdag 31 juli 2024 12:46 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Uh zilver is gewoon de eerste verliezer he. Alleen goud telt.
Dit was hoeveel seconden te vroeg?quote:Op woensdag 31 juli 2024 12:45 schreef TornadoDK het volgende:
En meteen nummer 2 erachteraan.
Plus grote kans op een judo medaiile![]()
![]()
Helaas maar al te waar.quote:Op woensdag 31 juli 2024 12:52 schreef Ploplap het volgende:
Zilver telt niet. Over 1 jaar weet niemand het meer.
Was gewoon op tijd, is toch 2de medaille en was ook wat verwacht was voor ze. De manier waarop was uiteraard wel extreem zuurquote:Op woensdag 31 juli 2024 13:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dit was hoeveel seconden te vroeg?
Ik kan er nog steeds niet mee leven. Van die eindsprints met letterlijk 10 centimeter verschil. Beetje zoals Koen Verweij in 2014.quote:Op woensdag 31 juli 2024 13:23 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Was gewoon op tijd, is toch 2de medaille en was ook wat verwacht was voor ze. De manier waarop was uiteraard wel extreem zuur
Niet helemaal waar. Ik weet niet wie de vorige os allemaal goud won. Wel dat we zilver wonnen op de marathon en 4x400quote:Op woensdag 31 juli 2024 12:52 schreef Ploplap het volgende:
Zilver telt niet. Over 1 jaar weet niemand het meer.
Leuk je gekend te hebben.quote:Op woensdag 31 juli 2024 13:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik kan er nog steeds niet mee leven. Van die eindsprints met letterlijk 10 centimeter verschil. Beetje zoals Koen Verweij in 2014.
Naja liever dit dan zo'n Van Vleuten in Rio, of zelfs Tokyo, scenario.quote:Op woensdag 31 juli 2024 13:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik kan er nog steeds niet mee leven. Van die eindsprints met letterlijk 10 centimeter verschil. Beetje zoals Koen Verweij in 2014.
Verweij vond ik erger dan dit. Hier zag je het wel aankomen dat die Britten steeds dichterbij kwamen. Alleen zo zuur dat het op de finish was als het 100m eerder was had je gezegd jammer maar terecht verloren.quote:Op woensdag 31 juli 2024 13:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
In Rio werd het daarna nog wel Nederlands goud in die racequote:Op woensdag 31 juli 2024 13:28 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Naja liever dit dan zo'n Van Vleuten in Rio, of zelfs Tokyo, scenario.
Is ook zo.quote:Op woensdag 31 juli 2024 13:32 schreef Marcoss het volgende:
[..]
In Rio werd het daarna nog wel Nederlands goud in die race
Van Vleuten werd in Rio vervangen door Van der Breggen, dus dat was absoluut geen probleem.quote:Op woensdag 31 juli 2024 13:28 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Naja liever dit dan zo'n Van Vleuten in Rio, of zelfs Tokyo, scenario.
Van Vleuten schijnt hier anders over te denken. En dan had je waarschijnlijk ook nog eens goud en zilver gehad, dat moet jou ook aanspreken!quote:Op woensdag 31 juli 2024 13:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Van Vleuten werd in Rio vervangen door Van der Breggen, dus dat was absoluut geen probleem.
Tokyo sloeg ook nergens op inderdaad. (maar was wel kilometers achter de winnaar) Vind dat niet vergelijkbaar.
Nee juist niet. Alleen goud is voor mij net zoveel als goud en zilver.quote:Op woensdag 31 juli 2024 13:38 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Van Vleuten schijnt hier anders over te denken. En dan had je waarschijnlijk ook nog eens goud en zilver gehad, dat moet jou ook aanspreken!
Eens. Hier kunnen ze zichzelf niks verwijten. Uiteraard alsnog heel zuurquote:Op woensdag 31 juli 2024 13:39 schreef Marcoss het volgende:
2021 had je ook de roeisters die goud weggaven met een misslag, dan kun je beter dit hebben
Oh, vreemde instelling.quote:Op woensdag 31 juli 2024 13:40 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nee juist niet. Alleen goud is voor mij net zoveel als goud en zilver.
België is Groot-Nederland.quote:Op woensdag 31 juli 2024 13:43 schreef byah het volgende:
[..]
HongKong is China toch? Prima 11e plek dus.
Hong Kong is een special administrative region, hetzelfde als Macau. Hong Kong is in 1997 teruggegeven aan China, onder de voorwaarde dat er een transitieperiode van 50 jaar geldt, oftewel vanaf 2047 is Hong Kong 100% onderdeel van China. Nu heeft het een eigen economisch systeem, andere officiele talen, eigen visumregels, etc.. Het wordt echter door de meeste andere landen geduid als "Hong Kong SAR, China". Er is dus zeker wel een soort van (ondergeschikte, if you will) relatie met China, maar het is geen China, if you know what I meanquote:Op woensdag 31 juli 2024 13:43 schreef byah het volgende:
[..]
HongKong is China toch? Prima 11e plek dus.
Dan had Noord-Ierland gisteren voor het eerst in decennia weer een medaille. Of nou ja, dat was in de estafette, dus eigenlijk niet waarschijnlijkquote:Op woensdag 31 juli 2024 15:28 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Hong Kong is een special administrative region, hetzelfde als Macau. Hong Kong is in 1997 teruggegeven aan China, onder de voorwaarde dat er een transitieperiode van 50 jaar geldt, oftewel vanaf 2047 is Hong Kong 100% onderdeel van China. Nu heeft het een eigen economisch systeem, andere officiele talen, eigen visumregels, etc.. Het wordt echter door de meeste andere landen geduid als "Hong Kong SAR, China". Er is dus zeker wel een soort van (ondergeschikte, if you will) relatie met China, maar het is geen China, if you know what I mean
Hong Kong doet mee op de Spelen onder een eigen vlag, met een eigen team.
Dit is echter wel een leuk gedachte-experiment: laten we de medailles van DjieBie onderverdelen naar de "landen" zoals ze meedoen op voetbalwedstrijden: Wales, Schotland en Engeland. Kijken hoeveel PLAKKEN ze dan hebben
Roeffen zou door de big 4 afgewezen wordenquote:Op woensdag 31 juli 2024 13:31 schreef Snikkelbeer het volgende:
NOS liveblog over de uitschakeling van Roeffen bij het handboogschieten: "Het mag niet baten, maar met een 10 afscheid nemen van het olympisch toernooi voelt waarschijnlijk best goed."
Dit mag gaan boekhouden bij Mo z'n avondwinkel inderdaad.quote:Op woensdag 31 juli 2024 16:34 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Roeffen zou door de big 4 afgewezen worden
@:rambodirk @:oriente @:nober @:wereldgozer @:3rr0r @:coco @:bezsen
Ben het er wel mee eens dat het sportief maar ook politiek gezien best verstandig zou zijn om Vlaanderen en Nederland weer met elkaar te verenigen. Wallonië hoef ik er persoonlijk niet bij. Dan hebben we bijv. ook een Remco en Wout erbij bij het wielrennen.quote:
Belgie presteert toch ook vrij beperkt. Zou een Anschluss bij Duitsland sportief niet beter voor ons zijn?quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:09 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ben het er wel mee eens dat het sportief maar ook politiek gezien best verstandig zou zijn om Vlaanderen en Nederland weer met elkaar te verenigen. Wallonië hoef ik er persoonlijk niet bij. Dan hebben we bijv. ook een Remco en Wout erbij bij het wielrennen.
Hoeveel medailles gaan we vanavond nog verspelen? Ik hoor dat we kans maken bij het turnen op de meerkamp? En bij het zwemmen? En nog brons bij het judo?
Ik wil wel Thiam, dus gewoon Wallonië erbij, Brussels gewest mogen ze wel zelf houden want de Borlee's hoef ik niet.quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:09 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ben het er wel mee eens dat het sportief maar ook politiek gezien best verstandig zou zijn om Vlaanderen en Nederland weer met elkaar te verenigen. Wallonië hoef ik er persoonlijk niet bij. Dan hebben we bijv. ook een Remco en Wout erbij bij het wielrennen.
Hoeveel medailles gaan we vanavond nog verspelen? Ik hoor dat we kans maken bij het turnen op de meerkamp? En bij het zwemmen? En nog brons bij het judo?
Helemaal niksquote:Op woensdag 31 juli 2024 12:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Blijven doneren. @:de_boswachter @:Hyaenidae
Wat heb je nu aan zo'n flut bot?
quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:31 schreef Scorpie het volgende:
Wat schrijven ze toch mooie VERHALEN deze spelen.
Fuck de medailles, geef ze allemaal maar een participatie award, want ze zijn allemaal heul bijzonder.
jasje trekquote:Op woensdag 31 juli 2024 18:14 schreef TornadoDK het volgende:
Sowieso geen geld meer naar judo, structurele falers en walgelijke sport om naar te kijken.
Of goed, is maar hoe je het bekijkt. Dit topic moet wel beetje blijven lopen.quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:44 schreef DutchSL het volgende:
Het was een leuk half uur die opleving, maar sinds de laatste 10 meter van de roeidames gaat alles weer mis
1,7 miljoen voor een mat in een sporthalquote:Op woensdag 31 juli 2024 17:42 schreef Fok-it het volgende:
Laten we maar gewoon stoppen met de subsidie daarvoor. Zonder geld kan je ook wel de passieve judoka blijven uithangen
Ik ben echt benieuwd waar dat geld blijft. Roeien krijgt ongeveer even veel, en dat is best logisch.quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:11 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
1,7 miljoen voor een mat in een sporthalBlijven doneren.
Aantal medailles gaat iedere spelen omlaag, en deze spelen zal het wel op 0 blijven steken.
Al 2 Spelen stabiel qua medailles hoor!quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:11 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
1,7 miljoen voor een mat in een sporthalBlijven doneren.
Aantal medailles gaat iedere spelen omlaag, en deze spelen zal het wel op 0 blijven steken.
Zeilen en Baanwielrennen een stuk minder, met kneiterduur materiaal. Echt lachwekkend dat er nog altijd gekken zijn die dit blijven verdedigen.quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben echt benieuwd waar dat geld blijft. Roeien krijgt ongeveer even veel, en dat is best logisch.
Hier op FOK!?quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:14 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zeilen en Baanwielrennen een stuk minder, met kneiterduur materiaal. Echt lachwekkend dat er nog altijd gekken zijn die dit blijven verdedigen.
In de zakken van sportbestuurders, ongetwijfeld.quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben echt benieuwd waar dat geld blijft. Roeien krijgt ongeveer even veel, en dat is best logisch.
Zeilen staat met stipt bovenaanquote:Op woensdag 31 juli 2024 19:14 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zeilen en Baanwielrennen een stuk minder, met kneiterduur materiaal. Echt lachwekkend dat er nog altijd gekken zijn die dit blijven verdedigen.
En bij het NOC*NSF blijkbaar, want het gaat al ruim een decennium zo.quote:
Nederlandse les met 3rr0rquote:Op woensdag 31 juli 2024 19:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Stipt op tijd, met stip is voor op de ranglijst
Andersom zal dat nooit gebeuren, dat een Nederlandse sporter/team in geslagen positie in de laatste meters/seconde alsnog goud pakt. Dat is nu eenmaal onze landsaard.quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:44 schreef DutchSL het volgende:
Het was een leuk half uur die opleving, maar sinds de laatste 10 meter van de roeidames gaat alles weer mis
Alleen SifanGodin en Mathieu kunnen dat, maar dat zijn geen Nederlanders.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:49 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Andersom zal dat nooit gebeuren, dat een Nederlandse sporter/team in geslagen positie in de laatste meters/seconde alsnog goud pakt. Dat is nu eenmaal onze landsaard.
Neem even contact op met @Tong 80 , die kan dat regelenquote:Op woensdag 31 juli 2024 12:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
User die dit topic geopend heeft kan wel een paar weken van het forum weg worden gebonjourd.
Ja vooral die Sifan wordt een hele discussie mocht zij medailles pakken voor TEAM NL, wat mij betreft is zij geen Nederlander en tellen deze medailles niet. Maar met die uitspraak begeef ik me op glad ijs, gelukkig zijn het zomerspelen.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:52 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Alleen SifanGodin en Mathieu kunnen dat, maar dat zijn geen Nederlanders.
Klopt. In de hele sportgeschiedenis is dat nou nooit gebeurd.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:49 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Andersom zal dat nooit gebeuren, dat een Nederlandse sporter/team in geslagen positie in de laatste meters/seconde alsnog goud pakt. Dat is nu eenmaal onze landsaard.
Anton Mussert post mee.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:57 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Ja vooral die Sifan wordt een hele discussie mocht zij medailles pakken voor TEAM NL, wat mij betreft is zij geen Nederlander en tellen deze medailles niet. Maar met die uitspraak begeef ik me op glad ijs, gelukkig zijn het zomerspelen.
Femke Bol vind dit geen leuke opmerking.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:49 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Femke heeft je t opgedronkenquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:00 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Femke Bol vind dit geen leuke opmerking.
@onlogisch ook nietquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:00 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Matthieu van der Poel ook niet.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:00 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik ook niet. Dat wij een chokeland zouden zijn wordt zo vaak(ook in wat serieuzere context) genoemd en dat is gewoon niet waar.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:00 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Die wint dan weer niet zo vaak doordat een ander choked of pech heeft, die rijdt gewoon weg. P-R met de lekke band van Van Aert als uitzondering misschien.quote:
Ik doelde uiteraard op de AGR 2019.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:33 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Die wint dan weer niet zo vaak doordat een ander choked of pech heeft, die rijdt gewoon weg. P-R met de lekke band van Van Aert als uitzondering misschien.
Ik moet zeggen dat het mij wel een beetje tegenvalt hoe sommige topsporters van Nederland er in lijken te staan op het moment. Lekker genieten, leuk hebben, beetje sporten, he jammer 4de, 7de of 12de. Nederland stijgt al jaren boven zichzelf uit vanwege de topsport cultuur die er heerst, maar als je Chef de Mission dan komt vertellen dat het niet om medailles maar om verhalen etc gaat, tja ik weet het niet, dat lijkt mij geen goede ontwikkeling.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:32 schreef Remco het volgende:
[..]
Ik ook niet. Dat wij een chokeland zouden zijn wordt zo vaak(ook in wat serieuzere context) genoemd en dat is gewoon niet waar.
Kijk naar atletiek op de OS in Tokio alles viel goed, kijk naar Sochi wij wonnen bijna letterlijk alles.
Punt is gewoon als je een land volgt die meer dan 250 atleten afvaardigt heb je gewoon vaak net niet. Dat is niet choken maar vaak pech of net niet goed genoeg.
Denk dat het elkaar wel in balans houdt, maar het choken wordt nu eenmaal sneller onthoudenquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:39 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het mij wel een beetje tegenvalt hoe sommige topsporters van Nederland er in lijken te staan op het moment. Lekker genieten, leuk hebben, beetje sporten, he jammer 4de, 7de of 12de. Nederland stijgt al jaren boven zichzelf uit vanwege de topsport cultuur die er heerst, maar als je Chef de Mission dan komt vertellen dat het niet om medailles maar om verhalen etc gaat, tja ik weet het niet, dat lijkt mij geen goede ontwikkeling.
Het meeste hier en op andere platforms in cynisch, maar dat in 2 sporten dingen goed gevallen zijn in de laatste 10 jaar houdt niet in dat Nederland niet veel (lijkt) te choken. Ik heb de data niet oid, en er zal ongetwijfeld een stukje confirmation bias tussen zitten, maar het lijkt redelijk vaak te zijn
Ik heb zo een flink rijtje medailles de laatste 20 jaar waarbij het wel allemaal net goed viel. Laat ik beginnen bij Ferry Weertman die net een milliseconde eerder aantikte in 2016. Of Ellis Ligtlee die werkelijkwaar nog nooit een fatsoenlijke wedstrijd had gereden en in de fluke van haar leven met 1 banddikte won.quote:Op woensdag 31 juli 2024 20:49 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
De volleybal dames die 2-0 voor stonden en het prima vonden dat ze er met 3-2 afgingen bijv. Boogschutters die vooral trots waren na een 4de plek terwijl ze 4-2 voorstonden in de halve finale (weliswaar tegen de topfavoriet, maar ja, je staat wel een set voor). Dat soort dingen.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:43 schreef Remco het volgende:
Is natuurlijk ook wat je definitie van choken is. Voor mij is dat na 2x 6-0 voorstaan op de tennisbaan alsnog verliezen. Of bij handboogschieten een 4-0 voorsprong met vrijwel alles in de 9 of 10 het alsnog weggeven als topfavoriet.
Niet op 15 honderdste geklopt worden op de roeibaan door een team dat van te voren beter of minimaal gelijkwaardig wordt geschat.
Volgens mij valt dat echt reuze mee. 31 goud op de Zomerspelen sinds 2008 en op de Winterspelen 28 goud sinds 2010.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:39 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het mij wel een beetje tegenvalt hoe sommige topsporters van Nederland er in lijken te staan op het moment. Lekker genieten, leuk hebben, beetje sporten, he jammer 4de, 7de of 12de. Nederland stijgt al jaren boven zichzelf uit vanwege de topsport cultuur die er heerst, maar als je Chef de Mission dan komt vertellen dat het niet om medailles maar om verhalen etc gaat, tja ik weet het niet, dat lijkt mij geen goede ontwikkeling.
Het meeste hier en op andere platforms in cynisch, maar dat in 2 sporten dingen goed gevallen zijn in de laatste 10 jaar houdt niet in dat Nederland niet veel (lijkt) te choken. Ik heb de data niet oid, en er zal ongetwijfeld een stukje confirmation bias tussen zitten, maar het lijkt redelijk vaak te zijn
Maar ook dit was weer tegen op papier sterkere ploegen. Bob de Jong in SLC dat was hogere klas choken.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:48 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
De volleybal dames die 2-0 voor stonden en het prima vonden dat ze er met 3-2 afgingen bijv. Boogschutters die vooral trots waren na een 4de plek terwijl ze 4-2 voorstonden (weliswaar tegen de topfavoriet, maar ja, je staat wel een set voor). Dat soort dingen.
Wat is er met Kimmann, dat is een multi wereld- en Europees kampioenquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat echt reuze mee. 31 goud op de Zomerspelen sinds 2008 en op de Winterspelen 28 goud sinds 2010.
Dat zijn dus (inclusief vandaag) 60 gouden medailles en daar zaten ontzettend veel flukes bij. Wat dacht je van Van der Weijden en waterpolo dames in 2008? Of Weertman en Ligtlee in 2016. Of Kimmann in 2021?
En dan zijn dit alleen nog de Zomerspelen.
Die waren ook gewoon wereldkampioen in hun carriere he.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat echt reuze mee. 31 goud op de Zomerspelen sinds 2008 en op de Winterspelen 28 goud sinds 2010.
Dat zijn dus (inclusief vandaag) 60 gouden medailles en daar zaten ontzettend veel flukes bij. Wat dacht je van Van der Weijden en waterpolo dames in 2008? Of Weertman en Ligtlee in 2016. Of Kimmann in 2021?
En dan zijn dit alleen nog de Zomerspelen.
Dat slappe sfeertje (tranen na afloop want wat hebben we geknokt!!!) daar heb ik ook helemaal niets mee maar je geeft wel voorbeelden van sporters die sowieso al bijna onmogelijk goud konden pakken.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:48 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
De volleybal dames die 2-0 voor stonden en het prima vonden dat ze er met 3-2 afgingen bijv. Boogschutters die vooral trots waren na een 4de plek terwijl ze 4-2 voorstonden in de halve finale (weliswaar tegen de topfavoriet, maar ja, je staat wel een set voor). Dat soort dingen.
Had toen zijn halve been gebroken toch? In ieder geval geblesseerd.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:51 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wat is er met Kimmann, dat is een multi wereld- en Europees kampioen
Oh ja scheurtje in knie na botsing. Maar verder geen fluke dat.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Had toen zijn halve been gebroken toch? In ieder geval geblesseerd.
Als ze de vorige spelen nog voor een record aan medailles zorgen en je vervolgens alles zó negatief beschrijft is dat ook wel een keuze hoor.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:39 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zou kunnen ja, we zullen ongetwijfeld ook een behoorlijk aantal goede kansen op goud of medailles hebben laten liggen.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat slappe sfeertje (tranen na afloop want wat hebben we geknokt!!!) daar heb ik ook helemaal niets mee maar je geeft wel voorbeelden van sporters die sowieso al bijna onmogelijk goud konden pakken.
Zie mijn post hierboven, bij de wel gepakte gouden medailles zitten echt veel flukes en hebben we misschien wel vaker juist gepiekt dan gechoked de laatste 20 jaar.
Van der Weijden was geen wereldkampioen. En verder bedoel ik vooral aan te geven: Als de dames vandaag zouden hebben gewonnen zou het eerder een fluke zijn dan een verwachte gouden medaille.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:52 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Die waren ook gewoon wereldkampioen in hun carriere he.
Edit: Oeps, Marcoss z'n post ook per ongeluk gequote.
quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:43 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik heb zo een flink rijtje medailles de laatste 20 jaar waarbij het wel allemaal net goed viel. Laat ik beginnen bij Ferry Weertman die net een milliseconde eerder aantikte in 2016. Of Ellis Ligtlee die werkelijkwaar nog nooit een fatsoenlijke wedstrijd had gereden en in de fluke van haar leven met 1 banddikte won.
Dat soort bemazzelde gouden medailles hebben we meer dan genoeg gehad, zowel winter als zomerspelen.
Dat is altijd zo maar over het algemeen wordt er de laatste 8 Spelen gewoon naar verwachting gepresteerd en in 2014 en 2018 zelfs veel beter dan verwacht.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:55 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zou kunnen ja, we zullen ongetwijfeld ook een behoorlijk aantal goede kansen op goud of medailles hebben laten liggen.
Van der Weijeden was een paar maanden daarvoor nog wereldkampioen geworden op de 25 kilometer.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Van der Weijden was geen wereldkampioen. En verder bedoel ik vooral aan te geven: Als de dames vandaag zouden hebben gewonnen zou het eerder een fluke zijn dan een verwachte gouden medaille.
Daarom ook 'nu', en tuurlijk is het ook een keuze om de negatieve kant te kijken. Vind het vooral zonde, die gasten en dames hebben zoveel talent, en dan vind ik het wel zonde als sommige(!) er niet alles uit lijken te kunnen of willen halen.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Als ze de vorige spelen nog voor een record aan medailles zorgen en je vervolgens alles zó negatief beschrijft is dat ook wel een keuze hoor.
Niet willen is natuurlijk dikke onzin. Verder heeft elk land haar momenten, dat valt alleen niet op omdat het ons minder boeit.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:56 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Daarom ook 'nu', en tuurlijk is het ook een keuze om de negatieve kant te kijken. Vind het vooral zonde, die gasten en dames hebben zoveel talent, en dan vind ik het wel zonde als sommige(!) er niet alles uit lijken te kunnen of willen halen.
Veranderd mijn leven verder niet, maar ik vind het wel altijd mooi als het vlaggetje een topprestatie neer zet.
https://nl.wikipedia.org/(...)penwaterzwemmen_2008quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Van der Weijden was geen wereldkampioen.
We maken altijd grappen over wat ze op fok.be, fok.es etc zetten, maar de vergelijkbare fora hebben dat ook echt wel. Ik zag gisteren voorbijkomen dat Italie bovenaan staat met 4e plekken met 11 tot gisteravond al of zoiets. Zijn dat dan ook allemaal chokers en de slechtste spelen ooit?quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:58 schreef Em31 het volgende:
[..]
Niet willen is natuurlijk dikke onzin. Verder heeft elk land haar momenten, dat valt alleen niet op omdat het ons minder boeit.
Met 13 medailles tot nu toe zal dat wel meevallenquote:Op woensdag 31 juli 2024 22:00 schreef kilon het volgende:
[..]
We maken altijd grappen over wat ze op fok.be, fok.es etc zetten, maar de vergelijkbare fora hebben dat ook echt wel. Ik zag gisteren voorbijkomen dat Italie bovenaan staat met 4e plekken met 11 tot gisteravond al of zoiets. Zijn dat dan ook allemaal chokers en de slechtste spelen ooit?
Op de 25 die niet Olympisch was ja. Maarten won de 10 km op de Spelen waar hij absoluut geen favoriet op was.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:58 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/(...)penwaterzwemmen_2008
Zo te zien was hij dat wel.
Hij was dus wel wereldkampioen, mooi.quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Op de 25 die niet Olympisch was ja. Maarten won de 10 km op de Spelen waar hij absoluut geen favoriet op was.
Braspennicx was meer een verrassing. Bij Weertman was het zelfs nog extremer. Als de nummer twee gewoon op de normale manier had aangetikt, dan had Ferry geen eens goud gehad.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:43 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik heb zo een flink rijtje medailles de laatste 20 jaar waarbij het wel allemaal net goed viel. Laat ik beginnen bij Ferry Weertman die net een milliseconde eerder aantikte in 2016. Of Ellis Ligtlee die werkelijkwaar nog nooit een fatsoenlijke wedstrijd had gereden en in de fluke van haar leven met 1 banddikte won.
Dat soort bemazzelde gouden medailles hebben we meer dan genoeg gehad, zowel winter als zomerspelen.
Ja dat is wel vrij bijzonder dat dat 2x enorm goed viel.quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:05 schreef Redefine het volgende:
Geheel in stijl van de vorige twee olympische spelen gaat Van der Wouw er meet het goud op de keirin vandoor.
Lolquote:Op woensdag 31 juli 2024 21:55 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nog nooit een fatsoenlijke wedstrijd gereden = meervoudig nationaal en Europees kampioen en vicewereldkampioen. Roflmao.
Als Lavreysen de sprint wint is dat een fluke.quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:06 schreef Marcoss het volgende:
Er worden hier flukes neergezet die absoluut geen fluke waren, da’s dan weer het andere uiterste..
Ja. En beiden daarna om allerlei redenen helaas nooit meer op niveau kunnen komen. En zeer vroegtijdig moeten stoppenquote:Op woensdag 31 juli 2024 22:06 schreef Remco het volgende:
[..]
Ja dat is wel vrij bijzonder dat dat 2x enorm goed viel.
Nou inderdaad, hoeveel domme momenten we ook al gezien hebben deze afgelopen 5 dagen.quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:00 schreef kilon het volgende:
[..]
We maken altijd grappen over wat ze op fok.be, fok.es etc zetten, maar de vergelijkbare fora hebben dat ook echt wel. Ik zag gisteren voorbijkomen dat Italie bovenaan staat met 4e plekken met 11 tot gisteravond al of zoiets. Zijn dat dan ook allemaal chokers en de slechtste spelen ooit?
Liever 1x Olympisch goud dan nooit goud winnen maar alle andere jaren dominant (Kramer 10k, Friesinger(?))quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. En beiden daarna om allerlei redenen helaas nooit meer op niveau kunnen komen. En zeer vroegtijdig moeten stoppen
Dat wel, maar als je die andere jaren fysiek en/of mentaal gesloopt bent, met risico dat je dat jaren met je meedraagt weet ik niet of sporters daar ook zo over denken.quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:14 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Liever 1x Olympisch goud dan nooit goud winnen maar alle andere jaren dominant (Kramer 10k, Friesinger(?))
Een carriere van Maarten van der Weijden is waar de meesten van dromen (winnen en stoppen). Zijn er masr weinigen die dat doen en durven. Kramer is 3-4 jaar te lang doorgegaan.quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat wel, maar als je die andere jaren fysiek en/of mentaal gesloopt bent, met risico dat je dat jaren met je meedraagt weet ik niet of sporters daar ook zo over denken.
Daar hebben meerdere sporters helaas wel last van. Wat dat betreft heeft van Vleuten het wel slim bekeken (ja die is uiteraard alsnog heel lang doorgegaan). Die had nog best een jaar door gekund, maar je kunt beter op je hoogtepunt stoppen.quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:17 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Een carriere van Maarten van der Weijden is waar de meesten van dromen (winnen en stoppen). Zijn er masr weinigen die dat doen en durven. Kramer is 3-4 jaar te lang doorgegaan.
Henk leverde altijd wel. Nooit saai met hem. Ik denk dat elke concurrent bang was voor hem.quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:21 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Blijft ook eeuwig zonde dat Grol nooit Europees, Wereld of Olympisch kampioen werd. Maar hij heeft ook grote fouten gemaakt (per se ippon willen maken bij voorsprong, kon niet uitjudoën)
Die is enkel drievoudig Europees kampioen jaquote:Op woensdag 31 juli 2024 22:21 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Blijft ook eeuwig zonde dat Grol nooit Europees, Wereld of Olympisch kampioen werd. Maar hij heeft ook grote fouten gemaakt (per se ippon willen maken bij voorsprong, kon niet uitjudoën)
Klopt maar door het ontstuimige kon ie ook van iedereen verliezenquote:Op woensdag 31 juli 2024 22:24 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Henk leverde altijd wel. Nooit saai met hem. Ik denk dat elke concurrent bang was voor hem.
Is het lek boven?quote:
Denk dat ze misschien wel even was doorgegaan als de wegrace dit jaar een zwaar klimparcours was geweest, maar hier had ze toch niets kunnen uitrichten.quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:19 schreef Redefine het volgende:
[..]
Daar hebben meerdere sporters helaas wel last van. Wat dat betreft heeft van Vleuten het wel slim bekeken (ja die is uiteraard alsnog heel lang doorgegaan). Die had nog best een jaar door gekund, maar je kunt beter op je hoogtepunt stoppen.
Klopt. Dat heeft ze in een interview ook nog gezegd. Maar denk dat dit achteraf nog wel goed was, aangezien vorig jaar toch wel wat minder was dan daarvoor.quote:Op woensdag 31 juli 2024 23:03 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Denk dat ze misschien wel even was doorgegaan als de wegrace dit jaar een zwaar klimparcours was geweest, maar hier had ze toch niets kunnen uitrichten.
Eensquote:Op woensdag 31 juli 2024 23:05 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt. Dat heeft ze in een interview ook nog gezegd. Maar denk dat dit achteraf nog wel goed was, aangezien vorig jaar toch wel wat minder was dan daarvoor.
Ligtlee en Van der Weijden waren gewoon absoluut geen favoriet voor goud, hooguit top 5 materiaal. Dat is het punt.quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:03 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hij was dus wel wereldkampioen, mooi.
Wel Europese titels maar WK's en Spelen niet nee.quote:Op woensdag 31 juli 2024 22:21 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Ben die slappe instelling overigens wel helemaal met je eens. Maar dat is dan ook de reden dat de volleybaldames en de boogschutters geen wereldtop zijn. Juist door die slappe instelling. Het is alleen de vraag of iedereen zoiets kan hebben of dat het maar voor een beperkt aantal toppers is weggelegd.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:39 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Misschien moet je dat punt dan eens proberen te maken op basis feiten, in plaats van lukraak wat aantoonbare onzin te poneren. Met je Ligtlee had nog nooit een wedstrijd van betekenis gereden, hahaha. Je typt maar wat.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 07:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ligtlee en Van der Weijden waren gewoon absoluut geen favoriet voor goud, hooguit top 5 materiaal. Dat is het punt.
Hahaha!quote:Op donderdag 1 augustus 2024 07:57 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Misschien moet je dat punt dan eens proberen te maken op basis feiten, in plaats van lukraak wat aantoonbare onzin te poneren. Met je Ligtlee had nog nooit een wedstrijd van betekenis gereden, hahaha. Je typt maar wat.
Niks met een bronzen randjequote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:25 schreef maxi-mus het volgende:
En maar weer een vierde plek, in het bootje roeien. TYPISCH NEDERLANDS.
We missen de Henk Grol mentaliteit, ik ben 2de geworden en dat is verschrikkelijk kut.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 07:42 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ben die slappe instelling overigens wel helemaal met je eens. Maar dat is dan ook de reden dat de volleybaldames en de boogschutters geen wereldtop zijn. Juist door die slappe instelling. Het is alleen de vraag of iedereen zoiets kan hebben of dat het maar voor een beperkt aantal toppers is weggelegd.
Ik denk dat er in het buitenland ook genoeg "I finished 6th, but I am so proud!!!" sporters zijn.
Eens. Al hielp hem dat overigens ook weinig op zijn latere Spelen. Die hield zijn kop er ook niet bij.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:46 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
We missen de Henk Krol mentaliteit, ik ben 2de geworden en dat is verschrikkelijk kut.
Henk Krol Grol met commentaar als "de volgende ronde een makkelijke tegenstander en de weg ligt daarna helemaal open" en dan gewoon die volgende ronde niet eens halenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:46 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
We missen de Henk Krol mentaliteit, ik ben 2de geworden en dat is verschrikkelijk kut.
Die Duitse mentaliteit heeft ook pas 6 medailles gewonnen....quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:45 schreef Red_85 het volgende:
The chokeshow continues.
1x goud
Rest allemaal op het laatste gestrand. Hadden we maar een klein beetje Duitse mentaliteit in onze kleine teen. Tot het laatste moment doorgaan, maar nee.....
Wanneer je er moet zijn, kom je niet op de afspraak.
Ah ja. De Duitse mentaliteit, 2 goud met 83 miljoen inwoners.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:45 schreef Red_85 het volgende:
The chokeshow continues.
1x goud
Rest allemaal op het laatste gestrand. Hadden we maar een klein beetje Duitse mentaliteit in onze kleine teen. Tot het laatste moment doorgaan, maar nee.....
Wanneer je er moet zijn, kom je niet op de afspraak.
Maar dan wel verschrikkelijk geirriteerd boos op hemzelf worden (of was dit vanuit de commentaar positie) Ik vond hem altijd zo heerlijk tot op het bot geirriteerd zijn over zijn eigen prestaties.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:48 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Henk Krol met commentaar als "de volgende ronde een makkelijke tegenstander en de weg ligt daarna helemaal open" en dan gewoon die volgende ronde niet eens halen
Die was ook wel heel erg hard voor zichzelfquote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:49 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Maar dan wel verschrikkelijk geirriteerd boos op hemzelf worden (of was dit vanuit de commentaar positie) Ik vond hem altijd zo heerlijk tot op het bot geirriteerd zijn over zijn eigen prestaties.
Bedankt voor de terechtzetting, ik weet de naam van die man nooit.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:48 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Henk Krol Grol met commentaar als "de volgende ronde een makkelijke tegenstander en de weg ligt daarna helemaal open" en dan gewoon die volgende ronde niet eens halen
En 4 wk's en 3 ek's.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:48 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Die Duitse mentaliteit heeft ook pas 6 medailles gewonnen....
Henk die in Tokio twee keer precies dezelfde fout maakte in de eerste ronde.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:48 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Henk Krol met commentaar als "de volgende ronde een makkelijke tegenstander en de weg ligt daarna helemaal open" en dan gewoon die volgende ronde niet eens halen
Dat wel natuurlijk, maar ik denk niet dat het echt positief voor hem uit pakte.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:49 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Maar dan wel verschrikkelijk geirriteerd boos op hemzelf worden (of was dit vanuit de commentaar positie) Ik vond hem altijd zo heerlijk tot op het bot geirriteerd zijn over zijn eigen prestaties.
Precies dat was ook mijn punt, leuk zo'n mentaliteit maar daar win je niet persee meer medailles meequote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Henk die in Tokio twee keer precies dezelfde fout maakte in de eerste ronde.
Ik moest ook editen... Krol, Grol, what's the differencequote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:50 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Bedankt voor de terechtzetting, ik weet de naam van die man nooit.
Tomato tomatoquote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:51 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ik moest ook editen... Krol, Grol, what's the difference
Ik zeg niet dat wij 83mln inwoners moeten hebben, ik zeg dat we de mentaliteit van doorgaan tot het bittere einde moeten hebben. Zoals zij die kennen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:49 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ah ja. De Duitse mentaliteit, 2 goud met 83 miljoen inwoners.
Ach, Red_85quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:56 schreef Red_85 het volgende:
dames 4 zonder ook een chokeshow. Britten komen er naast in de laatste 250
ah toch!quote:
Ze winnen Goud lieverd.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:56 schreef Red_85 het volgende:
Haha jaquote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:56 schreef Red_85 het volgende:
Hou je bek joh, idioot. Gelijk gescheld.quote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha ja
Hou het maar bij NWS
Of nou ja, doe dat ook maar niet
Hahahahahahahahaquote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:56 schreef Red_85 het volgende:
quote:
Ja nu wel een keer op het laatste ja. Met 150 meter kwamen de britten toch wel weer heel dichtbij.quote:
Misschien gewoon even rustig afwachten en niet gretig met je accuzuurarmpjes rondrennen met nog 250 meter te gaan?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:00 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ja nu wel een keer op het laatste ja. Met 150 meter kwamen de britten toch wel weer heel dichtbij.
en gezien de chokeshow die de OS tot nu toe is voor NL, was het wel weer typisch geweest.
Zie post boven je.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |