In Amerika krijg je een AR-15 bij de aanschaf van een doos Kellogg's en zij haalden 0 medailles in het schieten.quote:Op woensdag 31 juli 2024 12:36 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Erg knap in een land waar overal kanalen zijn en het roeien door al het studentenbloed stroomt
Win een keer met pistooltje schieten, dat is pas knap
Uh zilver is gewoon de eerste verliezer he. Alleen goud telt.quote:Op woensdag 31 juli 2024 12:45 schreef TornadoDK het volgende:
En meteen nummer 2 erachteraan.
Plus grote kans op een judo medaiile![]()
![]()
Dat is gewoon onzin maar deze was wel zuur dat wel. Maar zilver was verwacht voor deze boot.quote:Op woensdag 31 juli 2024 12:46 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Uh zilver is gewoon de eerste verliezer he. Alleen goud telt.
Dit was hoeveel seconden te vroeg?quote:Op woensdag 31 juli 2024 12:45 schreef TornadoDK het volgende:
En meteen nummer 2 erachteraan.
Plus grote kans op een judo medaiile![]()
![]()
Helaas maar al te waar.quote:Op woensdag 31 juli 2024 12:52 schreef Ploplap het volgende:
Zilver telt niet. Over 1 jaar weet niemand het meer.
Was gewoon op tijd, is toch 2de medaille en was ook wat verwacht was voor ze. De manier waarop was uiteraard wel extreem zuurquote:Op woensdag 31 juli 2024 13:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dit was hoeveel seconden te vroeg?
Ik kan er nog steeds niet mee leven. Van die eindsprints met letterlijk 10 centimeter verschil. Beetje zoals Koen Verweij in 2014.quote:Op woensdag 31 juli 2024 13:23 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Was gewoon op tijd, is toch 2de medaille en was ook wat verwacht was voor ze. De manier waarop was uiteraard wel extreem zuur
Niet helemaal waar. Ik weet niet wie de vorige os allemaal goud won. Wel dat we zilver wonnen op de marathon en 4x400quote:Op woensdag 31 juli 2024 12:52 schreef Ploplap het volgende:
Zilver telt niet. Over 1 jaar weet niemand het meer.
Leuk je gekend te hebben.quote:Op woensdag 31 juli 2024 13:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik kan er nog steeds niet mee leven. Van die eindsprints met letterlijk 10 centimeter verschil. Beetje zoals Koen Verweij in 2014.
Naja liever dit dan zo'n Van Vleuten in Rio, of zelfs Tokyo, scenario.quote:Op woensdag 31 juli 2024 13:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik kan er nog steeds niet mee leven. Van die eindsprints met letterlijk 10 centimeter verschil. Beetje zoals Koen Verweij in 2014.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |