De reekser is door zijn rug gegaan.quote:
Ik voorzie een lekke boot en een snoek.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:30 schreef D_A het volgende:
De dubbel vieren worden gewoon medailles morgen
Vrijwel elke buitenlandse sporter wint ook gewoonquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:46 schreef TLC het volgende:
Kamminga is ook alweer klaar, dat hoor je bijna nooit bij buitenlandse sporters dat ze geblesseerd afhaken
Echt he. Doen dan gewoon niet mee dan had iemand die wel wil winnen kunnen gaanquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:46 schreef TLC het volgende:
Kamminga is ook alweer klaar, dat hoor je bijna nooit bij buitenlandse sporters dat ze geblesseerd afhaken
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:59 schreef TLC het volgende:
Na afloop geeft het IOC Nederland alsnog n medaille en een boekenbon omdat het anders zo zielig is voor Pieter en consorten![]()
![]()
We poephappen ze allemaal de moeder.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:52 schreef PippenScottie het volgende:
Kunnen we poephappen in de Seine niet Olympisch maken?
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:12 schreef 4-elements het volgende:
Ze moesten toch ook met verhalen thuiskomen, niet zozeer met medailles?
Ik heb gehoord dat Geert alles zou oplossenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoe kan dit boys, en onze overheid doet NIETS.
Ga maar eens 20 jaar slappe hap "doe wat je leuk vindt, winnen is niet belangrijk" van links in 1 jaar corrigeren.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:55 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat Geert alles zou oplossen
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:05 schreef Perrin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doelen bijstellen in de eerstvolgende bondsvergadering en blijven lachen.
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:56 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ga maar eens 20 jaar slappe hap "doe wat je leuk vindt, winnen is niet belangrijk" van links in 1 jaar corrigeren.
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:56 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ga maar eens 20 jaar slappe hap "doe wat je leuk vindt, winnen is niet belangrijk" van links in 1 jaar corrigeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |