De reekser is door zijn rug gegaan.quote:
Ik voorzie een lekke boot en een snoek.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:30 schreef D_A het volgende:
De dubbel vieren worden gewoon medailles morgen
Vrijwel elke buitenlandse sporter wint ook gewoonquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:46 schreef TLC het volgende:
Kamminga is ook alweer klaar, dat hoor je bijna nooit bij buitenlandse sporters dat ze geblesseerd afhaken
Echt he. Doen dan gewoon niet mee dan had iemand die wel wil winnen kunnen gaanquote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:46 schreef TLC het volgende:
Kamminga is ook alweer klaar, dat hoor je bijna nooit bij buitenlandse sporters dat ze geblesseerd afhaken
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:59 schreef TLC het volgende:
Na afloop geeft het IOC Nederland alsnog n medaille en een boekenbon omdat het anders zo zielig is voor Pieter en consorten![]()
![]()
We poephappen ze allemaal de moeder.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:52 schreef PippenScottie het volgende:
Kunnen we poephappen in de Seine niet Olympisch maken?
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:12 schreef 4-elements het volgende:
Ze moesten toch ook met verhalen thuiskomen, niet zozeer met medailles?
Ik heb gehoord dat Geert alles zou oplossenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:39 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoe kan dit boys, en onze overheid doet NIETS.
Ga maar eens 20 jaar slappe hap "doe wat je leuk vindt, winnen is niet belangrijk" van links in 1 jaar corrigeren.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:55 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat Geert alles zou oplossen
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:05 schreef Perrin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doelen bijstellen in de eerstvolgende bondsvergadering en blijven lachen.
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:56 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ga maar eens 20 jaar slappe hap "doe wat je leuk vindt, winnen is niet belangrijk" van links in 1 jaar corrigeren.
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:56 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ga maar eens 20 jaar slappe hap "doe wat je leuk vindt, winnen is niet belangrijk" van links in 1 jaar corrigeren.
Dick Shove gaat alles oplossen.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 21:54 schreef Caland het volgende:
Kamervragen en een motie van wantrouwen na het zomerreces lijken mij op zijn plaats
Zitten in dit topic wel wat users die serieus zijn met het ragen vermoed ikquote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Is toch ook een grapje maat. Niet alles zo serieus nemen.
Ik denk dat het wel meevalt. De sfeer is een tikkeltje cynisch maar dat hoort ook wel bij Fok.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zitten in dit topic wel wat users die serieus zijn met het ragen vermoed ik
Ik vraag me af of die judoka ook migraine zou hebben gehad als ze had gewonnenquote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:03 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel meevalt. De sfeer is een tikkeltje cynisch maar dat hoort ook wel bij Fok.
En kneuzige verhalen zoals lekke banden, judoka's met migraine of rugblessures bij zwemmers zijn ook wel wat cynisme waard.
quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:41 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Ik heb mij laten vertellen morgen en donderdag medailleregen
Valt nog mee vind ik. Een bevolking van 1.4 miljard, en 14 medailles.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 20:03 schreef Cupfighter het volgende:
De hoeveelheid medailles bij China stinkt enorm
Laten we dit massaal doorsturen naar Femkes Insta. Dan moet het wel goed komen.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:55 schreef Ploplap het volgende:
Let maar op Femke Bol ook uit vorm. Dat mens heeft zich helemaal naar de klote zitten rennen. Schandalig dat ze haar zoveel wedstrijden heeft laten lopen. Nu moet ze pieken en dan zal het waarschijnlijk helemaal niks worden. Dan staat die knuppel van een W.A. van Buuren weer lekker te mompelen dat ze het zo goed heeft gedaan, en dat heel Nederland trots op haar is. Nee domme lul, heel Nederland zal je alleen herinneren wanneer je zo'n prachtige gouden plak hebt gewonnen. Ohja, ook al die sporters die het een eer vinden dat ze mee mogen doen. Lekker een wedstrijdje spelen en met een lekker gevoel de wedstrijd verlaten. De volgende dag kunnen ze heerlijk genieten van de rest van het olympische toernooi en zitten ze te soppen op die heerlijke billen van Nadal, want dat is me toch een lekkertje. Je had godverdomme die mentaliteit van hem moeten hebben. De snot voor je ogen moeten beuken. Het vel van je lichaam moeten zweten, en het moeten kotsen van je hartslag die tegen de 200 aanloopt. Nee hoor, lekker een potje spelen en daarna genieten van het toernooi. De condooms zijn er natuurlijk niet voor niks te vinden. Top mentaliteit!
Wat een headline! Vergelijkbaar met Dewey Defeats Truman-proporties!quote:Op woensdag 31 juli 2024 07:37 schreef Pistolero het volgende:
https://www.ad.nl/olympis(...)bij-teamnl~a8acbcf9/
Wij eisen een goudvloot vandaag
Push bericht genotquote:Op woensdag 31 juli 2024 07:37 schreef Pistolero het volgende:
En anders een mooi verhaal, ook goed.quote:Op woensdag 31 juli 2024 07:37 schreef Pistolero het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |