Verweij vond ik erger dan dit. Hier zag je het wel aankomen dat die Britten steeds dichterbij kwamen. Alleen zo zuur dat het op de finish was als het 100m eerder was had je gezegd jammer maar terecht verloren.quote:Op woensdag 31 juli 2024 13:23 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik kan er nog steeds niet mee leven. Van die eindsprints met letterlijk 10 centimeter verschil. Beetje zoals Koen Verweij in 2014.
In Rio werd het daarna nog wel Nederlands goud in die racequote:Op woensdag 31 juli 2024 13:28 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Naja liever dit dan zo'n Van Vleuten in Rio, of zelfs Tokyo, scenario.
Is ook zo.quote:Op woensdag 31 juli 2024 13:32 schreef Marcoss het volgende:
[..]
In Rio werd het daarna nog wel Nederlands goud in die race
Van Vleuten werd in Rio vervangen door Van der Breggen, dus dat was absoluut geen probleem.quote:Op woensdag 31 juli 2024 13:28 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Naja liever dit dan zo'n Van Vleuten in Rio, of zelfs Tokyo, scenario.
Van Vleuten schijnt hier anders over te denken. En dan had je waarschijnlijk ook nog eens goud en zilver gehad, dat moet jou ook aanspreken!quote:Op woensdag 31 juli 2024 13:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Van Vleuten werd in Rio vervangen door Van der Breggen, dus dat was absoluut geen probleem.
Tokyo sloeg ook nergens op inderdaad. (maar was wel kilometers achter de winnaar) Vind dat niet vergelijkbaar.
Nee juist niet. Alleen goud is voor mij net zoveel als goud en zilver.quote:Op woensdag 31 juli 2024 13:38 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Van Vleuten schijnt hier anders over te denken. En dan had je waarschijnlijk ook nog eens goud en zilver gehad, dat moet jou ook aanspreken!
Eens. Hier kunnen ze zichzelf niks verwijten. Uiteraard alsnog heel zuurquote:Op woensdag 31 juli 2024 13:39 schreef Marcoss het volgende:
2021 had je ook de roeisters die goud weggaven met een misslag, dan kun je beter dit hebben
Oh, vreemde instelling.quote:Op woensdag 31 juli 2024 13:40 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nee juist niet. Alleen goud is voor mij net zoveel als goud en zilver.
België is Groot-Nederland.quote:Op woensdag 31 juli 2024 13:43 schreef byah het volgende:
[..]
HongKong is China toch? Prima 11e plek dus.
Hong Kong is een special administrative region, hetzelfde als Macau. Hong Kong is in 1997 teruggegeven aan China, onder de voorwaarde dat er een transitieperiode van 50 jaar geldt, oftewel vanaf 2047 is Hong Kong 100% onderdeel van China. Nu heeft het een eigen economisch systeem, andere officiele talen, eigen visumregels, etc.. Het wordt echter door de meeste andere landen geduid als "Hong Kong SAR, China". Er is dus zeker wel een soort van (ondergeschikte, if you will) relatie met China, maar het is geen China, if you know what I meanquote:Op woensdag 31 juli 2024 13:43 schreef byah het volgende:
[..]
HongKong is China toch? Prima 11e plek dus.
Dan had Noord-Ierland gisteren voor het eerst in decennia weer een medaille. Of nou ja, dat was in de estafette, dus eigenlijk niet waarschijnlijkquote:Op woensdag 31 juli 2024 15:28 schreef Jedi_Pimp het volgende:
[..]
Hong Kong is een special administrative region, hetzelfde als Macau. Hong Kong is in 1997 teruggegeven aan China, onder de voorwaarde dat er een transitieperiode van 50 jaar geldt, oftewel vanaf 2047 is Hong Kong 100% onderdeel van China. Nu heeft het een eigen economisch systeem, andere officiele talen, eigen visumregels, etc.. Het wordt echter door de meeste andere landen geduid als "Hong Kong SAR, China". Er is dus zeker wel een soort van (ondergeschikte, if you will) relatie met China, maar het is geen China, if you know what I mean
Hong Kong doet mee op de Spelen onder een eigen vlag, met een eigen team.
Dit is echter wel een leuk gedachte-experiment: laten we de medailles van DjieBie onderverdelen naar de "landen" zoals ze meedoen op voetbalwedstrijden: Wales, Schotland en Engeland. Kijken hoeveel PLAKKEN ze dan hebben
Roeffen zou door de big 4 afgewezen wordenquote:Op woensdag 31 juli 2024 13:31 schreef Snikkelbeer het volgende:
NOS liveblog over de uitschakeling van Roeffen bij het handboogschieten: "Het mag niet baten, maar met een 10 afscheid nemen van het olympisch toernooi voelt waarschijnlijk best goed."
Dit mag gaan boekhouden bij Mo z'n avondwinkel inderdaad.quote:Op woensdag 31 juli 2024 16:34 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Roeffen zou door de big 4 afgewezen worden
@:rambodirk @:oriente @:nober @:wereldgozer @:3rr0r @:coco @:bezsen
Ben het er wel mee eens dat het sportief maar ook politiek gezien best verstandig zou zijn om Vlaanderen en Nederland weer met elkaar te verenigen. Wallonië hoef ik er persoonlijk niet bij. Dan hebben we bijv. ook een Remco en Wout erbij bij het wielrennen.quote:
Belgie presteert toch ook vrij beperkt. Zou een Anschluss bij Duitsland sportief niet beter voor ons zijn?quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:09 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ben het er wel mee eens dat het sportief maar ook politiek gezien best verstandig zou zijn om Vlaanderen en Nederland weer met elkaar te verenigen. Wallonië hoef ik er persoonlijk niet bij. Dan hebben we bijv. ook een Remco en Wout erbij bij het wielrennen.
Hoeveel medailles gaan we vanavond nog verspelen? Ik hoor dat we kans maken bij het turnen op de meerkamp? En bij het zwemmen? En nog brons bij het judo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |