Henk die in Tokio twee keer precies dezelfde fout maakte in de eerste ronde.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:48 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Henk Krol met commentaar als "de volgende ronde een makkelijke tegenstander en de weg ligt daarna helemaal open" en dan gewoon die volgende ronde niet eens halen
Dat wel natuurlijk, maar ik denk niet dat het echt positief voor hem uit pakte.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:49 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Maar dan wel verschrikkelijk geirriteerd boos op hemzelf worden (of was dit vanuit de commentaar positie) Ik vond hem altijd zo heerlijk tot op het bot geirriteerd zijn over zijn eigen prestaties.
Precies dat was ook mijn punt, leuk zo'n mentaliteit maar daar win je niet persee meer medailles meequote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Henk die in Tokio twee keer precies dezelfde fout maakte in de eerste ronde.
Ik moest ook editen... Krol, Grol, what's the differencequote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:50 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Bedankt voor de terechtzetting, ik weet de naam van die man nooit.
Tomato tomatoquote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:51 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ik moest ook editen... Krol, Grol, what's the difference
Ik zeg niet dat wij 83mln inwoners moeten hebben, ik zeg dat we de mentaliteit van doorgaan tot het bittere einde moeten hebben. Zoals zij die kennen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:49 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ah ja. De Duitse mentaliteit, 2 goud met 83 miljoen inwoners.
Ach, Red_85quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:56 schreef Red_85 het volgende:
dames 4 zonder ook een chokeshow. Britten komen er naast in de laatste 250
ah toch!quote:
Ze winnen Goud lieverd.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:56 schreef Red_85 het volgende:
Haha jaquote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:56 schreef Red_85 het volgende:
Hou je bek joh, idioot. Gelijk gescheld.quote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha ja
Hou het maar bij NWS
Of nou ja, doe dat ook maar niet
Hahahahahahahahaquote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:56 schreef Red_85 het volgende:
quote:
Ja nu wel een keer op het laatste ja. Met 150 meter kwamen de britten toch wel weer heel dichtbij.quote:
Misschien gewoon even rustig afwachten en niet gretig met je accuzuurarmpjes rondrennen met nog 250 meter te gaan?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:00 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ja nu wel een keer op het laatste ja. Met 150 meter kwamen de britten toch wel weer heel dichtbij.
en gezien de chokeshow die de OS tot nu toe is voor NL, was het wel weer typisch geweest.
Zie post boven je.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |