Ben die slappe instelling overigens wel helemaal met je eens. Maar dat is dan ook de reden dat de volleybaldames en de boogschutters geen wereldtop zijn. Juist door die slappe instelling. Het is alleen de vraag of iedereen zoiets kan hebben of dat het maar voor een beperkt aantal toppers is weggelegd.quote:Op woensdag 31 juli 2024 21:39 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat het mij wel een beetje tegenvalt hoe sommige topsporters van Nederland er in lijken te staan op het moment. Lekker genieten, leuk hebben, beetje sporten, he jammer 4de, 7de of 12de. Nederland stijgt al jaren boven zichzelf uit vanwege de topsport cultuur die er heerst, maar als je Chef de Mission dan komt vertellen dat het niet om medailles maar om verhalen etc gaat, tja ik weet het niet, dat lijkt mij geen goede ontwikkeling.
Het meeste hier en op andere platforms in cynisch, maar dat in 2 sporten dingen goed gevallen zijn in de laatste 10 jaar houdt niet in dat Nederland niet veel (lijkt) te choken. Ik heb de data niet oid, en er zal ongetwijfeld een stukje confirmation bias tussen zitten, maar het lijkt redelijk vaak te zijn
Misschien moet je dat punt dan eens proberen te maken op basis feiten, in plaats van lukraak wat aantoonbare onzin te poneren. Met je Ligtlee had nog nooit een wedstrijd van betekenis gereden, hahaha. Je typt maar wat.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 07:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ligtlee en Van der Weijden waren gewoon absoluut geen favoriet voor goud, hooguit top 5 materiaal. Dat is het punt.
Hahaha!quote:Op donderdag 1 augustus 2024 07:57 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Misschien moet je dat punt dan eens proberen te maken op basis feiten, in plaats van lukraak wat aantoonbare onzin te poneren. Met je Ligtlee had nog nooit een wedstrijd van betekenis gereden, hahaha. Je typt maar wat.
Niks met een bronzen randjequote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:25 schreef maxi-mus het volgende:
En maar weer een vierde plek, in het bootje roeien. TYPISCH NEDERLANDS.
We missen de Henk Grol mentaliteit, ik ben 2de geworden en dat is verschrikkelijk kut.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 07:42 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ben die slappe instelling overigens wel helemaal met je eens. Maar dat is dan ook de reden dat de volleybaldames en de boogschutters geen wereldtop zijn. Juist door die slappe instelling. Het is alleen de vraag of iedereen zoiets kan hebben of dat het maar voor een beperkt aantal toppers is weggelegd.
Ik denk dat er in het buitenland ook genoeg "I finished 6th, but I am so proud!!!" sporters zijn.
Eens. Al hielp hem dat overigens ook weinig op zijn latere Spelen. Die hield zijn kop er ook niet bij.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:46 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
We missen de Henk Krol mentaliteit, ik ben 2de geworden en dat is verschrikkelijk kut.
Henk Krol Grol met commentaar als "de volgende ronde een makkelijke tegenstander en de weg ligt daarna helemaal open" en dan gewoon die volgende ronde niet eens halenquote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:46 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
We missen de Henk Krol mentaliteit, ik ben 2de geworden en dat is verschrikkelijk kut.
Die Duitse mentaliteit heeft ook pas 6 medailles gewonnen....quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:45 schreef Red_85 het volgende:
The chokeshow continues.
1x goud
Rest allemaal op het laatste gestrand. Hadden we maar een klein beetje Duitse mentaliteit in onze kleine teen. Tot het laatste moment doorgaan, maar nee.....
Wanneer je er moet zijn, kom je niet op de afspraak.
Ah ja. De Duitse mentaliteit, 2 goud met 83 miljoen inwoners.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:45 schreef Red_85 het volgende:
The chokeshow continues.
1x goud
Rest allemaal op het laatste gestrand. Hadden we maar een klein beetje Duitse mentaliteit in onze kleine teen. Tot het laatste moment doorgaan, maar nee.....
Wanneer je er moet zijn, kom je niet op de afspraak.
Maar dan wel verschrikkelijk geirriteerd boos op hemzelf worden (of was dit vanuit de commentaar positie) Ik vond hem altijd zo heerlijk tot op het bot geirriteerd zijn over zijn eigen prestaties.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:48 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Henk Krol met commentaar als "de volgende ronde een makkelijke tegenstander en de weg ligt daarna helemaal open" en dan gewoon die volgende ronde niet eens halen
Die was ook wel heel erg hard voor zichzelfquote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:49 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Maar dan wel verschrikkelijk geirriteerd boos op hemzelf worden (of was dit vanuit de commentaar positie) Ik vond hem altijd zo heerlijk tot op het bot geirriteerd zijn over zijn eigen prestaties.
Bedankt voor de terechtzetting, ik weet de naam van die man nooit.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:48 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Henk Krol Grol met commentaar als "de volgende ronde een makkelijke tegenstander en de weg ligt daarna helemaal open" en dan gewoon die volgende ronde niet eens halen
En 4 wk's en 3 ek's.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:48 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Die Duitse mentaliteit heeft ook pas 6 medailles gewonnen....
Henk die in Tokio twee keer precies dezelfde fout maakte in de eerste ronde.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:48 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Henk Krol met commentaar als "de volgende ronde een makkelijke tegenstander en de weg ligt daarna helemaal open" en dan gewoon die volgende ronde niet eens halen
Dat wel natuurlijk, maar ik denk niet dat het echt positief voor hem uit pakte.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:49 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Maar dan wel verschrikkelijk geirriteerd boos op hemzelf worden (of was dit vanuit de commentaar positie) Ik vond hem altijd zo heerlijk tot op het bot geirriteerd zijn over zijn eigen prestaties.
Precies dat was ook mijn punt, leuk zo'n mentaliteit maar daar win je niet persee meer medailles meequote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Henk die in Tokio twee keer precies dezelfde fout maakte in de eerste ronde.
Ik moest ook editen... Krol, Grol, what's the differencequote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:50 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Bedankt voor de terechtzetting, ik weet de naam van die man nooit.
Tomato tomatoquote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:51 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Ik moest ook editen... Krol, Grol, what's the difference
Ik zeg niet dat wij 83mln inwoners moeten hebben, ik zeg dat we de mentaliteit van doorgaan tot het bittere einde moeten hebben. Zoals zij die kennen.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:49 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ah ja. De Duitse mentaliteit, 2 goud met 83 miljoen inwoners.
Ach, Red_85quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:56 schreef Red_85 het volgende:
dames 4 zonder ook een chokeshow. Britten komen er naast in de laatste 250
ah toch!quote:
Ze winnen Goud lieverd.quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:56 schreef Red_85 het volgende:
Haha jaquote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:56 schreef Red_85 het volgende:
Hou je bek joh, idioot. Gelijk gescheld.quote:
quote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha ja
Hou het maar bij NWS
Of nou ja, doe dat ook maar niet
Hahahahahahahahaquote:Op donderdag 1 augustus 2024 11:56 schreef Red_85 het volgende:
quote:
Ja nu wel een keer op het laatste ja. Met 150 meter kwamen de britten toch wel weer heel dichtbij.quote:
Misschien gewoon even rustig afwachten en niet gretig met je accuzuurarmpjes rondrennen met nog 250 meter te gaan?quote:Op donderdag 1 augustus 2024 12:00 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ja nu wel een keer op het laatste ja. Met 150 meter kwamen de britten toch wel weer heel dichtbij.
en gezien de chokeshow die de OS tot nu toe is voor NL, was het wel weer typisch geweest.
Zie post boven je.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |