Misschien iets beter dan San Marino en het Vaticaan.quote:Op woensdag 31 juli 2024 10:56 schreef Pistolero het volgende:
Is Nederland het allerslechtste jasjetrek land ter wereld?
Door wiequote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:41 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Ik heb mij laten vertellen morgen en donderdag medailleregen
Zul je net zien dat Nederland bij t roeien op koers voor goud ligt en dat ze dan net twee meter voor de finish op n ijsberg botsen, zou wel typisch zijnquote:
Minimaal 2 gouden medailles per dag tot en met zaterdag.quote:Op dinsdag 30 juli 2024 22:41 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Ik heb mij laten vertellen morgen en donderdag medailleregen
quote:Op woensdag 31 juli 2024 11:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Jezus zeg dat gehype
Nu hoop ik echt dat ze choken
Heel veel lezers voor een flutkrantjequote:Op woensdag 31 juli 2024 11:42 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dus omdat een of ander flutkrantje iets schrijft hoop jij dat sporters die hier jaren voor trainen choken?
Lekke bootquote:Op woensdag 31 juli 2024 11:37 schreef TLC het volgende:
[..]
Zul je net zien dat Nederland bij t roeien op koers voor goud ligt en dat ze dan net twee meter voor de finish op n ijsberg botsen, zou wel typisch zijn![]()
![]()
Blijven doneren. @de_boswachter @Hyaenidaequote:Op woensdag 31 juli 2024 12:08 schreef Nova het volgende:
[..]
Nederland heeft op dit moment (sinds mijn laatste update) al 45 medailles gewonnen tijdens de huidige Spelen. Dit aantal kan uiteraard veranderen naarmate meer evenementen plaatsvinden en er nieuwe medaillewinnaars worden gekroond.
Het is altijd spannend om te zien hoe goed Nederlandse atleten presteren in verschillende sportdisciplines! Heb je nog andere vragen over de Olympische Spelen of iets anders waarover we kunnen praten?
Daar hou ik je aan of andersquote:Op woensdag 31 juli 2024 12:12 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Heb op facebook gestaan. Eerste moet er nu aan komen
Drie jaar geleden ook gezienquote:Op woensdag 31 juli 2024 11:37 schreef TLC het volgende:
[..]
Zul je net zien dat Nederland bij t roeien op koers voor goud ligt en dat ze dan net twee meter voor de finish op n ijsberg botsen, zou wel typisch zijn![]()
![]()
Met de Nederlandse arrogantie denk ik juist dat de Heer ze gaat straffen dus geen goudquote:Op woensdag 31 juli 2024 12:16 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Als de Heer ons goed gezint is pakken we er nu 2 met roeien
Gelukkig bestaat die gek nietquote:Op woensdag 31 juli 2024 12:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Met de Nederlandse arrogantie denk ik juist dat de Heer ze gaat straffen dus geen goud
Wtfquote:Op woensdag 31 juli 2024 12:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gelukkig bestaat die gek niet
Blijf geloof houden, dit gaat goed komen.quote:Op woensdag 31 juli 2024 12:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Met de Nederlandse arrogantie denk ik juist dat de Heer ze gaat straffen dus geen goud
Wil je de persoonlijke levensovertuiging van mensen hier niet kwetsen?quote:Op woensdag 31 juli 2024 12:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gelukkig bestaat die gek niet
Ik denk lekke bandquote:Op woensdag 31 juli 2024 11:37 schreef TLC het volgende:
[..]
![]()
quote:
User die dit topic geopend heeft kan wel een paar weken van het forum weg worden gebonjourd.quote:
Juist wel. Gunde NL het goud vandaagquote:Op woensdag 31 juli 2024 12:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
God bestaat niet.
@:KingRoland
Nog maar 12 te gaan.quote:Op woensdag 31 juli 2024 12:34 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Uiteindelijk telt alleen GOUD! Als we maar genoeg goud winnen worden dit de BESTE spelen ooit voor Nederland.
Erg knap in een land waar overal kanalen zijn en het roeien door al het studentenbloed stroomtquote:Op woensdag 31 juli 2024 12:33 schreef Ferdii het volgende:
Azijnmodus: een medaille voor bootje varen is niet echt een prestatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |