Ik wil wel Thiam, dus gewoon Wallonië erbij, Brussels gewest mogen ze wel zelf houden want de Borlee's hoef ik niet.quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:09 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Ben het er wel mee eens dat het sportief maar ook politiek gezien best verstandig zou zijn om Vlaanderen en Nederland weer met elkaar te verenigen. Wallonië hoef ik er persoonlijk niet bij. Dan hebben we bijv. ook een Remco en Wout erbij bij het wielrennen.
Hoeveel medailles gaan we vanavond nog verspelen? Ik hoor dat we kans maken bij het turnen op de meerkamp? En bij het zwemmen? En nog brons bij het judo?
Helemaal niksquote:Op woensdag 31 juli 2024 12:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Blijven doneren. @:de_boswachter @:Hyaenidae
Wat heb je nu aan zo'n flut bot?
quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:31 schreef Scorpie het volgende:
Wat schrijven ze toch mooie VERHALEN deze spelen.
Fuck de medailles, geef ze allemaal maar een participatie award, want ze zijn allemaal heul bijzonder.
jasje trekquote:Op woensdag 31 juli 2024 18:14 schreef TornadoDK het volgende:
Sowieso geen geld meer naar judo, structurele falers en walgelijke sport om naar te kijken.
Of goed, is maar hoe je het bekijkt. Dit topic moet wel beetje blijven lopen.quote:Op woensdag 31 juli 2024 17:44 schreef DutchSL het volgende:
Het was een leuk half uur die opleving, maar sinds de laatste 10 meter van de roeidames gaat alles weer mis
1,7 miljoen voor een mat in een sporthalquote:Op woensdag 31 juli 2024 17:42 schreef Fok-it het volgende:
Laten we maar gewoon stoppen met de subsidie daarvoor. Zonder geld kan je ook wel de passieve judoka blijven uithangen
Ik ben echt benieuwd waar dat geld blijft. Roeien krijgt ongeveer even veel, en dat is best logisch.quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:11 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
1,7 miljoen voor een mat in een sporthalBlijven doneren.
Aantal medailles gaat iedere spelen omlaag, en deze spelen zal het wel op 0 blijven steken.
Al 2 Spelen stabiel qua medailles hoor!quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:11 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
1,7 miljoen voor een mat in een sporthalBlijven doneren.
Aantal medailles gaat iedere spelen omlaag, en deze spelen zal het wel op 0 blijven steken.
Zeilen en Baanwielrennen een stuk minder, met kneiterduur materiaal. Echt lachwekkend dat er nog altijd gekken zijn die dit blijven verdedigen.quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben echt benieuwd waar dat geld blijft. Roeien krijgt ongeveer even veel, en dat is best logisch.
Hier op FOK!?quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:14 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zeilen en Baanwielrennen een stuk minder, met kneiterduur materiaal. Echt lachwekkend dat er nog altijd gekken zijn die dit blijven verdedigen.
In de zakken van sportbestuurders, ongetwijfeld.quote:Op woensdag 31 juli 2024 19:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben echt benieuwd waar dat geld blijft. Roeien krijgt ongeveer even veel, en dat is best logisch.
Zeilen staat met stipt bovenaanquote:Op woensdag 31 juli 2024 19:14 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zeilen en Baanwielrennen een stuk minder, met kneiterduur materiaal. Echt lachwekkend dat er nog altijd gekken zijn die dit blijven verdedigen.
En bij het NOC*NSF blijkbaar, want het gaat al ruim een decennium zo.quote:
Nederlandse les met 3rr0rquote:Op woensdag 31 juli 2024 19:28 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Stipt op tijd, met stip is voor op de ranglijst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |