![rfp0qef.jpg]()
Welkom in de ESF-SC
De Slowchat van ESF, sinds 2017 ht topic voor al uw (non-)ESF-gerelateerde dagelijkse beslommeringen.Hier kan je kwijt wat je vanavond gaat eten, dat je ruzie hebt met de tante van de buurvrouw van je teckel, dat Gerard Joling een kwal is, Soundos de beste cabaretire is, wat je vakantieplannen zijn, wat er vanavond op tv komt, wat je favoriete ESF-liedje van dit jaar is, dat je bier op hebt (of wijn), wat je midden in de nacht kwijt moet, dat je jezelf een weinig subtiel naamtopic geeft, je slechtste grappen, hoe erg je spinnen haat, hoeveel meltdowns alles je bezorgd heeft, je laatste ervaring met afgelopen ESF, dat je niet wist dat Spock een broer heeft, dat je zenuwachtig bent omdat je kind op vakantie gaat, hoe harig jij het graag ziet, je aanschaf van een airfryer, waar pizza met ananas gewoon mag (

), dat jij een canvas met kerstboomprint stiekem ook nooit gezien hebt, dat je je vr het ontbijt al volpropt, dat je de verkeerde jas hebt meegenomen uit het caf, wanneer je de kerstverlichting uit het vet haalt, en dat je geen idee hebt wat je moet kopen voor vader/moeder/(groot)ouder/dag.
Haalt u hier uw tickets voor Doezepwa-utopia.
En uiteraard ook over serieuze zaken die je bezig houden of kwijt wilt. (En daar hoef je geen sorry voor te zeggen. Nee niet. Geen sorry. Hou op met gesorry. GEEN sorrrrry! ook geen sorrie.)
![cheer-crazy.gif]()
![Pw8cZk6.png]()
![DZOnCsT.png]()
![HyF4la3.gif]()

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Fuck the EBU
Ik was een keer een puzzelstukje kwijt en kon hem echt nergens vinden, totdat ik ging verhuizen. Nog steeds geen idee hoe hij op die plek was terechtgekomen waar we hem uiteindelijk vonden.
Ik raak vooral dingen "kwijt" waarvan ik denk dat ik ze nog heb, maar die ik allang een keer weg heb gedaan.
Ongenteresseerd maar toch aanwezig.
Arizona
Zeg maar Ariona
quote:
Op maandag 22 juli 2024 12:00 schreef BillDauterive het volgende:[..]
Nee

Ik raak eigenlijk nooit wat kwijt en vind het idee dat je zoiets grootst als een afstandsbediening kwijtraakt best vreemd. Hoe dan? Ligt die dan niet bovenop een kast?
Ik snap het ook niet, het is inderdaad niet een moertje ofzo
Dus ik denk inderdaad dat een Bermuda Driehoek het meest waarschijnlijke scenario is!
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Arizona
Zeg maar Ariona
Hij is terug!!!!
Waar lag hij? Nou, tussen de zijkant van de bank en de lamp en het erkerbankje geklemd. Dus zeg maar op 40 cm van de grond ingeklemd op een onzichtbare plek.
Volslagen idiote plek

Uiteraard amper 2 uur nadat ik een nieuwe AB had gekocht. Die truuk werkt nog altijd!
Als ik pas volgende week een nieuwe had gekocht, was ik de oude nu nog steeds kwijt!
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Moderator / KerstCrewQuizWinner maandag 22 juli 2024 @ 14:50:59
H_T
2733
quote:
Op maandag 22 juli 2024 14:44 schreef Arizona het volgende:Hij is terug!!!!
Waar lag hij? Nou, tussen de zijkant van de bank en de lamp en het erkerbankje geklemd. Dus zeg maar op 40 cm van de grond ingeklemd op een onzichtbare plek.
Volslagen idiote plek

Uiteraard amper 2 uur nadat ik een nieuwe AB had gekocht. Die truuk werkt nog altijd!
Als ik pas volgende week een nieuwe had gekocht, was ik de oude nu nog steeds kwijt!
Jaaaaaa gevonden

Welkom terug afstandsbediening!
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Arizona
Zeg maar Ariona
quote:
Op maandag 22 juli 2024 14:51 schreef H_T het volgende:[..]
Jawel, maar ik heb geen erkerbankje die hem op kan vangen

Het risico op kwijtraken is wel een reden dat ik voor redelijk goedkope oortjes ben gegaan de vorige keer. Als ik die dan verlies (bijvoorbeeld in de trein) is het niet zo erg

Ik heb ook goedkope oortjes, ze komen uit een kerstpakket
Maar ze passen me verrassend goed (veel oortjee zitten me niet goed en/of gaan al snel pijn doen) en het geluid is heel acceptabel!
Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
Mijn oortjes zitten nog ouderwets met een draadje vast. Vind ik wel zo prettig.
En over de dingen die we vandaag zijn gaan doen. We hebben boodschappen gedaan. We waren rond 15:15 terug op de camping. Toen moesten we nog gaan lunchen.

Intussen 16 uur en dus gaan e vandaag niks meer doen. Ik heb mijn DS er maar weer bijgepakt en gaan nog wat Catan spelen.
We hebben nu alvast afgesproken dat we morgen naar Luxemburg-stad gaan met het OV. Dus dan vroeger eruit dan de laatste dagen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Redefine
Ignorance is bliss
quote:
Op maandag 22 juli 2024 16:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:Mijn oortjes zitten nog ouderwets met een draadje vast. Vind ik wel zo prettig.
En over de dingen die we vandaag zijn gaan doen. We hebben boodschappen gedaan. We waren rond 15:15 terug op de camping. Toen moesten we nog gaan lunchen.

Intussen 16 uur en dus gaan e vandaag niks meer doen. Ik heb mijn DS er maar weer bijgepakt en gaan nog wat Catan spelen.
We hebben nu alvast afgesproken dat we morgen naar Luxemburg-stad gaan met het OV. Dus dan vroeger eruit dan de laatste dagen.

Bij de meeste mensen zitten de oortjes gewoon vast aan het hoofd. Maar als het bij jou met een draadje werkt ook goed.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel hl snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Redefine
Ignorance is bliss
quote:
Op maandag 22 juli 2024 17:44 schreef H_T het volgende:@:Em31 Vanaf donderdag heeft de Lidl weer Spaanse week dus dan kan je je gebakvoorraad weer aanvullen

Ah. Dan kun je weer het typisch Spaanse pasteis de nata kopen.
Mensen vinden wel hl snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
GeorgeM
1963-2016
quote:
Ik vind deze wat minder, heeft niet zo’n ziel zoals mijn favoriet Ovunque Sarai of Tu No
Maar wat hou ik van zijn stem
Vind hem er wel verlopen uitzien, jammer wel.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Redefine
Ignorance is bliss
quote:
Ik denk dat je dan bij Suzan en Freek moet zijn.
Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
quote:
Waarom ligt Jon nog in bed terwijl de zon al zo hoog staat?
Fuck the EBU.
Troel
scherp en bot
quote:
Lekker, doe mij maar zo'n bananensoes.
Gefeliciteerd!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
De Sahara is zonder meer erg droog.
Arizona
Zeg maar Ariona
quote:
Dat hoop ik ook niet. We hebben het wel met creditcard besteld, dan is het in ieder geval verzekerd…
Gefeliciteerd
@Arizona!!
Ik heb zo weer een telefonisch afspraak met dame van het UWV. Dat wordt vast een groot succes.
quote:
Ze belde stipt om 14:00, dus helemaal prima. Ze vond dat ik goed bezig ben, en ze hoopt dat ik een baan weet te vinden voor m'n WW afloopt.
Dat hoop ik ook.
Arizona
Zeg maar Ariona
quote:
Op dinsdag 23 juli 2024 15:15 schreef H_T het volgende:[..]
Ik verwacht een pakketje dat een week geleden voor het laatst is gesignaleerd op fietsafstand van mijn huis. Geen idee waar het nu is

Ik heb betaald met creditcard dus wat dat betreft hoef ik me geen zorgen te maken, maar er zit ook een hartstikke leuke mok bij die als cadeautje bedoeld is. Zou wel jammer zijn als dat nu niet doorgaat
Die is de Bermuda Driehoek ingefietst dan
Uiteindelijk komen dat soort dingen altijd wel goed inderdaad, maar je hebt er weel zo veel gedoe mee. Ik hoop dus ook dat mijn kado gewoon nog vandaag komt. Sowieso wel leuk als je je verjaardagskado op je verjaardag krijgt
Arizona
Zeg maar Ariona
quote:
Op dinsdag 23 juli 2024 15:22 schreef H_T het volgende:[..]
Dat zou mooi zijn

Mijn cadeau is bedoeld voor Sinterklaas (scheelt veel stress als je verspreid over het jaar af en toe wat koopt in plaats van alles in november) dus als er een oplossing komt binnen vier maanden is dat prima op tijd

Hij is er hoor
Arizona
Zeg maar Ariona
quote:
Er komt straks bezoek, we eten hapjes
Zaterdag gaan we voor mijn verjaardag uit eten naar een restaurant met heel goede vleesgerechten
quote:
Tot de eerste week van oktober.
Arizona
Zeg maar Ariona
quote:
Wij hadden juist heel veel vlees, ik had een warme smulpan van de slager

(met gehaktballetjes, kipspiesjes, grillworst etc)
Dus ik heb jouw gebrek aan vlees gecompenseerd, de wereld is nog in evenwicht
Moderator / KerstCrewQuizWinner dinsdag 23 juli 2024 @ 21:28:35
H_T
2733
quote:
Op dinsdag 23 juli 2024 21:24 schreef Arizona het volgende:[..]
Wij hadden juist heel veel vlees, ik had een warme smulpan van de slager

(met gehaktballetjes, kipspiesjes, grillworst etc)
Dus ik heb jouw gebrek aan vlees gecompenseerd, de wereld is nog in evenwicht

Dank je wel dat je voor mij covert

Ik moet de anticonsumptie van Meke al voor mijn rekenening nemen, dus ik ben bekaf
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Koen66
Sweet Lake City
Troel
scherp en bot
quote:
Ja een of andere vaagheid
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
quote:
Functie als maatschappelijk werker in een ziekenhuis of revalidatiecentrum. Ik kom uit de ouderenzorg, dus dat kan ook, al wil ik nu eigenlijk wel echt van doelgroep veranderen.
Goedemorgen!
Ik heb vandaag een sollicitatiegesprek.
Troel
scherp en bot
quote:
Succes!! Ik hoop dat men beseft hoe veel te weinig maatschappelijk werkers er rond lopen in ziekenhuis/revalidatiecentra en dat ze je aannemen. Mijn ervaring is dat mensen gewoon aan hun lot overgelaten worden, helaas.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
quote:
Op woensdag 24 juli 2024 09:16 schreef Troel het volgende:Ik heb een behoorlijke kutnacht gehad. Het spookte weer eens in mijn hoofd en de wind wilde niet gaan liggen.
Same
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
quote:
Op woensdag 24 juli 2024 09:23 schreef Troel het volgende:[..]
Succes!! Ik hoop dat men beseft hoe veel te weinig maatschappelijk werkers er rond lopen in ziekenhuis/revalidatiecentra en dat ze je aannemen. Mijn ervaring is dat mensen gewoon aan hun lot overgelaten worden, helaas.
Dank je! Dit is voor een functie in de ouderenzorg. Na ruim een half jaar kan ik niet meer al te kritisch zijn waar ik op reageer.
Gefeliciteerd
@Arizona
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Troel
scherp en bot
quote:
Op woensdag 24 juli 2024 09:27 schreef Cyan9 het volgende:[..]
Dank je! Dit is voor een functie in de ouderenzorg. Na ruim een half jaar kan ik niet meer al te kritisch zijn waar ik op reageer.
Ik snap je. Daar heb ik zelf geen ervarignen mee, maar ik kan me zo voorstellen dat ze je daar eigenlijk ook heel hard nodig hebben.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Koen66
Sweet Lake City
quote:
Een of andere agressieve eencellige
Same shit, different day
SC hopper present
Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
quote:
Op woensdag 24 juli 2024 11:01 schreef NailQueen het volgende:[..]
Dit zeg ik altijd wanneer ik op kantoor de koffie langs breng. Maar niemand die de reference snapt

Misschien moet het eens laten vallen zodat ze het begrijpen.
Hoe kunnen ze dat nou niet snappen.
Fuck the EBU.
AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
Van onze wasmachine is waarschijnlijk een bepaald onderdeel versleten en zou vervangen moeten worden. Alleen dat ding is bijna 10 jaar oud. Dus nu maar afwegen of de voorrijkosten en reparatie nog de moeite waard gaat zijn. Of dat we een nieuwe, en dus een meer energiezuinig exemplaar gaan kopen.
#burgelijkheid
Op
donderdag 22 april 2021 18:05 schreef
letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
quote:
Op woensdag 24 juli 2024 13:01 schreef AgnesGru het volgende:Van onze wasmachine is waarschijnlijk een bepaald onderdeel versleten en zou vervangen moeten worden. Alleen dat ding is bijna 10 jaar oud. Dus nu maar afwegen of de voorrijkosten en reparatie nog de moeite waard gaat zijn. Of dat we een nieuwe, en dus een meer energiezuinig exemplaar gaan kopen.
#burgelijkheid
Hoeveel kost het om reparatie uit te voeren. Als dat niet groot verschil is met nieuwe wasmachine kopen, dan zou ik kiezen voor nieuwe wasmachine kopen.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Troel
scherp en bot
quote:
Op woensdag 24 juli 2024 13:01 schreef AgnesGru het volgende:Van onze wasmachine is waarschijnlijk een bepaald onderdeel versleten en zou vervangen moeten worden. Alleen dat ding is bijna 10 jaar oud. Dus nu maar afwegen of de voorrijkosten en reparatie nog de moeite waard gaat zijn. Of dat we een nieuwe, en dus een meer energiezuinig exemplaar gaan kopen.
#burgelijkheid
Tja, ligt ook aan de kwaliteit van de machine zeg maar. Als je een goede
Miele met veel functies hebt staan, dan kan het mogelijk uit, waar het bij een simpele
Indesit waarschijnlijk net zo duur wordt als een nieuwe.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Nou, ik ben er weer. Kan niet zo goed inschatten hoe dat ging.
quote:
Het is precies hetzelfde als wat ik zes jaar gedaan heb, dus ik heb wel een beetje m'n twijfels.
Troel
scherp en bot
quote:
Dat is ook kut

Hier lig ik een beetje in de clinch met de verkoper van de telefoon van mijn oudste. Ter reparatie opgestuurd, maar ze hebben niets gerepareerd. Mag ik hem nu weer terug gaan sturen. Dus nu even aan het overleggen met
bol.com wat te doen (via 1 van hun partners gekocht)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Heb al bericht, ik ben het niet geworden.
Er was een interne kandidaat.
Redefine
Ignorance is bliss
quote:
Heette ze Kamala?
quote:
Maar ook even serieus

Dat is balen

Heb je nog andere sollicitaties lopen?
quote:
Nu weer even niks, dus dat wordt weer op de uitkijk staan naar de volgende vacature.
Goed zo H_T! Ik ben trots op je.
Redefine
Ignorance is bliss
quote:
Hopelijk komt er snel wat voorbij.
AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
Mijn pakketje is inderdaad retour naar de webshop gegaan. Door een verhindering onderweg.
Moet dus een nieuwe bestelling plaatsen.
Op
donderdag 22 april 2021 18:05 schreef
letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
quote:
Op donderdag 25 juli 2024 11:05 schreef AgnesGru het volgende:Mijn pakketje is inderdaad retour naar de webshop gegaan.
Door een verhindering onderweg. Moet dus een nieuwe bestelling plaatsen.
Dat excuus heb ik nog nooit voorbij horen komen.
Fuck the EBU.
usagi414
Subete ga ongakudesu
quote:
Dit topic is groot genoeg. Er kan morgen best nog een jarige bij.
Life is what happens to you while you're busy making other plans
quote:
Zo voelt het wel een beetje.
Als we nou een beetje doorposten, dan kunnen we
@usagi414 ook nog een naam topic geven.

Gefeliciteerd!!
Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
quote:
Gefeliciteerd aan je ouders.
Fuck the EBU.
Redefine
Ignorance is bliss
quote:
Op donderdag 25 juli 2024 14:33 schreef usagi414 het volgende:Bij de opening van de olympische spelen morgen gaan we wat bekende gezichten zien.
Slimane, Barbara Pravi en Celine Dion in duet met Lady Gaga.
Wie zijn deze mensen?
quote:
Lever je ESF lidmaatschap maar in.
Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
quote:
Ik denk een stelletje b-artiesten uit Frankrijk.
Fuck the EBU.
usagi414
Subete ga ongakudesu
quote:
Gelukkig voor
@Redefine komt (volgens de geruchten) Gojira ook. In een samenwerking met operazangeres Marina Viotti.
Life is what happens to you while you're busy making other plans
Redefine
Ignorance is bliss
quote:
Dat moet haast wel.
Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
Goedemorgen mensen.
Tijd om op te staan en naar werk te gaan. Het is immers weer vrijdag, de mooiste dag van de week.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
ik ben bang
Do what you love, love what you do!
Redefine
Ignorance is bliss
quote:
@Strani al een tijd niet gezien, dus wie weet.
Goedemorgen!
Ik heb weer eens een Netflix aanbeveling, voor als je zin hebt in een "historische" miniserie waar je lekker om kan lachen: The Decameron. Heb het gisteravond in n ruk uitgekeken, echt heel leuk.
Straks kip piri piri opeten
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Arizona
Zeg maar Ariona
quote:
Op vrijdag 26 juli 2024 11:25 schreef Cyan9 het volgende:Goedemorgen!
Ik heb weer eens een Netflix aanbeveling, voor als je zin hebt in een "historische" miniserie waar je lekker om kan lachen: The Decameron. Heb het gisteravond in n ruk uitgekeken, echt heel leuk.
Oe die lijkt me wel wat!
Als ik de samenvatting lees, lijkt het op het verhaal van Het masker van de rode dood van Edgar Allen Poe en daar hou ik van
Arizona
Zeg maar Ariona
quote:
Vanwaar deze subtiele wakker-maak-poging? Ik had het bijna gemist, ik was BIJNA niet wakker geworden
quote:
Op vrijdag 26 juli 2024 05:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vandaag wordt het een regenachtige dag hier, dus besloten om naar het Henri Tudor museum te gaan. Dat is een museum over elektriciteit en accu's.
Mocht het nog een keer slecht weer zijn en je bent geinteresseerd in WO2, dan kan ik je het oorlogsmuseum in Bastogne in Belgi ook aanraden. Weet niet waar in Luxemburg jullie zitten. Wij zijn daar een keer geweest toen we in de Belgische Ardennen op vakantie waren.
Troel
scherp en bot
quote:
Ah ja, dat is wel balen, zeker als je speciaal daarvoor ging!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
quote:
Op vrijdag 26 juli 2024 13:50 schreef Arizona het volgende:[..]
Vanwaar deze subtiele wakker-maak-poging? Ik had het bijna gemist, ik was BIJNA niet wakker geworden

[..]
Mocht het nog een keer slecht weer zijn en je bent geinteresseerd in WO2, dan kan ik je het oorlogsmuseum in Bastogne in Belgi ook aanraden. Weet niet waar in Luxemburg jullie zitten. Wij zijn daar een keer geweest toen we in de Belgische Ardennen op vakantie waren.
We zitten aan de Duitse grens. En op zich ben ik daar wel in genteresseerd, maar de rest niet zo.
Fuck the EBU.
Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
quote:
Vast wel. Maar ik drink geen bier.
Fuck the EBU.
Vanavond treden op steenworp van mijn huis Joost n Gustaph op. In Leuven op de Oude Markt om precies te zijn. Wij zijn nog in Oostenrijk, dus het zal wel zonder ons zijn.
Hier is alles trouwens prima. Het is bijzonder warm, maar in de bergen is het goed te doen. Ik heb een paar dagen terug wel mijn tas in een bergrivier laten vallen, met onder meer mijn portemonnee en telefoon erin, dat was even wat minder handig. En daarna moest ik er zelf ook in, om te voorkomen dat die naar de Zwarte Zee zou stromen. Gelukkig overleefde de telefoon dit avontuur, en het briefgeld is ook weer droog gefhnd. Alleen de koekjes kwamen er als pennywafelsoep uit. En ikzelf had dus een nat pak.
Laat ik ook eens meekijken met de openingsceremonie.
Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
quote:
Daar ligt toch al genoeg.
Fuck the EBU.
Ah de vlaggenparade
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
quote:
Die had om 13:30 en 17:00 uur kunnen bekijken
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Arizona
Zeg maar Ariona
quote:
Jagraag
quote:
Op vrijdag 26 juli 2024 19:08 schreef Fred_B het volgende:Hier is alles trouwens prima. Het is bijzonder warm, maar in de bergen is het goed te doen. Ik heb een paar dagen terug wel mijn tas in een bergrivier laten vallen, met onder meer mijn portemonnee en telefoon erin, dat was even wat minder handig. En daarna moest ik er zelf ook in, om te voorkomen dat die naar de Zwarte Zee zou stromen. Gelukkig overleefde de telefoon dit avontuur, en het briefgeld is ook weer droog gefhnd. Alleen de koekjes kwamen er als pennywafelsoep uit. En ikzelf had dus een nat pak.
Hoe had je dat nou?
Kon je de rivier wel veilig in?
Gelukkig maar dat jij en de spullen weer veilig op het droge zijn
quote:
Je hebt niks gemist
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
Koen66
Sweet Lake City
quote:
Dit dus, wel een tv hier waar ik nu zit maar er werd Netflix gekeken
Same shit, different day
SC hopper present
Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
quote:
Zondag wellicht de race ook live missen.
Fuck the EBU.
Roger_Epiales
En dan zit je zo aan het eind van een topic.
Feel free to insult me.
Roger_Epiales
Wat doe je dan, wachten of vullen?
Feel free to insult me.
quote:
Je lijkt Nattekat wel
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak