Ja is nog wel wat anders leuks, maar losse kaartjes voor qotsa waren zo duur dat we maar voor een festival-dagje zijn gegaan. Kan me ook wel vermaken met rise against, the offspring en electric callboy, maar hoop ook nog wel op een goede vervanging.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 15:24 schreef Troel het volgende:
[..]
Ah ja, dat is wel balen, zeker als je speciaal daarvoor ging!
Jammer! maar het is nog steeds een lekkere line-up. Chalk, Fat Dog, The Offspring, Electric Callboy, The Haunted Youthquote:Op vrijdag 26 juli 2024 15:22 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik had een kaartje voor Pukkelpop zondag, voor Queens of the stone Age. Die komen niet meer, want de zanger is ziek.
Ha ja idd. Ze zijn wel op zoek naar een vervanger. Lowlands heeft justice, voor Pukkelpop hoop ik op Brutus. Of misschien Joost Klein, heeft ook een weekendje vrij.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 15:41 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Jammer! maar het is nog steeds een lekkere line-up. Chalk, Fat Dog, The Offspring, Electric Callboy, The Haunted Youth
Komt er nog een vervanger of is dat nog niet duidelijk?
Ah, duidelijk. Ken je Chalk? Aanrader. Ken je Fat Dog? Ik hoorde van de week hun nieuwe single en heb die nu een paar keer op repeat staanquote:Op vrijdag 26 juli 2024 15:40 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja is nog wel wat anders leuks, maar losse kaartjes voor qotsa waren zo duur dat we maar voor een festival-dagje zijn gegaan. Kan me ook wel vermaken met rise against, the offspring en electric callboy, maar hoop ook nog wel op een goede vervanging.
We zitten aan de Duitse grens. En op zich ben ik daar wel in geïnteresseerd, maar de rest niet zo.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 13:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Vanwaar deze subtiele wakker-maak-poging? Ik had het bijna gemist, ik was BIJNA niet wakker geworden
[..]
Mocht het nog een keer slecht weer zijn en je bent geinteresseerd in WO2, dan kan ik je het oorlogsmuseum in Bastogne in België ook aanraden. Weet niet waar in Luxemburg jullie zitten. Wij zijn daar een keer geweest toen we in de Belgische Ardennen op vakantie waren.
Hebben ze daar een beetje lekkere biertjes?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het Tudor museum is trouwens best klein, dus daarna nog naar aquarium gereden in Wasserbillig en vervolgens naar Grevenmacher gereden en daar een terrasje gepakt.
Tudor heeft een eigen museum??quote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het Tudor museum is trouwens best klein, dus daarna nog naar aquarium gereden in Wasserbillig en vervolgens naar Grevenmacher gereden en daar een terrasje gepakt.
Vast wel. Maar ik drink geen bier.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 17:18 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hebben ze daar een beetje lekkere biertjes?
Ja.quote:
Ja Chalk laatst gezien, dat was tof.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 15:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ah, duidelijk. Ken je Chalk? Aanrader. Ken je Fat Dog? Ik hoorde van de week hun nieuwe single en heb die nu een paar keer op repeat staan
edit: Of wacht. Jij hebt Chalk laatst nog gezien zei je![]()
Ik heb nog steeds een beetje trauma van vlaggenparade en openingen.quote:
Echte cultuur! Supergabber!quote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:06 schreef NailQueen het volgende:
Ik was 29 jaar oud toen ik er achter kwam dat SuperGabber de muziek van de Cancan gebruikt
Dat deuntje kwam ik altijd bekend voor maar kon het nooit plaatsen
Die had om 13:30 en 17:00 uur kunnen bekijkenquote:
Ja, ik dacht weer eens wat anders.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 13:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Vanwaar deze subtiele wakker-maak-poging? Ik had het bijna gemist, ik was BIJNA niet wakker geworden
Ze zeggen er ook niets over, dus ik vrees er een beetje voor.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:20 schreef sportfreak het volgende:
We zijn bij de N en nog geen Nederland![]()
Diskwalificatie?
F*ck de EBU het IOC.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ze zeggen er ook niets over, dus ik vrees er een beetje voor.
Wat jammer!
Jagraagquote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, ik dacht weer eens wat anders.![]()
Maandag dan maar gewoon weer Jo met de banjo en Lien met de mandoline doen?
Hoe had je dat nou?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:08 schreef Fred_B het volgende:
Hier is alles trouwens prima. Het is bijzonder warm, maar in de bergen is het goed te doen. Ik heb een paar dagen terug wel mijn tas in een bergrivier laten vallen, met onder meer mijn portemonnee en telefoon erin, dat was even wat minder handig. En daarna moest ik er zelf ook in, om te voorkomen dat die naar de Zwarte Zee zou stromen. Gelukkig overleefde de telefoon dit avontuur, en het briefgeld is ook weer droog geföhnd. Alleen de koekjes kwamen er als pennywafelsoep uit. En ikzelf had dus een nat pak.
Je hebt niks gemistquote:Op vrijdag 26 juli 2024 23:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh ja, openingsceremonie was vandaag. Als ik thuis was, had ik wel gekeken.
Dit dus, wel een tv hier waar ik nu zit maar er werd Netflix gekekenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 23:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Je hebt best wat gemist!quote:Op vrijdag 26 juli 2024 23:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zondag wellicht de race ook live missen.quote:
Jullie moeten elkaar natuurlijk niet tegen gasn spreken, want dan weet ik het niet meer.quote:
Je hebt Serhat en Celine Dion gemist.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 23:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Je hebt verdronken Minions gemist. Ze zijn allemaal doodquote:Op zaterdag 27 juli 2024 00:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jullie moeten elkaar natuurlijk niet tegen gasn spreken, want dan weet ik het niet meer.
In mijn herinnering waren die witte broekjes veel te strak om wat dan ook te kunnen bevatten, dus dit neem ik met een korreltje zout.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 00:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Je hebt verdronken Minions gemist. Ze zijn allemaal dood
En een blauwe smurf met een balzak.
Je moest zelf de rivier in om te voorkomen dat die naar de zwarte zee zou stromen?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:08 schreef Fred_B het volgende:
Ik heb een paar dagen terug wel mijn tas in een bergrivier laten vallen, met onder meer mijn portemonnee en telefoon erin, dat was even wat minder handig. En daarna moest ik er zelf ook in, om te voorkomen dat die naar de Zwarte Zee zou stromen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |