Voor Roger?quote:
Altijd weer die bankhangjeugdquote:Op donderdag 25 juli 2024 23:32 schreef H_T het volgende:
[..]
Tuig is het! Comfortabel maar niet te vertrouwen!
@Strani al een tijd niet gezien, dus wie weet.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 06:56 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik ga vandaag maar eens even onder mn bank kijken, wie weet wat er allemaal ligt.
quote:Op vrijdag 26 juli 2024 07:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
@:Strani al een tijd niet gezien, dus wie weet.
De serie All Stars claimde altijd dat het zaterdag was. Ik sta denk ik aan jouw kantquote:Op vrijdag 26 juli 2024 04:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
Goedemorgen mensen.
Tijd om op te staan en naar werk te gaan. Het is immers weer vrijdag, de mooiste dag van de week.
Heel goed van jou!quote:Op vrijdag 26 juli 2024 10:48 schreef H_T het volgende:
Ik heb vandaag voor het eerst dit jaar Picnic laten komen en heel vriendelijk aangeboden dat ik de boodschappen de laatste trap zelf wel zou dragen, nadat de bezorger tientallen blikken en andere zware spullen al drie hogere trappen op had gesleept. Schappelijk van mij he?
Ik ben dan ook heel trots op mezelfquote:
Het voordeel van zaterdag is dat je dag niet begint met werk, wat het voor veel mensen op vrijdag natuurlijk wel doetquote:Op vrijdag 26 juli 2024 08:26 schreef H_T het volgende:
[..]
De serie All Stars claimde altijd dat het zaterdag was. Ik sta denk ik aan jouw kant
Oe die lijkt me wel wat!quote:Op vrijdag 26 juli 2024 11:25 schreef Cyan9 het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb weer eens een Netflix aanbeveling, voor als je zin hebt in een "historische" miniserie waar je lekker om kan lachen: The Decameron. Heb het gisteravond in één ruk uitgekeken, echt heel leuk.
Vanwaar deze subtiele wakker-maak-poging? Ik had het bijna gemist, ik was BIJNA niet wakker gewordenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 04:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
Goedemorgen mensen.
Tijd om op te staan en naar werk te gaan. Het is immers weer vrijdag, de mooiste dag van de week.
Mocht het nog een keer slecht weer zijn en je bent geinteresseerd in WO2, dan kan ik je het oorlogsmuseum in Bastogne in België ook aanraden. Weet niet waar in Luxemburg jullie zitten. Wij zijn daar een keer geweest toen we in de Belgische Ardennen op vakantie waren.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 05:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Vandaag wordt het een regenachtige dag hier, dus besloten om naar het Henri Tudor museum te gaan. Dat is een museum over elektriciteit en accu's.
Ah ja, dat is wel balen, zeker als je speciaal daarvoor ging!quote:Op vrijdag 26 juli 2024 15:22 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik had een kaartje voor Pukkelpop zondag, voor Queens of the stone Age. Die komen niet meer, want de zanger is ziek.
Balenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 15:22 schreef egeltje1985 het volgende:
Ik had een kaartje voor Pukkelpop zondag, voor Queens of the stone Age. Die komen niet meer, want de zanger is ziek.
Wel al vaker gezien, maar dat is wel 15 jaar geleden. Hopelijk wordt ie weer beter en kunnen we het later inhalen.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 15:29 schreef zorro28 het volgende:
[..]
BalenHeb je ze al vaker gezien of zou dit de eerste keer zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |