Ze zeggen er ook niets over, dus ik vrees er een beetje voor.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:20 schreef sportfreak het volgende:
We zijn bij de N en nog geen Nederland![]()
Diskwalificatie?
F*ck de EBU het IOC.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 21:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ze zeggen er ook niets over, dus ik vrees er een beetje voor.
Wat jammer!
Jagraagquote:Op vrijdag 26 juli 2024 20:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, ik dacht weer eens wat anders.![]()
Maandag dan maar gewoon weer Jo met de banjo en Lien met de mandoline doen?
Hoe had je dat nou?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:08 schreef Fred_B het volgende:
Hier is alles trouwens prima. Het is bijzonder warm, maar in de bergen is het goed te doen. Ik heb een paar dagen terug wel mijn tas in een bergrivier laten vallen, met onder meer mijn portemonnee en telefoon erin, dat was even wat minder handig. En daarna moest ik er zelf ook in, om te voorkomen dat die naar de Zwarte Zee zou stromen. Gelukkig overleefde de telefoon dit avontuur, en het briefgeld is ook weer droog geföhnd. Alleen de koekjes kwamen er als pennywafelsoep uit. En ikzelf had dus een nat pak.
Je hebt niks gemistquote:Op vrijdag 26 juli 2024 23:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh ja, openingsceremonie was vandaag. Als ik thuis was, had ik wel gekeken.
Dit dus, wel een tv hier waar ik nu zit maar er werd Netflix gekekenquote:Op vrijdag 26 juli 2024 23:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Je hebt best wat gemist!quote:Op vrijdag 26 juli 2024 23:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zondag wellicht de race ook live missen.quote:
Jullie moeten elkaar natuurlijk niet tegen gasn spreken, want dan weet ik het niet meer.quote:
Je hebt Serhat en Celine Dion gemist.quote:Op vrijdag 26 juli 2024 23:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Je hebt verdronken Minions gemist. Ze zijn allemaal doodquote:Op zaterdag 27 juli 2024 00:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Jullie moeten elkaar natuurlijk niet tegen gasn spreken, want dan weet ik het niet meer.
In mijn herinnering waren die witte broekjes veel te strak om wat dan ook te kunnen bevatten, dus dit neem ik met een korreltje zout.quote:Op zaterdag 27 juli 2024 00:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Je hebt verdronken Minions gemist. Ze zijn allemaal dood
En een blauwe smurf met een balzak.
Je moest zelf de rivier in om te voorkomen dat die naar de zwarte zee zou stromen?quote:Op vrijdag 26 juli 2024 19:08 schreef Fred_B het volgende:
Ik heb een paar dagen terug wel mijn tas in een bergrivier laten vallen, met onder meer mijn portemonnee en telefoon erin, dat was even wat minder handig. En daarna moest ik er zelf ook in, om te voorkomen dat die naar de Zwarte Zee zou stromen.
Je lijkt Nattekat welquote:Op zaterdag 27 juli 2024 00:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zondag wellicht de race ook live missen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |