Het is precies hetzelfde als wat ik zes jaar gedaan heb, dus ik heb wel een beetje m'n twijfels.quote:
Dat is alvast een goed beginquote:
Nu de status ineens is aangepast naar retour verzonden naar verzender wel jaquote:
Ow, dat vind ik ook altijd zo lastigquote:Op woensdag 24 juli 2024 15:52 schreef Cyan9 het volgende:
Nou, ik ben er weer. Kan niet zo goed inschatten hoe dat ging.
Dat is ook kutquote:Op woensdag 24 juli 2024 16:09 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Nu de status ineens is aangepast naar retour verzonden naar verzender wel ja
Jammer! Als er een interne kandidaat is, leg je het al snel af.quote:Op woensdag 24 juli 2024 17:14 schreef Cyan9 het volgende:
Heb al bericht, ik ben het niet geworden.
Er was een interne kandidaat.
Heette ze Kamala?quote:Op woensdag 24 juli 2024 17:14 schreef Cyan9 het volgende:
Heette ze Kamala?quote:Op woensdag 24 juli 2024 17:14 schreef Cyan9 het volgende:
Maar ook even serieusquote:Op woensdag 24 juli 2024 17:14 schreef Cyan9 het volgende:
Alles voor de schijn van onafhankelijkheid!quote:Op woensdag 24 juli 2024 17:14 schreef Cyan9 het volgende:
Jammerquote:Op woensdag 24 juli 2024 17:14 schreef Cyan9 het volgende:
Nu weer even niks, dus dat wordt weer op de uitkijk staan naar de volgende vacature.quote:Op woensdag 24 juli 2024 17:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar ook even serieusDat is balen
Heb je nog andere sollicitaties lopen?
Hopelijk komt er snel wat voorbij.quote:Op woensdag 24 juli 2024 19:24 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nu weer even niks, dus dat wordt weer op de uitkijk staan naar de volgende vacature.
Zeer waarschijnlijk komt er morgen wel een eind aan overigensquote:
Ik heb vandaag en gisteren vlees gegeten, ga dat vrijdag niet doen en misschien morgen ook wel nietquote:Op woensdag 24 juli 2024 19:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Zeer waarschijnlijk komt er morgen wel een eind aan overigens
Goed voor haar! Fijn dat het weer kanquote:Op woensdag 24 juli 2024 21:38 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Celine Dion schijnt na jaren weer een optreden te doen!
Weet ik nog niet.quote:Op woensdag 24 juli 2024 14:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hoeveel kost het om reparatie uit te voeren. Als dat niet groot verschil is met nieuwe wasmachine kopen, dan zou ik kiezen voor nieuwe wasmachine kopen.
Ik dacht dat Celine de laatste fakkeldrager werd. Maar dit is ook indrukwekkend.quote:Op woensdag 24 juli 2024 21:38 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Celine Dion schijnt na jaren weer een optreden te doen!
Oh ja. Jammer. Ben je eigenlijk voor niks gekomen.quote:Op woensdag 24 juli 2024 17:14 schreef Cyan9 het volgende:
Ja, dat inderdaad.quote:Op woensdag 24 juli 2024 18:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Alles voor de schijn van onafhankelijkheid!
Werksequote:Op donderdag 25 juli 2024 04:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
@:cyan8 typen ipv @:cyan9
Nee hoor, ik ben helemaal wakker. Kijk maar uit collega's, ik kom eraan.
Waarom nou weerquote:
Is zeker zo. Wij hebben een Zanussi. Waarschijnlijk zijn de lagers versleten. Straks maar even kijken of we daar een prijsindicatie voor kunnen vinden.quote:Op woensdag 24 juli 2024 14:55 schreef Troel het volgende:
[..]
Tja, ligt ook aan de kwaliteit van de machine zeg maar. Als je een goede Miele met veel functies hebt staan, dan kan het mogelijk uit, waar het bij een simpele Indesit waarschijnlijk net zo duur wordt als een nieuwe.
quote:
Als ie de kan zo vast heeft zal de koffie niet heel heet meer zijnquote:
Schotelt Roger ons nu koude/lauwe koffie voor.quote:Op donderdag 25 juli 2024 08:46 schreef H_T het volgende:
[..]
Als ie de kan zo vast heeft zal de koffie niet heel heet meer zijn
Gezellig ook, met die lachende koeken erbijquote:Op donderdag 25 juli 2024 09:36 schreef usagi414 het volgende:
Vandaag maar even geen gebak maar een lekker koekje bij de thee of de inmiddels lauwe koffie.
[ afbeelding ]
Mmm, lekker.quote:Op donderdag 25 juli 2024 09:36 schreef usagi414 het volgende:
Vandaag maar even geen gebak maar een lekker koekje bij de thee of de inmiddels lauwe koffie.
[ afbeelding ]
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 25 juli 2024 09:36 schreef usagi414 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat excuus heb ik nog nooit voorbij horen komen.quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:05 schreef AgnesGru het volgende:
Mijn pakketje is inderdaad retour naar de webshop gegaan. Door een verhindering onderweg.
Moet dus een nieuwe bestelling plaatsen.
Dit topic is groot genoeg. Er kan morgen best nog een jarige bij.quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:01 schreef BillDauterive het volgende:
Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag @:usagi414!
Oei, past dat nog in het topic?
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 25 juli 2024 11:40 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Dit topic is groot genoeg. Er kan morgen best nog een jarige bij.
Zo voelt het wel een beetje.quote:Op woensdag 24 juli 2024 23:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja. Jammer. Ben je eigenlijk voor niks gekomen.
Ik heb ook een keer gehad dat ik een sollicitatiebrief had geschreven en dan een reactie terug kreeg dat ik niet was uitgenodigd want ze hadden een intern iemand aangenomen op de functie. Toen had ik ook zoiets van. Ik had dus geen brief hoeven te schrijven enzo.quote:
Ik ook nietquote:Op donderdag 25 juli 2024 11:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat excuus heb ik nog nooit voorbij horen komen.
Mijn naam mag eruit hoorquote:Op donderdag 25 juli 2024 11:56 schreef Cyan9 het volgende:
Als we nou een beetje doorposten, dan kunnen we @:usagi414 ook nog een naam topic geven.
Gefeliciteerd!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |