Het is precies hetzelfde als wat ik zes jaar gedaan heb, dus ik heb wel een beetje m'n twijfels.quote:
Dat is alvast een goed beginquote:
Nu de status ineens is aangepast naar retour verzonden naar verzender wel jaquote:
Ow, dat vind ik ook altijd zo lastigquote:Op woensdag 24 juli 2024 15:52 schreef Cyan9 het volgende:
Nou, ik ben er weer. Kan niet zo goed inschatten hoe dat ging.
Dat is ook kutquote:Op woensdag 24 juli 2024 16:09 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Nu de status ineens is aangepast naar retour verzonden naar verzender wel ja
Jammer! Als er een interne kandidaat is, leg je het al snel af.quote:Op woensdag 24 juli 2024 17:14 schreef Cyan9 het volgende:
Heb al bericht, ik ben het niet geworden.
Er was een interne kandidaat.
Heette ze Kamala?quote:Op woensdag 24 juli 2024 17:14 schreef Cyan9 het volgende:
Heette ze Kamala?quote:Op woensdag 24 juli 2024 17:14 schreef Cyan9 het volgende:
Maar ook even serieusquote:Op woensdag 24 juli 2024 17:14 schreef Cyan9 het volgende:
Alles voor de schijn van onafhankelijkheid!quote:Op woensdag 24 juli 2024 17:14 schreef Cyan9 het volgende:
Jammerquote:Op woensdag 24 juli 2024 17:14 schreef Cyan9 het volgende:
Nu weer even niks, dus dat wordt weer op de uitkijk staan naar de volgende vacature.quote:Op woensdag 24 juli 2024 17:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar ook even serieusDat is balen
Heb je nog andere sollicitaties lopen?
Hopelijk komt er snel wat voorbij.quote:Op woensdag 24 juli 2024 19:24 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Nu weer even niks, dus dat wordt weer op de uitkijk staan naar de volgende vacature.
Zeer waarschijnlijk komt er morgen wel een eind aan overigensquote:
Ik heb vandaag en gisteren vlees gegeten, ga dat vrijdag niet doen en misschien morgen ook wel nietquote:Op woensdag 24 juli 2024 19:35 schreef H_T het volgende:
[..]
Zeer waarschijnlijk komt er morgen wel een eind aan overigens
Goed voor haar! Fijn dat het weer kanquote:Op woensdag 24 juli 2024 21:38 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Celine Dion schijnt na jaren weer een optreden te doen!
Weet ik nog niet.quote:Op woensdag 24 juli 2024 14:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hoeveel kost het om reparatie uit te voeren. Als dat niet groot verschil is met nieuwe wasmachine kopen, dan zou ik kiezen voor nieuwe wasmachine kopen.
Ik dacht dat Celine de laatste fakkeldrager werd. Maar dit is ook indrukwekkend.quote:Op woensdag 24 juli 2024 21:38 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Celine Dion schijnt na jaren weer een optreden te doen!
Oh ja. Jammer. Ben je eigenlijk voor niks gekomen.quote:Op woensdag 24 juli 2024 17:14 schreef Cyan9 het volgende:
Ja, dat inderdaad.quote:Op woensdag 24 juli 2024 18:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Alles voor de schijn van onafhankelijkheid!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |