Vraag wat ze aan heeft, dat toont interessequote:Op dinsdag 23 juli 2024 13:33 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb zo weer een telefonisch afspraak met dame van het UWV. Dat wordt vast een groot succes.
Ja, dat vraag ik me ook af.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 06:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom ligt Jon nog in bed terwijl de zon al zo hoog staat?
De verwachte bezorgtijd is aanpast van tussen 12 en 2 naar “voor einde dag”quote:Op dinsdag 23 juli 2024 10:45 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Hopelijk verdwijnt jouw pakketje ook niet in de Bermuda SC.
Benieuwd of ze deze keer wel bereikbaar isquote:Op dinsdag 23 juli 2024 13:33 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb zo weer een telefonisch afspraak met dame van het UWV. Dat wordt vast een groot succes.
Ze belde stipt om 14:00, dus helemaal prima. Ze vond dat ik goed bezig ben, en ze hoopt dat ik een baan weet te vinden voor m'n WW afloopt.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 14:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
Benieuwd of ze deze keer wel bereikbaar is
Ik verwacht een pakketje dat een week geleden voor het laatst is gesignaleerd op fietsafstand van mijn huis. Geen idee waar het nu isquote:Op dinsdag 23 juli 2024 14:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
De verwachte bezorgtijd is aanpast van tussen 12 en 2 naar “voor einde dag”
Hoeveel weken heb je nog?quote:Op dinsdag 23 juli 2024 14:47 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ze belde stipt om 14:00, dus helemaal prima. Ze vond dat ik goed bezig ben, en ze hoopt dat ik een baan weet te vinden voor m'n WW afloopt.
Dat hoop ik ook.
Die is de Bermuda Driehoek ingefietst danquote:Op dinsdag 23 juli 2024 15:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik verwacht een pakketje dat een week geleden voor het laatst is gesignaleerd op fietsafstand van mijn huis. Geen idee waar het nu is
Ik heb betaald met creditcard dus wat dat betreft hoef ik me geen zorgen te maken, maar er zit ook een hartstikke leuke mok bij die als cadeautje bedoeld is. Zou wel jammer zijn als dat nu niet doorgaat
Dat zou mooi zijnquote:Op dinsdag 23 juli 2024 15:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Die is de Bermuda Driehoek ingefietst dan![]()
Uiteindelijk komen dat soort dingen altijd wel goed inderdaad, maar je hebt er weel zo veel gedoe mee. Ik hoop dus ook dat mijn kado gewoon nog vandaag komt. Sowieso wel leuk als je je verjaardagskado op je verjaardag krijgt
Hij is er hoorquote:Op dinsdag 23 juli 2024 15:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijnMijn cadeau is bedoeld voor Sinterklaas (scheelt veel stress als je verspreid over het jaar af en toe wat koopt in plaats van alles in november) dus als er een oplossing komt binnen vier maanden is dat prima op tijd
Er komt straks bezoek, we eten hapjesquote:Op dinsdag 23 juli 2024 15:23 schreef H_T het volgende:
@:Arizona heb je al gekozen wat je gaat eten vanavond? Dat mag als jarige
Hoezee!quote:
Uitstekende ideeėnquote:Op dinsdag 23 juli 2024 15:59 schreef Arizona het volgende:
[..]
Er komt straks bezoek, we eten hapjes![]()
Zaterdag gaan we voor mijn verjaardag uit eten naar een restaurant met heel goede vleesgerechten
Iets meer dan twee maanden dus. Sterkte Cyan!quote:
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 23 juli 2024 08:33 schreef Arizona het volgende:
[ afbeelding ]
Goedemorgen! Ik mag trakteren vandaag!
Lekker met de beentjes omhoog, koud pilsje opentrekkenquote:Op dinsdag 23 juli 2024 17:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Weer terug op de camping. Ik voel mijn voeten. Die willen niet meer.
* pakt de bossche bolquote:Op dinsdag 23 juli 2024 08:33 schreef Arizona het volgende:
[ afbeelding ]
Goedemorgen! Ik mag trakteren vandaag!
Oh ja. Een drankje. Moet ik toch nog even opstaan.quote:Op dinsdag 23 juli 2024 17:54 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Lekker met de beentjes omhoog, koud pilsje opentrekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |