Eigenlijk allemaal. Al ben ik wel al meestal eerder wakker, maar blijf ik nog liggen tot het te warm is in de vouwwagen.quote:Op maandag 22 juli 2024 17:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ben jij diegene die te lang blijft slapen, of doet de rest dat?
Ik vind deze wat minder, heeft niet zo’n ziel zoals mijn favoriet Ovunque Sarai of Tu Noquote:Op maandag 22 juli 2024 19:28 schreef NailQueen het volgende:
@:GeorgeM Moet je kijken, je man heeft een nieuw nummer uitgebracht
(Is inmiddels al een maand uit maar kwam het pas gisteren tegen op spotify)
Nietusquote:
Kende ik nog niet, klinkt nice, en maar meteen een kaartje gekocht.quote:Op maandag 22 juli 2024 17:57 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Als je dit leuk vindt, luister dan eens naar Maruja. Dat vind je dan vast ook wel leuk?
*fluistert: "Ja wel, ja zeker wel, shhh."quote:
Omdat jij mijn pakketje hebt?quote:
Zouden ze het in Luxemburg bezorgd hebben?quote:
Ik denk dat je dan bij Suzan en Freek moet zijn.quote:
DHL kennende zou dat zomaar kunnenquote:Op maandag 22 juli 2024 22:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zouden ze het in Luxemburg bezorgd hebben?
Ook hiervoor geldt: heb je al aan de zijkant van de bank gekeken? JE WEET MAAR NOOITquote:Op maandag 22 juli 2024 21:40 schreef AgnesGru het volgende:
Weer pakketjes gedoe. Zou vanmiddag een pakketje bezorgd worden, deze omgezet naar een pakketkluis. Niet bezorgd. En nu is het blijkbaar een uur geleden bij mij thuis bezorgd..
Niemand gezien![]()
Gezellig! Dan kan je ook meteen hoi tegen me zeggen daarquote:Op maandag 22 juli 2024 21:50 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Kende ik nog niet, klinkt nice, en maar meteen een kaartje gekocht.Was maar 13 euro ofzo, in Rowtown.
Goed dat je het zegt, ga het meteen even checken!quote:Op maandag 22 juli 2024 22:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ook hiervoor geldt: heb je al aan de zijkant van de bank gekeken? JE WEET MAAR NOOIT
Owja leuk! Rechtsvoor, dichtbij de bar.quote:Op maandag 22 juli 2024 22:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Gezellig! Dan kan je ook meteen hoi tegen me zeggen daar(als je wil)
Ik ook..quote:
Er was geen weekend, want vakantie.quote:Op maandag 22 juli 2024 23:12 schreef NailQueen het volgende:
[..]
En hoe staat het met het weekend? Is dat al voorbij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |