quote:
Nee hoorquote:Op dinsdag 23 juli 2024 19:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En nu snel nog wat vlees naar binnen werken?
quote:Op dinsdag 23 juli 2024 08:33 schreef Arizona het volgende:
[ afbeelding ]
Goedemorgen! Ik mag trakteren vandaag!
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 23 juli 2024 08:33 schreef Arizona het volgende:
[ afbeelding ]
Goedemorgen! Ik mag trakteren vandaag!
Wij hadden juist heel veel vlees, ik had een warme smulpan van de slagerquote:
Dank je wel dat je voor mij covertquote:Op dinsdag 23 juli 2024 21:24 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij hadden juist heel veel vlees, ik had een warme smulpan van de slager(met gehaktballetjes, kipspiesjes, grillworst etc)
Dus ik heb jouw gebrek aan vlees gecompenseerd, de wereld is nog in evenwicht
Noorwegenquote:Op woensdag 24 juli 2024 00:17 schreef Koen66 het volgende:
Oshit te laat, gefeliciteerd @:arizona vanuit Noorwegen![]()
![]()
Functie als maatschappelijk werker in een ziekenhuis of revalidatiecentrum. Ik kom uit de ouderenzorg, dus dat kan ook, al wil ik nu eigenlijk wel echt van doelgroep veranderen.quote:
Succes!! Ik hoop dat men beseft hoe veel te weinig maatschappelijk werkers er rond lopen in ziekenhuis/revalidatiecentra en dat ze je aannemen. Mijn ervaring is dat mensen gewoon aan hun lot overgelaten worden, helaas.quote:Op woensdag 24 juli 2024 09:22 schreef Cyan9 het volgende:
Goedemorgen!
Ik heb vandaag een sollicitatiegesprek.
Samequote:Op woensdag 24 juli 2024 09:16 schreef Troel het volgende:
Ik heb een behoorlijke kutnacht gehad. Het spookte weer eens in mijn hoofd en de wind wilde niet gaan liggen.
Dank je! Dit is voor een functie in de ouderenzorg. Na ruim een half jaar kan ik niet meer al te kritisch zijn waar ik op reageer.quote:Op woensdag 24 juli 2024 09:23 schreef Troel het volgende:
[..]
Succes!! Ik hoop dat men beseft hoe veel te weinig maatschappelijk werkers er rond lopen in ziekenhuis/revalidatiecentra en dat ze je aannemen. Mijn ervaring is dat mensen gewoon aan hun lot overgelaten worden, helaas.
Succesquote:Op woensdag 24 juli 2024 09:22 schreef Cyan9 het volgende:
Goedemorgen!
Ik snap je. Daar heb ik zelf geen ervarignen mee, maar ik kan me zo voorstellen dat ze je daar eigenlijk ook heel hard nodig hebben.quote:Op woensdag 24 juli 2024 09:27 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dank je! Dit is voor een functie in de ouderenzorg. Na ruim een half jaar kan ik niet meer al te kritisch zijn waar ik op reageer.
Succes!!quote:Op woensdag 24 juli 2024 09:22 schreef Cyan9 het volgende:
Goedemorgen!
Ik denk dat je het aantal cellen overschatquote:
Dit zeg ik altijd wanneer ik op kantoor de koffie langs breng. Maar niemand die de reference snaptquote:
Succes.quote:Op woensdag 24 juli 2024 09:22 schreef Cyan9 het volgende:
Goedemorgen!
Hoe kunnen ze dat nou niet snappen.quote:Op woensdag 24 juli 2024 11:01 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dit zeg ik altijd wanneer ik op kantoor de koffie langs breng. Maar niemand die de reference snaptMisschien moet het eens laten vallen zodat ze het begrijpen.
...en dus sta jij ook op bezorgdquote:Op woensdag 24 juli 2024 10:37 schreef AgnesGru het volgende:
Mijn pakketje staat nog steeds op bezorgd, heb hem nog niet
Ik denk meer dat het komt doordat de hoogtijdagen van de Dik Voormekaarshow ruim 40 jaar achter ons liggen. Harry Nak zat niet zo heel veel in de revival meen ikquote:Op woensdag 24 juli 2024 11:01 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dit zeg ik altijd wanneer ik op kantoor de koffie langs breng. Maar niemand die de reference snaptMisschien moet het eens laten vallen zodat ze het begrijpen.
Hoeveel kost het om reparatie uit te voeren. Als dat niet groot verschil is met nieuwe wasmachine kopen, dan zou ik kiezen voor nieuwe wasmachine kopen.quote:Op woensdag 24 juli 2024 13:01 schreef AgnesGru het volgende:
Van onze wasmachine is waarschijnlijk een bepaald onderdeel versleten en zou vervangen moeten worden. Alleen dat ding is bijna 10 jaar oud. Dus nu maar afwegen of de voorrijkosten en reparatie nog de moeite waard gaat zijn. Of dat we een nieuwe, en dus een meer energiezuinig exemplaar gaan kopen.
#burgelijkheid
Succes! Hopelijk lukt het nu welquote:Op woensdag 24 juli 2024 09:22 schreef Cyan9 het volgende:
Goedemorgen!
Ik ben ook nog lang geen 40quote:Op woensdag 24 juli 2024 13:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik denk meer dat het komt doordat de hoogtijdagen van de Dik Voormekaarshow ruim 40 jaar achter ons liggen. Harry Nak zat niet zo heel veel in de revival meen ik
Weet ik, daarom vind ik het ook bijzonder dat jij het wel kentquote:
Tja, ligt ook aan de kwaliteit van de machine zeg maar. Als je een goede Miele met veel functies hebt staan, dan kan het mogelijk uit, waar het bij een simpele Indesit waarschijnlijk net zo duur wordt als een nieuwe.quote:Op woensdag 24 juli 2024 13:01 schreef AgnesGru het volgende:
Van onze wasmachine is waarschijnlijk een bepaald onderdeel versleten en zou vervangen moeten worden. Alleen dat ding is bijna 10 jaar oud. Dus nu maar afwegen of de voorrijkosten en reparatie nog de moeite waard gaat zijn. Of dat we een nieuwe, en dus een meer energiezuinig exemplaar gaan kopen.
#burgelijkheid
De meeste collega's zijn tegen de 40 en 50 jaarquote:Op woensdag 24 juli 2024 14:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Weet ik, daarom vind ik het ook bijzonder dat jij het wel kentEn als je collega's ongeveer even fris en fruitig zijn als jij is dat ook meteen een goede reden waarom het zo mogelijk niks zegt
Die hebben natuurlijk een veel minder goed excuusquote:Op woensdag 24 juli 2024 15:12 schreef NailQueen het volgende:
[..]
De meeste collega's zijn tegen de 40 en 50 jaar
Heb je ongevraagd aan iemand gezeten?quote:Op woensdag 24 juli 2024 15:52 schreef Cyan9 het volgende:
Nou, ik ben er weer. Kan niet zo goed inschatten hoe dat ging.
Fingers crossed, dingen!quote:Op woensdag 24 juli 2024 15:52 schreef Cyan9 het volgende:
Nou, ik ben er weer. Kan niet zo goed inschatten hoe dat ging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |