Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Niet klik gedaan.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Je bent zelluf mooi.quote:
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Kon bij de pinautomaten in het winkelcentrum wel zien dat het payday isUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Hier in winkelcentrum bij de pinautomaat is t sowieso wel vaak druk, mensen pinnen blijkbaar nog steeds cash![]()
Ow ja ik moet ff pinnen want morgen naar Duitsland.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Wat moet je anders bij de pinautomaat pinnen?quote:Op vrijdag 24 mei 2024 18:42 schreef Lovely het volgende:
Hier in winkelcentrum bij de pinautomaat is t sowieso wel vaak druk, mensen pinnen blijkbaar nog steeds cash
Kon im Berlijn wel vrijwel overal pinnen, maar dat is vast anders in kleinere plaatsenUw ADH vitamine Worst
Doe eens niet zo bijdehandquote:Op vrijdag 24 mei 2024 18:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat moet je anders bij de pinautomaat pinnen?![]()
Hier in de stad ken ik nog maar 1 plek waar je kunt pinnen. In een winkel, dus na sluitingstijd kun je geen contant geld meer krijgen.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 18:44 schreef hemarookworst het volgende:
Kon im Berlijn wel vrijwel overal pinnen![]()
"stad"quote:Op vrijdag 24 mei 2024 18:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier in de stad ken ik nog maar 1 plek waar je kunt pinnen. In een winkel, dus na sluitingstijd kun je geen contant geld meer krijgen.Uw ADH vitamine Worst
Sinds die plofkraken zijn er een hoop buitenautomaten weggehaald.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 18:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier in de stad ken ik nog maar 1 plek waar je kunt pinnen. In een winkel, dus na sluitingstijd kun je geen contant geld meer krijgen.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
"krijgen"quote:Op vrijdag 24 mei 2024 18:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier in de stad ken ik nog maar 1 plek waar je kunt pinnen. In een winkel, dus na sluitingstijd kun je geen contant geld meer krijgen.![]()
quote:quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Okee okee, technisch is het toch nog een dorp volgens de officiële definities.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 18:46 schreef hemarookworst het volgende:
Hier in de stad ken ik nog maar 1 plek waar je kunt pinnen. In een winkel, dus na sluitingstijd kun je geen![]()
![]()
Behalve als je kleine dingen af wil rekenen, of op straat een curryworst koopt.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 18:44 schreef hemarookworst het volgende:
Kon im Berlijn wel vrijwel overal pinnen, maar dat is vast anders in kleinere plaatsen
Nee er zijn nog genoeg plekken in Berlijn waar je niet zomaar kan pinnen.
Ik ga morgen naar Rot Weiß Essen.
En ik weet niet of ik daar mijn eten en drinken met pin kan betalen.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ben zelfs regelmatig een card only plek tegengekomen, maar ook genoeg cash only.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 18:49 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Behalve als je kleine dingen af wil rekenen, of op straat een curryworst koopt.
Nee er zijn nog genoeg plekken in Berlijn waar je niet zomaar kan pinnen.
Ik ga morgen naar Rot Weiß Essen.
En ik weet niet of ik daar mijn eten en drinken met pin kan betalen.Uw ADH vitamine Worst
Ik heb nog 20 euro aan statiegeldbonnetjes, telt dat ook?
Misschien die maar eens gaan inleveren danquote:Op vrijdag 24 mei 2024 18:51 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb nog 20 euro aan statiegeldbonnetjes, telt dat ook?![]()
![]()
Ik ga zo maar eens een magnetron maaltijd scoren bij gebrek aan zin om te kokenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ongure types met een lange regenjas aan in een donker steegje die vragen of je nog een mooi klokkie voor wčnig wil kopuh, of anders misschien wat wit poeder?quote:Op vrijdag 24 mei 2024 18:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben zelfs regelmatig een card only plek tegengekomen, maar ook genoeg cash only.![]()
Berlijn, daar doen ze ten minste nog niet zo moeilijk met cash itt hierquote:Op vrijdag 24 mei 2024 18:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ongure types met een lange regenjas aan in een donker steegje die vragen of je nog een mooi klokkie voor wčnig wil kopuh, of anders misschien wat wit poeder?Uw ADH vitamine Worst
PPrik prik pingquote:Op vrijdag 24 mei 2024 18:53 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ga zo maar eens een magnetron maaltijd scoren bij gebrek aan zin om te koken![]()
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 18:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ongure types met een lange regenjas aan in een donker steegje die vragen of je nog een mooi klokkie voor wčnig wil kopuh, of anders misschien wat wit poeder?![]()
Zucchinimix roerbakgroente met aardappelpuree, gebakken zalm, vokoren penne arribbiata en komkommer-dille salade?quote:Op vrijdag 24 mei 2024 18:56 schreef devzero het volgende:
Wat zal ik vanavond eens gaan koken? Iets met heeeeel veel groenten waarschijnlijk![]()
Een damesetalagepop, met nog geen kleren aan
Dat de bovenste helft d'r af is, d'r alleen twee benen staan![]()
O, dan krijg ik ballen in me buikquote:Op vrijdag 24 mei 2024 18:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Zucchinimix roerbakgroente met aardappelpuree, gebakken zalm, vokoren penne arribbiata en komkommer-dille salade?
Grote warme, natte, lekke ballen
O, dan krijg ik ballen in me buik
Van die dingen krijg ik ballen in me buik![]()
Ga naar dat bos in dit filmpje hierboven!quote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:00 schreef devzero het volgende:
Ik heb zin om te knuffelen, maar heb alleen een banaan hier![]()
![]()
Ow ik was de mosterdsaus nog vergeten te noemen, my bad!quote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:00 schreef devzero het volgende:
[..]
Grote warme, natte, lekke ballen
Van die dingen krijg ik ballen in me buik![]()
![]()
Ik wel ter compensatiequote:Op vrijdag 24 mei 2024 18:56 schreef devzero het volgende:
Wat zal ik vanavond eens gaan koken? Iets met heeeeel veel groenten waarschijnlijkUw ADH vitamine Worst
Neem een parkiet.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:00 schreef devzero het volgende:
Ik heb zin om te knuffelen, maar heb alleen een banaan hierActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:00 schreef devzero het volgende:
Ik heb zin om te knuffelen, maar heb alleen een banaan hier
Uw ADH vitamine Worst
Voelt bijna hetzelfdequote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:00 schreef devzero het volgende:
Ik heb zin om te knuffelen, maar heb alleen een banaan hier
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik had nog gevraagd of je een versie van mij wilde van kussens. Maar je zei nee
Trotste mama van Ambar
IK ZEI JA!quote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had nog gevraagd of je een versie van mij wilde van kussens. Maar je zei nee
ohja, ik had liever jou irl![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Helemaal vergeten, zoiets hebben wij bij de ingang![]()
[ afbeelding ]![]()
Uw ADH vitamine Worst
Doe eens gek en ga los deze avond.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Helemaal vergeten, zoiets hebben wij bij de ingang![]()
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat de wereld daar klaar voor isquote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Doe eens gek en ga los deze avond.Trotste mama van Ambar
Nou? Ondertussen kijk ik nergens meer van op.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de wereld daar klaar voor isActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ga eens afwassen.quote:
Markeer het maar.quote:
Ik zal de keuken voor je markeren.quote:
Waa jij af dan droog ik wel afquote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zal de keuken voor je markeren.![]()
![]()
Dealquote:
Koop een treintje.quote:
Ga je een treintje kopen?quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Dan kan ik langs komen en als je vind dat ik teveel aan je zit zeg je gewoon dat je een treintje hebt om mee te spelen.quote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan kan ik langs komen en als je vind dat ik teveel aan je zit zeg je gewoon dat je een treintje hebt om mee te spelen.![]()
![]()
Niet erg smoothquote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan kan ik langs komen en als je vind dat ik teveel aan je zit zeg je gewoon dat je een treintje hebt om mee te spelen.![]()
Jaaaaaquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Wel tactisch.quote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan kan ik langs komen en als je vind dat ik teveel aan je zit zeg je gewoon dat je een treintje hebt om mee te spelen.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Goede tip welquote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan kan ik langs komen en als je vind dat ik teveel aan je zit zeg je gewoon dat je een treintje hebt om mee te spelen.Trotste mama van Ambar
Maar was dit nou smooth of niet?quote:
Morgen en overmorgen mss maar eens even wat naaienTrotste mama van Ambar
Ik moet ook nog naaien.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Morgen en overmorgen mss maar eens even wat naaienActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ik werd net op weg naar huis 2 keer gebolkt door de avondvierdaagse!![]()
Die jong hebben er talent voor
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Morgen en overmorgen mss maar eens even wat naaienTwee naalden één draadquote:![]()
![]()
Gewoon gas geven, doen we hier ook.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik werd net op weg naar huis 2 keer gebolkt door de avondvierdaagse!![]()
Die jong hebben er talent voor
Da mag heul nie.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gewoon gas geven, doen we hier ook.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Als ik met mijn gordijnen bij haar terecht kan, die moeten een stukje korter worden maar ik heb geen naaimachine.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Had afgelopen pinksterweekend flnk gas gegeven op e-scooter op toeristenhotspots in Amsterdam, gewoon omdat het kan en ik met 50% korting kon rijden
Uw ADH vitamine Worst
Een naaimachine maakt ze niet korter.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik met mijn gordijnen bij haar terecht kan, die moeten een stukje korter worden maar ik heb geen naaimachine.
Een schaar wel.✂️
![]()
Ik heb 2 naaimachines. Dus je doet je best maar met die enequote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik met mijn gordijnen bij haar terecht kan, die moeten een stukje korter worden maar ik heb geen naaimachine.Trotste mama van Ambar
Zo nog even gas geven op de porseleinen troon.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:48 schreef hemarookworst het volgende:
Had afgelopen pinksterweekend flnk gas gegeven op e-scooter op toeristenhotspots in Amsterdam, gewoon omdat het kan en ik met 50% korting kon rijden
Altijd belangrijkquote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zo nog even gas geven op de porseleinen troon.Uw ADH vitamine Worst
Gezellig naaien bij jou thuis.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb 2 naaimachines. Dus je doet je best maar met die ene
Dat moet je maar afwachten of het gezellig isquote:Trotste mama van Ambar
Morgen bbq, als dat maar gezellig is.
Trouwens, hoeft niet eens, als het maar lekker is
Ik geef je de voordeel vd twijfel.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat moet je maar afwachten of het gezellig is
Oh, goed plan, bbq. Morgen bij de viszaak maar eens kijken of ze (hele) makreel of snapper hebben en die op de BBQ doenquote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Trouwens, hoeft niet eens, als het maar lekker is![]()
![]()
Vis op de BBQ, ben je niet goed in je hoofd ofzo?quote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, goed plan, bbq. Morgen bij de viszaak maar eens kijken of ze (hele) makreel of snapper hebben en die op de BBQ doen
en als het droog blijftquote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Trouwens, hoeft niet eens, als het maar lekker isUw ADH vitamine Worst
Een dikke steak erop...quote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Trouwens, hoeft niet eens, als het maar lekker is
Werkplek
(zelfst. naamw.)
Een plaats waar je koffie drinkt
en doet alsof je bezig bent.![]()
Ik kan die vraag voor je beantwoorden.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vis op de BBQ, ben je niet goed in je hoofd ofzo?Trotste mama van Ambar
Daar zat ik zojuist ook aan te denken, ik zou het er niet op gokken.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
De BBQ kan onder het afdak en wij kunnen binnen aan de bar hangen.quote:![]()
Het er droog komen is eerder een probleem."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Is toch net minder leuk als het regentquote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De BBQ kan onder het afdak en wij kunnen binnen aan de bar hangen.![]()
Het er droog komen is eerder een probleem.Uw ADH vitamine Worst
Vis isquote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vis op de BBQ, ben je niet goed in je hoofd ofzo?
Vis op de BBQ is![]()
Maar goed, ik denk dat niemand het met me eens is![]()
Absoluut, maar we maken er het beste vanquote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is toch net minder leuk als het regent![]()
@devzero heeft volgens mij wel genoeg regen gehad rondom zijn huis de afgelopen weken. Ik denk dat de regen op is daarTrotste mama van Ambar
Heb je al een treintje gekochtquote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kan die vraag voor je beantwoorden.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:02 schreef ieniminimuis het volgende:
@:devzero heeft volgens mij wel genoeg regen gehad rondom zijn huis de afgelopen weken. Ik denk dat de regen op is daar![]()
Wij hadden Amerikanen als buren, weer of geen de bbq ging aan, regen of sneeuw maakte niet uit.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De BBQ kan onder het afdak en wij kunnen binnen aan de bar hangen.![]()
Het er droog komen is eerder een probleem.
Nee, want ik vind je geen treintjes man. Ik verzin wel wat anders waarmee je kan spelen.quote:Trotste mama van Ambar
Ik breng wel een set gordijnen meequote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee, want ik vind je geen treintjes man. Ik verzin wel wat anders waarmee je kan spelen.![]()
Een opwindmuisje.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee, want ik vind je geen treintjes man. Ik verzin wel wat anders waarmee je kan spelen.
Heeft ie je lekker dronken gevoerd?quote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Een stokerij van lego of playmobil ofzoUw ADH vitamine Worst
Nee, gelukkig niet.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heeft ie je lekker dronken gevoerd?Trotste mama van Ambar
Godverdomme kut DHL. Koop een stratenboek.quote:Bezorging verhinderd, adres niet gelokaliseerdActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Woon je op zo'n rare plek/straatquote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Godverdomme kut DHL. Koop een stratenboek.![]()
![]()
![]()
tsja eendennesten willen nog weleens wegdrijven..quote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Godverdomme kut DHL. Koop een stratenboek.![]()
![]()
Het is een mix van magnetron maaltijd en verse groente geworden, dus zonder de magnetron aan te zettenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
wat is het precies?quote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:15 schreef Mickytjuh het volgende:
Het is een mix van magnetron maaltijd en verse groente geworden, dus zonder de magnetron aan te zettenUw ADH vitamine Worst
een maaltijd die je in de magnetron op moet warmen maar dat niet lukt omdat de stroom niet betaald is..quote:
gok ik![]()
![]()
Lekker bakken toch!quote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wij hadden Amerikanen als buren, weer of geen de bbq ging aan, regen of sneeuw maakte niet uit."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Het is hier de hele dag nog nauwelijks droog geweest.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:19 schreef Rob het volgende:
[..]
een maaltijd die je in de magnetron op moet warmen maar dat niet lukt omdat de stroom niet betaald is..
gok ik![]()
Uw ADH vitamine Worst
Morgen in de 2e helft van de middag lijkt het droger met zelfs wat zon te worden![]()
![]()
![]()
Bijna de hele week volgens mij regen in het zuiden/midden van t landquote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is hier de hele dag nog nauwelijks droog geweest.![]()
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Morgen in de 2e helft van de middag lijkt het droger met zelfs wat zon te worden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
We hebben hier genoeg gehad al ja.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Bijna de hele week volgens mij regen in het zuiden/midden van t land"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
![]()
quote:
Ik heb in de Epic gamestore gratis Farming Simulator 22 gedownload net.![]()
Dat wordt een boerderij bouwen met louter Bolkes!![]()
Zodat ik geen steden kan ontwikkelen door jouw stikstof zekerquote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb in de Epic gamestore gratis Farming Simulator 22 gedownload net.![]()
Dat wordt een boerderij bouwen met louter Bolkes!![]()
Uw ADH vitamine Worst
Nog nooit last van gehad in city builder gamesquote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zodat ik geen steden kan ontwikkelen door jouw stikstof zeker
Gedoodverfde winnaar van mei in het topic!quote:![]()
Heb weleens last gehad van ernstige bodemvervuiling in SimCity door een agrarische economiequote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nog nooit last van gehad in city builder gamesUw ADH vitamine Worst
Begin maar vast met rijmenquote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gedoodverfde winnaar van mei in het topic!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, vervuiling zit er meestal wel in, maar tis niet dat ze geen vergunningen meer afgeven danquote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb weleens last gehad van ernstige bodemvervuiling in SimCity door een agrarische economie
Komende week ergens zal ik ze aan het werk zettenquote:
Marina marinaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ze hebben nog een hele week de tijd.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Komende week ergens zal ik ze aan het werk zetten![]()
![]()
![]()
Heel goedquote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Komende week ergens zal ik ze aan het werk zetten![]()
![]()
Poh, ik zit een Stadshaven Icebreaker te drinken. Eigenlijk meer iets voor in de winter, tis nogal een straffe jongen qua smaak en alcohol
Breekt wel lekker het ijsquote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Poh, ik zit een Stadshaven Icebreaker te drinken. Eigenlijk meer iets voor in de winter, tis nogal een straffe jongen qua smaak en alcohol
Proost!![]()
![]()
DHL bolk zeker.quote:
Benieuwd of we over een paar jaar nog een Bolkker hebbenquote:
Met de regen voelt het als winter....quote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Poh, ik zit een Stadshaven Icebreaker te drinken. Eigenlijk meer iets voor in de winter, tis nogal een straffe jongen qua smaak en alcohol![]()
De stad loopt wel leeg door de vervuilingquote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, vervuiling zit er meestal wel in, maar tis niet dat ze geen vergunningen meer afgeven dan
Uw ADH vitamine Worst
Nou, da's toch anders, zit hier met het raam en de balkondeur open. In de winter had ik nu met extra gevoerde hoodie en een lange onderbroek met dikke sloffen zitten bolken.quote:![]()
Dan smaakt zo'n karakterbier toch het best
Komt hiero vandaanquote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Uw ADH vitamine Worst
Net nog leeggelopen met stikstofvervuiling.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
De stad loopt wel leeg door de vervuiling"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
deze is wel mooi gedaan, als ik blokker niet zou kennen zou ik denken dat het echt zo heetquote:Uw ADH vitamine Worst
Volgens mij heb ik 'm bij de Laidel gescoord laatst.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
deze is wel mooi gedaan, als ik blokker niet zou kennen zou ik denken dat het echt zo heet!
![]()
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik 'm bij de Laidel gescoord laatst.
Uw ADH vitamine Worst
Oh wacht, ik heb nog Witte Trappist! Snel koudleggen
U is echt goed.quote:
Die zie jij alleen maar, een oog van een perfectionist.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:50 schreef ToT het volgende:
Dat terwijl er genoeg slordigheidsfoutjes in zitten!Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Geniaalquote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:52 schreef ToT het volgende:
Ow en ook dat bordje onder Bolker gezien trouwens?Dat maakt het af
![]()
![]()
Mannetje hier heeft een schofterige lading kip naar binnen gewerkt!Is nu pas klaar en kan nu pas naar bed!
![]()
![]()
Als hij niet wil zeg maar dat de badeend hem even in bad zal stoppen.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:52 schreef ToT het volgende:
Mannetje hier heeft een schofterige lading kip naar binnen gewerkt!Is nu pas klaar en kan nu pas naar bed!
Ja ik was gewoon te lui om de "Blokker" daar ook te veranderen in "Bolker", hoewel het eigenlijk vrij eenvoudig geweest zou zijn.quote:
Toen kwam ik op dit idee en dat vond ik ook leuker!
Hier heb ik het wel overal aangepast.![]()
![]()
Oh nee, was bij de Aldi, die waren een tijd terug in de aanbieding. Heb ook nog 2 piranha tripels van ze liggen.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:52 schreef ToT het volgende:
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:54 schreef ToT het volgende:
Nee fuck!Toch "10 zetpillen" gemist; dat moeten "10 pijnbolkers" zijn!
![]()
![]()
Verklaart een hoopquote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij heeft wel een Afrikaanse opa!
Okee, ik schop hem naar boven!![]()
![]()
De datum moet je ook aanpassen.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:54 schreef ToT het volgende:
Naar 40-45?quote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De datum moet je ook aanpassen."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
En ipv healtyfarm Tesch & Stabenow?quote:
Best wel.quote:
Cyanide in je bips!quote:Dat kan nooit goed zijn.
Zyklon B.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Cyanide in je bips!Dat kan nooit goed zijn.
Is dat een nieuw geurtje van Hugo Bossquote:
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Jep, en het is nog maar het begin van het weekend.quote:
Ja voor op die bruine hemden.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is dat een nieuw geurtje van Hugo Boss![]()
![]()
It's Friday then......quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jep, en het is nog maar het begin van het weekend.![]()
![]()
We hebben een vooruitziende blik.quote:
Wel met een pof broek en mooie leren jassenquote:
Dat was ook een full blown nazi dus had zomaar gekund.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is dat een nieuw geurtje van Hugo Boss"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Dat was juist de grap.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat was ook een full blown nazi dus had zomaar gekund.![]()
![]()
Daarom ook die grapquote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat was ook een full blown nazi dus had zomaar gekund.![]()
Ik weet dat Hugo Boss de pakken voor de SS heeft ontworpen
Nassi Goering?quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
hoeft toch nietquote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:54 schreef ToT het volgende:
dat het duidelijk is dat het zetpillen zijn om de pijn te bolken
Uw ADH vitamine Worst
Welke user had ook al weer Anne Frank achter een boekenkast als UI en had betaald om zijn username naar 4045 te veranderen?
Na klachten van andere users kreeg hij zijn geld teruggestort en werd zijn naam weer teruggedraaid.
Die UI heeft hij geloof ik nog steeds.![]()
Ik ben een paar jaar geleden naar die tentoonstelling over nazi-kunst en cultuur geweest. Daar hadden ze ook veel reclamemateriaal. Dat was echt bizar om te zien. Allemaal merken die tot op de dag van vandaag bestaan die dan allerlei nazipropaganda in hun materiaal hadden.
4045 denk ik.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:08 schreef ToT het volgende:
Welke user had ook al weer Anne Frank achter een boekenkast als UI en had betaald om zijn username naar 4045 te veranderen?
Na klachten van andere users kreeg hij zijn geld teruggestort en werd zijn naam weer teruggedraaid.
Die UI heeft hij geloof ik nog steeds.
Doe maar een bradwurst met sambal erbij jaquote:
Krijg je daar een mario bij?quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Wel jot, doe die ook maar één.quote:
Zonder grappen, er zijn serieus veel merken groot geworden onder het NSB bewind.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ben een paar jaar geleden naar die tentoonstelling over nazi-kunst en cultuur geweest. Daar hadden ze ook veel reclamemateriaal. Dat was echt bizar om te zien. Allemaal merken die tot op de dag van vandaag bestaan die dan allerlei nazipropaganda in hun materiaal hadden.
Fanta is bijvoorbeeld bedacht door Duitse Coca Cola fabrieken omdat ze niet meer aan het Cola siroop konden komen omdat Duitsland heel veel banden legde aan import.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
in den bosch?quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ben een paar jaar geleden naar die tentoonstelling over nazi-kunst en cultuur geweest. Daar hadden ze ook veel reclamemateriaal. Dat was echt bizar om te zien. Allemaal merken die tot op de dag van vandaag bestaan die dan allerlei nazipropaganda in hun materiaal hadden.Uw ADH vitamine Worst
volgens mij had elke grote Duitse industrieel bedrijf wel in meer of mindere mate te maken daarmee. Is denk ik ook de tijdgeest, je kan moeilijk niet samenwerken met de nazi's dan word je misschien wel gezien als landsverraderquote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zonder grappen, er zijn serieus veel merken groot geworden onder het NSB bewind.
Fanta is bijvoorbeeld bedacht door Duitse Coca Cola fabrieken omdat ze niet meer aan het Cola siroop konden komen omdat Duitsland heel veel banden legde aan import.Uw ADH vitamine Worst
Die ja. Was wel interessant. Nog nooit zo'n zware beveiliging gezien wel in een museum. Hoofdconclusie was dat het vooral spuuglelijk was wat ze allemaal bedachtenquote:
Klopt, in Nederland werd een Fanta van vlierbessensap gemaakt.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zonder grappen, er zijn serieus veel merken groot geworden onder het NSB bewind.
Fanta is bijvoorbeeld bedacht door Duitse Coca Cola fabrieken omdat ze niet meer aan het Cola siroop konden komen omdat Duitsland heel veel banden legde aan import.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Volkswagen en Porsche zijn nog twee voorbeelden van tegenwoordig best grote autofabrikanten die uit Nazi Duitsland komen. VW is opgericht door de NSB en Ferdinand Porsche is weg gegaan bij Volkswagen omdat hij niet zijn sport auto's kon maken onder het bewind van het VW merk en heeft toen zijn eigen fabriek gebouwd. Ironisch genoeg is Porsche jaren geleden weer overgekocht door de Volkwagen Groep.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Dat is zo, maar ome Hugo was gewoon een eckte, en dat Zyklon B werd ook echt aangeboden om het te gebruiken als vernietigingsmiddel.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
volgens mij had elke grote Duitse industrieel bedrijf wel in meer of mindere mate te maken daarmee. Is denk ik ook de tijdgeest, je kan moeilijk niet samenwerken met de nazi's dan word je misschien wel gezien als landsverrader
Dat is toch anders dan schoorvoetend iets produceren om je eigen hachje (en dat van je naasten) niet in gevaar te brengen."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Owja, die was ik even vergeten. Maar klopt inderdaad.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Klopt, in Nederland werd een Fanta van vlierbessensap gemaakt.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Fanta is bijvoorbeeld bedacht door Duitse Coca Cola fabrieken omdat ze niet meer aan het Cola siroop konden komen omdat Duitsland heel veel banden legde aan import.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Zou drinken!quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Klopt, in Nederland werd een Fanta van vlierbessensap gemaakt.
Klopt. Wat ik heb gelezen en gezien over die periode was het in die tijd ook gewoon een kwestie van leven en overleven onder het systeem en beleid waar die mensen onder woonden en hebben de meeste er maar het beste van gemaakt.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
volgens mij had elke grote Duitse industrieel bedrijf wel in meer of mindere mate te maken daarmee. Is denk ik ook de tijdgeest, je kan moeilijk niet samenwerken met de nazi's dan word je misschien wel gezien als landsverraderOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
De NS (ook al bestond die toen nog niet) wordt ook verantwoordelijk gehouden voor de transporten. Maar hadden we tijdens de bezetting een keus?quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
volgens mij had elke grote Duitse industrieel bedrijf wel in meer of mindere mate te maken daarmee. Is denk ik ook de tijdgeest, je kan moeilijk niet samenwerken met de nazi's dan word je misschien wel gezien als landsverraderActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Beetje jenever of vodka erdoor en is een prima drankje jaquote:
Porsche!quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:15 schreef DerRabbit het volgende:
Volkswagen en Porsche zijn nog twee voorbeelden van tegenwoordig best grote autofabrikanten die uit Nazi Duitsland komen. VW is opgericht door de NSB en Ferdinand Porsche is weg gegaan bij Volkswagen omdat hij niet zijn sport auto's kon maken onder het bewind van het VW merk en heeft toen zijn eigen fabriek gebouwd. Ironisch genoeg is Porsche jaren geleden weer overgekocht door de Volkwagen Groep.![]()
Ik geef nauwelijks iets om auto's maar voor de 911 heb ik altijd een zwak gehad. Mocht ik ooit de loterij winnen dan komt er wel een klassieke 911
b.v. de bakker bakte ook zijn brood dat ging ook door voor Nederlanders en de Moffenquote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De NS (ook al bestond die toen nog niet) wordt ook verantwoordelijk gehouden voor de transporten. Maar hadden we tijdens de bezetting een keus?
voor zolang er grondstoffen waren![]()
Hier zit een grap in die ik denk ik niet moet makenquote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De NS (ook al bestond die toen nog niet) wordt ook verantwoordelijk gehouden voor de transporten. Maar hadden we tijdens de bezetting een keus?![]()
![]()
Porsche is een geweldig merk en hebben legendarische race wagens gemaakt, maar de productie van consumenten auto's is daar ook door geslagen imo.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Porsche!![]()
Ik geef nauwelijks iets om auto's maar voor de 911 heb ik altijd een zwak gehad. Mocht ik ooit de loterij winnen dan komt er wel een klassieke 911Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Volgens mij zijn er ook wat tanks uit WOII ontworpen door Porschequote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:15 schreef DerRabbit het volgende:
Volkswagen en Porsche zijn nog twee voorbeelden van tegenwoordig best grote autofabrikanten die uit Nazi Duitsland komen. VW is opgericht door de NSB en Ferdinand Porsche is weg gegaan bij Volkswagen omdat hij niet zijn sport auto's kon maken onder het bewind van het VW merk en heeft toen zijn eigen fabriek gebouwd. Ironisch genoeg is Porsche jaren geleden weer overgekocht door de Volkwagen Groep.Uw ADH vitamine Worst
Tja, de markt vraagt erom. Maar doe mij maar de pure sportwagens van zequote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Porsche is een geweldig merk en hebben legendarische race wagens gemaakt, maar de productie van consumenten auto's is daar ook door geslagen imo.
Niet alleen bakkers men deed veel om Duitsers te vriend te houden. Men had ook geen keus.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:19 schreef Rob het volgende:
[..]
b.v. de bakker bakte ook zijn brood dat ging ook door voor Nederlanders en de Moffen
voor zolang er grondstoffen warenActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Voor zover ik weet heeft Porsche wel nog een aantal motoren ontworpen voor Duitse tanks in die tijd ja.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er ook wat tanks uit WOII ontworpen door PorscheOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Bij mijn vader thuis hadden ze nog Duitse soldaten ingekwartierd zitten op de boerderij.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet alleen bakkers men deed veel om Duitsers te vriend te houden. Men had ook geen keus.![]()
Daar had je idd niet bepaald veel keus in
nee mensen leverden gewoon( al dan niet onder dwang) hun diensten en waren. ze moesten immers zelf ook overleven als business en/of persoon.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet alleen bakkers men deed veel om Duitsers te vriend te houden. Men had ook geen keus.![]()
In mijn mening, als je een Porsche dealer binnen loopt en zegt "ik wil een Porsche." moet de eerst volgende vraag van de dealer zijn: "Natuurlijk meneer, welke kleur had u gewild?"quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tja, de markt vraagt erom. Maar doe mij maar de pure sportwagens van ze
De enige Porsche die ze mogen verkopen is de beste en nieuwste 911 die ze op voorraad hebben!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Die reclame met die tractor is leuk!quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tja, de markt vraagt erom. Maar doe mij maar de pure sportwagens van ze
En eht geinige is dat de vader van een klasgenootje van Mini-ToT exact zo'n tractor heeft!
"Oh, je wordt weer met de Porsche opgehaald! Luxe hoor!"![]()
![]()
Mijn opa is op z'n boerderij door de moffen afgeranseld toen hij een beetje van zijn eten achterhield om zijn gezin te laten overleven.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bij mijn vader thuis hadden ze nog Duitse soldaten ingekwartierd zitten op de boerderij.![]()
Daar had je idd niet bepaald veel keus in
Mijn vader als kind toentertijd wilde die officier aanvliegen, maar werd door zijn broers op de grond gedrukt omdat hij anders ter plekke afgeknald zou worden.![]()
Klopt Porsche verklote het bij een demo daar de tank in brand vloog (De tiger) Henschel had een betrouwbaarder ontwerp. Hitler vertrouwde Porsche wel en beval een samenwerking.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er ook wat tanks uit WOII ontworpen door PorscheActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
@mailyquote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Klopt Porsche verklote het bij een demo daar de tank in brand vloog (De tiger) Henschel had een betrouwbaarder ontwerp. Hitler vertrouwde Porsche wel en beval een samenwerking.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 24-05-2024 21:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3551 / +320 / +112 / 10016 / 10929
2. Dr.Mikey / 1336 / +63 / +55 / 1947 / 2545
3. FreshFruit / 1236 / +102 / +123 / 3399 / 4112
4. loveislikeakiss / 906 / +0 / +0 / 2022 / 2350
5. kree / 751 / +0 / +0 / 2858 / 3462
6. KillemWieft / 671 / +55 / +60 / 641 / 925
7. HappyCharly / 577 / +0 / +0 / 2414 / 2760
8. Jacquelinehasselbaink / 461 / +44 / +68 / 925 / 1021
9. Lovely / 389 / +8 / +12 / 2181 / 2495
10. MizzezAmy / 303 / +29 / +12 / 1551 / 1830
11. gebrokenglas / 300 / +38 / +40 / 1355 / 1583
12. aloa / 261 / +0 / +0 / 2753 / 2953
13. hemarookworst / 255 / +8 / +22 / 869 / 1065
14. Bally-b / 247 / +1 / +14 / 416 / 538
15. greysbones / 243 / +6 / +2 / 2070 / 2217
16. devzero / 222 / +23 / +5 / 643 / 780
17. Rob / 213 / +15 / +17 / 704 / 863
18. AardappelSchotel / 208 / +13 / +30 / 866 / 1031
19. Superbadeendje / 201 / +2 / +36 / 1193 / 1389
20. M_0_0_N / 185 / +41 / +8 / 693 / 790SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Bij mijn vader was het onder de rivieren dus die hebben geen echte hongersnood gekend, maar het was wel zaak om te zorgen dat die Duitsers zich niet alles toe eigenden. Hun hoogste officier was gelukkig redelijk beschaafd. Maar stressvol was het wel zeg maarquote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn opa is op z'n boerderij door de moffen afgeranseld toen hij een beetje van zijn eten achterhield om zijn gezin te laten overleven.
Mijn vader als kind toentertijd wilde die officier aanvliegen, maar werd door zijn broers op de grond gedrukt omdat hij anders ter plekke afgeknald zou worden.
Als ze reageert kost het je kloten.quote:
Er werd een hele lading bommen uit een vliegtuig op hun akker gedropt na een mislukte bombardement-vlucht; landen met die bommen aan boord was te gevaarlijk, dus moesten ze er van af en een akker was veilig genoeg.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bij mijn vader was het onder de rivieren dus die hebben geen echte hongersnood gekend, maar het was wel zaak om te zorgen dat die Duitsers zich niet alles toe eigenden. Hun hoogste officier was gelukkig redelijk beschaafd. Maar stressvol was het wel zeg maar
M'n vader als kind freakte echt volledig toen.![]()
Ik kan het me voorstellen ja.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Er werd een hele lading bommen uit een vliegtuig op hun akker gedropt na een mislukte bombardement-vlucht; landen met die bommen aan boord was te gevaarlijk, dus moesten ze er van af en een akker was veilig genoeg.
M'n vader als kind freakte echt volledig toen."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
"verklootte"quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ze reageert kost het je kloten.![]()
![]()
Met deze verbetering verkoolt ze je kloten wellicht als straf verminderingquote:
Hou ze vanavond nog maar even vast. Morgen kan je ze kwijt zijn.quote:
Heeft mijn parkiet weer wat om mee te spelen.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Ze? Jouw kloten hangen nu ook aan een draadje.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Met deze verbetering verkoolt ze je kloten wellicht als straf vermindering
Hij/zij/het/hem wens ik succes met mij in te halenquote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze? Jouw kloten hangen nu ook aan een draadje.
Pff, op een parcours rij je rondjes, ik hoef alleen even te wachten.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hij/zij/het/hem wens ik succes met mij in te halen
Snelste nijn van fok!quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hij/zij/het/hem wens ik succes met mij in te halen![]()
Je kent het sprookje van het konijn en de schildpad?quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Succes om mij te pakken als ik met 450 miljoen miljard km per uur voorbij kom!quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Pff, op een parcours rij je rondjes, ik hoef alleen even te wachten.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Onze nijn doet niet aan sprookjesquote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je kent het sprookje van het konijn en de schildpad?
Sprookjes over nijntjes vertellen we enkel aan badeendjes iddquote:
Gelukkig niet, straks denkt hij ook nog dat hij een act is.quote:
Ik heb overigens echt serieus persoonlijk leed![]()
Ik heb gister mijn linker schouder verrekt en het doet al de hele dag irritant veel pijn
Moet je niet voor bij mij zijn, vraag muis maar om er wat aan te doen.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:42 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb gister mijn linker schouder verrekt en het doet al de hele dag irritant veel pijn
Ik kan alleen je rechter schouder verreken zodat je in balans bent.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
OOch armequote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:42 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb gister mijn linker schouder verrekt en het doet al de hele dag irritant veel pijnTrotste mama van Ambar
Daar wordt hij hard van.quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
@ToTquote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet je niet voor bij mij zijn, vraag muis maar om er wat aan te doen.
Ik kan alleen je rechter schouder verreken zodat je in balans bent.![]()
Schouders zijn ook echt kut om blessure aan te hebbenquote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:42 schreef DerRabbit het volgende:
Haal je vriendinnetje er maar weer bij.quote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Haal je vriendinnetje er maar weer bij.![]()
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Haal je vriendinnetje er maar weer bij.![]()
![]()
![]()
quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Stik betrapt.quote:
Die heb ik lekker thuis gelaten, dat gezeik kan ik er niet bij hebben als ik met belangrijk werk bezig benquote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet je niet voor bij mij zijn, vraag muis maar om er wat aan te doen.
Ik kan alleen je rechter schouder verreken zodat je in balans bent.
Zit in het stuk tussen mijn schouder en nek. Is gewoon irritant als ik iets met redelijk gewicht op pak.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Schouders zijn ook echt kut om blessure aan te hebbenOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Aan vrouwen heb je ook niets zodra ze buiten de keuken komen.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die heb ik lekker thuis gelaten, dat gezeik kan ik er niet bij hebben als ik met belangrijk werk bezig benActioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
Forum Opties Forumhop: Hop naar: