IK ZEI JA!quote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had nog gevraagd of je een versie van mij wilde van kussens. Maar je zei nee
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Helemaal vergeten, zoiets hebben wij bij de ingang![]()
[ afbeelding ]
Doe eens gek en ga los deze avond.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Helemaal vergeten, zoiets hebben wij bij de ingang![]()
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat de wereld daar klaar voor isquote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Doe eens gek en ga los deze avond.
Nou? Ondertussen kijk ik nergens meer van op.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de wereld daar klaar voor is
Ga eens afwassen.quote:
Markeer het maar.quote:
Ik zal de keuken voor je markeren.quote:
Waa jij af dan droog ik wel afquote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zal de keuken voor je markeren.
Dealquote:
Koop een treintje.quote:
Ga je een treintje kopen?quote:
Dan kan ik langs komen en als je vind dat ik teveel aan je zit zeg je gewoon dat je een treintje hebt om mee te spelen.quote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan kan ik langs komen en als je vind dat ik teveel aan je zit zeg je gewoon dat je een treintje hebt om mee te spelen.
Niet erg smoothquote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan kan ik langs komen en als je vind dat ik teveel aan je zit zeg je gewoon dat je een treintje hebt om mee te spelen.
Jaaaaaquote:
Wel tactisch.quote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Goede tip welquote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar was dit nou smooth of niet?quote:
Ik moet ook nog naaien.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Morgen en overmorgen mss maar eens even wat naaien
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Morgen en overmorgen mss maar eens even wat naaien
Twee naalden één draadquote:
Gewoon gas geven, doen we hier ook.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik werd net op weg naar huis 2 keer gebolkt door de avondvierdaagse!![]()
Die jong hebben er talent voor
Da mag heul nie.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gewoon gas geven, doen we hier ook.
Als ik met mijn gordijnen bij haar terecht kan, die moeten een stukje korter worden maar ik heb geen naaimachine.quote:
Een naaimachine maakt ze niet korter.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik met mijn gordijnen bij haar terecht kan, die moeten een stukje korter worden maar ik heb geen naaimachine.
Ik heb 2 naaimachines. Dus je doet je best maar met die enequote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik met mijn gordijnen bij haar terecht kan, die moeten een stukje korter worden maar ik heb geen naaimachine.
Zo nog even gas geven op de porseleinen troon.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:48 schreef hemarookworst het volgende:
Had afgelopen pinksterweekend flnk gas gegeven op e-scooter op toeristenhotspots in Amsterdam, gewoon omdat het kan en ik met 50% korting kon rijden
Altijd belangrijkquote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zo nog even gas geven op de porseleinen troon.
Gezellig naaien bij jou thuis.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb 2 naaimachines. Dus je doet je best maar met die ene
Dat moet je maar afwachten of het gezellig isquote:
Ik geef je de voordeel vd twijfel.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat moet je maar afwachten of het gezellig is
Oh, goed plan, bbq. Morgen bij de viszaak maar eens kijken of ze (hele) makreel of snapper hebben en die op de BBQ doenquote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Morgen bbq, als dat maar gezellig is.
Trouwens, hoeft niet eens, als het maar lekker is
Vis op de BBQ, ben je niet goed in je hoofd ofzo?quote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, goed plan, bbq. Morgen bij de viszaak maar eens kijken of ze (hele) makreel of snapper hebben en die op de BBQ doen
en als het droog blijftquote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Een dikke steak erop...quote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik kan die vraag voor je beantwoorden.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vis op de BBQ, ben je niet goed in je hoofd ofzo?
Daar zat ik zojuist ook aan te denken, ik zou het er niet op gokken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |