Ga naar dat bos in dit filmpje hierboven!quote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:00 schreef devzero het volgende:
Ik heb zin om te knuffelen, maar heb alleen een banaan hier
Ow ik was de mosterdsaus nog vergeten te noemen, my bad!quote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:00 schreef devzero het volgende:
[..]
O, dan krijg ik ballen in me buik
Grote warme, natte, lekke ballen
O, dan krijg ik ballen in me buik
Van die dingen krijg ik ballen in me buik
Ik wel ter compensatiequote:Op vrijdag 24 mei 2024 18:56 schreef devzero het volgende:
Wat zal ik vanavond eens gaan koken? Iets met heeeeel veel groenten waarschijnlijk
Neem een parkiet.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:00 schreef devzero het volgende:
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:00 schreef devzero het volgende:
Voelt bijna hetzelfdequote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:00 schreef devzero het volgende:
IK ZEI JA!quote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had nog gevraagd of je een versie van mij wilde van kussens. Maar je zei nee
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Helemaal vergeten, zoiets hebben wij bij de ingang![]()
[ afbeelding ]
Doe eens gek en ga los deze avond.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:08 schreef devzero het volgende:
[..]
Helemaal vergeten, zoiets hebben wij bij de ingang![]()
[ afbeelding ]
Ik denk niet dat de wereld daar klaar voor isquote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Doe eens gek en ga los deze avond.
Nou? Ondertussen kijk ik nergens meer van op.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:10 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de wereld daar klaar voor is
Ga eens afwassen.quote:
Markeer het maar.quote:
Ik zal de keuken voor je markeren.quote:
Waa jij af dan droog ik wel afquote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik zal de keuken voor je markeren.
Dealquote:
Koop een treintje.quote:
Ga je een treintje kopen?quote:
Dan kan ik langs komen en als je vind dat ik teveel aan je zit zeg je gewoon dat je een treintje hebt om mee te spelen.quote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan kan ik langs komen en als je vind dat ik teveel aan je zit zeg je gewoon dat je een treintje hebt om mee te spelen.
Niet erg smoothquote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan kan ik langs komen en als je vind dat ik teveel aan je zit zeg je gewoon dat je een treintje hebt om mee te spelen.
Jaaaaaquote:
Wel tactisch.quote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Goede tip welquote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maar was dit nou smooth of niet?quote:
Ik moet ook nog naaien.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Morgen en overmorgen mss maar eens even wat naaien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |