Ben zelfs regelmatig een card only plek tegengekomen, maar ook genoeg cash only.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 18:49 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Behalve als je kleine dingen af wil rekenen, of op straat een curryworst koopt.
Nee er zijn nog genoeg plekken in Berlijn waar je niet zomaar kan pinnen.
Ik ga morgen naar Rot Weiß Essen.
En ik weet niet of ik daar mijn eten en drinken met pin kan betalen.
Misschien die maar eens gaan inleveren danquote:Op vrijdag 24 mei 2024 18:51 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb nog 20 euro aan statiegeldbonnetjes, telt dat ook?
Ongure types met een lange regenjas aan in een donker steegje die vragen of je nog een mooi klokkie voor wènig wil kopuh, of anders misschien wat wit poeder?quote:Op vrijdag 24 mei 2024 18:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben zelfs regelmatig een card only plek tegengekomen, maar ook genoeg cash only.
Berlijn, daar doen ze ten minste nog niet zo moeilijk met cash itt hierquote:Op vrijdag 24 mei 2024 18:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ongure types met een lange regenjas aan in een donker steegje die vragen of je nog een mooi klokkie voor wènig wil kopuh, of anders misschien wat wit poeder?
Prik prik pingquote:Op vrijdag 24 mei 2024 18:53 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ga zo maar eens een magnetron maaltijd scoren bij gebrek aan zin om te koken
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 18:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ongure types met een lange regenjas aan in een donker steegje die vragen of je nog een mooi klokkie voor wènig wil kopuh, of anders misschien wat wit poeder?
Zucchinimix roerbakgroente met aardappelpuree, gebakken zalm, vokoren penne arribbiata en komkommer-dille salade?quote:Op vrijdag 24 mei 2024 18:56 schreef devzero het volgende:
Wat zal ik vanavond eens gaan koken? Iets met heeeeel veel groenten waarschijnlijk
O, dan krijg ik ballen in me buikquote:Op vrijdag 24 mei 2024 18:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Zucchinimix roerbakgroente met aardappelpuree, gebakken zalm, vokoren penne arribbiata en komkommer-dille salade?
Ga naar dat bos in dit filmpje hierboven!quote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:00 schreef devzero het volgende:
Ik heb zin om te knuffelen, maar heb alleen een banaan hier
Ow ik was de mosterdsaus nog vergeten te noemen, my bad!quote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:00 schreef devzero het volgende:
[..]
O, dan krijg ik ballen in me buik
Grote warme, natte, lekke ballen
O, dan krijg ik ballen in me buik
Van die dingen krijg ik ballen in me buik
Ik wel ter compensatiequote:Op vrijdag 24 mei 2024 18:56 schreef devzero het volgende:
Wat zal ik vanavond eens gaan koken? Iets met heeeeel veel groenten waarschijnlijk
Neem een parkiet.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:00 schreef devzero het volgende:
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:00 schreef devzero het volgende:
Voelt bijna hetzelfdequote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:00 schreef devzero het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |