Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Niet klik gedaan.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Je bent zelluf mooi.quote:
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Kon bij de pinautomaten in het winkelcentrum wel zien dat het payday isUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Hier in winkelcentrum bij de pinautomaat is t sowieso wel vaak druk, mensen pinnen blijkbaar nog steeds cash![]()
Ow ja ik moet ff pinnen want morgen naar Duitsland.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Wat moet je anders bij de pinautomaat pinnen?quote:Op vrijdag 24 mei 2024 18:42 schreef Lovely het volgende:
Hier in winkelcentrum bij de pinautomaat is t sowieso wel vaak druk, mensen pinnen blijkbaar nog steeds cash
Kon im Berlijn wel vrijwel overal pinnen, maar dat is vast anders in kleinere plaatsenUw ADH vitamine Worst
Doe eens niet zo bijdehandquote:Op vrijdag 24 mei 2024 18:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wat moet je anders bij de pinautomaat pinnen?![]()
Hier in de stad ken ik nog maar 1 plek waar je kunt pinnen. In een winkel, dus na sluitingstijd kun je geen contant geld meer krijgen.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 18:44 schreef hemarookworst het volgende:
Kon im Berlijn wel vrijwel overal pinnen![]()
"stad"quote:Op vrijdag 24 mei 2024 18:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier in de stad ken ik nog maar 1 plek waar je kunt pinnen. In een winkel, dus na sluitingstijd kun je geen contant geld meer krijgen.Uw ADH vitamine Worst
Sinds die plofkraken zijn er een hoop buitenautomaten weggehaald.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 18:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier in de stad ken ik nog maar 1 plek waar je kunt pinnen. In een winkel, dus na sluitingstijd kun je geen contant geld meer krijgen.Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
"krijgen"quote:Op vrijdag 24 mei 2024 18:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier in de stad ken ik nog maar 1 plek waar je kunt pinnen. In een winkel, dus na sluitingstijd kun je geen contant geld meer krijgen.![]()
quote:quote:Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Okee okee, technisch is het toch nog een dorp volgens de officiële definities.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 18:46 schreef hemarookworst het volgende:
Hier in de stad ken ik nog maar 1 plek waar je kunt pinnen. In een winkel, dus na sluitingstijd kun je geen![]()
![]()
Behalve als je kleine dingen af wil rekenen, of op straat een curryworst koopt.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 18:44 schreef hemarookworst het volgende:
Kon im Berlijn wel vrijwel overal pinnen, maar dat is vast anders in kleinere plaatsen
Nee er zijn nog genoeg plekken in Berlijn waar je niet zomaar kan pinnen.
Ik ga morgen naar Rot Weiß Essen.
En ik weet niet of ik daar mijn eten en drinken met pin kan betalen.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ben zelfs regelmatig een card only plek tegengekomen, maar ook genoeg cash only.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 18:49 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Behalve als je kleine dingen af wil rekenen, of op straat een curryworst koopt.
Nee er zijn nog genoeg plekken in Berlijn waar je niet zomaar kan pinnen.
Ik ga morgen naar Rot Weiß Essen.
En ik weet niet of ik daar mijn eten en drinken met pin kan betalen.Uw ADH vitamine Worst
Ik heb nog 20 euro aan statiegeldbonnetjes, telt dat ook?
Misschien die maar eens gaan inleveren danquote:Op vrijdag 24 mei 2024 18:51 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb nog 20 euro aan statiegeldbonnetjes, telt dat ook?![]()
![]()
Ik ga zo maar eens een magnetron maaltijd scoren bij gebrek aan zin om te kokenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ongure types met een lange regenjas aan in een donker steegje die vragen of je nog een mooi klokkie voor wènig wil kopuh, of anders misschien wat wit poeder?quote:Op vrijdag 24 mei 2024 18:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ben zelfs regelmatig een card only plek tegengekomen, maar ook genoeg cash only.![]()
Berlijn, daar doen ze ten minste nog niet zo moeilijk met cash itt hierquote:Op vrijdag 24 mei 2024 18:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ongure types met een lange regenjas aan in een donker steegje die vragen of je nog een mooi klokkie voor wènig wil kopuh, of anders misschien wat wit poeder?Uw ADH vitamine Worst
PPrik prik pingquote:Op vrijdag 24 mei 2024 18:53 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik ga zo maar eens een magnetron maaltijd scoren bij gebrek aan zin om te koken![]()
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 18:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ongure types met een lange regenjas aan in een donker steegje die vragen of je nog een mooi klokkie voor wènig wil kopuh, of anders misschien wat wit poeder?![]()
Zucchinimix roerbakgroente met aardappelpuree, gebakken zalm, vokoren penne arribbiata en komkommer-dille salade?quote:Op vrijdag 24 mei 2024 18:56 schreef devzero het volgende:
Wat zal ik vanavond eens gaan koken? Iets met heeeeel veel groenten waarschijnlijk![]()
Een damesetalagepop, met nog geen kleren aan
Dat de bovenste helft d'r af is, d'r alleen twee benen staan![]()
O, dan krijg ik ballen in me buikquote:Op vrijdag 24 mei 2024 18:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Zucchinimix roerbakgroente met aardappelpuree, gebakken zalm, vokoren penne arribbiata en komkommer-dille salade?
Grote warme, natte, lekke ballen
O, dan krijg ik ballen in me buik
Van die dingen krijg ik ballen in me buik
Forum Opties Forumhop: Hop naar: