quote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Morgen en overmorgen mss maar eens even wat naaien
Twee naalden één draadquote:
Gewoon gas geven, doen we hier ook.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik werd net op weg naar huis 2 keer gebolkt door de avondvierdaagse!![]()
Die jong hebben er talent voor
Da mag heul nie.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Gewoon gas geven, doen we hier ook.
Als ik met mijn gordijnen bij haar terecht kan, die moeten een stukje korter worden maar ik heb geen naaimachine.quote:
Een naaimachine maakt ze niet korter.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik met mijn gordijnen bij haar terecht kan, die moeten een stukje korter worden maar ik heb geen naaimachine.
Ik heb 2 naaimachines. Dus je doet je best maar met die enequote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik met mijn gordijnen bij haar terecht kan, die moeten een stukje korter worden maar ik heb geen naaimachine.
Zo nog even gas geven op de porseleinen troon.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:48 schreef hemarookworst het volgende:
Had afgelopen pinksterweekend flnk gas gegeven op e-scooter op toeristenhotspots in Amsterdam, gewoon omdat het kan en ik met 50% korting kon rijden
Altijd belangrijkquote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Zo nog even gas geven op de porseleinen troon.
Gezellig naaien bij jou thuis.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb 2 naaimachines. Dus je doet je best maar met die ene
Dat moet je maar afwachten of het gezellig isquote:
Ik geef je de voordeel vd twijfel.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dat moet je maar afwachten of het gezellig is
Oh, goed plan, bbq. Morgen bij de viszaak maar eens kijken of ze (hele) makreel of snapper hebben en die op de BBQ doenquote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Morgen bbq, als dat maar gezellig is.
Trouwens, hoeft niet eens, als het maar lekker is
Vis op de BBQ, ben je niet goed in je hoofd ofzo?quote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Oh, goed plan, bbq. Morgen bij de viszaak maar eens kijken of ze (hele) makreel of snapper hebben en die op de BBQ doen
en als het droog blijftquote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Een dikke steak erop...quote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik kan die vraag voor je beantwoorden.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vis op de BBQ, ben je niet goed in je hoofd ofzo?
Daar zat ik zojuist ook aan te denken, ik zou het er niet op gokken.quote:
De BBQ kan onder het afdak en wij kunnen binnen aan de bar hangen.quote:
Is toch net minder leuk als het regentquote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De BBQ kan onder het afdak en wij kunnen binnen aan de bar hangen.![]()
Het er droog komen is eerder een probleem.
Vis isquote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vis op de BBQ, ben je niet goed in je hoofd ofzo?
Absoluut, maar we maken er het beste vanquote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is toch net minder leuk als het regent
Heb je al een treintje gekochtquote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kan die vraag voor je beantwoorden.
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:02 schreef ieniminimuis het volgende:
@:devzero heeft volgens mij wel genoeg regen gehad rondom zijn huis de afgelopen weken. Ik denk dat de regen op is daar
Wij hadden Amerikanen als buren, weer of geen de bbq ging aan, regen of sneeuw maakte niet uit.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De BBQ kan onder het afdak en wij kunnen binnen aan de bar hangen.![]()
Het er droog komen is eerder een probleem.
Nee, want ik vind je geen treintjes man. Ik verzin wel wat anders waarmee je kan spelen.quote:
Ik breng wel een set gordijnen meequote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee, want ik vind je geen treintjes man. Ik verzin wel wat anders waarmee je kan spelen.
Een opwindmuisje.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee, want ik vind je geen treintjes man. Ik verzin wel wat anders waarmee je kan spelen.
Heeft ie je lekker dronken gevoerd?quote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Een stokerij van lego of playmobil ofzo
Nee, gelukkig niet.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heeft ie je lekker dronken gevoerd?
Godverdomme kut DHL. Koop een stratenboek.quote:Bezorging verhinderd, adres niet gelokaliseerd
Woon je op zo'n rare plek/straatquote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Godverdomme kut DHL. Koop een stratenboek.
tsja eendennesten willen nog weleens wegdrijven..quote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Godverdomme kut DHL. Koop een stratenboek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |