De BBQ kan onder het afdak en wij kunnen binnen aan de bar hangen.quote:
Is toch net minder leuk als het regentquote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De BBQ kan onder het afdak en wij kunnen binnen aan de bar hangen.![]()
Het er droog komen is eerder een probleem.
Vis isquote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vis op de BBQ, ben je niet goed in je hoofd ofzo?
Absoluut, maar we maken er het beste vanquote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is toch net minder leuk als het regent
Heb je al een treintje gekochtquote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kan die vraag voor je beantwoorden.
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:02 schreef ieniminimuis het volgende:
@:devzero heeft volgens mij wel genoeg regen gehad rondom zijn huis de afgelopen weken. Ik denk dat de regen op is daar
Wij hadden Amerikanen als buren, weer of geen de bbq ging aan, regen of sneeuw maakte niet uit.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De BBQ kan onder het afdak en wij kunnen binnen aan de bar hangen.![]()
Het er droog komen is eerder een probleem.
Nee, want ik vind je geen treintjes man. Ik verzin wel wat anders waarmee je kan spelen.quote:
Ik breng wel een set gordijnen meequote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee, want ik vind je geen treintjes man. Ik verzin wel wat anders waarmee je kan spelen.
Een opwindmuisje.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee, want ik vind je geen treintjes man. Ik verzin wel wat anders waarmee je kan spelen.
Heeft ie je lekker dronken gevoerd?quote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Een stokerij van lego of playmobil ofzo
Nee, gelukkig niet.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heeft ie je lekker dronken gevoerd?
Godverdomme kut DHL. Koop een stratenboek.quote:Bezorging verhinderd, adres niet gelokaliseerd
Woon je op zo'n rare plek/straatquote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Godverdomme kut DHL. Koop een stratenboek.
tsja eendennesten willen nog weleens wegdrijven..quote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Godverdomme kut DHL. Koop een stratenboek.
wat is het precies?quote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:15 schreef Mickytjuh het volgende:
Het is een mix van magnetron maaltijd en verse groente geworden, dus zonder de magnetron aan te zetten
een maaltijd die je in de magnetron op moet warmen maar dat niet lukt omdat de stroom niet betaald is..quote:
Lekker bakken toch!quote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wij hadden Amerikanen als buren, weer of geen de bbq ging aan, regen of sneeuw maakte niet uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |