wat is het precies?quote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:15 schreef Mickytjuh het volgende:
Het is een mix van magnetron maaltijd en verse groente geworden, dus zonder de magnetron aan te zetten
een maaltijd die je in de magnetron op moet warmen maar dat niet lukt omdat de stroom niet betaald is..quote:
Lekker bakken toch!quote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wij hadden Amerikanen als buren, weer of geen de bbq ging aan, regen of sneeuw maakte niet uit.
Het is hier de hele dag nog nauwelijks droog geweest.quote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:19 schreef Rob het volgende:
[..]
een maaltijd die je in de magnetron op moet warmen maar dat niet lukt omdat de stroom niet betaald is..
gok ik![]()
Bijna de hele week volgens mij regen in het zuiden/midden van t landquote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is hier de hele dag nog nauwelijks droog geweest.
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Morgen in de 2e helft van de middag lijkt het droger met zelfs wat zon te worden![]()
![]()
![]()
We hebben hier genoeg gehad al ja.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Bijna de hele week volgens mij regen in het zuiden/midden van t land
quote:
Zodat ik geen steden kan ontwikkelen door jouw stikstof zekerquote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb in de Epic gamestore gratis Farming Simulator 22 gedownload net.![]()
Dat wordt een boerderij bouwen met louter Bolkes!![]()
Nog nooit last van gehad in city builder gamesquote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zodat ik geen steden kan ontwikkelen door jouw stikstof zeker
Gedoodverfde winnaar van mei in het topic!quote:
Heb weleens last gehad van ernstige bodemvervuiling in SimCity door een agrarische economiequote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nog nooit last van gehad in city builder games
Begin maar vast met rijmenquote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gedoodverfde winnaar van mei in het topic!![]()
Ja, vervuiling zit er meestal wel in, maar tis niet dat ze geen vergunningen meer afgeven danquote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb weleens last gehad van ernstige bodemvervuiling in SimCity door een agrarische economie
Komende week ergens zal ik ze aan het werk zettenquote:
Ze hebben nog een hele week de tijd.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Komende week ergens zal ik ze aan het werk zetten
Heel goedquote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Komende week ergens zal ik ze aan het werk zetten
Breekt wel lekker het ijsquote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Poh, ik zit een Stadshaven Icebreaker te drinken. Eigenlijk meer iets voor in de winter, tis nogal een straffe jongen qua smaak en alcohol
DHL bolk zeker.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |