Komende week ergens zal ik ze aan het werk zettenquote:
Ze hebben nog een hele week de tijd.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Komende week ergens zal ik ze aan het werk zetten
Heel goedquote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Komende week ergens zal ik ze aan het werk zetten
Breekt wel lekker het ijsquote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Poh, ik zit een Stadshaven Icebreaker te drinken. Eigenlijk meer iets voor in de winter, tis nogal een straffe jongen qua smaak en alcohol
DHL bolk zeker.quote:
Benieuwd of we over een paar jaar nog een Bolkker hebbenquote:
Met de regen voelt het als winter....quote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Poh, ik zit een Stadshaven Icebreaker te drinken. Eigenlijk meer iets voor in de winter, tis nogal een straffe jongen qua smaak en alcohol
De stad loopt wel leeg door de vervuilingquote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, vervuiling zit er meestal wel in, maar tis niet dat ze geen vergunningen meer afgeven dan
Nou, da's toch anders, zit hier met het raam en de balkondeur open. In de winter had ik nu met extra gevoerde hoodie en een lange onderbroek met dikke sloffen zitten bolken.quote:
Komt hiero vandaanquote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Net nog leeggelopen met stikstofvervuiling.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
De stad loopt wel leeg door de vervuiling
deze is wel mooi gedaan, als ik blokker niet zou kennen zou ik denken dat het echt zo heetquote:
Volgens mij heb ik 'm bij de Laidel gescoord laatst.quote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
deze is wel mooi gedaan, als ik blokker niet zou kennen zou ik denken dat het echt zo heet
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik 'm bij de Laidel gescoord laatst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |