De BBQ kan onder het afdak en wij kunnen binnen aan de bar hangen.quote:
Is toch net minder leuk als het regentquote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De BBQ kan onder het afdak en wij kunnen binnen aan de bar hangen.![]()
Het er droog komen is eerder een probleem.
Vis isquote:Op vrijdag 24 mei 2024 19:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vis op de BBQ, ben je niet goed in je hoofd ofzo?
Absoluut, maar we maken er het beste vanquote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is toch net minder leuk als het regent
Heb je al een treintje gekochtquote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:00 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik kan die vraag voor je beantwoorden.
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:02 schreef ieniminimuis het volgende:
@:devzero heeft volgens mij wel genoeg regen gehad rondom zijn huis de afgelopen weken. Ik denk dat de regen op is daar
Wij hadden Amerikanen als buren, weer of geen de bbq ging aan, regen of sneeuw maakte niet uit.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De BBQ kan onder het afdak en wij kunnen binnen aan de bar hangen.![]()
Het er droog komen is eerder een probleem.
Nee, want ik vind je geen treintjes man. Ik verzin wel wat anders waarmee je kan spelen.quote:
Ik breng wel een set gordijnen meequote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee, want ik vind je geen treintjes man. Ik verzin wel wat anders waarmee je kan spelen.
Een opwindmuisje.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nee, want ik vind je geen treintjes man. Ik verzin wel wat anders waarmee je kan spelen.
Heeft ie je lekker dronken gevoerd?quote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Een stokerij van lego of playmobil ofzo
Nee, gelukkig niet.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heeft ie je lekker dronken gevoerd?
Godverdomme kut DHL. Koop een stratenboek.quote:Bezorging verhinderd, adres niet gelokaliseerd
Woon je op zo'n rare plek/straatquote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Godverdomme kut DHL. Koop een stratenboek.
tsja eendennesten willen nog weleens wegdrijven..quote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Godverdomme kut DHL. Koop een stratenboek.
wat is het precies?quote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:15 schreef Mickytjuh het volgende:
Het is een mix van magnetron maaltijd en verse groente geworden, dus zonder de magnetron aan te zetten
een maaltijd die je in de magnetron op moet warmen maar dat niet lukt omdat de stroom niet betaald is..quote:
Lekker bakken toch!quote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wij hadden Amerikanen als buren, weer of geen de bbq ging aan, regen of sneeuw maakte niet uit.
Het is hier de hele dag nog nauwelijks droog geweest.quote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:19 schreef Rob het volgende:
[..]
een maaltijd die je in de magnetron op moet warmen maar dat niet lukt omdat de stroom niet betaald is..
gok ik![]()
Bijna de hele week volgens mij regen in het zuiden/midden van t landquote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is hier de hele dag nog nauwelijks droog geweest.
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Morgen in de 2e helft van de middag lijkt het droger met zelfs wat zon te worden![]()
![]()
![]()
We hebben hier genoeg gehad al ja.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Bijna de hele week volgens mij regen in het zuiden/midden van t land
quote:
Zodat ik geen steden kan ontwikkelen door jouw stikstof zekerquote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb in de Epic gamestore gratis Farming Simulator 22 gedownload net.![]()
Dat wordt een boerderij bouwen met louter Bolkes!![]()
Nog nooit last van gehad in city builder gamesquote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zodat ik geen steden kan ontwikkelen door jouw stikstof zeker
Gedoodverfde winnaar van mei in het topic!quote:
Heb weleens last gehad van ernstige bodemvervuiling in SimCity door een agrarische economiequote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nog nooit last van gehad in city builder games
Begin maar vast met rijmenquote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gedoodverfde winnaar van mei in het topic!![]()
Ja, vervuiling zit er meestal wel in, maar tis niet dat ze geen vergunningen meer afgeven danquote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb weleens last gehad van ernstige bodemvervuiling in SimCity door een agrarische economie
Komende week ergens zal ik ze aan het werk zettenquote:
Ze hebben nog een hele week de tijd.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Komende week ergens zal ik ze aan het werk zetten
Heel goedquote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Komende week ergens zal ik ze aan het werk zetten
Breekt wel lekker het ijsquote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Poh, ik zit een Stadshaven Icebreaker te drinken. Eigenlijk meer iets voor in de winter, tis nogal een straffe jongen qua smaak en alcohol
DHL bolk zeker.quote:
Benieuwd of we over een paar jaar nog een Bolkker hebbenquote:
Met de regen voelt het als winter....quote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Poh, ik zit een Stadshaven Icebreaker te drinken. Eigenlijk meer iets voor in de winter, tis nogal een straffe jongen qua smaak en alcohol
De stad loopt wel leeg door de vervuilingquote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, vervuiling zit er meestal wel in, maar tis niet dat ze geen vergunningen meer afgeven dan
Nou, da's toch anders, zit hier met het raam en de balkondeur open. In de winter had ik nu met extra gevoerde hoodie en een lange onderbroek met dikke sloffen zitten bolken.quote:
Komt hiero vandaanquote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Net nog leeggelopen met stikstofvervuiling.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
De stad loopt wel leeg door de vervuiling
deze is wel mooi gedaan, als ik blokker niet zou kennen zou ik denken dat het echt zo heetquote:
Volgens mij heb ik 'm bij de Laidel gescoord laatst.quote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
deze is wel mooi gedaan, als ik blokker niet zou kennen zou ik denken dat het echt zo heet
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik 'm bij de Laidel gescoord laatst.
U is echt goed.quote:
Die zie jij alleen maar, een oog van een perfectionist.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:50 schreef ToT het volgende:
Dat terwijl er genoeg slordigheidsfoutjes in zitten!
Geniaalquote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:52 schreef ToT het volgende:
Ow en ook dat bordje onder Bolker gezien trouwens?
Als hij niet wil zeg maar dat de badeend hem even in bad zal stoppen.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:52 schreef ToT het volgende:
Mannetje hier heeft een schofterige lading kip naar binnen gewerkt!Is nu pas klaar en kan nu pas naar bed!
Ja ik was gewoon te lui om de "Blokker" daar ook te veranderen in "Bolker", hoewel het eigenlijk vrij eenvoudig geweest zou zijn.quote:
Oh nee, was bij de Aldi, die waren een tijd terug in de aanbieding. Heb ook nog 2 piranha tripels van ze liggen.quote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:52 schreef ToT het volgende:
Mannetje hier heeft een schofterige lading kip naar binnen gewerkt!Is nu pas klaar en kan nu pas naar bed!
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:54 schreef ToT het volgende:
Nee fuck!Toch "10 zetpillen" gemist; dat moeten "10 pijnbolkers" zijn!
Verklaart een hoopquote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij heeft wel een Afrikaanse opa!
Okee, ik schop hem naar boven!
De datum moet je ook aanpassen.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:54 schreef ToT het volgende:
Nee fuck!Toch "10 zetpillen" gemist; dat moeten "10 pijnbolkers" zijn!
Naar 40-45?quote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De datum moet je ook aanpassen.
En ipv healtyfarm Tesch & Stabenow?quote:
Best wel.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |