Het is hier de hele dag nog nauwelijks droog geweest.quote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:19 schreef Rob het volgende:
[..]
een maaltijd die je in de magnetron op moet warmen maar dat niet lukt omdat de stroom niet betaald is..
gok ik![]()
Bijna de hele week volgens mij regen in het zuiden/midden van t landquote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is hier de hele dag nog nauwelijks droog geweest.
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:23 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Morgen in de 2e helft van de middag lijkt het droger met zelfs wat zon te worden![]()
![]()
![]()
We hebben hier genoeg gehad al ja.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:24 schreef Lovely het volgende:
[..]
Bijna de hele week volgens mij regen in het zuiden/midden van t land
quote:
Zodat ik geen steden kan ontwikkelen door jouw stikstof zekerquote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb in de Epic gamestore gratis Farming Simulator 22 gedownload net.![]()
Dat wordt een boerderij bouwen met louter Bolkes!![]()
Nog nooit last van gehad in city builder gamesquote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zodat ik geen steden kan ontwikkelen door jouw stikstof zeker
Gedoodverfde winnaar van mei in het topic!quote:
Heb weleens last gehad van ernstige bodemvervuiling in SimCity door een agrarische economiequote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:35 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nog nooit last van gehad in city builder games
Begin maar vast met rijmenquote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:37 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gedoodverfde winnaar van mei in het topic!![]()
Ja, vervuiling zit er meestal wel in, maar tis niet dat ze geen vergunningen meer afgeven danquote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb weleens last gehad van ernstige bodemvervuiling in SimCity door een agrarische economie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |