Zyklon B.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Cyanide in je bips!Dat kan nooit goed zijn.
Is dat een nieuw geurtje van Hugo Bossquote:
Jep, en het is nog maar het begin van het weekend.quote:
Ja voor op die bruine hemden.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is dat een nieuw geurtje van Hugo Boss
It's Friday then......quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jep, en het is nog maar het begin van het weekend.
We hebben een vooruitziende blik.quote:
Wel met een pof broek en mooie leren jassenquote:
Dat was ook een full blown nazi dus had zomaar gekund.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is dat een nieuw geurtje van Hugo Boss
Dat was juist de grap.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat was ook een full blown nazi dus had zomaar gekund.
Daarom ook die grapquote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat was ook een full blown nazi dus had zomaar gekund.
Nassi Goering?quote:
hoeft toch nietquote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:54 schreef ToT het volgende:
Nee fuck!Toch "10 zetpillen" gemist; dat moeten "10 pijnbolkers" zijn!
4045 denk ik.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:08 schreef ToT het volgende:
Welke user had ook al weer Anne Frank achter een boekenkast als UI en had betaald om zijn username naar 4045 te veranderen?
Na klachten van andere users kreeg hij zijn geld teruggestort en werd zijn naam weer teruggedraaid.
Die UI heeft hij geloof ik nog steeds.
Doe maar een bradwurst met sambal erbij jaquote:
Krijg je daar een mario bij?quote:
Wel jot, doe die ook maar één.quote:
Zonder grappen, er zijn serieus veel merken groot geworden onder het NSB bewind.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ben een paar jaar geleden naar die tentoonstelling over nazi-kunst en cultuur geweest. Daar hadden ze ook veel reclamemateriaal. Dat was echt bizar om te zien. Allemaal merken die tot op de dag van vandaag bestaan die dan allerlei nazipropaganda in hun materiaal hadden.
in den bosch?quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ben een paar jaar geleden naar die tentoonstelling over nazi-kunst en cultuur geweest. Daar hadden ze ook veel reclamemateriaal. Dat was echt bizar om te zien. Allemaal merken die tot op de dag van vandaag bestaan die dan allerlei nazipropaganda in hun materiaal hadden.
volgens mij had elke grote Duitse industrieel bedrijf wel in meer of mindere mate te maken daarmee. Is denk ik ook de tijdgeest, je kan moeilijk niet samenwerken met de nazi's dan word je misschien wel gezien als landsverraderquote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zonder grappen, er zijn serieus veel merken groot geworden onder het NSB bewind.
Fanta is bijvoorbeeld bedacht door Duitse Coca Cola fabrieken omdat ze niet meer aan het Cola siroop konden komen omdat Duitsland heel veel banden legde aan import.
Die ja. Was wel interessant. Nog nooit zo'n zware beveiliging gezien wel in een museum. Hoofdconclusie was dat het vooral spuuglelijk was wat ze allemaal bedachtenquote:
Klopt, in Nederland werd een Fanta van vlierbessensap gemaakt.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zonder grappen, er zijn serieus veel merken groot geworden onder het NSB bewind.
Fanta is bijvoorbeeld bedacht door Duitse Coca Cola fabrieken omdat ze niet meer aan het Cola siroop konden komen omdat Duitsland heel veel banden legde aan import.
Dat is zo, maar ome Hugo was gewoon een eckte, en dat Zyklon B werd ook echt aangeboden om het te gebruiken als vernietigingsmiddel.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
volgens mij had elke grote Duitse industrieel bedrijf wel in meer of mindere mate te maken daarmee. Is denk ik ook de tijdgeest, je kan moeilijk niet samenwerken met de nazi's dan word je misschien wel gezien als landsverrader
Owja, die was ik even vergeten. Maar klopt inderdaad.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Klopt, in Nederland werd een Fanta van vlierbessensap gemaakt.
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zou drinken!quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Klopt, in Nederland werd een Fanta van vlierbessensap gemaakt.
Klopt. Wat ik heb gelezen en gezien over die periode was het in die tijd ook gewoon een kwestie van leven en overleven onder het systeem en beleid waar die mensen onder woonden en hebben de meeste er maar het beste van gemaakt.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
volgens mij had elke grote Duitse industrieel bedrijf wel in meer of mindere mate te maken daarmee. Is denk ik ook de tijdgeest, je kan moeilijk niet samenwerken met de nazi's dan word je misschien wel gezien als landsverrader
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |