Zyklon B.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Cyanide in je bips!Dat kan nooit goed zijn.
Is dat een nieuw geurtje van Hugo Bossquote:
Jep, en het is nog maar het begin van het weekend.quote:
Ja voor op die bruine hemden.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is dat een nieuw geurtje van Hugo Boss
It's Friday then......quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jep, en het is nog maar het begin van het weekend.
We hebben een vooruitziende blik.quote:
Wel met een pof broek en mooie leren jassenquote:
Dat was ook een full blown nazi dus had zomaar gekund.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is dat een nieuw geurtje van Hugo Boss
Dat was juist de grap.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat was ook een full blown nazi dus had zomaar gekund.
Daarom ook die grapquote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:06 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat was ook een full blown nazi dus had zomaar gekund.
Nassi Goering?quote:
hoeft toch nietquote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:54 schreef ToT het volgende:
Nee fuck!Toch "10 zetpillen" gemist; dat moeten "10 pijnbolkers" zijn!
4045 denk ik.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:08 schreef ToT het volgende:
Welke user had ook al weer Anne Frank achter een boekenkast als UI en had betaald om zijn username naar 4045 te veranderen?
Na klachten van andere users kreeg hij zijn geld teruggestort en werd zijn naam weer teruggedraaid.
Die UI heeft hij geloof ik nog steeds.
Doe maar een bradwurst met sambal erbij jaquote:
Krijg je daar een mario bij?quote:
Wel jot, doe die ook maar één.quote:
Zonder grappen, er zijn serieus veel merken groot geworden onder het NSB bewind.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ben een paar jaar geleden naar die tentoonstelling over nazi-kunst en cultuur geweest. Daar hadden ze ook veel reclamemateriaal. Dat was echt bizar om te zien. Allemaal merken die tot op de dag van vandaag bestaan die dan allerlei nazipropaganda in hun materiaal hadden.
in den bosch?quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ben een paar jaar geleden naar die tentoonstelling over nazi-kunst en cultuur geweest. Daar hadden ze ook veel reclamemateriaal. Dat was echt bizar om te zien. Allemaal merken die tot op de dag van vandaag bestaan die dan allerlei nazipropaganda in hun materiaal hadden.
volgens mij had elke grote Duitse industrieel bedrijf wel in meer of mindere mate te maken daarmee. Is denk ik ook de tijdgeest, je kan moeilijk niet samenwerken met de nazi's dan word je misschien wel gezien als landsverraderquote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zonder grappen, er zijn serieus veel merken groot geworden onder het NSB bewind.
Fanta is bijvoorbeeld bedacht door Duitse Coca Cola fabrieken omdat ze niet meer aan het Cola siroop konden komen omdat Duitsland heel veel banden legde aan import.
Die ja. Was wel interessant. Nog nooit zo'n zware beveiliging gezien wel in een museum. Hoofdconclusie was dat het vooral spuuglelijk was wat ze allemaal bedachtenquote:
Klopt, in Nederland werd een Fanta van vlierbessensap gemaakt.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zonder grappen, er zijn serieus veel merken groot geworden onder het NSB bewind.
Fanta is bijvoorbeeld bedacht door Duitse Coca Cola fabrieken omdat ze niet meer aan het Cola siroop konden komen omdat Duitsland heel veel banden legde aan import.
Dat is zo, maar ome Hugo was gewoon een eckte, en dat Zyklon B werd ook echt aangeboden om het te gebruiken als vernietigingsmiddel.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
volgens mij had elke grote Duitse industrieel bedrijf wel in meer of mindere mate te maken daarmee. Is denk ik ook de tijdgeest, je kan moeilijk niet samenwerken met de nazi's dan word je misschien wel gezien als landsverrader
Owja, die was ik even vergeten. Maar klopt inderdaad.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Klopt, in Nederland werd een Fanta van vlierbessensap gemaakt.
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zou drinken!quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Klopt, in Nederland werd een Fanta van vlierbessensap gemaakt.
Klopt. Wat ik heb gelezen en gezien over die periode was het in die tijd ook gewoon een kwestie van leven en overleven onder het systeem en beleid waar die mensen onder woonden en hebben de meeste er maar het beste van gemaakt.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
volgens mij had elke grote Duitse industrieel bedrijf wel in meer of mindere mate te maken daarmee. Is denk ik ook de tijdgeest, je kan moeilijk niet samenwerken met de nazi's dan word je misschien wel gezien als landsverrader
De NS (ook al bestond die toen nog niet) wordt ook verantwoordelijk gehouden voor de transporten. Maar hadden we tijdens de bezetting een keus?quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Beetje jenever of vodka erdoor en is een prima drankje jaquote:
Porsche!quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:15 schreef DerRabbit het volgende:
Volkswagen en Porsche zijn nog twee voorbeelden van tegenwoordig best grote autofabrikanten die uit Nazi Duitsland komen. VW is opgericht door de NSB en Ferdinand Porsche is weg gegaan bij Volkswagen omdat hij niet zijn sport auto's kon maken onder het bewind van het VW merk en heeft toen zijn eigen fabriek gebouwd. Ironisch genoeg is Porsche jaren geleden weer overgekocht door de Volkwagen Groep.
b.v. de bakker bakte ook zijn brood dat ging ook door voor Nederlanders en de Moffenquote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De NS (ook al bestond die toen nog niet) wordt ook verantwoordelijk gehouden voor de transporten. Maar hadden we tijdens de bezetting een keus?
Hier zit een grap in die ik denk ik niet moet makenquote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De NS (ook al bestond die toen nog niet) wordt ook verantwoordelijk gehouden voor de transporten. Maar hadden we tijdens de bezetting een keus?
Porsche is een geweldig merk en hebben legendarische race wagens gemaakt, maar de productie van consumenten auto's is daar ook door geslagen imo.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Porsche!![]()
Ik geef nauwelijks iets om auto's maar voor de 911 heb ik altijd een zwak gehad. Mocht ik ooit de loterij winnen dan komt er wel een klassieke 911
Volgens mij zijn er ook wat tanks uit WOII ontworpen door Porschequote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:15 schreef DerRabbit het volgende:
Volkswagen en Porsche zijn nog twee voorbeelden van tegenwoordig best grote autofabrikanten die uit Nazi Duitsland komen. VW is opgericht door de NSB en Ferdinand Porsche is weg gegaan bij Volkswagen omdat hij niet zijn sport auto's kon maken onder het bewind van het VW merk en heeft toen zijn eigen fabriek gebouwd. Ironisch genoeg is Porsche jaren geleden weer overgekocht door de Volkwagen Groep.
Tja, de markt vraagt erom. Maar doe mij maar de pure sportwagens van zequote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Porsche is een geweldig merk en hebben legendarische race wagens gemaakt, maar de productie van consumenten auto's is daar ook door geslagen imo.
Niet alleen bakkers men deed veel om Duitsers te vriend te houden. Men had ook geen keus.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:19 schreef Rob het volgende:
[..]
b.v. de bakker bakte ook zijn brood dat ging ook door voor Nederlanders en de Moffen
voor zolang er grondstoffen waren
Voor zover ik weet heeft Porsche wel nog een aantal motoren ontworpen voor Duitse tanks in die tijd ja.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er ook wat tanks uit WOII ontworpen door Porsche
Bij mijn vader thuis hadden ze nog Duitse soldaten ingekwartierd zitten op de boerderij.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet alleen bakkers men deed veel om Duitsers te vriend te houden. Men had ook geen keus.
nee mensen leverden gewoon( al dan niet onder dwang) hun diensten en waren. ze moesten immers zelf ook overleven als business en/of persoon.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet alleen bakkers men deed veel om Duitsers te vriend te houden. Men had ook geen keus.
In mijn mening, als je een Porsche dealer binnen loopt en zegt "ik wil een Porsche." moet de eerst volgende vraag van de dealer zijn: "Natuurlijk meneer, welke kleur had u gewild?"quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tja, de markt vraagt erom. Maar doe mij maar de pure sportwagens van ze
Die reclame met die tractor is leuk!quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tja, de markt vraagt erom. Maar doe mij maar de pure sportwagens van ze
Mijn opa is op z'n boerderij door de moffen afgeranseld toen hij een beetje van zijn eten achterhield om zijn gezin te laten overleven.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bij mijn vader thuis hadden ze nog Duitse soldaten ingekwartierd zitten op de boerderij.![]()
Daar had je idd niet bepaald veel keus in
Klopt Porsche verklote het bij een demo daar de tank in brand vloog (De tiger) Henschel had een betrouwbaarder ontwerp. Hitler vertrouwde Porsche wel en beval een samenwerking.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Volgens mij zijn er ook wat tanks uit WOII ontworpen door Porsche
@mailyquote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Klopt Porsche verklote het bij een demo daar de tank in brand vloog (De tiger) Henschel had een betrouwbaarder ontwerp. Hitler vertrouwde Porsche wel en beval een samenwerking.
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 24-05-2024 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Bij mijn vader was het onder de rivieren dus die hebben geen echte hongersnood gekend, maar het was wel zaak om te zorgen dat die Duitsers zich niet alles toe eigenden. Hun hoogste officier was gelukkig redelijk beschaafd. Maar stressvol was het wel zeg maarquote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Mijn opa is op z'n boerderij door de moffen afgeranseld toen hij een beetje van zijn eten achterhield om zijn gezin te laten overleven.
Mijn vader als kind toentertijd wilde die officier aanvliegen, maar werd door zijn broers op de grond gedrukt omdat hij anders ter plekke afgeknald zou worden.
Als ze reageert kost het je kloten.quote:
Er werd een hele lading bommen uit een vliegtuig op hun akker gedropt na een mislukte bombardement-vlucht; landen met die bommen aan boord was te gevaarlijk, dus moesten ze er van af en een akker was veilig genoeg.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:31 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bij mijn vader was het onder de rivieren dus die hebben geen echte hongersnood gekend, maar het was wel zaak om te zorgen dat die Duitsers zich niet alles toe eigenden. Hun hoogste officier was gelukkig redelijk beschaafd. Maar stressvol was het wel zeg maar
Ik kan het me voorstellen ja.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Er werd een hele lading bommen uit een vliegtuig op hun akker gedropt na een mislukte bombardement-vlucht; landen met die bommen aan boord was te gevaarlijk, dus moesten ze er van af en een akker was veilig genoeg.
M'n vader als kind freakte echt volledig toen.
"verklootte"quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ze reageert kost het je kloten.
Met deze verbetering verkoolt ze je kloten wellicht als straf verminderingquote:
Hou ze vanavond nog maar even vast. Morgen kan je ze kwijt zijn.quote:
Ze? Jouw kloten hangen nu ook aan een draadje.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:34 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Met deze verbetering verkoolt ze je kloten wellicht als straf vermindering
Hij/zij/het/hem wens ik succes met mij in te halenquote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ze? Jouw kloten hangen nu ook aan een draadje.
Pff, op een parcours rij je rondjes, ik hoef alleen even te wachten.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hij/zij/het/hem wens ik succes met mij in te halen
Snelste nijn van fok!quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hij/zij/het/hem wens ik succes met mij in te halen
Je kent het sprookje van het konijn en de schildpad?quote:
Succes om mij te pakken als ik met 450 miljoen miljard km per uur voorbij kom!quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:38 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Pff, op een parcours rij je rondjes, ik hoef alleen even te wachten.
Onze nijn doet niet aan sprookjesquote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je kent het sprookje van het konijn en de schildpad?
Sprookjes over nijntjes vertellen we enkel aan badeendjes iddquote:
Gelukkig niet, straks denkt hij ook nog dat hij een act is.quote:
Moet je niet voor bij mij zijn, vraag muis maar om er wat aan te doen.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:42 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb overigens echt serieus persoonlijk leed![]()
Ik heb gister mijn linker schouder verrekt en het doet al de hele dag irritant veel pijn
Och armequote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:42 schreef DerRabbit het volgende:
Ik heb gister mijn linker schouder verrekt en het doet al de hele dag irritant veel pijn
Daar wordt hij hard van.quote:
@ToTquote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet je niet voor bij mij zijn, vraag muis maar om er wat aan te doen.
Ik kan alleen je rechter schouder verreken zodat je in balans bent.
Schouders zijn ook echt kut om blessure aan te hebbenquote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:42 schreef DerRabbit het volgende:
Haal je vriendinnetje er maar weer bij.quote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Haal je vriendinnetje er maar weer bij.
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:49 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Haal je vriendinnetje er maar weer bij.
quote:
Stik betrapt.quote:
Die heb ik lekker thuis gelaten, dat gezeik kan ik er niet bij hebben als ik met belangrijk werk bezig benquote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet je niet voor bij mij zijn, vraag muis maar om er wat aan te doen.
Ik kan alleen je rechter schouder verreken zodat je in balans bent.
Zit in het stuk tussen mijn schouder en nek. Is gewoon irritant als ik iets met redelijk gewicht op pak.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Schouders zijn ook echt kut om blessure aan te hebben
Aan vrouwen heb je ook niets zodra ze buiten de keuken komen.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 21:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die heb ik lekker thuis gelaten, dat gezeik kan ik er niet bij hebben als ik met belangrijk werk bezig ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |