Dat lijkt me ook wel rot. In de coronatijd was dat ook wel even een dingetje, toen mensen ineens hele andere keuzes gingen maken dan ik verwacht had... :xquote:Op donderdag 16 mei 2024 16:12 schreef Ann-Lynn het volgende:
[..]
Wij hadden juist als koppel voornamelijk single vrienden, veel meer dan koppels en al helemaal koppels met kinderen, al hebben we die zelf wel.
Maar goed, door allerlei politieke gebeurtenissen in de afgelopen 10 jaar hebben geen vrienden meer.
Gun ons ook onze pleziertjes.quote:Op donderdag 16 mei 2024 17:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
je hoeft @:strani niet zo hard af te wijzen.
Das niet leuk voor hem
Bespaar je de moeite, de intervalacts waren net zo suf en ongeïnspireerd als de rest van de show, en Loreen was het dieptepunt.quote:Op donderdag 16 mei 2024 18:38 schreef NailQueen het volgende:
In Leeuwarden hebben we de intervalacts niet gezien. Dus die kijk ik nu pas terug. Gaat Loreen nog van de wip wap af?
Wel een gemiste kans om Double Date niet in de TT te zetten.quote:Op donderdag 16 mei 2024 17:44 schreef Troel het volgende:
Tsjechische Songfestival-zangeres Aiko heeft relatie met drumster van San Marino
Dan kunnen ze op dubbeldate met het Spaanse koppel
Ik was toch nieuwsgierig waar iedereen het over had. Het is idd treurig. Alcazar was de beste van allemaalquote:Op donderdag 16 mei 2024 18:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bespaar je de moeite, de intervalacts waren net zo suf en ongeïnspireerd als de rest van de show, en Loreen was het dieptepunt.
quote:Op donderdag 16 mei 2024 18:52 schreef Arizona het volgende:
De SC was uit MyAt![]()
![]()
![]()
Ik dacht even dat mijn leven voorbij was.
Fuck de EBU als eerste gedachte natuurlijk.quote:
Best een goed ideequote:Op donderdag 16 mei 2024 18:42 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Wel een gemiste kans om Double Date niet in de TT te zetten.
Wat zijn dubbele dadels?quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:01 schreef Cyan9 het volgende:
Dubbele dates? Ik vind enkele al moeilijk.
Deze gebruik ik altijd nog om van oud glaswerk af te komen.quote:
Ik vind dates vrij makkelijk maar als er niet echt een romantische klik is zijn ze ook erg vermoeiend.quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:01 schreef Cyan9 het volgende:
Dubbele dates? Ik vind enkele al moeilijk.
Dubbel zo lekkerquote:Op donderdag 16 mei 2024 19:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En zijn die beter dan enkele dadels?
Godsammequote:Op donderdag 16 mei 2024 19:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
"Chinees restaurant overvallen, de politie is nog op zoek naar de dadels".
Éigenlijk kan dit tegenwoordig niet meer hequote:Op donderdag 16 mei 2024 19:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
"Chinees restaurant overvallen, de politie is nog op zoek naar de dadels".
Absoluut niet!quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Éigenlijk kan dit tegenwoordig niet meer he
Alles wat Ricky Gervais doet mag nog, vind ik. Lijkt me een goede vuistregelquote:Op donderdag 16 mei 2024 19:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Éigenlijk kan dit tegenwoordig niet meer he
Ik kon niets vinden over Ricky en dadels.quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Alles wat Ricky Gervais doet mag nog, vind ik. Lijkt me een goede vuistregel
Dan ben je helaas gecanceld.quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:22 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik kon niets vinden over Ricky en dadels.
Hoe is het verder met je?quote:
Goed, 1, ja.quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hoe is het verder met je?
Heb je nog steeds fretten? En het aquarium?
Dat was echt leuk.quote:Op donderdag 16 mei 2024 18:45 schreef Em31 het volgende:
Eigenlijk het enige wat ik wel leuk vond waren de Herreys ná de uitslag.
quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:31 schreef Strani het volgende:
Oei, problemen met pinnen in winkels door landelijke storing in Nederland. Wie van jullie staan er nou allemaal met volle tassen nieuwe kleding bij een kassa ergens?
ikke niet, ik geniet van de verkoeling in huis.quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:31 schreef Strani het volgende:
Oei, problemen met pinnen in winkels door landelijke storing in Nederland. Wie van jullie staan er nou allemaal met volle tassen nieuwe kleding bij een kassa ergens?
Oh ja dat is trouwens wel één van mijn favoriete winnende liedjes, hoewel het toch echt als een guilty pleasure voelt.quote:Op donderdag 16 mei 2024 18:45 schreef Em31 het volgende:
Eigenlijk het enige wat ik wel leuk vond waren de Herreys ná de uitslag.
Ja! Kwam zo door een feeststemming nog leuker over dan als een gewone interval, denk ik.quote:
Aaahhh wat lief die muizenquote:Op donderdag 16 mei 2024 19:27 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Goed, 1, ja.
En muizen.
Met jou?
Daarom heb ik altijd nog 50 euro cash bij mequote:Op donderdag 16 mei 2024 19:31 schreef Strani het volgende:
Zo, doe maar rijk, 50 euroquote:Op donderdag 16 mei 2024 19:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Daarom heb ik altijd nog 50 euro cash bij me![]()
Mij pakken ze niet jonguh!
Beetje raar dat ze hun na de uitslag deden. Beter hadden ze hun ook gewoon bewaard voor de finale. Dat ze na Alcazar optreden ofzo.quote:
ow dan win ik... heb laatst 100 euro gepind en nog maar 10 van gebruiktquote:Op donderdag 16 mei 2024 19:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dit is wel slim, misschien moet ik dit ook eens doen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
bij onze loempiavriend kun je inmiddels pinnen, maar idd dat was wel de reden dat ik altijd een briedje van 5 probeerde te hebbenquote:Op donderdag 16 mei 2024 19:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dit is wel slim, misschien moet ik dit ook eens doen.
Ik heb vaak niet eens genoeg bij me om even een loempia te halen.waar je nooit kan pinnen
![]()
Ideaal hoor!quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dit is wel slim, misschien moet ik dit ook eens doen.
Ik heb vaak niet eens genoeg bij me om even een loempia te halen.waar je nooit kan pinnen
![]()
ik ook. heb dat geld gewoon just in case in het telefoonhoesje in een hashpuutje onder een ritsquote:Op donderdag 16 mei 2024 19:41 schreef Strani het volgende:
Ik probeer ook altijd wel wat cash bij me te hebben voor de zekerheid. Maar in principe pin ik vrijwel altijd, gewoon met de mobiel.
Ja heb je inderdaad gelijk inquote:Op donderdag 16 mei 2024 19:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ideaal hoor!
Zo was er op oudjaarsdag een keer een pinstoring bij de oliebollenkraam, veel teleurgestelde mensen, maar ik vertrok gewoon met een dampende zak oliebollen![]()
Ik vind het serieus wel een geruststellend gevoel, voor noodgevallen. Dat je toch altijd kunt betalen.
De fret lust ze wss ook wel.quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Aaahhh wat lief die muizen![]()
Onze kat is er ook dol op als ze in de tuin lopen![]()
Gaat prima hier!
Hier staan de meeste pinautomaten in winkels, dus ‘s avonds en ‘s nachts is pinnen haast onmogelijk.quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:43 schreef Strani het volgende:
Nou kan je hier trouwens nog wel op elke hoek geld uit de muur trekken als het moet (bij wijze van spreken). Dat is bij jullie geloof ik ook wat ingewikkelder tegenwoordig.
ik kan de straat uit lopen en vind daar meteen de geldmaat.quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:43 schreef Strani het volgende:
Nou kan je hier trouwens nog wel op elke hoek geld uit de muur trekken als het moet (bij wijze van spreken). Dat is bij jullie geloof ik ook wat ingewikkelder tegenwoordig.
ja dat was idd ook een mooie, kon ik de oliebollen van mezelf en die van mn ouders ook gaan betalen...quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ideaal hoor!
Zo was er op oudjaarsdag een keer een pinstoring bij de oliebollenkraam, veel teleurgestelde mensen, maar ik vertrok gewoon met een dampende zak oliebollen![]()
Ik vind het serieus wel een geruststellend gevoel, voor noodgevallen. Dat je toch altijd kunt betalen.
Lastig hoor. We hebben hier sowieso al veel banken en die hebben ook gewoon allemaal een automaat of meerderequote:Op donderdag 16 mei 2024 19:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hier staan de meeste pinautomaten in winkels, dus ‘s avonds en ‘s nachts is pinnen haast onmogelijk.
ik snap ook echt niet waarom die bij mij op de hoek er wel staat, in een dorpje waar je met 1 keer niezen al door heen bent. terwijl dorp verderop dat bijna een stadje wordt alleen in winkels een automaat heeft.quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hier staan de meeste pinautomaten in winkels, dus ‘s avonds en ‘s nachts is pinnen haast onmogelijk.
Eerst wilde ik er totaal niet aan en nu doe ik niet anders meer.quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:41 schreef Strani het volgende:
Ik probeer ook altijd wel wat cash bij me te hebben voor de zekerheid. Maar in principe pin ik vrijwel altijd, gewoon met de mobiel.
ik wil weer gewoon een bank binnen kunnen wandelen voor een advies ofzo.quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Lastig hoor. We hebben hier sowieso al veel banken en die hebben ook gewoon allemaal een automaat of meerdere
Jeetje, het gaat er ook allemaal echt niet op vooruit hè?quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik wil weer gewoon een bank binnen kunnen wandelen voor een advies ofzo.
en niet afhankelijk zijn van een afspraak en dan te beeldbellen
nope ze noemen het moderniseren, maar tis gewoon de manier van banken om flink te besparen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Jeetje, het gaat er ook allemaal echt niet op vooruit hè?
Ja ik sprak van de week ook al met iemand over dat zelf scannen in de supermarkten wat in Nederland vrij normaal lijkt te zijn. In principe moet je nu het werk van een kassier doen en je betaalt gewoon nog steeds hetzelfde (of meer) als voorheen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
nope ze noemen het moderniseren, maar tis gewoon de manier van banken om flink te besparen.
geld storten kost je ook al geld in veel gevallen.
Nou dat zelfscannen vind ik wel fijn hoor, het scheelt je ook veel werk. Boodschappen in de kar — overpakkken op de band — overpakken in de tas hoeft niet meer.quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik sprak van de week ook al met iemand over dat zelf scannen in de supermarkten wat in Nederland vrij normaal lijkt te zijn. In principe moet je nu het werk van een kassier doen en je betaalt gewoon nog steeds hetzelfde (of meer) als voorheen.
zag vanmiddag in de ah hiero dat ze nog maar 2 gewone kassa's hebben en de rest zelfscan,quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik sprak van de week ook al met iemand over dat zelf scannen in de supermarkten wat in Nederland vrij normaal lijkt te zijn. In principe moet je nu het werk van een kassier doen en je betaalt gewoon nog steeds hetzelfde (of meer) als voorheen.
dat wel maar je maakt personeel overbodig en dus maakt de supermarkt nog meer winst. en service..... kennen ze amper meerquote:Op donderdag 16 mei 2024 19:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou dat zelfscannen vind ik wel fijn hoor, het scheelt je ook veel werk. Boodschappen in de kar — overpakkken op de band — overpakken in de tas hoeft niet meer.
Gewoon scannen en meteen in je tas stoppen.
Als boomer is het me gelukt om die zelfscan tot nu toe altijd te ontwijken.quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit, ik wil niet meer andersquote:Op donderdag 16 mei 2024 19:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou dat zelfscannen vind ik wel fijn hoor, het scheelt je ook veel werk. Boodschappen in de kar — overpakkken op de band — overpakken in de tas hoeft niet meer.
Ik vind het juist prettig. Ben veel sneller de zaak weer uit en omdat je niet met een medewerker hoeft te communiceren (op een zeldzame steekproef na dan) kan je gewoon lekker je oortjes met wat muziek inhouden, waardoor je ook een stuk minder last hebt van schreeuwende kinderen die mensen altijd maar zo nodig naar de supermarkt moeten slepen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik had nog een mottig briefje van vijf in de knip, wat precies genoeg was om nog net de boodschappen te kunnen betalen die ik echt vandaag wilde hebbenquote:Op donderdag 16 mei 2024 19:31 schreef Strani het volgende:
Ze hebben zelfs kassa waarvoor je de ikea app nodig hebt. Lekker verwarrendquote:Op donderdag 16 mei 2024 19:57 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als boomer is het me gelukt om die zelfscan tot nu toe altijd te ontwijken.
Alleen bij de Ikea in Groningen liep ik in 2022 in de "zelfscan val" omdat ze geen gewone kassa's meer open hadden, was ook m'n laatste bezoek aan de Ikea.
Neem gewoon je rustquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:27 schreef H_T het volgende:
Ook even zwaaien
Ik heb behoorlijk drukke weken, dus ben er even niet zoveel. Waarschijnlijk wordt dat wel snel beter overigensVanavond hoef ik niks en daar ga ik zo eens lekker gebruik van maken
En ik heb nog een hoop bij te lezen
wanneer ben jij gevallen?quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Neem gewoon je rust. Er moeten niet meer mods omvallen.
Als ik val dan land ik altijd op iets zacht en met een vacht @Nattekatquote:
aggos..... nu hij er niet is weet je wel hoe je moet slijmen hequote:Op donderdag 16 mei 2024 20:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als ik val dan land ik altijd op iets zacht en met een vacht @:Nattekat
Wat was je favorietje gerechtje van de avond?quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:11 schreef Guanabana het volgende:
Eten was lekker, gelukkig konden we nog wel pinnen.
(En het was minder dan 100 euro)
quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
aggos..... nu hij er niet is weet je wel hoe je moet slijmen he
De 'gewone' loempia's waren eigenlijk heel lekker, maar dat is een beetje een saai antwoordquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat was je favorietje gerechtje van de avond?
Vietnamees vind ik ook echt zalig. Wel kruidig maar niet echt pittig
Ik moet seizoen 2 nog kijkenquote:
Jij wordt viesdikquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:38 schreef Nizno het volgende:
ik ga zo een zak chips op vreten *sportiefbezig*
ftfyquote:
Misschien met dadels?quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:38 schreef Guanabana het volgende:
Dumplings zien er altijd leuk/cute uit
[ afbeelding ]
Maar die vielen een beetje tegen.
Als de EBU voorlopig geen domme dingen doet komt dat goedquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Neem gewoon je rust. Er moeten niet meer mods omvallen.
Ja ik weet niet... ik vind alles op de band zetten toch minder werk geloof ik dan zelf scannen. En dan het risico dat je controle hebt.quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat had je zoal?quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:11 schreef Guanabana het volgende:
Eten was lekker, gelukkig konden we nog wel pinnen.
(En het was minder dan 100 euro)
In de vier vijf jaar dat ik in deze SC zit hebben we iets van dertig mods versleten. Dit is een heel heel zwaar subforumquote:
En je hoeft niet met mensen te praten.quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
mee eens. een relatief korte periode is het extreem. en er om heen kan het bij vlagen ook zwaar zijn.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:47 schreef Strani het volgende:
[..]
In de vier vijf jaar dat ik in deze SC zit hebben we iets van dertig mods versleten. Dit is een heel heel zwaar subforum
Dat doe ik op een 'hola', 'una bolsa por favor', 'con tarjeta por favor' en een 'gracias, adios' ook niet... en dat kan ik nog wel opbrengen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:50 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
En je hoeft niet met mensen te praten.
Yes! Oké ben benieuwd wat je van de laatste drie vindt ook. Goed acteerwerk toch?quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:42 schreef Guanabana het volgende:
Het ging hier laatst over Baby Reindeer toch?
Ben er gisteren aan begonnen, was inderdaad wel heftigIk ga nu de laatste 3 afleveringen kijken.
Nah, das al veel. En voor je het weet heb je per ongeluk ja gezegd op koopzegels ipv op pinnen en dan gaat t allemaal fout.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat doe ik op een 'hola', 'una bolsa por favor', 'con tarjeta por favor' en een 'gracias, adios' ook niet... en dat kan ik nog wel opbrengen.
quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:53 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nah, das al veel. En voor je het weet heb je per ongeluk ja gezegd op koopzegels ipv op pinnen en dan gaat t allemaal fout.
Er is dus geen hoop meer, zeg je?quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Als de EBU voorlopig geen domme dingen doet komt dat goed
ik heb koopzegels standaard aan staan. meer rente dan op de bank.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:53 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nah, das al veel. En voor je het weet heb je per ongeluk ja gezegd op koopzegels ipv op pinnen en dan gaat t allemaal fout.
koopzegels zijn echt een uitvinding. je geeft 10ct uit per zegel. en per kaart krijg je 2.60 terug voor 25 zegelsquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:54 schreef Strani het volgende:
[..]Nee dat soort onzin hebben we hier allemaal niet
Serieus nog nooit gezien in Spanje, zegeltjes.
We hebben hier ook wel spaarprogramma's hoor maar dat is gewoon allemaal digitaal. Bijvoorbeeld krijg je bij Carrefour soms opeens een melding dat je bij de volgende keer korting krijgt.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
koopzegels zijn echt een uitvinding. je geeft 10ct uit per zegel. en per kaart krijg je 2.60 terug voor 25 zegels
je spaart ongemerkt en eens per jaar lever je al je spaarkaarten in en heb je mooi een extra zakcentje
Ja, en zeker omdat hij het echt heeft meegemaakt.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Yes! Oké ben benieuwd wat je van de laatste drie vindt ook. Goed acteerwerk toch?
ja je kan koopzegels dus ook digitaal doen. heb ik ook aanstaan.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:58 schreef Strani het volgende:
[..]
We hebben hier ook wel spaarprogramma's hoor maar dat is gewoon allemaal digitaal. Bijvoorbeeld krijg je bij Carrefour soms opeens een melding dat je bij de volgende keer korting krijgt.
Inclusief 2 nipple coversquote:Op donderdag 16 mei 2024 21:03 schreef H_T het volgende:
Over supermarkten gesproken: Lidl heeft nu iets dat ze Foodfestival noemen. Prima. Maar onderaan pagina 23 staat toch iets waarvan ik me afvraag of er geen betere plek in de folder voor was
TFquote:Op donderdag 16 mei 2024 21:03 schreef H_T het volgende:
Over supermarkten gesproken: Lidl heeft nu iets dat ze Foodfestival noemen. Prima. Maar onderaan pagina 23 staat toch iets waarvan ik me afvraag of er geen betere plek in de folder voor was
Mooi, mijn verbazing ligt dus niet aan mijn eigen bekrompenheidquote:
neequote:Op donderdag 16 mei 2024 21:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Mooi, mijn verbazing ligt dus niet aan mijn eigen bekrompenheid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Zeker! Maar van haar ook, echt heel goed gedaan vind ikquote:Op donderdag 16 mei 2024 21:03 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja, en zeker omdat hij het echt heeft meegemaakt.
Maar per saldo win je er dus mee?quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja je kan koopzegels dus ook digitaal doen. heb ik ook aanstaan.
je koopt dan bij je boodschappen voor een bedrag afhankelijk van je hoeveelheid boodschappen voor 10 ct een digitaal zegeltje. zo zet je dus in feite je spaargeld op de bank bij de supermarkt.
en je hoeft niet te wachten tot je veel gespaard hebt. kunt ook gewoon bij de boodschappen een keer klikken op koopzegels inleveren en dan heb je goedkope boodschappen
ik krijgt omgerekend 4% rente op geld wat ik onbewust apart zetquote:
Oké, interessant. Nou ja het is meer dan op de bank...quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik krijgt omgerekend 4% rente op geld wat ik onbewust apart zet
ligt hier gewoon naast het ijs en de stroop en onder zuurstokkenquote:Op donderdag 16 mei 2024 21:13 schreef Strani het volgende:
Jeetje. Volgende keer als ik in NL ben ga ik bij alle vrouwen staren om te zien of ze boobtape gebruiken. Als dat zo normaal is daar.
iddquote:Op donderdag 16 mei 2024 21:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké, interessant. Nou ja het is meer dan op de bank...
*Kijkt tussen de benen*quote:
helpt boobtape daar ook eigenlijk?quote:
Had Yentl dat destijds maar gehad.quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:13 schreef Strani het volgende:
Jeetje. Volgende keer als ik in NL ben ga ik bij alle vrouwen staren om te zien of ze boobtape gebruiken. Als dat zo normaal is daar.
quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:03 schreef H_T het volgende:
Ja, ik wilde het nog even over de reden hebben waarom ik destijds vertrokken ben.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:47 schreef Strani het volgende:
[..]
In de vier vijf jaar dat ik in deze SC zit hebben we iets van dertig mods versleten. Dit is een heel heel zwaar subforum
Ik heb ze geprobeerd maar vond ze erg taai.quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:03 schreef H_T het volgende:
Ben je eindelijk klaar om erover te praten lieve @ijs_beer ?quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:23 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja, ik wilde het nog even over de reden hebben waarom ik destijds vertrokken ben.
quote:
Wanneer er ijsklontjes bij te kijken komen heb je geen boobtape meer nodig lijkt me.quote:
Is het echt plakken? Niet een soort... mja, zuigsysteem?quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:24 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja je wil die boobtape toch niet rechtstreeks over je tepels plakken
quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Ben je eindelijk klaar om erover te praten lieve @:ijs_beer ?
Het wordt nu wel een beetje @ Dave.quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Is het echt plakken? Niet een soort... mja, zuigsysteem?
Dave.quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:26 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het wordt nu wel een beetje @ Dave.
ik neem aan dat het net zo is als die van kruidvatquote:Op donderdag 16 mei 2024 21:26 schreef Strani het volgende:
[..]
quote:Kruidvat Boob Tape biedt de perfecte onzichtbare ondersteuning voor je borsten. Deze tape is speciaal ontworpen om je borsten te liften en langdurig te ondersteunen.
Strapless, backless of een diepe V-hals zijn geen probleem meer, wat voor cupmaat je ook hebt. Doordat je de boobtape zelf kan plakken, bepaal je de lift en vorm zelf.
Een warme zomerdag? Geen stress, de tape is waterproof en dus bestand tegen transpireren en zwemmen.
Met nipple covers
De bijhorende siliconen nipple covers beschermen je tepels en zorgen ervoor dat je tepels zelfs in hele dunne kleding niet zichtbaar zijn. De Kruidvat Boob Tape bevat één paar nipple covers en vijf meter tape, goed voor meermaals gebruik dus. Bovendien is de tape pijnloos te verwijderen.
Hoe gebruik je Kruidvat Boob Tape?
Zorg bij gebruik van de Kruidvat Boob Tape dat je huid schoon en droog is. Knip een stuk van de rol af en breng de tape op de gewenste manier aan op je borsten. De tape kan op meerdere manieren gedragen worden, zodat je borsten er altijd goed uitzien in elke outfit en je bh onzichtbaar is.
Tip: bij het eerste gebruik raden we je aan om een klein stukje van de tape eerst op je huid te testen.
Waarschuwing: bij het onjuist verwijderen van de tape kunnen beschadigingen aan je huid ontstaan. In het geval van irritatie of pijn, de tape direct van je huid verwijderen.
Hoe verwijder je Kruidvat Boob Tape?
Eindelijk thuis na een lange dag? Omdat de tape goed aan je huid hecht en lang kan blijven zitten, is het belangrijk om bij het verwijderen van de tape lauwwarm water of (baby)olie te gebruiken.
Span je huid en trek de tape parallel aan je huid eraf. Dat wil zeggen dat de tape niet loodrecht van je huid getrokken moet worden. Zo kan huidbeschadiging worden voorkomen.
Nouja, weetje uiteindelijk komt het, zoals gebruikelijk allemaal weer neer op @Em31 .quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké, doe je verhaal, het is hier veilig
Is echt tape. Soort tape wat je bij verband gebruikt, maar dan breder.quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja hè, dacht ik alquote:Op donderdag 16 mei 2024 21:28 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nouja, weetje uiteindelijk komt het, zoals gebruikelijk allemaal weer neer op @:Em31 .
Dan lijkt duct-tape me toch goedkoper...quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:29 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Is echt tape. Soort tape wat je bij verband gebruikt, maar dan breder.
De verhouding t.o.v. de bovensloters zou helemaal verkeerd komen te liggen ook.quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja hè, dacht ik alZelfs als user heb ik door haar al zo vaak overwogen om weg te gaan maar we kunnen haar ook niet laten winnen hè
Hansaplast pleisters, heb je ook direct een niet plakkend stukje.quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Dan lijkt duct-tape me toch goedkoper...
Nee maar terecht toch, Israël is altijd slachtoffer, ongeacht de omstandighedenquote:Op donderdag 16 mei 2024 21:34 schreef egeltje1985 het volgende:
Mocht iemand zin hebben zich boos te maken, een gezellig artikel op bbc: https://www.bbc.com/news/articles/ckkekk1nl0ro
Ik kwam hier voor de gezelligheid. Maar denk dat ik er maar weer van tussen gaquote:Op donderdag 16 mei 2024 21:34 schreef egeltje1985 het volgende:
Mocht iemand zin hebben zich boos te maken, een gezellig artikel op bbc: https://www.bbc.com/news/articles/ckkekk1nl0ro
gewoon blijvenquote:Op donderdag 16 mei 2024 21:41 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Ik kwam hier voor de gezelligheid. Maar denk dat ik er maar weer van tussen ga
Misschien is dat ook eetbaar.quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:03 schreef H_T het volgende:
quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:41 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet op ieder onderwerp te reagerenquote:Op donderdag 16 mei 2024 21:41 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Exact en het lijkt me niet wenselijk dat we elkaar gaan begrenzen in wat wel of niet besproken kan worden.quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet op ieder onderwerp te reagerenIk negeer ook weleens bepaalde posts als ik er helemaal niks mee heb.
Hier is alle ruimte voor discussie maar het is allesbehalve een moetje
Het staat gezellig ook onder de zuurstokken en lollies ook hèquote:Op donderdag 16 mei 2024 21:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Misschien is dat ook eetbaar.
heb het stuk even gelezen en lees niets nieuws er in, same old same old en than somequote:Op donderdag 16 mei 2024 21:47 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]ow sorry... Ik ga terug naar de boobtape!
Ohquote:Op donderdag 16 mei 2024 21:53 schreef egeltje1985 het volgende:
Mijn man gaat op vrijgezellenweekend naar Rome. Voor een vriend, niet zichzelf, want al getrouwd dus. Maar een heel weekendIk heb tot nu toe max een dag gehad, beetje eten, borrelen, escape room, dat soort dingen.
When in Rome...quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:53 schreef egeltje1985 het volgende:
Mijn man gaat op vrijgezellenweekend naar Rome. Voor een vriend, niet zichzelf, want al getrouwd dus. Maar een heel weekendIk heb tot nu toe max een dag gehad, beetje eten, borrelen, escape room, dat soort dingen.
Daarom is het hier zo leuk!quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet op ieder onderwerp te reagerenIk negeer ook weleens bepaalde posts als ik er helemaal niks mee heb.
Hier is alle ruimte voor discussie maar het is allesbehalve een moetje
That's the spiritquote:Op donderdag 16 mei 2024 21:54 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Chill, kan ik mooi series kijken die hij niet kijkt.
hahaha ben je eindelijk weer gewoon bij in plaats van dat je elke keer een afleveringetje kan kijken als hij even weg moet enzoquote:Op donderdag 16 mei 2024 21:54 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
De man van Egeltje moet ook toeristen gaan scammen en luid op straat staan roepen naar z'n vrienden aan de overkant van de straat?quote:
Het wordt steeds gekker met die vrijgezellenfeestenquote:Op donderdag 16 mei 2024 21:53 schreef egeltje1985 het volgende:
balletje balletjequote:Op donderdag 16 mei 2024 21:56 schreef Strani het volgende:
[..]
De man van Egeltje moet ook toeristen gaan scammen en luid op straat staan roepen naar z'n vrienden aan de overkant van de straat?
Het lijkt mij sowieso vrij erg, een vrijgezellenfeest.quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het wordt steeds gekker met die vrijgezellenfeestenNu al een heel weekend!
Als ik soms die bedragen hoor wat je moet betalen voor zo’n dag… Dan moet je niet teveel vrienden hebben die trouwen
Ik was net alleen thuis en keek mooi Bridgertonquote:Op donderdag 16 mei 2024 21:54 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
En van die armbandjes verkopen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:56 schreef Strani het volgende:
[..]
De man van Egeltje moet ook toeristen gaan scammen en luid op straat staan roepen naar z'n vrienden aan de overkant van de straat?
En alle handgebaren leren!quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben er de laatste jaren op eentje geweest. Het was niet helemaal mijn ding. Al heel vroeg gezuip en ik drink weinig tot niets. En ik kende er bijna niemand, terwijl de rest echt vrindinnengroepen waren.quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Het lijkt mij sowieso vrij erg, een vrijgezellenfeest.
Deze vriend trouwt ook al voor de tweede keer, drijft de prijs ook op denk ik.quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:57 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het wordt steeds gekker met die vrijgezellenfeestenNu al een heel weekend!
Als ik soms die bedragen hoor wat je moet betalen voor zo’n dag… Dan moet je niet teveel vrienden hebben die trouwen
quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:00 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Deze vriend trouwt ook al voor de tweede keer, drijft de prijs ook op denk ik.
Ja dat is dan helemaal niks lijkt me. Was het nog wel een beetje netjes (relatief) ?quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben er de laatste jaren op eentje geweest. Het was niet helemaal mijn ding. Al heel vroeg gezuip en ik drink weinig tot niets. En ik kende er bijna niemand, terwijl de rest echt vrindinnengroepen waren.
Dat vind ik trouwens ook nog iets ja, voor een tweede huwelijk ben ik van mening dat de bruiloft sowieso kleiner moet zijn en dat dingen als vrijgezellenfeesten een beetje onnozel worden.quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:00 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Deze vriend trouwt ook al voor de tweede keer, drijft de prijs ook op denk ik.
Oh ja hoorquote:Op donderdag 16 mei 2024 22:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat is dan helemaal niks lijkt me. Was het nog wel een beetje netjes (relatief) ?
Ja eens. Maar deze eerste bruiloft was op maandag zonder mensen erbij en was na een jaar alweer over, dus dat ie t nu iets groter aanpakt snap ik ook wel.quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat vind ik trouwens ook nog iets ja, voor een tweede huwelijk ben ik van mening dat de bruiloft sowieso kleiner moet zijn en dat dingen als vrijgezellenfeesten een beetje onnozel worden.
Oh. Waar haalden jullie die kale man zo snel vandaan? Wist hij dat dit ging gebeuren?quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh ja hoor![]()
Erg netjes, het meest vunzige dat de bruid moest doen was een kale man op zijn hoofd kussen
In de stad, het was een wildvreemde en de bruid to be sprak hem aAn, legde hem haar opdracht uit en vroeg of hij mee wilde werken. En dat wilde hij welquote:Op donderdag 16 mei 2024 22:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh. Waar haalden jullie die kale man zo snel vandaan? Wist hij dat dit ging gebeuren?
Oké dan is het goedquote:Op donderdag 16 mei 2024 22:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
In de stad, het was een wildvreemde en de bruid to be sprak hem aAn, legde hem haar opdracht uit en vroeg of hij mee wilde werken. En dat wilde hij wel
Ik had het gezien ja. Wat een loeders hè. Echt uit op het verzieken van de sfeer.quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:05 schreef Strani het volgende:
Dít is het filmpje waar ik op doelde een paar dagen geleden, iemand van de Israëlische delegatie (de songwriter dus blijkbaar zelfs) die Joost tegen z'n zin op film zette.
Hou de uitbundigheden voor de oneven huwelijken inderdaad.quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat vind ik trouwens ook nog iets ja, voor een tweede huwelijk ben ik van mening dat de bruiloft sowieso kleiner moet zijn en dat dingen als vrijgezellenfeesten een beetje onnozel worden.
een vriendin had een vrijgezellefeest omdat ze weer alleen woonde na 7 jaar samenwonen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Ha ja!quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
een vriendin had een vrijgezellefeest omdat ze weer alleen woonde na 7 jaar samenwonen.
dat zijn de betere vrijgezellefeesten
Dat hoor je nu ook meer ja, van die scheidingsfeestjes. Zo apart vind ik dat, ik kan me er weinig bij voorstellen. Of je moet wel uit een enórm kloterige relatie komen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
een vriendin had een vrijgezellefeest omdat ze weer alleen woonde na 7 jaar samenwonen.
ze had gewoon zin in een feestje om niet bezig te zijn met alleen de draad weer op moeten pakken.quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dat hoor je nu ook meer ja, van die scheidingsfeestjes. Zo apart vind ik dat, ik kan me er weinig bij voorstellen. Of je moet wel uit een enórm kloterige relatie komen.
quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dan is zij een heel ander type dan ik, ik zou weken zwelgen in mijn ellende en somberheid en dit verwerken onder een dekentje op de bank met de kat tegen me aanquote:Op donderdag 16 mei 2024 22:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze had gewoon zin in een feestje om niet bezig te zijn met alleen de draad weer op moeten pakken.
Wat nu weerquote:Op donderdag 16 mei 2024 21:28 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nouja, weetje uiteindelijk komt het, zoals gebruikelijk allemaal weer neer op @:Em31 .
Niks mevrouw ee em eenendertig.quote:
ja en met een beetje pech krijg je er nog een Trouwma bij ookquote:
Ik ben niet getrouwd maar al wel een eeuwigheid samen.quote:
mn zus is er achter waarom het bij het voedsel in de folder staatquote:Op donderdag 16 mei 2024 21:03 schreef H_T het volgende:
dat stukjequote:Op donderdag 16 mei 2024 22:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben niet getrouwd maar al wel een eeuwigheid samen.
Het klopt wel![]()
Zo zou NM al weeeeken mijn auto een keer wassen. Want naar de wasstraat vindt hij niet nodig. Maar hij vergeet het telkens of is te druk dus mijn auto zit nog steeds onder het Saharazand. Uit principe wacht ik nog steeds![]()
Was ik allleen geweest, dan had ik dit probleem niet gehad en was ik direct naar de autowas gereden.
Ja, dat maakt het een echt relatiedingetje hequote:Op donderdag 16 mei 2024 22:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat stukje
uit principe wacht ik nog steeds
dat is het ergste
yupquote:Op donderdag 16 mei 2024 22:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, dat maakt het een echt relatiedingetje he
quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het klopt wel![]()
Zo zou NM al weeeeken mijn auto een keer wassen. Want naar de wasstraat vindt hij niet nodig. Maar hij vergeet het telkens of is te druk dus mijn auto zit nog steeds onder het Saharazand. Uit principe wacht ik nog steeds![]()
Was ik allleen geweest, dan had ik dit probleem niet gehad en was ik direct naar de autowas gereden.
quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het klopt wel![]()
angry birdsquote:
de jongste binnen de familie?quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:30 schreef molloot200 het volgende:
Ik ben net afgelopen oktober voor het eerst in m'n leven naar een bruiloft geweest, dus bij een vrijgezellenfeest kan ik me al helemáál niks bij voorstellen
Oh, dat had ik niet door. Ik dacht dat je nog samen was? Of begeef ik me nu op glad R&P ijs?quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou heb ik 15 jaar samengewoond en nu inmiddels ruim twee jaar weer alleen en ik begin het alleenwonen nu toch ook wel heel fijn te vinden hoor. Het is niet iets wat ik voor altijd zou willen maar het gevoel met iemand moet nou wel héél overtuigend zijn om samenwonen weer te overwegen.
Haha nee geen zorgen hoor. We zijn als hele goede vrienden uit elkaar gegaan.quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:36 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Oh, dat had ik niet door. Ik dacht dat je nog samen was? Of begeef ik me nu op glad R&P ijs?
Vind vrouwen allemaal prima hoor, heel gezellig.
Komt mss wel weer eens maar dan wel hooguit een latrelatie, denk ik.
Nope, maar ook niet zo'n hele grote familie. Neef en nicht allebei nog niet getrouwd. Jonger broertje ook niet.quote:
Ja daarom.quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het staat gezellig ook onder de zuurstokken en lollies ook hè
Ik ben ook in m'n hele leven maar bij 5 bruiloften geweest, inclusief die van mij (daar werd m'n aanwezigheid ook wel extra gewaardeerd).quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:37 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nope, maar ook niet zo'n hele grote familie. Neef en nicht allebei nog niet getrouwd. Jonger broertje ook niet.
Ook 1 van de jongste bij mijn vrienden (ik verwacht dat daar binnenkort wel iemand van gaat trouwen). Collega van mij waar ik goed mee kon is nu pas getrouwd
Toch fijnquote:Op donderdag 16 mei 2024 22:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben ook in m'n hele leven maar bij 5 bruiloften geweest, inclusief die van mij (daar werd m'n aanwezigheid ook wel extra gewaardeerd).
ik stond op mn 5e al op trouwfoto's. één na oudste kleinkind van grootouders. vader was 1 van de oudsten van de kinderen, dus er gingen nog wat broers van mn pa trouwen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:37 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nope, maar ook niet zo'n hele grote familie. Neef en nicht allebei nog niet getrouwd. Jonger broertje ook niet.
Ook 1 van de jongste bij mijn vrienden (ik verwacht dat daar binnenkort wel iemand van gaat trouwen). Collega van mij waar ik goed mee kon is nu pas getrouwd
Been therequote:Op donderdag 16 mei 2024 22:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha nee geen zorgen hoor. We zijn als hele goede vrienden uit elkaar gegaan.
Dat dan weer niet. Maar dat vond ze sowieso niet heel interessant geloof ik. Hoeft ook niet.quote:We kijken overigens wel nog steeds het ESF samen.
sinds het huwelijk kun je er niet goed meer mee?quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:37 schreef molloot200 het volgende:
Collega van mij waar ik goed mee kon is nu pas getrouwd
Nee collega is wegquote:Op donderdag 16 mei 2024 22:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
sinds het huwelijk kun je er niet goed meer mee?
ow oke... je kan er nog goed mee maar geen collega meer...quote:
Ik herformuleer het:quote:
Hehehe het was ook een typfout maar zo red ik me er toch nog uitquote:Op donderdag 16 mei 2024 22:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow oke... je kan er nog goed mee maar geen collega meer...
dan is de kon logischer
Niks op aan te merkenquote:Op donderdag 16 mei 2024 22:44 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik herformuleer het:
"Een ex-collega waar ik goed mee overweg kan is nu pas getrouwd".
Hoe klinkt dat?
nope. trouwen is zo niet mijn dingquote:Op donderdag 16 mei 2024 22:44 schreef Strani het volgende:
Degenen hier die nu niet getrouwd zijn, zouden jullie nog wel willen trouwen denk je?
Voor mij hoeft het in principe niet meer, hoewel ik me ook wel voor kan stellen dat ik zo gek op iemand raak dat ik - mits zij graag wil trouwen - ook akkoord zou kunnen gaan.
Laatste tijd hier wel wat over na zitten denkenquote:Op donderdag 16 mei 2024 22:44 schreef Strani het volgende:
Degenen hier die nu niet getrouwd zijn, zouden jullie nog wel willen trouwen denk je?
Voor mij hoeft het in principe niet meer, hoewel ik me ook wel voor kan stellen dat ik zo gek op iemand raak dat ik - mits zij graag wil trouwen - ook akkoord zou kunnen gaan.
Het zal geen verrassing zijn: nope.quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:44 schreef Strani het volgende:
Je weet nooitquote:Voor mij hoeft het in principe niet meer, hoewel ik me ook wel voor kan stellen dat ik zo gek op iemand raak dat ik - mits zij graag wil trouwen - ook akkoord zou kunnen gaan.
@Tijn en ik zijn niet getrouwd, maar wel al bija 20 jaar samen. Ik heb trouwen nooit belangrijk gevonden, maar naar mate ik ouder word denk ik af en toe wel, sommige dingen zijn wel makkelijk en snel geregeld door gewoon ff te trouwen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:44 schreef Strani het volgende:
@yvonnequote:Op donderdag 16 mei 2024 22:53 schreef Jane het volgende:
[..]
@:Tijn en ik zijn niet getrouwd, maar wel al bija 20 jaar samen. Ik heb trouwen nooit belangrijk gevonden, maar naar mate ik ouder word denk ik af en toe wel, sommige dingen zijn wel makkelijk en snel geregeld door gewoon ff te trouwen.Ipv dat je speciaal dingen moet gaan regelen bij de notaris enzo.
Ja, inderdaad, deze post gaat voor de meest romantische post van de dag.
Het is ook wel de meeste FOK!ke manier om een aanzoek te doenquote:Op donderdag 16 mei 2024 22:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
@:Yvonne
we hebben een echt FOK! aanzoek te pakken.
Snap ik!quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
nope. trouwen is zo niet mijn ding
nooit behoefte toe gevoeld ook.
Dat is inderdaad wel bijzonder ja. En het helpt inderdaad als beiden het willenquote:Op donderdag 16 mei 2024 22:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Laatste tijd hier wel wat over na zitten denkenIk weet het niet, maar zij zou het dan ook moeten willen. Feest lijkt me best leuk, maar de hele formaliteit er omheen hoeft voor mij niet zo nodig. Het lijkt me wel heel mooi om alle mensen die voor jou belangrijk zijn op 1 plek te hebben ofzo
Nee dan kan je inderdaad maar beter voorzichtig zijn, als je van jezelf weet dat je nogal veranderlijk bent.quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:46 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het zal geen verrassing zijn: nope.
Al gooi ik de deur ook niet helemaal dicht, je weet niet wat er op je pad komt.
Ik ben wel een beetje op mezelf, veel met (wisselende) hobby's en interesses bezig. Een echte halve autist / ADHD'er denk ik.
Het lukt me nooit om ergens voor lange tijd 100% de focus op te leggen, dat is bij een relatie niet anders.
Dus dat doe ik mezelf en de ander dan liever niet aan.
[..]
Je weet nooit
Kan je met een geregistreerd partnerschap niet hetzelfde bereiken?quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:53 schreef Jane het volgende:
[..]
@:Tijn en ik zijn niet getrouwd, maar wel al bija 20 jaar samen. Ik heb trouwen nooit belangrijk gevonden, maar naar mate ik ouder word denk ik af en toe wel, sommige dingen zijn wel makkelijk en snel geregeld door gewoon ff te trouwen.Ipv dat je speciaal dingen moet gaan regelen bij de notaris enzo.
Ja, maar da's dus ook best veel gedoe. En wij zijn lui.quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Kan je met een geregistreerd partnerschap niet hetzelfde bereiken?
een ECHT FOK! aanzoek iddquote:Op donderdag 16 mei 2024 22:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is ook wel de meeste FOK!ke manier om een aanzoek te doen
@Tijn doe ff trouwen joh.quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:01 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, maar da's dus ook best veel gedoe. En wij zijn lui.
trouwen op zo'n 'gratis' moment en dan met een lipje van je frisdrankblikje om je ringvinger naar buiten lopenquote:Op donderdag 16 mei 2024 23:01 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, maar da's dus ook best veel gedoe. En wij zijn lui.
We zijn ook ee FOK!stel. Maareh... het was geen aanzoek. Al is het wel zo dat ALS ik dan zou trouwen, het uiteraard wel met Tijn zou zijn.quote:
Ik zie niet wat daar mis mee is.quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
trouwen op zo'n 'gratis' moment en dan met een lipje van je frisdrankblikje om je ringvinger naar buiten lopen
quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:03 schreef Jane het volgende:
[..]
We zijn ook ee FOK!stel. Maareh... het was geen aanzoek. Al is het wel zo dat ALS ik dan zou trouwen, het uiteraard wel met Tijn zou zijn.
dit is gewoon een online aanzoekquote:Op donderdag 16 mei 2024 22:53 schreef Jane het volgende:
[..]
ik ook nietquote:
"Als het dan echt moet, doe dan maar met Tijn"quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:03 schreef Jane het volgende:
[..]
We zijn ook ee FOK!stel. Maareh... het was geen aanzoek. Al is het wel zo dat ALS ik dan zou trouwen, het uiteraard wel met Tijn zou zijn.
Durft ie toch nietquote:
met zo'n ontzettend romantische typisch op zn FOK!s aanzoek kan hij niet weigeren johquote:
quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:05 schreef Strani het volgende:
[..]
"Als het dan echt moet, doe dan maar met Tijn"
Prachtig
Met sociale interacties loop ik er ook wel tegenaan.quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee dan kan je inderdaad maar beter voorzichtig zijn, als je van jezelf weet dat je nogal veranderlijk bent.
euh nee ze gaan voor gratis met een lipje van een frisdrankblikje als ring, wat denk jij dat jij er recht op hebt om ze op kosten te jagen?!quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké, ik ga er van uit dat ik niet langer welkom ben op de bruiloft
quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:08 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Met sociale interacties loop ik er ook wel tegenaan.
Moet geen 2 verjaardagen in 1 weekend hebben, het liefst.
M'n hoofd moet er een dag van bijkomen.
Betekent niet dat ik het niet leuk heb, overigens, ga er graag heen.
Maar m'n hoofd tolt nog even na.
Eigen verjaardag organiseer ik ook al 4 jaar niet meer, de coronatijd was eigenlijk fantastisch
Als ik 50 word huur ik wel een zaaltje af met wat catering.
Nou ja ik wilde best een blikje cola kopen, als iemand anders het andere blikje regelt.quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
euh nee ze gaan voor gratis met een lipje van een frisdrankblikje als ring, wat denk jij dat jij er recht op hebt om ze op kosten te jagen?!
Het is dan ook niet dat de vrienden me vervelen maar ik heb het vaak gewoon niet door. Dan heb ik ze 3 of 6 maanden niet gesproken en dan heb je ineens weer contact en is het allemaal net of het een weekend terug was.quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar ik herken het wel hoor. Ik raak ook snel verveeld met dingen en dat geldt eigenlijk ook wel voor vriendschappen en zo. Ik heb dan ook baat bij veel vrienden zodat ik niet alleen afhankelijk ben van de vrienden die het dichtstbij staan.
Dat ik hier al 5 jaar post is ook een wonder...
Trustequote:Op donderdag 16 mei 2024 23:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Film is klaar. Game opgeslagen en cloud synchronicatie voltooid. Laptop update is klaar. Nu lekker slapen.
sinds mn beide oma's een maand na elkaar zijn overleden destijds zijn mijn verjaardagen erg makkelijk.quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:08 schreef TheFreshPrince het volgende:
Eigen verjaardag organiseer ik ook al 4 jaar niet meer, de coronatijd was eigenlijk fantastisch
hoe was het weer daar in het westen vandaag?quote:
Met z'n 50-en naar de Chineesquote:Op donderdag 16 mei 2024 23:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
sinds mn beide oma's een maand na elkaar zijn overleden destijds zijn mijn verjaardagen erg makkelijk.
paps en mams, zusje, soms met of soms zonder de kinderen van zus.
en dan soms wel soms niet klinkt erg maar is het niet, ze weten dat ze welkom zijn, ook al is het het weekend dat ze niet bij hun ma zijn. Maar ze weten ook dat ik me helemaal niet druk maak om mn verjaardag.
we hebben zelfs een jaar gewoon van de chinees bami met prut gehaald.
met 50 gaan we naar de chinees, scheelt ook weer het aanzetten van de vaatwasser
Ik zat grotendeels in de polder (Almere) en daar was het best lekker met wat buitjesquote:Op donderdag 16 mei 2024 23:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoe was het weer daar in het westen vandaag?
pfff tssquote:Op donderdag 16 mei 2024 23:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Met z'n 50-en naar de Chinees
Da's een forse tafel
Wokken is ook wel een idee. Heb nog bijna 2 jaar om een plan te maken, dat scheeltquote:Op donderdag 16 mei 2024 23:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
sinds mn beide oma's een maand na elkaar zijn overleden destijds zijn mijn verjaardagen erg makkelijk.
paps en mams, zusje, soms met of soms zonder de kinderen van zus.
en dan soms wel soms niet klinkt erg maar is het niet, ze weten dat ze welkom zijn, ook al is het het weekend dat ze niet bij hun ma zijn. Maar ze weten ook dat ik me helemaal niet druk maak om mn verjaardag.
we hebben zelfs een jaar gewoon van de chinees bami met prut gehaald.
met 50 gaan we naar de chinees, scheelt ook weer het aanzetten van de vaatwasser
Owwwwwwwwwquote:Op donderdag 16 mei 2024 23:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
pfff tss
met mijn 50e verjaardag gaan we naar de chinees.... zo hoor je het te lezen, dat weet je best
Wel wandelschoenen meenemen voor het lopend buffet.quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Met z'n 50-en naar de Chinees
Da's een forse tafel
gelukkigquote:Op donderdag 16 mei 2024 23:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zat grotendeels in de polder (Almere) en daar was het best lekker met wat buitjes
alleen dubbelequote:Op donderdag 16 mei 2024 23:16 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Wel wandelschoenen meenemen voor het lopend buffet.
Zouden ze ook dadels hebben?
Ik had afgelopen zondag een Chinees wandelend buffetquote:Op donderdag 16 mei 2024 23:16 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Wel wandelschoenen meenemen voor het lopend buffet.
Zouden ze ook dadels hebben?
En hier in Sweet Lake ook geen wateroverlast zo te zienquote:Op donderdag 16 mei 2024 23:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
gelukkig
hoorde op radio dat het op sommige plekken lichtelijk ernstig was
of gewoon een blik chinese tomatensoep in een pan mikken en in je eentje van genietenquote:Op donderdag 16 mei 2024 23:18 schreef TheFreshPrince het volgende:
Tapas ook wel leuk en lekker mss.
Keuzes, keuzes...
Kan ook. Moet ik nog wat met dat blik doen?quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
of gewoon een blik chinese tomatensoep in een pan mikken en in je eentje van genieten
het lipje bewaren voor @Jane en @Tijn voor geval ze geen frisdrankblikjelipje kunnen vinden tegen die tijdquote:Op donderdag 16 mei 2024 23:19 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Kan ook. Moet ik nog wat met dat blik doen?
Oh, maken ze ook een maliënkolder van bliklipjes?quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
het lipje bewaren voor @:jane en @:tijn voor geval ze geen frisdrankblikjelipje kunnen vinden tegen die tijd
Hoe doe je dat, Chinees wandelen?quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik had afgelopen zondag een Chinees wandelend buffet
kuisheidsgordelquote:Op donderdag 16 mei 2024 23:21 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Oh, maken ze ook een maliënkolder van bliklipjes?
moest je er snelwandelend achter aan?quote:
quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het voordeel van een lopend buffet is dat je tussendoor meteen de kilo’s er af loopt!
Eigenlijk moet dat om drie uur 's nachtsquote:Op donderdag 16 mei 2024 23:31 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Een lopende klok zou dan wel weer handig zijn, vooral als hij hem weer moet verzetten.
Het is goed.quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Eigenlijk moet dat om drie uur 's nachts
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |