Dat lijkt me ook wel rot. In de coronatijd was dat ook wel even een dingetje, toen mensen ineens hele andere keuzes gingen maken dan ik verwacht had... :xquote:Op donderdag 16 mei 2024 16:12 schreef Ann-Lynn het volgende:
[..]
Wij hadden juist als koppel voornamelijk single vrienden, veel meer dan koppels en al helemaal koppels met kinderen, al hebben we die zelf wel.
Maar goed, door allerlei politieke gebeurtenissen in de afgelopen 10 jaar hebben geen vrienden meer.
Gun ons ook onze pleziertjes.quote:Op donderdag 16 mei 2024 17:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
je hoeft @:strani niet zo hard af te wijzen.
Das niet leuk voor hem
Bespaar je de moeite, de intervalacts waren net zo suf en ongeïnspireerd als de rest van de show, en Loreen was het dieptepunt.quote:Op donderdag 16 mei 2024 18:38 schreef NailQueen het volgende:
In Leeuwarden hebben we de intervalacts niet gezien. Dus die kijk ik nu pas terug. Gaat Loreen nog van de wip wap af?
Wel een gemiste kans om Double Date niet in de TT te zetten.quote:Op donderdag 16 mei 2024 17:44 schreef Troel het volgende:
Tsjechische Songfestival-zangeres Aiko heeft relatie met drumster van San Marino
Dan kunnen ze op dubbeldate met het Spaanse koppel
Ik was toch nieuwsgierig waar iedereen het over had. Het is idd treurig. Alcazar was de beste van allemaalquote:Op donderdag 16 mei 2024 18:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bespaar je de moeite, de intervalacts waren net zo suf en ongeïnspireerd als de rest van de show, en Loreen was het dieptepunt.
quote:Op donderdag 16 mei 2024 18:52 schreef Arizona het volgende:
De SC was uit MyAt![]()
![]()
![]()
Ik dacht even dat mijn leven voorbij was.
Fuck de EBU als eerste gedachte natuurlijk.quote:
Best een goed ideequote:Op donderdag 16 mei 2024 18:42 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Wel een gemiste kans om Double Date niet in de TT te zetten.
Wat zijn dubbele dadels?quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:01 schreef Cyan9 het volgende:
Dubbele dates? Ik vind enkele al moeilijk.
Deze gebruik ik altijd nog om van oud glaswerk af te komen.quote:
Ik vind dates vrij makkelijk maar als er niet echt een romantische klik is zijn ze ook erg vermoeiend.quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:01 schreef Cyan9 het volgende:
Dubbele dates? Ik vind enkele al moeilijk.
Dubbel zo lekkerquote:Op donderdag 16 mei 2024 19:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En zijn die beter dan enkele dadels?
Godsammequote:Op donderdag 16 mei 2024 19:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
"Chinees restaurant overvallen, de politie is nog op zoek naar de dadels".
Éigenlijk kan dit tegenwoordig niet meer hequote:Op donderdag 16 mei 2024 19:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
"Chinees restaurant overvallen, de politie is nog op zoek naar de dadels".
Absoluut niet!quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Éigenlijk kan dit tegenwoordig niet meer he
Alles wat Ricky Gervais doet mag nog, vind ik. Lijkt me een goede vuistregelquote:Op donderdag 16 mei 2024 19:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Éigenlijk kan dit tegenwoordig niet meer he
Ik kon niets vinden over Ricky en dadels.quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Alles wat Ricky Gervais doet mag nog, vind ik. Lijkt me een goede vuistregel
Dan ben je helaas gecanceld.quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:22 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik kon niets vinden over Ricky en dadels.
Hoe is het verder met je?quote:
Goed, 1, ja.quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hoe is het verder met je?
Heb je nog steeds fretten? En het aquarium?
Dat was echt leuk.quote:Op donderdag 16 mei 2024 18:45 schreef Em31 het volgende:
Eigenlijk het enige wat ik wel leuk vond waren de Herreys ná de uitslag.
quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:31 schreef Strani het volgende:
Oei, problemen met pinnen in winkels door landelijke storing in Nederland. Wie van jullie staan er nou allemaal met volle tassen nieuwe kleding bij een kassa ergens?
ikke niet, ik geniet van de verkoeling in huis.quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:31 schreef Strani het volgende:
Oei, problemen met pinnen in winkels door landelijke storing in Nederland. Wie van jullie staan er nou allemaal met volle tassen nieuwe kleding bij een kassa ergens?
Oh ja dat is trouwens wel één van mijn favoriete winnende liedjes, hoewel het toch echt als een guilty pleasure voelt.quote:Op donderdag 16 mei 2024 18:45 schreef Em31 het volgende:
Eigenlijk het enige wat ik wel leuk vond waren de Herreys ná de uitslag.
Ja! Kwam zo door een feeststemming nog leuker over dan als een gewone interval, denk ik.quote:
Aaahhh wat lief die muizenquote:Op donderdag 16 mei 2024 19:27 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Goed, 1, ja.
En muizen.
Met jou?
Daarom heb ik altijd nog 50 euro cash bij mequote:Op donderdag 16 mei 2024 19:31 schreef Strani het volgende:
Zo, doe maar rijk, 50 euroquote:Op donderdag 16 mei 2024 19:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Daarom heb ik altijd nog 50 euro cash bij me![]()
Mij pakken ze niet jonguh!
Beetje raar dat ze hun na de uitslag deden. Beter hadden ze hun ook gewoon bewaard voor de finale. Dat ze na Alcazar optreden ofzo.quote:
ow dan win ik... heb laatst 100 euro gepind en nog maar 10 van gebruiktquote:Op donderdag 16 mei 2024 19:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dit is wel slim, misschien moet ik dit ook eens doen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
bij onze loempiavriend kun je inmiddels pinnen, maar idd dat was wel de reden dat ik altijd een briedje van 5 probeerde te hebbenquote:Op donderdag 16 mei 2024 19:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dit is wel slim, misschien moet ik dit ook eens doen.
Ik heb vaak niet eens genoeg bij me om even een loempia te halen.waar je nooit kan pinnen
![]()
Ideaal hoor!quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dit is wel slim, misschien moet ik dit ook eens doen.
Ik heb vaak niet eens genoeg bij me om even een loempia te halen.waar je nooit kan pinnen
![]()
ik ook. heb dat geld gewoon just in case in het telefoonhoesje in een hashpuutje onder een ritsquote:Op donderdag 16 mei 2024 19:41 schreef Strani het volgende:
Ik probeer ook altijd wel wat cash bij me te hebben voor de zekerheid. Maar in principe pin ik vrijwel altijd, gewoon met de mobiel.
Ja heb je inderdaad gelijk inquote:Op donderdag 16 mei 2024 19:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ideaal hoor!
Zo was er op oudjaarsdag een keer een pinstoring bij de oliebollenkraam, veel teleurgestelde mensen, maar ik vertrok gewoon met een dampende zak oliebollen![]()
Ik vind het serieus wel een geruststellend gevoel, voor noodgevallen. Dat je toch altijd kunt betalen.
De fret lust ze wss ook wel.quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:34 schreef Arizona het volgende:
[..]
Aaahhh wat lief die muizen![]()
Onze kat is er ook dol op als ze in de tuin lopen![]()
Gaat prima hier!
Hier staan de meeste pinautomaten in winkels, dus ‘s avonds en ‘s nachts is pinnen haast onmogelijk.quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:43 schreef Strani het volgende:
Nou kan je hier trouwens nog wel op elke hoek geld uit de muur trekken als het moet (bij wijze van spreken). Dat is bij jullie geloof ik ook wat ingewikkelder tegenwoordig.
ik kan de straat uit lopen en vind daar meteen de geldmaat.quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:43 schreef Strani het volgende:
Nou kan je hier trouwens nog wel op elke hoek geld uit de muur trekken als het moet (bij wijze van spreken). Dat is bij jullie geloof ik ook wat ingewikkelder tegenwoordig.
ja dat was idd ook een mooie, kon ik de oliebollen van mezelf en die van mn ouders ook gaan betalen...quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ideaal hoor!
Zo was er op oudjaarsdag een keer een pinstoring bij de oliebollenkraam, veel teleurgestelde mensen, maar ik vertrok gewoon met een dampende zak oliebollen![]()
Ik vind het serieus wel een geruststellend gevoel, voor noodgevallen. Dat je toch altijd kunt betalen.
Lastig hoor. We hebben hier sowieso al veel banken en die hebben ook gewoon allemaal een automaat of meerderequote:Op donderdag 16 mei 2024 19:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hier staan de meeste pinautomaten in winkels, dus ‘s avonds en ‘s nachts is pinnen haast onmogelijk.
ik snap ook echt niet waarom die bij mij op de hoek er wel staat, in een dorpje waar je met 1 keer niezen al door heen bent. terwijl dorp verderop dat bijna een stadje wordt alleen in winkels een automaat heeft.quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:45 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hier staan de meeste pinautomaten in winkels, dus ‘s avonds en ‘s nachts is pinnen haast onmogelijk.
Eerst wilde ik er totaal niet aan en nu doe ik niet anders meer.quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:41 schreef Strani het volgende:
Ik probeer ook altijd wel wat cash bij me te hebben voor de zekerheid. Maar in principe pin ik vrijwel altijd, gewoon met de mobiel.
ik wil weer gewoon een bank binnen kunnen wandelen voor een advies ofzo.quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Lastig hoor. We hebben hier sowieso al veel banken en die hebben ook gewoon allemaal een automaat of meerdere
Jeetje, het gaat er ook allemaal echt niet op vooruit hè?quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik wil weer gewoon een bank binnen kunnen wandelen voor een advies ofzo.
en niet afhankelijk zijn van een afspraak en dan te beeldbellen
nope ze noemen het moderniseren, maar tis gewoon de manier van banken om flink te besparen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Jeetje, het gaat er ook allemaal echt niet op vooruit hè?
Ja ik sprak van de week ook al met iemand over dat zelf scannen in de supermarkten wat in Nederland vrij normaal lijkt te zijn. In principe moet je nu het werk van een kassier doen en je betaalt gewoon nog steeds hetzelfde (of meer) als voorheen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
nope ze noemen het moderniseren, maar tis gewoon de manier van banken om flink te besparen.
geld storten kost je ook al geld in veel gevallen.
Nou dat zelfscannen vind ik wel fijn hoor, het scheelt je ook veel werk. Boodschappen in de kar — overpakkken op de band — overpakken in de tas hoeft niet meer.quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik sprak van de week ook al met iemand over dat zelf scannen in de supermarkten wat in Nederland vrij normaal lijkt te zijn. In principe moet je nu het werk van een kassier doen en je betaalt gewoon nog steeds hetzelfde (of meer) als voorheen.
zag vanmiddag in de ah hiero dat ze nog maar 2 gewone kassa's hebben en de rest zelfscan,quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja ik sprak van de week ook al met iemand over dat zelf scannen in de supermarkten wat in Nederland vrij normaal lijkt te zijn. In principe moet je nu het werk van een kassier doen en je betaalt gewoon nog steeds hetzelfde (of meer) als voorheen.
dat wel maar je maakt personeel overbodig en dus maakt de supermarkt nog meer winst. en service..... kennen ze amper meerquote:Op donderdag 16 mei 2024 19:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou dat zelfscannen vind ik wel fijn hoor, het scheelt je ook veel werk. Boodschappen in de kar — overpakkken op de band — overpakken in de tas hoeft niet meer.
Gewoon scannen en meteen in je tas stoppen.
Als boomer is het me gelukt om die zelfscan tot nu toe altijd te ontwijken.quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit, ik wil niet meer andersquote:Op donderdag 16 mei 2024 19:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Nou dat zelfscannen vind ik wel fijn hoor, het scheelt je ook veel werk. Boodschappen in de kar — overpakkken op de band — overpakken in de tas hoeft niet meer.
Ik vind het juist prettig. Ben veel sneller de zaak weer uit en omdat je niet met een medewerker hoeft te communiceren (op een zeldzame steekproef na dan) kan je gewoon lekker je oortjes met wat muziek inhouden, waardoor je ook een stuk minder last hebt van schreeuwende kinderen die mensen altijd maar zo nodig naar de supermarkt moeten slepen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:51 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik had nog een mottig briefje van vijf in de knip, wat precies genoeg was om nog net de boodschappen te kunnen betalen die ik echt vandaag wilde hebbenquote:Op donderdag 16 mei 2024 19:31 schreef Strani het volgende:
Ze hebben zelfs kassa waarvoor je de ikea app nodig hebt. Lekker verwarrendquote:Op donderdag 16 mei 2024 19:57 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als boomer is het me gelukt om die zelfscan tot nu toe altijd te ontwijken.
Alleen bij de Ikea in Groningen liep ik in 2022 in de "zelfscan val" omdat ze geen gewone kassa's meer open hadden, was ook m'n laatste bezoek aan de Ikea.
Neem gewoon je rustquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:27 schreef H_T het volgende:
Ook even zwaaien
Ik heb behoorlijk drukke weken, dus ben er even niet zoveel. Waarschijnlijk wordt dat wel snel beter overigensVanavond hoef ik niks en daar ga ik zo eens lekker gebruik van maken
En ik heb nog een hoop bij te lezen
wanneer ben jij gevallen?quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Neem gewoon je rust. Er moeten niet meer mods omvallen.
Als ik val dan land ik altijd op iets zacht en met een vacht @Nattekatquote:
aggos..... nu hij er niet is weet je wel hoe je moet slijmen hequote:Op donderdag 16 mei 2024 20:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als ik val dan land ik altijd op iets zacht en met een vacht @:Nattekat
Wat was je favorietje gerechtje van de avond?quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:11 schreef Guanabana het volgende:
Eten was lekker, gelukkig konden we nog wel pinnen.
(En het was minder dan 100 euro)
quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
aggos..... nu hij er niet is weet je wel hoe je moet slijmen he
De 'gewone' loempia's waren eigenlijk heel lekker, maar dat is een beetje een saai antwoordquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat was je favorietje gerechtje van de avond?
Vietnamees vind ik ook echt zalig. Wel kruidig maar niet echt pittig
Ik moet seizoen 2 nog kijkenquote:
Jij wordt viesdikquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:38 schreef Nizno het volgende:
ik ga zo een zak chips op vreten *sportiefbezig*
ftfyquote:
Misschien met dadels?quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:38 schreef Guanabana het volgende:
Dumplings zien er altijd leuk/cute uit
[ afbeelding ]
Maar die vielen een beetje tegen.
Als de EBU voorlopig geen domme dingen doet komt dat goedquote:Op donderdag 16 mei 2024 20:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Neem gewoon je rust. Er moeten niet meer mods omvallen.
Ja ik weet niet... ik vind alles op de band zetten toch minder werk geloof ik dan zelf scannen. En dan het risico dat je controle hebt.quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wat had je zoal?quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:11 schreef Guanabana het volgende:
Eten was lekker, gelukkig konden we nog wel pinnen.
(En het was minder dan 100 euro)
In de vier vijf jaar dat ik in deze SC zit hebben we iets van dertig mods versleten. Dit is een heel heel zwaar subforumquote:
En je hoeft niet met mensen te praten.quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:53 schreef Arizona het volgende:
[..]
mee eens. een relatief korte periode is het extreem. en er om heen kan het bij vlagen ook zwaar zijn.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:47 schreef Strani het volgende:
[..]
In de vier vijf jaar dat ik in deze SC zit hebben we iets van dertig mods versleten. Dit is een heel heel zwaar subforum
Dat doe ik op een 'hola', 'una bolsa por favor', 'con tarjeta por favor' en een 'gracias, adios' ook niet... en dat kan ik nog wel opbrengen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:50 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
En je hoeft niet met mensen te praten.
Yes! Oké ben benieuwd wat je van de laatste drie vindt ook. Goed acteerwerk toch?quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:42 schreef Guanabana het volgende:
Het ging hier laatst over Baby Reindeer toch?
Ben er gisteren aan begonnen, was inderdaad wel heftigIk ga nu de laatste 3 afleveringen kijken.
Nah, das al veel. En voor je het weet heb je per ongeluk ja gezegd op koopzegels ipv op pinnen en dan gaat t allemaal fout.quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:52 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat doe ik op een 'hola', 'una bolsa por favor', 'con tarjeta por favor' en een 'gracias, adios' ook niet... en dat kan ik nog wel opbrengen.
quote:Op donderdag 16 mei 2024 20:53 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Nah, das al veel. En voor je het weet heb je per ongeluk ja gezegd op koopzegels ipv op pinnen en dan gaat t allemaal fout.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |