Godsammequote:Op donderdag 16 mei 2024 19:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
"Chinees restaurant overvallen, de politie is nog op zoek naar de dadels".
Éigenlijk kan dit tegenwoordig niet meer hequote:Op donderdag 16 mei 2024 19:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
"Chinees restaurant overvallen, de politie is nog op zoek naar de dadels".
Absoluut niet!quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Éigenlijk kan dit tegenwoordig niet meer he
Alles wat Ricky Gervais doet mag nog, vind ik. Lijkt me een goede vuistregelquote:Op donderdag 16 mei 2024 19:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Éigenlijk kan dit tegenwoordig niet meer he
Ik kon niets vinden over Ricky en dadels.quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Alles wat Ricky Gervais doet mag nog, vind ik. Lijkt me een goede vuistregel
Dan ben je helaas gecanceld.quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:22 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik kon niets vinden over Ricky en dadels.
Goed, 1, ja.quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hoe is het verder met je?
Heb je nog steeds fretten? En het aquarium?
Dat was echt leuk.quote:Op donderdag 16 mei 2024 18:45 schreef Em31 het volgende:
Eigenlijk het enige wat ik wel leuk vond waren de Herreys ná de uitslag.
quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:31 schreef Strani het volgende:
Oei, problemen met pinnen in winkels door landelijke storing in Nederland. Wie van jullie staan er nou allemaal met volle tassen nieuwe kleding bij een kassa ergens?
ikke niet, ik geniet van de verkoeling in huis.quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:31 schreef Strani het volgende:
Oei, problemen met pinnen in winkels door landelijke storing in Nederland. Wie van jullie staan er nou allemaal met volle tassen nieuwe kleding bij een kassa ergens?
Oh ja dat is trouwens wel één van mijn favoriete winnende liedjes, hoewel het toch echt als een guilty pleasure voelt.quote:Op donderdag 16 mei 2024 18:45 schreef Em31 het volgende:
Eigenlijk het enige wat ik wel leuk vond waren de Herreys ná de uitslag.
Ja! Kwam zo door een feeststemming nog leuker over dan als een gewone interval, denk ik.quote:
Aaahhh wat lief die muizenquote:Op donderdag 16 mei 2024 19:27 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Goed, 1, ja.
En muizen.
Met jou?
Daarom heb ik altijd nog 50 euro cash bij mequote:Op donderdag 16 mei 2024 19:31 schreef Strani het volgende:
Zo, doe maar rijk, 50 euroquote:Op donderdag 16 mei 2024 19:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Daarom heb ik altijd nog 50 euro cash bij me![]()
Mij pakken ze niet jonguh!
Beetje raar dat ze hun na de uitslag deden. Beter hadden ze hun ook gewoon bewaard voor de finale. Dat ze na Alcazar optreden ofzo.quote:
ow dan win ik... heb laatst 100 euro gepind en nog maar 10 van gebruiktquote:Op donderdag 16 mei 2024 19:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dit is wel slim, misschien moet ik dit ook eens doen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
bij onze loempiavriend kun je inmiddels pinnen, maar idd dat was wel de reden dat ik altijd een briedje van 5 probeerde te hebbenquote:Op donderdag 16 mei 2024 19:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dit is wel slim, misschien moet ik dit ook eens doen.
Ik heb vaak niet eens genoeg bij me om even een loempia te halen.waar je nooit kan pinnen
![]()
Ideaal hoor!quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dit is wel slim, misschien moet ik dit ook eens doen.
Ik heb vaak niet eens genoeg bij me om even een loempia te halen.waar je nooit kan pinnen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |