Dat lijkt me ook wel rot. In de coronatijd was dat ook wel even een dingetje, toen mensen ineens hele andere keuzes gingen maken dan ik verwacht had... :xquote:Op donderdag 16 mei 2024 16:12 schreef Ann-Lynn het volgende:
[..]
Wij hadden juist als koppel voornamelijk single vrienden, veel meer dan koppels en al helemaal koppels met kinderen, al hebben we die zelf wel.
Maar goed, door allerlei politieke gebeurtenissen in de afgelopen 10 jaar hebben geen vrienden meer.
Gun ons ook onze pleziertjes.quote:Op donderdag 16 mei 2024 17:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
je hoeft @:strani niet zo hard af te wijzen.
Das niet leuk voor hem
Bespaar je de moeite, de intervalacts waren net zo suf en ongeïnspireerd als de rest van de show, en Loreen was het dieptepunt.quote:Op donderdag 16 mei 2024 18:38 schreef NailQueen het volgende:
In Leeuwarden hebben we de intervalacts niet gezien. Dus die kijk ik nu pas terug. Gaat Loreen nog van de wip wap af?
Wel een gemiste kans om Double Date niet in de TT te zetten.quote:Op donderdag 16 mei 2024 17:44 schreef Troel het volgende:
Tsjechische Songfestival-zangeres Aiko heeft relatie met drumster van San Marino
Dan kunnen ze op dubbeldate met het Spaanse koppel
Ik was toch nieuwsgierig waar iedereen het over had. Het is idd treurig. Alcazar was de beste van allemaalquote:Op donderdag 16 mei 2024 18:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Bespaar je de moeite, de intervalacts waren net zo suf en ongeïnspireerd als de rest van de show, en Loreen was het dieptepunt.
quote:Op donderdag 16 mei 2024 18:52 schreef Arizona het volgende:
De SC was uit MyAt![]()
![]()
![]()
Ik dacht even dat mijn leven voorbij was.
Fuck de EBU als eerste gedachte natuurlijk.quote:
Best een goed ideequote:Op donderdag 16 mei 2024 18:42 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Wel een gemiste kans om Double Date niet in de TT te zetten.
Wat zijn dubbele dadels?quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:01 schreef Cyan9 het volgende:
Dubbele dates? Ik vind enkele al moeilijk.
Deze gebruik ik altijd nog om van oud glaswerk af te komen.quote:
Ik vind dates vrij makkelijk maar als er niet echt een romantische klik is zijn ze ook erg vermoeiend.quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:01 schreef Cyan9 het volgende:
Dubbele dates? Ik vind enkele al moeilijk.
Dubbel zo lekkerquote:Op donderdag 16 mei 2024 19:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En zijn die beter dan enkele dadels?
Godsammequote:Op donderdag 16 mei 2024 19:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
"Chinees restaurant overvallen, de politie is nog op zoek naar de dadels".
Éigenlijk kan dit tegenwoordig niet meer hequote:Op donderdag 16 mei 2024 19:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
"Chinees restaurant overvallen, de politie is nog op zoek naar de dadels".
Absoluut niet!quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Éigenlijk kan dit tegenwoordig niet meer he
Alles wat Ricky Gervais doet mag nog, vind ik. Lijkt me een goede vuistregelquote:Op donderdag 16 mei 2024 19:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Éigenlijk kan dit tegenwoordig niet meer he
Ik kon niets vinden over Ricky en dadels.quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Alles wat Ricky Gervais doet mag nog, vind ik. Lijkt me een goede vuistregel
Dan ben je helaas gecanceld.quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:22 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik kon niets vinden over Ricky en dadels.
Hoe is het verder met je?quote:
Goed, 1, ja.quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hoe is het verder met je?
Heb je nog steeds fretten? En het aquarium?
Dat was echt leuk.quote:Op donderdag 16 mei 2024 18:45 schreef Em31 het volgende:
Eigenlijk het enige wat ik wel leuk vond waren de Herreys ná de uitslag.
quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:31 schreef Strani het volgende:
Oei, problemen met pinnen in winkels door landelijke storing in Nederland. Wie van jullie staan er nou allemaal met volle tassen nieuwe kleding bij een kassa ergens?
ikke niet, ik geniet van de verkoeling in huis.quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:31 schreef Strani het volgende:
Oei, problemen met pinnen in winkels door landelijke storing in Nederland. Wie van jullie staan er nou allemaal met volle tassen nieuwe kleding bij een kassa ergens?
Oh ja dat is trouwens wel één van mijn favoriete winnende liedjes, hoewel het toch echt als een guilty pleasure voelt.quote:Op donderdag 16 mei 2024 18:45 schreef Em31 het volgende:
Eigenlijk het enige wat ik wel leuk vond waren de Herreys ná de uitslag.
Ja! Kwam zo door een feeststemming nog leuker over dan als een gewone interval, denk ik.quote:
Aaahhh wat lief die muizenquote:Op donderdag 16 mei 2024 19:27 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Goed, 1, ja.
En muizen.
Met jou?
Daarom heb ik altijd nog 50 euro cash bij mequote:Op donderdag 16 mei 2024 19:31 schreef Strani het volgende:
Zo, doe maar rijk, 50 euroquote:Op donderdag 16 mei 2024 19:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Daarom heb ik altijd nog 50 euro cash bij me![]()
Mij pakken ze niet jonguh!
Beetje raar dat ze hun na de uitslag deden. Beter hadden ze hun ook gewoon bewaard voor de finale. Dat ze na Alcazar optreden ofzo.quote:
ow dan win ik... heb laatst 100 euro gepind en nog maar 10 van gebruiktquote:Op donderdag 16 mei 2024 19:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dit is wel slim, misschien moet ik dit ook eens doen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
bij onze loempiavriend kun je inmiddels pinnen, maar idd dat was wel de reden dat ik altijd een briedje van 5 probeerde te hebbenquote:Op donderdag 16 mei 2024 19:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dit is wel slim, misschien moet ik dit ook eens doen.
Ik heb vaak niet eens genoeg bij me om even een loempia te halen.waar je nooit kan pinnen
![]()
Ideaal hoor!quote:Op donderdag 16 mei 2024 19:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dit is wel slim, misschien moet ik dit ook eens doen.
Ik heb vaak niet eens genoeg bij me om even een loempia te halen.waar je nooit kan pinnen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |