Met sociale interacties loop ik er ook wel tegenaan.quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee dan kan je inderdaad maar beter voorzichtig zijn, als je van jezelf weet dat je nogal veranderlijk bent.
euh nee ze gaan voor gratis met een lipje van een frisdrankblikje als ring, wat denk jij dat jij er recht op hebt om ze op kosten te jagen?!quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké, ik ga er van uit dat ik niet langer welkom ben op de bruiloft
quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:08 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Met sociale interacties loop ik er ook wel tegenaan.
Moet geen 2 verjaardagen in 1 weekend hebben, het liefst.
M'n hoofd moet er een dag van bijkomen.
Betekent niet dat ik het niet leuk heb, overigens, ga er graag heen.
Maar m'n hoofd tolt nog even na.
Eigen verjaardag organiseer ik ook al 4 jaar niet meer, de coronatijd was eigenlijk fantastisch
Als ik 50 word huur ik wel een zaaltje af met wat catering.
Nou ja ik wilde best een blikje cola kopen, als iemand anders het andere blikje regelt.quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
euh nee ze gaan voor gratis met een lipje van een frisdrankblikje als ring, wat denk jij dat jij er recht op hebt om ze op kosten te jagen?!
Het is dan ook niet dat de vrienden me vervelen maar ik heb het vaak gewoon niet door. Dan heb ik ze 3 of 6 maanden niet gesproken en dan heb je ineens weer contact en is het allemaal net of het een weekend terug was.quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar ik herken het wel hoor. Ik raak ook snel verveeld met dingen en dat geldt eigenlijk ook wel voor vriendschappen en zo. Ik heb dan ook baat bij veel vrienden zodat ik niet alleen afhankelijk ben van de vrienden die het dichtstbij staan.
Dat ik hier al 5 jaar post is ook een wonder...
Trustequote:Op donderdag 16 mei 2024 23:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Film is klaar. Game opgeslagen en cloud synchronicatie voltooid. Laptop update is klaar. Nu lekker slapen.
sinds mn beide oma's een maand na elkaar zijn overleden destijds zijn mijn verjaardagen erg makkelijk.quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:08 schreef TheFreshPrince het volgende:
Eigen verjaardag organiseer ik ook al 4 jaar niet meer, de coronatijd was eigenlijk fantastisch
hoe was het weer daar in het westen vandaag?quote:
Met z'n 50-en naar de Chineesquote:Op donderdag 16 mei 2024 23:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
sinds mn beide oma's een maand na elkaar zijn overleden destijds zijn mijn verjaardagen erg makkelijk.
paps en mams, zusje, soms met of soms zonder de kinderen van zus.
en dan soms wel soms niet klinkt erg maar is het niet, ze weten dat ze welkom zijn, ook al is het het weekend dat ze niet bij hun ma zijn. Maar ze weten ook dat ik me helemaal niet druk maak om mn verjaardag.
we hebben zelfs een jaar gewoon van de chinees bami met prut gehaald.
met 50 gaan we naar de chinees, scheelt ook weer het aanzetten van de vaatwasser
Ik zat grotendeels in de polder (Almere) en daar was het best lekker met wat buitjesquote:Op donderdag 16 mei 2024 23:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoe was het weer daar in het westen vandaag?
pfff tssquote:Op donderdag 16 mei 2024 23:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Met z'n 50-en naar de Chinees
Da's een forse tafel
Wokken is ook wel een idee. Heb nog bijna 2 jaar om een plan te maken, dat scheeltquote:Op donderdag 16 mei 2024 23:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
sinds mn beide oma's een maand na elkaar zijn overleden destijds zijn mijn verjaardagen erg makkelijk.
paps en mams, zusje, soms met of soms zonder de kinderen van zus.
en dan soms wel soms niet klinkt erg maar is het niet, ze weten dat ze welkom zijn, ook al is het het weekend dat ze niet bij hun ma zijn. Maar ze weten ook dat ik me helemaal niet druk maak om mn verjaardag.
we hebben zelfs een jaar gewoon van de chinees bami met prut gehaald.
met 50 gaan we naar de chinees, scheelt ook weer het aanzetten van de vaatwasser
Owwwwwwwwwquote:Op donderdag 16 mei 2024 23:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
pfff tss
met mijn 50e verjaardag gaan we naar de chinees.... zo hoor je het te lezen, dat weet je best
Wel wandelschoenen meenemen voor het lopend buffet.quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Met z'n 50-en naar de Chinees
Da's een forse tafel
gelukkigquote:Op donderdag 16 mei 2024 23:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zat grotendeels in de polder (Almere) en daar was het best lekker met wat buitjes
alleen dubbelequote:Op donderdag 16 mei 2024 23:16 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Wel wandelschoenen meenemen voor het lopend buffet.
Zouden ze ook dadels hebben?
Ik had afgelopen zondag een Chinees wandelend buffetquote:Op donderdag 16 mei 2024 23:16 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Wel wandelschoenen meenemen voor het lopend buffet.
Zouden ze ook dadels hebben?
En hier in Sweet Lake ook geen wateroverlast zo te zienquote:Op donderdag 16 mei 2024 23:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
gelukkig
hoorde op radio dat het op sommige plekken lichtelijk ernstig was
of gewoon een blik chinese tomatensoep in een pan mikken en in je eentje van genietenquote:Op donderdag 16 mei 2024 23:18 schreef TheFreshPrince het volgende:
Tapas ook wel leuk en lekker mss.
Keuzes, keuzes...
Kan ook. Moet ik nog wat met dat blik doen?quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
of gewoon een blik chinese tomatensoep in een pan mikken en in je eentje van genieten
het lipje bewaren voor @Jane en @Tijn voor geval ze geen frisdrankblikjelipje kunnen vinden tegen die tijdquote:Op donderdag 16 mei 2024 23:19 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Kan ook. Moet ik nog wat met dat blik doen?
Oh, maken ze ook een maliënkolder van bliklipjes?quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
het lipje bewaren voor @:jane en @:tijn voor geval ze geen frisdrankblikjelipje kunnen vinden tegen die tijd
Hoe doe je dat, Chinees wandelen?quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik had afgelopen zondag een Chinees wandelend buffet
kuisheidsgordelquote:Op donderdag 16 mei 2024 23:21 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Oh, maken ze ook een maliënkolder van bliklipjes?
moest je er snelwandelend achter aan?quote:
quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het voordeel van een lopend buffet is dat je tussendoor meteen de kilo’s er af loopt!
Eigenlijk moet dat om drie uur 's nachtsquote:Op donderdag 16 mei 2024 23:31 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Een lopende klok zou dan wel weer handig zijn, vooral als hij hem weer moet verzetten.
Het is goed.quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Eigenlijk moet dat om drie uur 's nachts
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |