Ja, dat maakt het een echt relatiedingetje hequote:Op donderdag 16 mei 2024 22:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat stukje
uit principe wacht ik nog steeds
dat is het ergste
yupquote:Op donderdag 16 mei 2024 22:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja, dat maakt het een echt relatiedingetje he
quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben niet getrouwd maar al wel een eeuwigheid samen.
Het klopt wel![]()
Zo zou NM al weeeeken mijn auto een keer wassen. Want naar de wasstraat vindt hij niet nodig. Maar hij vergeet het telkens of is te druk dus mijn auto zit nog steeds onder het Saharazand. Uit principe wacht ik nog steeds![]()
Was ik allleen geweest, dan had ik dit probleem niet gehad en was ik direct naar de autowas gereden.
quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben niet getrouwd maar al wel een eeuwigheid samen.
Het klopt wel![]()
Zo zou NM al weeeeken mijn auto een keer wassen. Want naar de wasstraat vindt hij niet nodig. Maar hij vergeet het telkens of is te druk dus mijn auto zit nog steeds onder het Saharazand. Uit principe wacht ik nog steeds![]()
Was ik allleen geweest, dan had ik dit probleem niet gehad en was ik direct naar de autowas gereden.
angry birdsquote:
de jongste binnen de familie?quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:30 schreef molloot200 het volgende:
Ik ben net afgelopen oktober voor het eerst in m'n leven naar een bruiloft geweest, dus bij een vrijgezellenfeest kan ik me al helemáál niks bij voorstellen
Oh, dat had ik niet door. Ik dacht dat je nog samen was? Of begeef ik me nu op glad R&P ijs?quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou heb ik 15 jaar samengewoond en nu inmiddels ruim twee jaar weer alleen en ik begin het alleenwonen nu toch ook wel heel fijn te vinden hoor. Het is niet iets wat ik voor altijd zou willen maar het gevoel met iemand moet nou wel héél overtuigend zijn om samenwonen weer te overwegen.
Haha nee geen zorgen hoor. We zijn als hele goede vrienden uit elkaar gegaan.quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:36 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Oh, dat had ik niet door. Ik dacht dat je nog samen was? Of begeef ik me nu op glad R&P ijs?
Vind vrouwen allemaal prima hoor, heel gezellig.
Komt mss wel weer eens maar dan wel hooguit een latrelatie, denk ik.
Nope, maar ook niet zo'n hele grote familie. Neef en nicht allebei nog niet getrouwd. Jonger broertje ook niet.quote:
Ja daarom.quote:Op donderdag 16 mei 2024 21:49 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het staat gezellig ook onder de zuurstokken en lollies ook hè
Ik ben ook in m'n hele leven maar bij 5 bruiloften geweest, inclusief die van mij (daar werd m'n aanwezigheid ook wel extra gewaardeerd).quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:37 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nope, maar ook niet zo'n hele grote familie. Neef en nicht allebei nog niet getrouwd. Jonger broertje ook niet.
Ook 1 van de jongste bij mijn vrienden (ik verwacht dat daar binnenkort wel iemand van gaat trouwen). Collega van mij waar ik goed mee kon is nu pas getrouwd
Toch fijnquote:Op donderdag 16 mei 2024 22:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben ook in m'n hele leven maar bij 5 bruiloften geweest, inclusief die van mij (daar werd m'n aanwezigheid ook wel extra gewaardeerd).
ik stond op mn 5e al op trouwfoto's. één na oudste kleinkind van grootouders. vader was 1 van de oudsten van de kinderen, dus er gingen nog wat broers van mn pa trouwen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:37 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nope, maar ook niet zo'n hele grote familie. Neef en nicht allebei nog niet getrouwd. Jonger broertje ook niet.
Ook 1 van de jongste bij mijn vrienden (ik verwacht dat daar binnenkort wel iemand van gaat trouwen). Collega van mij waar ik goed mee kon is nu pas getrouwd
Been therequote:Op donderdag 16 mei 2024 22:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha nee geen zorgen hoor. We zijn als hele goede vrienden uit elkaar gegaan.
Dat dan weer niet. Maar dat vond ze sowieso niet heel interessant geloof ik. Hoeft ook niet.quote:We kijken overigens wel nog steeds het ESF samen.
sinds het huwelijk kun je er niet goed meer mee?quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:37 schreef molloot200 het volgende:
Collega van mij waar ik goed mee kon is nu pas getrouwd
Nee collega is wegquote:Op donderdag 16 mei 2024 22:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
sinds het huwelijk kun je er niet goed meer mee?
ow oke... je kan er nog goed mee maar geen collega meer...quote:
Ik herformuleer het:quote:
Hehehe het was ook een typfout maar zo red ik me er toch nog uitquote:Op donderdag 16 mei 2024 22:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow oke... je kan er nog goed mee maar geen collega meer...
dan is de kon logischer
Niks op aan te merkenquote:Op donderdag 16 mei 2024 22:44 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik herformuleer het:
"Een ex-collega waar ik goed mee overweg kan is nu pas getrouwd".
Hoe klinkt dat?
nope. trouwen is zo niet mijn dingquote:Op donderdag 16 mei 2024 22:44 schreef Strani het volgende:
Degenen hier die nu niet getrouwd zijn, zouden jullie nog wel willen trouwen denk je?
Voor mij hoeft het in principe niet meer, hoewel ik me ook wel voor kan stellen dat ik zo gek op iemand raak dat ik - mits zij graag wil trouwen - ook akkoord zou kunnen gaan.
Laatste tijd hier wel wat over na zitten denkenquote:Op donderdag 16 mei 2024 22:44 schreef Strani het volgende:
Degenen hier die nu niet getrouwd zijn, zouden jullie nog wel willen trouwen denk je?
Voor mij hoeft het in principe niet meer, hoewel ik me ook wel voor kan stellen dat ik zo gek op iemand raak dat ik - mits zij graag wil trouwen - ook akkoord zou kunnen gaan.
Het zal geen verrassing zijn: nope.quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:44 schreef Strani het volgende:
Je weet nooitquote:Voor mij hoeft het in principe niet meer, hoewel ik me ook wel voor kan stellen dat ik zo gek op iemand raak dat ik - mits zij graag wil trouwen - ook akkoord zou kunnen gaan.
@Tijn en ik zijn niet getrouwd, maar wel al bija 20 jaar samen. Ik heb trouwen nooit belangrijk gevonden, maar naar mate ik ouder word denk ik af en toe wel, sommige dingen zijn wel makkelijk en snel geregeld door gewoon ff te trouwen.quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:44 schreef Strani het volgende:
@yvonnequote:Op donderdag 16 mei 2024 22:53 schreef Jane het volgende:
[..]
@:Tijn en ik zijn niet getrouwd, maar wel al bija 20 jaar samen. Ik heb trouwen nooit belangrijk gevonden, maar naar mate ik ouder word denk ik af en toe wel, sommige dingen zijn wel makkelijk en snel geregeld door gewoon ff te trouwen.Ipv dat je speciaal dingen moet gaan regelen bij de notaris enzo.
Ja, inderdaad, deze post gaat voor de meest romantische post van de dag.
Het is ook wel de meeste FOK!ke manier om een aanzoek te doenquote:Op donderdag 16 mei 2024 22:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
@:Yvonne
we hebben een echt FOK! aanzoek te pakken.
Snap ik!quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
nope. trouwen is zo niet mijn ding
nooit behoefte toe gevoeld ook.
Dat is inderdaad wel bijzonder ja. En het helpt inderdaad als beiden het willenquote:Op donderdag 16 mei 2024 22:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Laatste tijd hier wel wat over na zitten denkenIk weet het niet, maar zij zou het dan ook moeten willen. Feest lijkt me best leuk, maar de hele formaliteit er omheen hoeft voor mij niet zo nodig. Het lijkt me wel heel mooi om alle mensen die voor jou belangrijk zijn op 1 plek te hebben ofzo
Nee dan kan je inderdaad maar beter voorzichtig zijn, als je van jezelf weet dat je nogal veranderlijk bent.quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:46 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het zal geen verrassing zijn: nope.
Al gooi ik de deur ook niet helemaal dicht, je weet niet wat er op je pad komt.
Ik ben wel een beetje op mezelf, veel met (wisselende) hobby's en interesses bezig. Een echte halve autist / ADHD'er denk ik.
Het lukt me nooit om ergens voor lange tijd 100% de focus op te leggen, dat is bij een relatie niet anders.
Dus dat doe ik mezelf en de ander dan liever niet aan.
[..]
Je weet nooit
Kan je met een geregistreerd partnerschap niet hetzelfde bereiken?quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:53 schreef Jane het volgende:
[..]
@:Tijn en ik zijn niet getrouwd, maar wel al bija 20 jaar samen. Ik heb trouwen nooit belangrijk gevonden, maar naar mate ik ouder word denk ik af en toe wel, sommige dingen zijn wel makkelijk en snel geregeld door gewoon ff te trouwen.Ipv dat je speciaal dingen moet gaan regelen bij de notaris enzo.
Ja, maar da's dus ook best veel gedoe. En wij zijn lui.quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Kan je met een geregistreerd partnerschap niet hetzelfde bereiken?
een ECHT FOK! aanzoek iddquote:Op donderdag 16 mei 2024 22:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is ook wel de meeste FOK!ke manier om een aanzoek te doen
@Tijn doe ff trouwen joh.quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:01 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, maar da's dus ook best veel gedoe. En wij zijn lui.
trouwen op zo'n 'gratis' moment en dan met een lipje van je frisdrankblikje om je ringvinger naar buiten lopenquote:Op donderdag 16 mei 2024 23:01 schreef Jane het volgende:
[..]
Ja, maar da's dus ook best veel gedoe. En wij zijn lui.
We zijn ook ee FOK!stel. Maareh... het was geen aanzoek. Al is het wel zo dat ALS ik dan zou trouwen, het uiteraard wel met Tijn zou zijn.quote:
Ik zie niet wat daar mis mee is.quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
trouwen op zo'n 'gratis' moment en dan met een lipje van je frisdrankblikje om je ringvinger naar buiten lopen
quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:03 schreef Jane het volgende:
[..]
We zijn ook ee FOK!stel. Maareh... het was geen aanzoek. Al is het wel zo dat ALS ik dan zou trouwen, het uiteraard wel met Tijn zou zijn.
dit is gewoon een online aanzoekquote:Op donderdag 16 mei 2024 22:53 schreef Jane het volgende:
[..]
ik ook nietquote:
"Als het dan echt moet, doe dan maar met Tijn"quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:03 schreef Jane het volgende:
[..]
We zijn ook ee FOK!stel. Maareh... het was geen aanzoek. Al is het wel zo dat ALS ik dan zou trouwen, het uiteraard wel met Tijn zou zijn.
Durft ie toch nietquote:
met zo'n ontzettend romantische typisch op zn FOK!s aanzoek kan hij niet weigeren johquote:
quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:05 schreef Strani het volgende:
[..]
"Als het dan echt moet, doe dan maar met Tijn"
Prachtig
Met sociale interacties loop ik er ook wel tegenaan.quote:Op donderdag 16 mei 2024 22:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee dan kan je inderdaad maar beter voorzichtig zijn, als je van jezelf weet dat je nogal veranderlijk bent.
euh nee ze gaan voor gratis met een lipje van een frisdrankblikje als ring, wat denk jij dat jij er recht op hebt om ze op kosten te jagen?!quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Oké, ik ga er van uit dat ik niet langer welkom ben op de bruiloft
quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:08 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Met sociale interacties loop ik er ook wel tegenaan.
Moet geen 2 verjaardagen in 1 weekend hebben, het liefst.
M'n hoofd moet er een dag van bijkomen.
Betekent niet dat ik het niet leuk heb, overigens, ga er graag heen.
Maar m'n hoofd tolt nog even na.
Eigen verjaardag organiseer ik ook al 4 jaar niet meer, de coronatijd was eigenlijk fantastisch
Als ik 50 word huur ik wel een zaaltje af met wat catering.
Nou ja ik wilde best een blikje cola kopen, als iemand anders het andere blikje regelt.quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
euh nee ze gaan voor gratis met een lipje van een frisdrankblikje als ring, wat denk jij dat jij er recht op hebt om ze op kosten te jagen?!
Het is dan ook niet dat de vrienden me vervelen maar ik heb het vaak gewoon niet door. Dan heb ik ze 3 of 6 maanden niet gesproken en dan heb je ineens weer contact en is het allemaal net of het een weekend terug was.quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar ik herken het wel hoor. Ik raak ook snel verveeld met dingen en dat geldt eigenlijk ook wel voor vriendschappen en zo. Ik heb dan ook baat bij veel vrienden zodat ik niet alleen afhankelijk ben van de vrienden die het dichtstbij staan.
Dat ik hier al 5 jaar post is ook een wonder...
Trustequote:Op donderdag 16 mei 2024 23:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Film is klaar. Game opgeslagen en cloud synchronicatie voltooid. Laptop update is klaar. Nu lekker slapen.
sinds mn beide oma's een maand na elkaar zijn overleden destijds zijn mijn verjaardagen erg makkelijk.quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:08 schreef TheFreshPrince het volgende:
Eigen verjaardag organiseer ik ook al 4 jaar niet meer, de coronatijd was eigenlijk fantastisch
hoe was het weer daar in het westen vandaag?quote:
Met z'n 50-en naar de Chineesquote:Op donderdag 16 mei 2024 23:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
sinds mn beide oma's een maand na elkaar zijn overleden destijds zijn mijn verjaardagen erg makkelijk.
paps en mams, zusje, soms met of soms zonder de kinderen van zus.
en dan soms wel soms niet klinkt erg maar is het niet, ze weten dat ze welkom zijn, ook al is het het weekend dat ze niet bij hun ma zijn. Maar ze weten ook dat ik me helemaal niet druk maak om mn verjaardag.
we hebben zelfs een jaar gewoon van de chinees bami met prut gehaald.
met 50 gaan we naar de chinees, scheelt ook weer het aanzetten van de vaatwasser
Ik zat grotendeels in de polder (Almere) en daar was het best lekker met wat buitjesquote:Op donderdag 16 mei 2024 23:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
hoe was het weer daar in het westen vandaag?
pfff tssquote:Op donderdag 16 mei 2024 23:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Met z'n 50-en naar de Chinees
Da's een forse tafel
Wokken is ook wel een idee. Heb nog bijna 2 jaar om een plan te maken, dat scheeltquote:Op donderdag 16 mei 2024 23:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
sinds mn beide oma's een maand na elkaar zijn overleden destijds zijn mijn verjaardagen erg makkelijk.
paps en mams, zusje, soms met of soms zonder de kinderen van zus.
en dan soms wel soms niet klinkt erg maar is het niet, ze weten dat ze welkom zijn, ook al is het het weekend dat ze niet bij hun ma zijn. Maar ze weten ook dat ik me helemaal niet druk maak om mn verjaardag.
we hebben zelfs een jaar gewoon van de chinees bami met prut gehaald.
met 50 gaan we naar de chinees, scheelt ook weer het aanzetten van de vaatwasser
Owwwwwwwwwquote:Op donderdag 16 mei 2024 23:16 schreef Nizno het volgende:
[..]
pfff tss
met mijn 50e verjaardag gaan we naar de chinees.... zo hoor je het te lezen, dat weet je best
Wel wandelschoenen meenemen voor het lopend buffet.quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Met z'n 50-en naar de Chinees
Da's een forse tafel
gelukkigquote:Op donderdag 16 mei 2024 23:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zat grotendeels in de polder (Almere) en daar was het best lekker met wat buitjes
alleen dubbelequote:Op donderdag 16 mei 2024 23:16 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Wel wandelschoenen meenemen voor het lopend buffet.
Zouden ze ook dadels hebben?
Ik had afgelopen zondag een Chinees wandelend buffetquote:Op donderdag 16 mei 2024 23:16 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Wel wandelschoenen meenemen voor het lopend buffet.
Zouden ze ook dadels hebben?
En hier in Sweet Lake ook geen wateroverlast zo te zienquote:Op donderdag 16 mei 2024 23:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
gelukkig
hoorde op radio dat het op sommige plekken lichtelijk ernstig was
of gewoon een blik chinese tomatensoep in een pan mikken en in je eentje van genietenquote:Op donderdag 16 mei 2024 23:18 schreef TheFreshPrince het volgende:
Tapas ook wel leuk en lekker mss.
Keuzes, keuzes...
Kan ook. Moet ik nog wat met dat blik doen?quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
of gewoon een blik chinese tomatensoep in een pan mikken en in je eentje van genieten
het lipje bewaren voor @Jane en @Tijn voor geval ze geen frisdrankblikjelipje kunnen vinden tegen die tijdquote:Op donderdag 16 mei 2024 23:19 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Kan ook. Moet ik nog wat met dat blik doen?
Oh, maken ze ook een maliënkolder van bliklipjes?quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
het lipje bewaren voor @:jane en @:tijn voor geval ze geen frisdrankblikjelipje kunnen vinden tegen die tijd
Hoe doe je dat, Chinees wandelen?quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik had afgelopen zondag een Chinees wandelend buffet
kuisheidsgordelquote:Op donderdag 16 mei 2024 23:21 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Oh, maken ze ook een maliënkolder van bliklipjes?
moest je er snelwandelend achter aan?quote:
quote:
quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het voordeel van een lopend buffet is dat je tussendoor meteen de kilo’s er af loopt!
Eigenlijk moet dat om drie uur 's nachtsquote:Op donderdag 16 mei 2024 23:31 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Een lopende klok zou dan wel weer handig zijn, vooral als hij hem weer moet verzetten.
Het is goed.quote:Op donderdag 16 mei 2024 23:34 schreef H_T het volgende:
[..]
Eigenlijk moet dat om drie uur 's nachts
[..]
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |